Γεια σε Ολους, Σκέφτομαι να προβω σε αγορα ενος καινούριου Rs660 αλλα με αυτα που βλεπω καθημερινά στο "apriliaforum.com" και στο "aprilia rs660 & tuono owner's group" στο Facebook με έχουν βάλει σε σκέψεις να το αναβάλλω για λίγους μήνες ακόμα μήπως και οι Ιταλοί φτιάξουν τα ροποκλειδα τους και αρχίσουν και σφίγγουν της βίδες σωστα Αν καποιος από εσαςστο group ειναι κατοχος Rs 660 θα με ενδιέφερε να ακούσω την γνώμη σας Ευχαριστω εκ των προτέρων!
Γεια σε Ολους, Σκέφτομαι να προβω σε αγορα ενος καινούριου Rs660 αλλα με αυτα που βλεπω καθημερινά στο "apriliaforum.com" και στο "aprilia rs660 & tuono owner's group" στο Facebook με έχουν βάλει σε σκέψεις να το αναβάλλω για λίγους μήνες ακόμα μήπως και οι Ιταλοί φτιάξουν τα ροποκλειδα τους και αρχίσουν και σφίγγουν της βίδες σωστα Αν καποιος από εσαςστο group ειναι κατοχος Rs 660 θα με ενδιέφερε να ακούσω την γνώμη σας Ευχαριστω εκ των προτέρων!
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
απ την αλλη εχει πολυ ευχαριστημενους αναβατες,,,,πιστευω η 4ετη εγγυηση καθυσηχαζει
Φυσικα και έχει και καλές κριτικες άλλωστε είναι μια πολύ εντυπωσιακή μηχανη!! Για αυτο το ψάχνω.. θέλω να πάρω καινούργιο για να το κρατήσω..τα τέσσερα χρόνια είναι κάλα αλλα δεν λέει αν σου βγάζει προβλήματα και εννοείται ότι δεν είναι όλα προβληματικά μόνο ένα μικρό ποσοστο!! Ίσως να χρειάζονται περισσότερο χρόνο οι Ιταλοί;
Φυσικα και έχει και καλές κριτικες άλλωστε είναι μια πολύ εντυπωσιακή μηχανη!! Για αυτο το ψάχνω.. θέλω να πάρω καινούργιο για να το κρατήσω..τα τέσσερα χρόνια είναι κάλα αλλα δεν λέει αν σου βγάζει προβλήματα και εννοείται ότι δεν είναι όλα προβληματικά μόνο ένα μικρό ποσοστο!! Ίσως να χρειάζονται περισσότερο χρόνο οι Ιταλοί;
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
αν υποθεσουμε οτι η αμερικη παιρνει πρωτη και μετα η ευρωπη,θεωρω οτι ηδη ειμαστε στα 2 χρονια περιπου κυκλοφορια,οποτε σχετικα θα ειχαν δειξει αρκετα πραγματα
λοιπον καθησα και το διαβασα... μιλαμε για συζητηση ουσιαστικα που ξεκινησε απο μια ολοσωμη και ενα φιλτρο χωρις remap.. Δεν ευθυνεται το μοτερ επειδη φτωχηνε το μειγμα,ηταν επομενο να φτωχηνει. Λεει καθαρα πιο κατω οτι εχει βγαλει χαρτη η ακραπα στην ολοσωμη που δινει η αντιπροσωπεια, Μαμα δεν ειναι φτωχο,ο γκαμπρο το λεει καθαρα οτι οποιοδηποτε αλλαγη θελει remap,διοτι το μοτερ ειναι πουσαρισμενο,επομενο ειναι,660 κυβικα ειναι..Μαλιστα προσπαθει να βγαλει τα 100 αλογα τροχο και δυσκολευεται στις τελευταιες 2000 στροφες Δεν υπαρχει μηχανακι εκει εξω αν του πειραξεις εκπνοη και εισπνοη,να μην χρειαζεται ταισμα... Αρα δεν ευσταθει οτι ειναι φτωχα απ το εργοστασιο..
Στο παραπάνω λινκ στο αμερικάνικο φόρουμ αυτό που καταλαβαίνω διαβάζοντας το είναι το εξής: Ένα μέλος το οποίο άλλαξε εξάτμιση με ελεύθερη και ελεύθερο φίλτρο DNA χωρίς ECU Remap (σε πιεσμένο μοτέρ σημειωτέον) ανοίγει θέμα και ρωτάει αν η αλλαγές παραπάνω είναι αυτές που έχουν συντελέσει στο να αλλάξει το μεσαίο της εξάτμισης χρώμα από θερμοκρασία παρόλο που βλέπει νορμάλ θερμοκρασίες στο όργανο της μοτό. Προφανώς με τις παραπάνω αλλαγές έχει επηρεάσει την αναλογία του μείγματος επομένως μιλάμε για ένα μηχανάκι που δεν είναι μαμά και πιθανότατα με τις παραπάνω παρεμβάσεις να έχει βγεί και εκτός εγγύησης σε περίπτωση που χτύπα ξύλο συμβεί το οτιδήποτε στη μοτό.
Σίγουρα είχαν ακουστεί προβλήματα κατά το πρώτο διάστημα αλλά στην πορεία διορθώθηκαν απ' όσο διαβάζω.
Το άλλο μέλος του οποίο παρατέθηκε σε screenshot η απάντηση από το αμερικάνικο φόρουμ προσωπικά μου δίνει την αίσθηση ότι γράφει ότι γενικότερα τα νεα μηχανάκι τείνουν να βγαίνουν με πιο φτωχό μείγμα για να περνάνε πιο εύκολα τις προδιαγραφές ρύπων που αναφέρει και όχι τόσο ότι συγκεκριμένα τα rs660/tuono660/tuareg660 έχουν φτωχό μείγμα. Ισα ίσα που σε παλαιότερα μηχανάκια η aprilia τα έβγαζε με μείγμα αρκετά προς το πλούσιο και με αυξημένη κατανάλωση κατά συνέπεια.
Έχω δει να γίνονται πολες αναφορες για οριακα φτωχο μιγμα στα rs660 (μαμισια) βέβαια δεν έχω δει τίποτα επίσημο..για αυτο είπα να ρωτήσω εδώ. Και αυτος στο παρακάτω link κανει αναφορα για φτωχο μιγμα από μαμα
Ως κάτοχος του RS 660 lava red ένα πλέον χρόνο και με 5.00 χλμ,μπορώ να πω δεν μου εχει δώσει κανένα δείγμα απ τα γνωστά προβλήματα που κατά καιρούς διαβάζω κι εγώ.
Στο ετήσιο σέρβις μου έβγαλε ανάκληση ένα μικρό μοχλό στον επιλογέα ταχυτήτων που τον παραγγείλαμε χωρίς να κρίνεται απόλυτα απαραίτητη η άμεση αλλαγή του.
Αν έχεις σκοπό να το δουλεύεις πολύ μέσα σε πόλη χωρίς να "ξεμπουκωνει" συχνά, θα σου πρότεινα να εβαζες block off plates καταργοντας την επιστροφή καυσαερίων που έχουν πλέον σχεδόν ολα :bye: Ειναι μια ολοκληρωμένη μηχανή με ηλεκτρονικά που θα ζήλευαν πολλά 1000αρια. Τα 4 χρονια εγγυηση είναι στα + κ νομίζω ότι τα προβλήματα που προέκυψαν στην αρχή έχουν λυθεί πλεον.
Αν έχεις σκοπό να το δουλεύεις πολύ μέσα σε πόλη χωρίς να "ξεμπουκωνει" συχνά, θα σου πρότεινα να εβαζες block off plates καταργοντας την επιστροφή καυσαερίων που έχουν πλέον σχεδόν ολα :bye: Ειναι μια ολοκληρωμένη μηχανή με ηλεκτρονικά που θα ζήλευαν πολλά 1000αρια. Τα 4 χρονια εγγυηση είναι στα + κ νομίζω ότι τα προβλήματα που προέκυψαν στην αρχή έχουν λυθεί πλεον.
πες μας γέροντα,τα block off plates δεν πάνε μαζί με αλλαγή εξάτμισης ή έχω καταλάβει λάθος..? :thnk:
Εμας παντως από όσα ερχονται στο μαγαζί κανένα δεν εχει βγάλει κάποιο θέμα! Αφου πας για καινουργιο τα 4 χρόνια εγγυηση νομίζω είναι αρκετα καθυσηχαστικά για να καλύψουν τυχόν ανυσηχίες.
Ενδιαφέρον θέμα…μιας και πούλησα πριν λίγους μήνες το Shiver 900 , αυτές τις μέρες φλερτάρω πολύ άσχημα με το να παραγγείλω το RS660 !!!!!
Και γω ημουν στην τσιτα να παραγγειλω το Rs!...Aλλα με αυτα που βλεπω στα ξενα forum και Facebook δεν τα εχουν ξεπερασει τα προβληματα τους...
Μαλλον για το zx6r με βλεπω που επιστρεφει τον Ιανουαριο!!
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Άλλη κατηγορία αδερφέ επί της ουσίας.Το ένα είναι δικύλινδρο στα 100 άλογα και το άλλο τετρακύλινδρο στα 125 άλογα,supersport και τα δύο,αλλά δεν συγκρίνονται ούτε και στην τιμή.Το 636 πουλιόταν στα 12500,πολύ πάνω από το rs660.Το rs660 είναι ακόμη περισσότερο entry level από τα κλασσικά 600άρια και το ίδιο καλοστημένο μ'αυτά.Όλα πλέον έχουν αξιόλογες αναρτήσεις κι ηλεκτρονικά.Η απόφαση είναι καθαρά στην τσέπη και στο μάτι. :bye:
Εγώ πάλι διαβάζω πολύ κόσμο τόσο στα social όσο και στα ξένα φόρα που είναι ενθουσιαμένος με τα 660 (RS - Tuono - Tuareg). Συνεχίζει το RS να βγάζει θέματα και μετά τις ανακλήσεις και τί φύσεως προβλήματα? :thnk:
Εγώ πάλι διαβάζω πολύ κόσμο τόσο στα social όσο και στα ξένα φόρα που είναι ενθουσιαμένος με τα 660 (RS - Tuono - Tuareg). Συνεχίζει το RS να βγάζει θέματα και μετά τις ανακλήσεις και τί φύσεως προβλήματα? :thnk:
Εννοείται ότι υπάρχουν και ενθουσιασμένοι κατοχοι RS άλλωστε είναι μια πολύ εντυπωσιακή μηχανη και δεν παρουσιάζουν ολα προβλήματα!! Απλα ακόμα είναι μεγάλο το ποσοστο προβλημάτων τα περισσότερα δεν είναι σοβαρά όμως δεν παυουν ταλαιπωρούν τους ιδιοκτήτες τους.. παρακάτω στο λινκ θα δείτε μια poll που έγινε 2 Αύγουστου.
Άλλη κατηγορία αδερφέ επί της ουσίας.Το ένα είναι δικύλινδρο στα 100 άλογα και το άλλο τετρακύλινδρο στα 125 άλογα,supersport και τα δύο,αλλά δεν συγκρίνονται ούτε και στην τιμή.Το 636 πουλιόταν στα 12500,πολύ πάνω από το rs660.Το rs660 είναι ακόμη περισσότερο entry level από τα κλασσικά 600άρια και το ίδιο καλοστημένο μ'αυτά.Όλα πλέον έχουν αξιόλογες αναρτήσεις κι ηλεκτρονικά.Η απόφαση είναι καθαρά στην τσέπη και στο μάτι. :bye:
Ναι συμφωνω,δεν συγκρίνονται τα τετρακύλινδρα super sports με τα super twins. Αν δεν είχε σταματήσει η παραγωγή τον 600supersports λογω Euro5 δεν θα έψαχνα κάτι άλλο.. οδήγησα το R7 και δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε..Ένα Rgv που ειχα παλια καλύτερα πήγανε απλα δεν σταματούσε τοσο εύκολα
Το Rs660 είναι ότι πιο κοντα στα εξακοσάρια τετρακύλινδρα και ο ήχος του δεν σε ξενερώνει οπός τα άλλα δικυλινδρα άσε που μοιάζει πολυ στο Rsv4 γι'αυτο ήμουν στην τσιτα να το παρω!!
Άλλη κατηγορία αδερφέ επί της ουσίας.Το ένα είναι δικύλινδρο στα 100 άλογα και το άλλο τετρακύλινδρο στα 125 άλογα,supersport και τα δύο,αλλά δεν συγκρίνονται ούτε και στην τιμή.Το 636 πουλιόταν στα 12500,πολύ πάνω από το rs660.Το rs660 είναι ακόμη περισσότερο entry level από τα κλασσικά 600άρια και το ίδιο καλοστημένο μ'αυτά.Όλα πλέον έχουν αξιόλογες αναρτήσεις κι ηλεκτρονικά.Η απόφαση είναι καθαρά στην τσέπη και στο μάτι. :bye:
Ναι συμφωνω,δεν συγκρίνονται τα τετρακύλινδρα super sports με τα super twins. Αν δεν είχε σταματήσει η παραγωγή τον 600supersports λογω Euro5 δεν θα έψαχνα κάτι άλλο.. οδήγησα το R7 και δεν μπορώ να πω ότι με εντυπωσίασε..Ένα Rgv που ειχα παλια καλύτερα πήγανε απλα δεν σταματούσε τοσο εύκολα
Το Rs660 είναι ότι πιο κοντα στα εξακοσάρια τετρακύλινδρα και ο ήχος του δεν σε ξενερώνει οπός τα άλλα δικυλινδρα άσε που μοιάζει πολυ στο Rsv4 γι'αυτο ήμουν στην τσιτα να το παρω!!
Sent from my Mi 9T using Tapatalk
Το 636 συνεχίζει να παράγεται στα 12500 και 130 ονομαστικά άλογα.Υπάρχει και η φτηνότερη επιλογή του cbr650r επίσης αξιόλογο και Honda! Αν όμως σου έκατσε το rs660 δεν έχεις να φοβηθείς τίποτα ειδικά με 4ετή εγγύηση!! :bye: