Τίτλος: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Μάιος 24, 2023, 11:00:21 μμ
Πάει καιρός που έχω να γράψω στο forum άλλα ήρθε η ώρα νομίζω. Σαν γέρος χοντρός αγύμναστος μηχανόβιος πλέον (48 ετών) έχοντας ένα mana που με έχει βολέψει απίστευτα το αυτόματο της υπόθεσης (και δεν έχω και μισό παράπονο βασικά) ήμουν λίγο πριν πατήσω την σκανδάλη για ένα γυαλιστερό honda NC750X αυτοματούμπα να αποσυρθώ μαζί του ως τελευταία μου μοτοσυκλέτα στα πλαίσια της κλασικής μανίας αναβάθμισης. Αυτό μέχρι να πάρω χαμπάρι το tuareg που στα χρώματα μπλε ασπρο μωβ σκύρτισε η καρδούλα μου και χτύπησε κόκκινο στις αναμνήσεις μου ως πρώην κατόχου του tuareg 600 πίσω το 90 (η πλέον αγαπημένη μου μοτοσυκλέτα μαζί με το tuareg 125 που αντικατέστησε με ένα βουνό αναμνήσεις). Επειδή είμαι λίγο πριν πατήσω την σκανδάλη και αδειάσω τον τραπεζικό μου λογαριασμό στον Αρμακόλα ψάχνω κάποιο καλό δυνατό και γυμνασμένο παλικάρι να προσφερθεί να μου δώσει 2-3 καλά σκαμπίλια μπας και συνέλθω. Αν είστε όλοι αγύμναστοι σαν εμένα και το σκαμπίλι σας μοιάζει περισσότερο με χάδι τότε ας βρεθεί τουλάχιστον κάποιος εθελοντής να με φλομώσει με όλα τα αρνητικά της tuareg 660 ώστε να ξεφύγω από την παγίδα που έχω πέσει! ή έστω κάποιος πιτσιρικάς να μου πει "που πας ρε παππού" και να ρίξει την ψυχολογία μου στα τάρταρα ώστε να κάτσω στα αυγά μου. Ζητώ τη βοήθεια σας σύντεκνοι όπως καταλάβατε
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: Rebel Scum στις Μάιος 24, 2023, 11:55:16 μμ
Παππούς στα 48; Όχι δεν σου κάνουμε τη χάρη (γιατί πλησιάζουμε :tez:)
Πιο σοβαρά όμως. Διαφορετικές μηχανές οι δύο. Το ερώτημα είναι η χρήση.
Αν η κύρια χρήση είναι καθημερινή για δουλειά σε πόλη και κατά δεύτερο λόγο ταξίδια το NC προφανώς είναι πιο κατάλληλο (ειδικά με το DCT).
Το Tuareg φυσικά ανώτερη μηχανή αλλά για να πάρεις όλα τα καλά της θέλει επαρχιακό και χώμα. Όχι ότι δεν κάνει για καθημερινό αλλά εκεί έχει προβάδισμα το χονδα.
Οπότε ανάλογα τη χρήση.
ΥΓ. Αν τελικά καταλήξεις σε NC και καινούργιο έχω ακούσει για κάτι απίστευτες αναμονές.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: Eliaskat στις Μάιος 25, 2023, 12:24:46 πμ
Αγαπητέ στα 46 μου καβαλάω Tuono....
οποτε δεν μπορω να σε βοηιησω με την σφαλιαρα...... :tez: :tez: :tez: :tez:
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: COLDASLIFE στις Μάιος 25, 2023, 01:57:16 πμ
Καλέ μου άνθρωπε είμαι 49 και το καλοκαίρι που μας πέρασε ξανά αγόρασα το αγαπημένο μου Tuono Gen 2 :D Δεν έχει γιατρειά η αρρώστια μας!!! Κάνε αυτό που θα σε κάνει χαρούμενο και ανέβασε και φωτο με το καλό ότι και αν πάρεις :bye:
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: Πυξιδας στις Μάιος 25, 2023, 08:38:17 πμ
Άμα κελαηδανε τα <εργαλεία> και νορμάλ είναι το Τουαρέγκ..
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: Cris στις Μάιος 25, 2023, 10:12:04 πμ
Το NC θα σε βαρύνει, το Tuareg θα σε ξανανιώσει.. : Διάλεξε με την ψυχή σου! :bye:
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: L0UKAS στις Μάιος 25, 2023, 11:27:22 πμ
Το NC θα σε βαρύνει, το Tuareg θα σε ξανανιώσει.. : Διάλεξε με την ψυχή σου! :bye:
:kalo:
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Μάιος 25, 2023, 09:22:16 μμ
Παιδιά η χρήση που κάνω είναι καθαρά πόλης με ελάχιστα ταξιδάκια 1-2 φορές το χρόνο μαξ. Απλά έχω αρχίσει να θεωρώ ότι στην Αθήνα μάλλον μια εντούρο είναι στο στοιχείο της με τόσο λίγους δρόμους που έχουν μείνει ανάμεσα στις λακούβες και στα σαμάρια.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Μάιος 25, 2023, 09:59:18 μμ
Γειά σου βρε Νικόλα! Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε όντως! Πως τα πας? Επί του θέματος λοιπόν, το Τουαρεγκ το οδήγησα για λίγο στην πίτα μας και ευχαριστώ και δημόσια τον αγαπητό φίλο που μου το εμπιστεύθηκε χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν πράγματι η καρδιά σου σκίρτησε προς τα εκεί, μην το σκέφτεσαι δεύτερη φορά. Όσο για τα ηλιακά που αναφέρεις, μια χαρά νεότατος είσαι! ;)
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: P for pegaso στις Μάιος 26, 2023, 03:13:23 πμ
Κατ΄αρχάς δε γίνεται να μπαίνει στην ίδια εξίσωση ένα honda με ένα aprilia. Είναι σαν να σκέφτεσαι τι να επιλέξεις ανάμεσα σε ένα τοπ μόντελ και την Τούλα της γειτονιάς. :P
Πέρα από την πλάκα, το nc είναι δοκιμασμένος " εργάτης" των πόλεων και πιο φθηνό στην αγορά. Ομως το tuareg είναι πιο φρέσκια επιλογή, με περισσότερα άλογα, πιο ποιοτικό και πιο μπάνικο στην εμφάνιση. Συν τοις άλλοις μπορείς να κάνεις περισσότερα πράγματα μαζί του. Εξαρτάται λοιπόν τι προτεραιότητες θα βάλεις.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Μάιος 26, 2023, 07:49:35 μμ
Κατ΄αρχάς δε γίνεται να μπαίνει στην ίδια εξίσωση ένα honda με ένα aprilia. Είναι σαν να σκέφτεσαι τι να επιλέξεις ανάμεσα σε ένα τοπ μόντελ και την Τούλα της γειτονιάς. :P
Πέρα από την πλάκα, το nc είναι δοκιμασμένος " εργάτης" των πόλεων και πιο φθηνό στην αγορά. Ομως το tuareg είναι πιο φρέσκια επιλογή, με περισσότερα άλογα, πιο ποιοτικό και πιο μπάνικο στην εμφάνιση. Συν τοις άλλοις μπορείς να κάνεις περισσότερα πράγματα μαζί του. Εξαρτάται λοιπόν τι προτεραιότητες θα βάλεις.
Tην γυναίκα μου την λένε όντως Τούλα και γνωριστήκαμε εδώ στην γειτονιά μου!Πω πω συνομωσία το σύμπαν! Κοίταξε η διαφορά δεν είναι χάος, 11.000 το ένα 13.000 το άλλο.Το μόνο που με προβληματίζει είναι θα πηγαίνει το tuareg για ψώνια στον σκλαβενίτη?Θα κουβαλάω σακούλες ψώνια για το σπίτι?Μου φαίνεται κάπως κουλό ρε γαμώτο
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Μάιος 26, 2023, 07:50:36 μμ
Γειά σου βρε Νικόλα! Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε όντως! Πως τα πας? Επί του θέματος λοιπόν, το Τουαρεγκ το οδήγησα για λίγο στην πίτα μας και ευχαριστώ και δημόσια τον αγαπητό φίλο που μου το εμπιστεύθηκε χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν πράγματι η καρδιά σου σκίρτησε προς τα εκεί, μην το σκέφτεσαι δεύτερη φορά. Όσο για τα ηλιακά που αναφέρεις, μια χαρά νεότατος είσαι! ;)
Εεεπ!Μια χαρά φίλε μου, γερνάμε!Ε άμα το οδήγησες πες και μια κουβέντα παραπάνω!Καν μωρε ή δε καν για καθε μέρα?
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Μάιος 26, 2023, 10:48:46 μμ
Γειά σου βρε Νικόλα! Καιρό είχαμε να σε διαβάσουμε όντως! Πως τα πας? Επί του θέματος λοιπόν, το Τουαρεγκ το οδήγησα για λίγο στην πίτα μας και ευχαριστώ και δημόσια τον αγαπητό φίλο που μου το εμπιστεύθηκε χωρίς δεύτερη σκέψη. Αν πράγματι η καρδιά σου σκίρτησε προς τα εκεί, μην το σκέφτεσαι δεύτερη φορά. Όσο για τα ηλιακά που αναφέρεις, μια χαρά νεότατος είσαι! ;)
Εεεπ!Μια χαρά φίλε μου, γερνάμε!Ε άμα το οδήγησες πες και μια κουβέντα παραπάνω!Καν μωρε ή δε καν για καθε μέρα?
Η αλήθεια είναι ότι προέρχομαι από caponord οπότε ως προς όγκο και βάρος καταλαβαίνεις τα στανταρ μου. Το tuareg μου φάνηκε πούπουλο! Ελαφρύ και πολύ εύκολο στο χειρισμό του. Από γκάζι για τα δεδομένα κυβικών κτλ μια χαρά. Δε νομίζω ότι θα χρειαστείς παραπάνω. Ως προς το στρίψιμο στη μικρή αποσταση που έκανα μου έδωσε αυτή την κλασική αίσθηση aprilia που σε προκαλεί να το πλαγιάσεις ακόμα και με τα τακουνάτα που ερχεται σαν λάστιχα πρώτης τοποθέτησης. Ως προς το ύψος της σέλας, με ύψος 1.80 πατούσα άνετα κάτω και με τα δυο μου πόδια. Στο capo δεν πατάω πλήρως το πέλμα κάτω χαχα.
Φυσικά για να μπορεί κανείς να έχει μια πλήρη και πιο εμπεριστατωμένη εικόνα θα πρέπει να γράψει αρκετά παραπάνω κμ μαζί της. Προσωπικά και χωρίς κανένα δισταγμό θα την έπαιρνα αν είχα προς διάθεση το ανάλογο budget. Προς το παρόν με 2 capo και 1 tuono χλωμό το βλέπω. Ως προς το χρώμα προσωπικά προτιμώ το κόκκινο μαύρο αλλά η αλήθεια είναι ότι το χρώμα που αναφέρεις είναι και το κλασικό που έβγαιναν και τα προηγούμενα Tuareg που έγραψαν ιστορία στο παρελθόν!
Με το καλό ότι και να αποφασίσεις.
Στη θέση σου θα πήγαινα για ένα test ride για να έχω ίδια άποψη σχετικά με το μοντέλο. Αλλιώς είναι να το καβαλήσεις και να το οδηγήσεις στις συνθήκες που λίγο πολύ θα το κινείς και πετά για να έχεις καλύτερη άποψη. Μίλα και με Λουκά από Motoholics μήπως έχουν κάποιο να σου δώσουν εκείνοι.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Μάιος 26, 2023, 10:51:44 μμ
Κατ΄αρχάς δε γίνεται να μπαίνει στην ίδια εξίσωση ένα honda με ένα aprilia. Είναι σαν να σκέφτεσαι τι να επιλέξεις ανάμεσα σε ένα τοπ μόντελ και την Τούλα της γειτονιάς. :P
Πέρα από την πλάκα, το nc είναι δοκιμασμένος " εργάτης" των πόλεων και πιο φθηνό στην αγορά. Ομως το tuareg είναι πιο φρέσκια επιλογή, με περισσότερα άλογα, πιο ποιοτικό και πιο μπάνικο στην εμφάνιση. Συν τοις άλλοις μπορείς να κάνεις περισσότερα πράγματα μαζί του. Εξαρτάται λοιπόν τι προτεραιότητες θα βάλεις.
Tην γυναίκα μου την λένε όντως Τούλα και γνωριστήκαμε εδώ στην γειτονιά μου!Πω πω συνομωσία το σύμπαν! Κοίταξε η διαφορά δεν είναι χάος, 11.000 το ένα 13.000 το άλλο.Το μόνο που με προβληματίζει είναι θα πηγαίνει το tuareg για ψώνια στον σκλαβενίτη?Θα κουβαλάω σακούλες ψώνια για το σπίτι?Μου φαίνεται κάπως κουλό ρε γαμώτο
Ω, ρε φίλε σύμπτωση!!!!
Για ψώνια τί να πω. Με τις πλαϊνές ίσως αλλά μετά λογικά θα χάνεις σε ευελιξία ανάμεσα σε αυτοκίνητα κτλ.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: P for pegaso στις Μάιος 26, 2023, 11:53:54 μμ
Κατ΄αρχάς δε γίνεται να μπαίνει στην ίδια εξίσωση ένα honda με ένα aprilia. Είναι σαν να σκέφτεσαι τι να επιλέξεις ανάμεσα σε ένα τοπ μόντελ και την Τούλα της γειτονιάς. :P
Πέρα από την πλάκα, το nc είναι δοκιμασμένος " εργάτης" των πόλεων και πιο φθηνό στην αγορά. Ομως το tuareg είναι πιο φρέσκια επιλογή, με περισσότερα άλογα, πιο ποιοτικό και πιο μπάνικο στην εμφάνιση. Συν τοις άλλοις μπορείς να κάνεις περισσότερα πράγματα μαζί του. Εξαρτάται λοιπόν τι προτεραιότητες θα βάλεις.
Tην γυναίκα μου την λένε όντως Τούλα και γνωριστήκαμε εδώ στην γειτονιά μου!Πω πω συνομωσία το σύμπαν!
What?? Όντως? :ohmy: :ohmy: Να θυμηθώ να παίξω κανένα Τζόκερ. :h22:
Κοίτα, για σούπερ μάρκετ αν είναι για λίγα πράγματα βολεύεται η κατάσταση με μια μπαγκαζιερα..Που υποθέτω ότι ούτως ή άλλως θα μπει. Είτε για nc είτε για tuareg. Για περισσότερα πας με τριβαλιτσο. :D
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: titaniumrx στις Μάιος 27, 2023, 06:38:25 μμ
Tuareg προτείνω και εγώ.Το NC είναι ένα εντελώς διαφορετικό μοτό για πολύ διαφορετική χρήση.Εξαρτάται τι θέλεις εσύ απο την μηχανή.Το Aprilia θα σε ξανανιώσει,ενώ το NC απλά θα σε υπηρετήσει,αξιόπιστα και χωρίς δράματα. Με ποιο από τα 2 ενώ τα κοιτάς χτυπά γρηγορότερα η καρδιά σου;Αυτό διάλεξε. Είμαι λίγο μεγαλύτερος απο εσένα και θα διάλεγα την Ιταλίδα χωρίς δεύτερη σκέψη.
Καλή επιλογή ότι και να πάρεις!!!
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: titaniumrx στις Μάιος 27, 2023, 06:45:20 μμ
Είναι σαν να σκέφτεσαι τι να επιλέξεις ανάμεσα σε ένα τοπ μόντελ και την Τούλα της γειτονιάς. :P
Καλό!!!! :h22:
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: unocapo στις Μάιος 28, 2023, 11:03:45 πμ
Αν έχεις σκοπό μνα σταματήσεις να είσαι χοντρός και αγύμναστος και να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του Tuareg πέρα απο καθημερινά ψώνια και 1-2 ταξιδάκια τον χρόνο, πάρε το Απρίλια. Γέρος δεν είσαι στα 48 σε καμία περίπτωση. Όλα στο μυαλό είναι.
Σε κάθε άλλη περίπτωση το Honda είναι καλύτερη επιλογή για την καθημερινότητα.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Μάιος 29, 2023, 08:50:19 μμ
Αν έχεις σκοπό μνα σταματήσεις να είσαι χοντρός και αγύμναστος και να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του Tuareg πέρα απο καθημερινά ψώνια και 1-2 ταξιδάκια τον χρόνο, πάρε το Απρίλια. Γέρος δεν είσαι στα 48 σε καμία περίπτωση. Όλα στο μυαλό είναι.
Σε κάθε άλλη περίπτωση το Honda είναι καλύτερη επιλογή για την καθημερινότητα.
Είμαι στο 50-50 αλήθεια. Τρελό δίλλημα. Από τη μία δίαιτα/γυμναστήριο και tuareg και από την άλλη κρεπάλη/σουβλάκια/μπύρες και NC750 αυτόματο. Στα θετικά ότι πλήρωσα για μία ακόμη φορά αυτή τη συνδρομή στα yava (κάτι σαν το netflix που πληρώνω χωρίς να βλέπω ένα πράμα :D) και τη Πέμπτη έχω ραντεβού και με διατροφολόγο να με βάλει σε τάξη.
Για να πω την αλήθεια θα είχα πάει στο honda απευθείας γιατί η λογική αυτό λέει κακά τα ψέματα. Απλά το έκανα test ride πριν κανα δίμηνο στον σαρακάκη και μετά ξανακαβαλώντας το mana με έπιασα να σκέφτομαι, τι πας να κάνεις??Μου φάνηκε σαν υποβάθμιση σε όλα ρε παιδιά. Και εκεί κάπου πήρα χαμπάρι οτι η aprilia έβγαλε επιτέλους μηχανάκι χωρίς κλιπ ον. Είμαι όντως 50-50, λογικά η απόφαση θα παρθεί στιγμιαία και θα προχωρήσω σε μία από τις δυο περιπτώσεις αν και χθες το βράδυ δεν σας κρύβω ότι έκανα σατανική σκέψη που με ξεπαραδιάζει εντελώς...και με βάζει μέχρι και τα bitcoin μου να πουλήσω. Δεν θέλω να την μοιραστώ, είναι ΠΟΛΥ σατανική :D
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: GΕΕ στις Μάιος 30, 2023, 09:04:49 πμ
Αφου το NC το εκανες test ride, δικαιος θα εισαι μονο αν πας να κανεις και το tuareg, να του δωσεις και αυτουνου την ευκαιρια να σου δειξει αν ταιριαζετε
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: unocapo στις Μάιος 30, 2023, 06:04:16 μμ
Αν έχεις σκοπό μνα σταματήσεις να είσαι χοντρός και αγύμναστος και να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του Tuareg πέρα απο καθημερινά ψώνια και 1-2 ταξιδάκια τον χρόνο, πάρε το Απρίλια. Γέρος δεν είσαι στα 48 σε καμία περίπτωση. Όλα στο μυαλό είναι.
Σε κάθε άλλη περίπτωση το Honda είναι καλύτερη επιλογή για την καθημερινότητα.
Είμαι στο 50-50 αλήθεια. Τρελό δίλλημα. Από τη μία δίαιτα/γυμναστήριο και tuareg και από την άλλη κρεπάλη/σουβλάκια/μπύρες και NC750 αυτόματο. Στα θετικά ότι πλήρωσα για μία ακόμη φορά αυτή τη συνδρομή στα yava (κάτι σαν το netflix που πληρώνω χωρίς να βλέπω ένα πράμα :D) και τη Πέμπτη έχω ραντεβού και με διατροφολόγο να με βάλει σε τάξη.
Για να πω την αλήθεια θα είχα πάει στο honda απευθείας γιατί η λογική αυτό λέει κακά τα ψέματα. Απλά το έκανα test ride πριν κανα δίμηνο στον σαρακάκη και μετά ξανακαβαλώντας το mana με έπιασα να σκέφτομαι, τι πας να κάνεις??Μου φάνηκε σαν υποβάθμιση σε όλα ρε παιδιά. Και εκεί κάπου πήρα χαμπάρι οτι η aprilia έβγαλε επιτέλους μηχανάκι χωρίς κλιπ ον. Είμαι όντως 50-50, λογικά η απόφαση θα παρθεί στιγμιαία και θα προχωρήσω σε μία από τις δυο περιπτώσεις αν και χθες το βράδυ δεν σας κρύβω ότι έκανα σατανική σκέψη που με ξεπαραδιάζει εντελώς...και με βάζει μέχρι και τα bitcoin μου να πουλήσω. Δεν θέλω να την μοιραστώ, είναι ΠΟΛΥ σατανική :D
Ψηφίζω σουβλάκια :D
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Μάιος 30, 2023, 10:43:18 μμ
Αν έχεις σκοπό μνα σταματήσεις να είσαι χοντρός και αγύμναστος και να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του Tuareg πέρα απο καθημερινά ψώνια και 1-2 ταξιδάκια τον χρόνο, πάρε το Απρίλια. Γέρος δεν είσαι στα 48 σε καμία περίπτωση. Όλα στο μυαλό είναι.
Σε κάθε άλλη περίπτωση το Honda είναι καλύτερη επιλογή για την καθημερινότητα.
Είμαι στο 50-50 αλήθεια. Τρελό δίλλημα. Από τη μία δίαιτα/γυμναστήριο και tuareg και από την άλλη κρεπάλη/σουβλάκια/μπύρες και NC750 αυτόματο. Στα θετικά ότι πλήρωσα για μία ακόμη φορά αυτή τη συνδρομή στα yava (κάτι σαν το netflix που πληρώνω χωρίς να βλέπω ένα πράμα :D) και τη Πέμπτη έχω ραντεβού και με διατροφολόγο να με βάλει σε τάξη.
Για να πω την αλήθεια θα είχα πάει στο honda απευθείας γιατί η λογική αυτό λέει κακά τα ψέματα. Απλά το έκανα test ride πριν κανα δίμηνο στον σαρακάκη και μετά ξανακαβαλώντας το mana με έπιασα να σκέφτομαι, τι πας να κάνεις??Μου φάνηκε σαν υποβάθμιση σε όλα ρε παιδιά. Και εκεί κάπου πήρα χαμπάρι οτι η aprilia έβγαλε επιτέλους μηχανάκι χωρίς κλιπ ον. Είμαι όντως 50-50, λογικά η απόφαση θα παρθεί στιγμιαία και θα προχωρήσω σε μία από τις δυο περιπτώσεις αν και χθες το βράδυ δεν σας κρύβω ότι έκανα σατανική σκέψη που με ξεπαραδιάζει εντελώς...και με βάζει μέχρι και τα bitcoin μου να πουλήσω. Δεν θέλω να την μοιραστώ, είναι ΠΟΛΥ σατανική :D
Mας διαολίζεις τώρα και μας αφήνεις με την απορία! Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά!χαχαχα
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: P for pegaso στις Ιούνιος 03, 2023, 01:10:14 πμ
Μήπως αυτή η σατανική σκέψη έχει τη λέξη... Ducati μέσα? :thnk:
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Ιούνιος 04, 2023, 01:10:43 πμ
Μήπως αυτή η σατανική σκέψη έχει τη λέξη... Ducati μέσα? :thnk:
Eχει που να μην είχε :cry:
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: dorso στις Ιούνιος 04, 2023, 03:25:04 πμ
Tuareg αν θες να νιώσεις 28 κ nc αν θες να νιώσεις 88..
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: P for pegaso στις Ιούνιος 06, 2023, 01:10:36 μμ
Αν μπαίνει και η Ducati στην εξίσωση σε βλέπω για κανένα Desert x ή Multistrada. Μονο μη μας πεις για κανένα Diavel και μας στείλεις...
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Ιούνιος 14, 2023, 08:42:01 μμ
Παιδιά επιτέλους βρήκα χρόνο και έκανα test ride το tuareg γιατί οι μέρες περνάνε και πρέπει να αγοράσω επιτέλους μοτοσυκλέτα. Δυστυχώς δεν θα έλεγα οτι αυτή η μοτοσυκλέτα αξίζει 13.000 ευρώ με τη καμία. Κινητήρας θορυβώδης που χτυπάει σαν να βαράει μπιέλα. Μετά από 20 λεπτά βόλτα ψήνεις αυγά στα πόδια σου, καίγεσαι στην κυριολεξία. Το γκάζι σκληρό και ξερό με πολύ γρήγορη επαναφορά που κάνεις υπερπροσπάθεια να το ανοίξεις τέρμα. Νιώθεις ένα ξερό ελατήριο λες και πρόκειται για παιχνίδι μοτοσυκλέτα του τζάμπο.Grip ίδια με τα εργοστασιακά του mana (έλεος!ναι με πειράζει, εντούρο είναι, βάλε ένα με καλύτερο grip!). Εκεί που δουλεύει χαλαρά με μισό γκάζι στις χαμηλές στροφές μόλις το τερματίσεις ο θόρυβος από το φιλτροκούτι και από τα κινούμενα μέρη του κινητήρα (που θυμίζουν κινέζικο benelli TRX500) είναι αστεία δυνατός και άγριος σε βαθμό που γυρνάνε και σε κοιτάνε οχι με θαυμασμό, άλλα να δουν αν το σπασες και βγάζει καπνούς, ενώ εσύ απλά προσπαθείς να απομακρυνθείς από τα PCX150 της WOLT. Ποιότητα βαφής μέτρια εως χαμηλή με απολύτως ορατές τις ατέλειες (πορτοκάλιασμα/νερά) λες και βάφτηκε στον φανοποιό της γειτονιάς.Στον κινητήρα βλέπεις παντού φλατζόκολες και φλάτζες να εξέχουν ατσαλα λες και δέθηκε πρόχειρα με φλατζόκολες. Ο κύλινδρος στα μόλις 5.000χλμ που είχε η μοτοσυκλέτα είχε ήδη ορατά σημάδια οξείδωσης στο αλουμίνιο του, μιλάω για σχεδόν ολόκληρο τον κύλινδρο, οχι απλά κάποια σημεία. Οι σωλήνες της εξάτμισης είχαν σχεδόν σκουριάσει, έτσι μου φάνηκε. Οι κολλήσεις στο τελικό άθλιες να φαίνονται λες και τις έκανες εσύ πρόχειρα με ηλεκτροκόληση. Ασε κάτι πριτσίνια στο τέλος που σχεδόν έβλεπες οτι με το ζόρι κρατούσαν πλέον το πίσω κομμάτι. Καθρέφτες ίδιοι με του mana του 2009 (!),14αρων ετών καθρέφτες! Συμπλέκτης που σε θέλει μπόντιμπίλντερ με γερή πάπια. Ταχύτητες σκληρές οσο δεν πάει, νεκρά με ΜΕΓΑΛΗ δυσκολία στο φανάρι, στα περισσότερα απλά κρατούσα 1η με συμπλέκτη να μην χαλάσω το παπούτσι μου παλεύοντας. Μετάδοση τόσο κοντή που αν ήθελες να πας ήρεμα έκανες 1 αλλαγή κάθε 2 δευτερόλεπτα περίπου (θέλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 δόντια μεγαλύτερο μπροστινό γρανάζι αν θέλεις να κινείσαι σε δρόμο). Ιδιαιτέρως οι 4-5-6 μιλάμε μπορεί και να απέχουν μεταξύ τους 500 στροφές. Γιατί το έκαναν αυτό??Δηλαδή απευθύνονται ΜΟΝΟ σε σκληροπυρηνικούς εντουράδες που θα το βάζουν μόνο χώμα? Διακόπτες στο τιμόνι ποιότητας...από τα βάθη της Κίνας. Το κουμπί του cruise control νομίζεις οτι θα το πάρεις στο χέρι!Απορώ ειλικρινά πως θα φαίνονται μετά από 2-3 χρόνια στον ελληνικό ήλιο και αν θα λειτουργούν. Σέλα που αρχίζεις να πονάς (οχι απλώς να πιάνεσαι) στο 20λεπτο. Σε λακούβες βαρούσε ντέφι. Το σταντ έβρισκε κάπου?Ακουγα μέταλλα να χτυπιούνται πάντως κάπου κάτω χαμηλά και οχι μόνο ένα. Στα θετικά αναρτήσεις/μεγάλοι τροχοί, απόλαυση στους άθλιους δρόμους της Αθήνας (αν και αναρτήσεις με τόσο μεγάλες διαδρομές είναι βάρκα γιαλό αν θελήσεις να πάς γρήγορα στον δρόμο). σούζες, και να μη θες μαθαίνεις Φρένα, ΠΟΛΥ σωστή πληροφόρηση και αν θελήσεις αγκυρες. Πολύ ωραία οθονούλα κοντέρ. αυτά. Παιδιά είμαι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, από Replica50/Futura 125 μέχρι Caponord/stada/mana με όλα τα ενδιάμεσα. Ορκίζομαι, με αυτό το μηχανάκι δεν θα προλαβαίνεις να μαζεύεις βλάβες και φθορές. ΠΟΛΥ κακή ποιότητα κατασκευής και μοτέρ και της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας. Αυτό δεν είναι aprilia, είναι κάτι άλλο, cfmoto?Daytona?Κάτι άλλο, aprilia δεν είναι. Υπάρχει κάποιος που το έκανε test ride ή ιδιοκτήτης που δεν ανακάλυψε και αυτός όλα αυτά στα οποία αναφέρθηκα??Να μας πει αν έχω κάπου άδικο ή είμαι υπερβολικός δηλαδή. Το NC750X που έκανα test ride είναι σαν bentley μπροστά σε Yugo σε ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα/λειτουργία του μοτέρ. Αν δεν ήξερα τιμή και με ρωτούσαν, θα έλεγα 7.800 ευρώ με το ζόρι για κάποιον που θέλει να το βάζει χώμα σαν δεύτερο και να γουστάρει ήχο από φιλτροκούτι σούζες και οσο αντέξει, οχι 13κ ρε παιδιά. Με 14.850 παίρνεις Africa 1100! https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25978271-honda-crf-1100 Tι να πω, μάλλον το mana ήταν το τελευταίο μου aprilia γιατί η εταιρία δείχνει να κινεζοποιήθηκε εντελώς... :srry:
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιούνιος 14, 2023, 10:03:23 μμ
Γειά σου βρε Νικόλα! Πολύ απογοητευμένος φαίνεσαι από τα γραφόμενα σου. Η αλήθεια είναι ότι όσο το καβάλησα στην πίτα δεν μου έδωσε τέτοια εντύπωση φτηνιάρικης κινεζο-κατασκευής και οι περισσότεροι ιδιοκτήτες και στα φόρα και στο fb είναι πολύ χαρούμενοι και ευχαριστημένοι.Μάλιστα και σε αρκετά δοκιμαστικά και συγκριτικά πίνουν νερό στο ονομά του! Βλάβες κυρίως έχουν ακουστεί για τα πιο πιεσμένα μοτέρ στο rs660 στις αρχές κυρίως και λιγότερο στα tuono660. Για το tuareg δεν έχω διαβάσει κάτι. Για τη βαφή που αναφέρεις από κοντά έχω δει και το μπλε και το κόκκινο και δεν μου έδωσαν τέτοια εντύπωση προχειρο-δουλειάς.
Ως προς τους καθρέφτες νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός. Τους ίδιους ακριβώς φοράνε όλα τα μοντέλα της aprilia εδώ και χρόνια, έχουν πολύ καλή ορατότητα και εργονομία και είναι και πολύ στιβαροί στις υψηλές ταχύτητες. Μάλιστα τους ίδιους ακριβώς φοράνε και τα περισσότερα μοντέλα GS της BMW με διπλάσια τιμή αγοράς από το tuareg.
Ως προς τους διακόπτες η αλήθεια είναι ότι στα περισσότερα μηχανάκια πλέον φάινεται να είναι χαμηλότερης ποιότητας απ' ότι ήταν κάποια πλαστικά παλαιότερα αλλά στον ήλιο εκτεθειμένα σε καθημερινή βάση νομίζω τα περισσότερα άβαφα πλαστικά φθείρονται σχετικά γρήγορα. Θέλουν μια άλφα περιποίηση συχνά πυκνά για να διατηρηθούν παραπάνω. Τους ίδιους διακόπτες νομίζω φοράνε και τα rsv4 και tuono v4 οπότε και οι ιδιοκτήτες τους μπορούν να μας πούνε κάποια πραγματάκια σχετικά με τις αντοχές και την ποιότητά τους.
Ας μας πούνε και όσοι από τους ιδιοκτήτες έχουν γράψει ήδη αρκετά κμ πάνω στη σέλα του περισσότερα για όσα αναφέρεις για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα.
Υπάρχει και γκρουπάκι στο fb από Έλληνες ιδιοκτήτες https://www.facebook.com/groups/370457964469443 δες κι εκεί για περισσότερες πληροφορίες.
Και αυτό εδώ είναι το παγκόσμιο γρκουπ ιδιοκτητών https://www.facebook.com/groups/686853949326359 .
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Ιούνιος 14, 2023, 10:26:27 μμ
εγώ θεωρώ ότι αυτό το μηχανάκι θα σκορπίσει μετά τα 10.000χλμ,αυτη την εντύπωση που έδωσε. Είναι φθηνό σε όλα του. Μα καλά γιατί τόση φθήνια ρε γαμώτο?Δηλαδή το caponord θα έπρεπε να κόστιζε 30.000 ευρώ αν το συγκρίνω βάση ποιότητας κατασκευής. Δεν ξέρω, συγνώμη άλλα τα honda που είδα, το africa και το NC είναι ετη φωτός μπροστά σε ποιότητα κατασκευής. Τα μοτέρ τους γουργουρίζουν, δεν κοπανάνε σαν μονοκύλινδρη πετρελαιομηχανή πηγαδιού. Τι να πω...αν οι ιδιοκτήτες τους είναι ικανοποιημένοι, δεν έχω λόγια.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιούνιος 14, 2023, 10:54:40 μμ
Παρόμοιο ήχο με αυτό έκανε το μοτέρ του ή ήταν κάτι διαφορετικό αυτό που άκουγες? :thnk:
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: zisakos_1986 στις Ιούνιος 14, 2023, 11:05:08 μμ
Κι αυτός εδώ νομίζω κάνει ένα αρκετά λεπτομερές review μεταξύ tuareg και tenere.
Η πλάκα είναι οτι στο 17 λεπτό λέει οτι οι διακοπές τους tuareg είναι πολύ πιο ποιοτικοί και ανώτεροι αυτών του tenere. Χαρακτηριστικά του λέει φτηνιάρικους της yamaha. Γενικά τον βλέπω αντικειμενικό.
Συνολικά πάντως εχω ακούσει και από άλλους μοτοσυκλέτιστές ότι στα πιο σύγχρονα μηχανάκια βλέπεις πράγματα που φάινονται πιο φτηνιάρικα και πιο ευαίσθητα στη χρήση ας πούμε. Τα πλαστικά του capo πάντως είναι άλλη κατηγορία ομολογουμένως! ;)
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Ιούνιος 14, 2023, 11:28:29 μμ
σταμάτησα να βλέπω όταν δοκίμασε τις αναρτήσεις και είπε του tuareg είναι πιο μαλακές ενώ μπορείς να τις ρυθμίσεις όπως θέλεις μιας και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: P for pegaso στις Ιούνιος 15, 2023, 12:36:03 πμ
Μου κάνει εντύπωση που σου φάνηκε τόσο κατώτερο ποιοτικά. Γενικά ακούγονται καλά λόγια. Αμα άρχισε και η aprilia να ρίχνει την ποιότητα τότε κάτι δεν πάει καλά στον χώρο των 2 τροχών. Για τα Ducati δε μας είπες τελικά. Ποιο είχες κατα νου?
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Ιούνιος 15, 2023, 03:01:20 μμ
Δυστυχώς η ποιότητα κατασκευής δεν έχει σχέση με οτι εγώ γνώριζα μέχρι σήμερα. Υπάρχει γενική πτώση ποιότητας βασικά, άλλα η aprilia εδώ το τερμάτισε. Δυο είναι οι κρυφοί μου πόθοι :D (https://i.postimg.cc/WpBs5r5Y/diavle-v4-red.jpg) (https://i.postimg.cc/cHCzS9L7/2023-06-15-145910.png)
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: kokopete στις Ιούνιος 15, 2023, 04:24:48 μμ
Μια χαρά πόθοι είναι, όλοι έχουμε κάτι τέτοια στο dream garage μας. Στο δεύτερο βέβαια, ρίχνεις και μπιφτεκάκια πάνω σε καμιά στάση και έχεις κολατσιό στην στιγμή.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: L0UKAS στις Ιούνιος 15, 2023, 06:56:51 μμ
Παιδιά επιτέλους βρήκα χρόνο και έκανα test ride το tuareg γιατί οι μέρες περνάνε και πρέπει να αγοράσω επιτέλους μοτοσυκλέτα. Δυστυχώς δεν θα έλεγα οτι αυτή η μοτοσυκλέτα αξίζει 13.000 ευρώ με τη καμία. Κινητήρας θορυβώδης που χτυπάει σαν να βαράει μπιέλα. Μετά από 20 λεπτά βόλτα ψήνεις αυγά στα πόδια σου, καίγεσαι στην κυριολεξία. Το γκάζι σκληρό και ξερό με πολύ γρήγορη επαναφορά που κάνεις υπερπροσπάθεια να το ανοίξεις τέρμα. Νιώθεις ένα ξερό ελατήριο λες και πρόκειται για παιχνίδι μοτοσυκλέτα του τζάμπο.Grip ίδια με τα εργοστασιακά του mana (έλεος!ναι με πειράζει, εντούρο είναι, βάλε ένα με καλύτερο grip!). Εκεί που δουλεύει χαλαρά με μισό γκάζι στις χαμηλές στροφές μόλις το τερματίσεις ο θόρυβος από το φιλτροκούτι και από τα κινούμενα μέρη του κινητήρα (που θυμίζουν κινέζικο benelli TRX500) είναι αστεία δυνατός και άγριος σε βαθμό που γυρνάνε και σε κοιτάνε οχι με θαυμασμό, άλλα να δουν αν το σπασες και βγάζει καπνούς, ενώ εσύ απλά προσπαθείς να απομακρυνθείς από τα PCX150 της WOLT. Ποιότητα βαφής μέτρια εως χαμηλή με απολύτως ορατές τις ατέλειες (πορτοκάλιασμα/νερά) λες και βάφτηκε στον φανοποιό της γειτονιάς.Στον κινητήρα βλέπεις παντού φλατζόκολες και φλάτζες να εξέχουν ατσαλα λες και δέθηκε πρόχειρα με φλατζόκολες. Ο κύλινδρος στα μόλις 5.000χλμ που είχε η μοτοσυκλέτα είχε ήδη ορατά σημάδια οξείδωσης στο αλουμίνιο του, μιλάω για σχεδόν ολόκληρο τον κύλινδρο, οχι απλά κάποια σημεία. Οι σωλήνες της εξάτμισης είχαν σχεδόν σκουριάσει, έτσι μου φάνηκε. Οι κολλήσεις στο τελικό άθλιες να φαίνονται λες και τις έκανες εσύ πρόχειρα με ηλεκτροκόληση. Ασε κάτι πριτσίνια στο τέλος που σχεδόν έβλεπες οτι με το ζόρι κρατούσαν πλέον το πίσω κομμάτι. Καθρέφτες ίδιοι με του mana του 2009 (!),14αρων ετών καθρέφτες! Συμπλέκτης που σε θέλει μπόντιμπίλντερ με γερή πάπια. Ταχύτητες σκληρές οσο δεν πάει, νεκρά με ΜΕΓΑΛΗ δυσκολία στο φανάρι, στα περισσότερα απλά κρατούσα 1η με συμπλέκτη να μην χαλάσω το παπούτσι μου παλεύοντας. Μετάδοση τόσο κοντή που αν ήθελες να πας ήρεμα έκανες 1 αλλαγή κάθε 2 δευτερόλεπτα περίπου (θέλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 δόντια μεγαλύτερο μπροστινό γρανάζι αν θέλεις να κινείσαι σε δρόμο). Ιδιαιτέρως οι 4-5-6 μιλάμε μπορεί και να απέχουν μεταξύ τους 500 στροφές. Γιατί το έκαναν αυτό??Δηλαδή απευθύνονται ΜΟΝΟ σε σκληροπυρηνικούς εντουράδες που θα το βάζουν μόνο χώμα? Διακόπτες στο τιμόνι ποιότητας...από τα βάθη της Κίνας. Το κουμπί του cruise control νομίζεις οτι θα το πάρεις στο χέρι!Απορώ ειλικρινά πως θα φαίνονται μετά από 2-3 χρόνια στον ελληνικό ήλιο και αν θα λειτουργούν. Σέλα που αρχίζεις να πονάς (οχι απλώς να πιάνεσαι) στο 20λεπτο. Σε λακούβες βαρούσε ντέφι. Το σταντ έβρισκε κάπου?Ακουγα μέταλλα να χτυπιούνται πάντως κάπου κάτω χαμηλά και οχι μόνο ένα. Στα θετικά αναρτήσεις/μεγάλοι τροχοί, απόλαυση στους άθλιους δρόμους της Αθήνας (αν και αναρτήσεις με τόσο μεγάλες διαδρομές είναι βάρκα γιαλό αν θελήσεις να πάς γρήγορα στον δρόμο). σούζες, και να μη θες μαθαίνεις Φρένα, ΠΟΛΥ σωστή πληροφόρηση και αν θελήσεις αγκυρες. Πολύ ωραία οθονούλα κοντέρ. αυτά. Παιδιά είμαι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, από Replica50/Futura 125 μέχρι Caponord/stada/mana με όλα τα ενδιάμεσα. Ορκίζομαι, με αυτό το μηχανάκι δεν θα προλαβαίνεις να μαζεύεις βλάβες και φθορές. ΠΟΛΥ κακή ποιότητα κατασκευής και μοτέρ και της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας. Αυτό δεν είναι aprilia, είναι κάτι άλλο, cfmoto?Daytona?Κάτι άλλο, aprilia δεν είναι. Υπάρχει κάποιος που το έκανε test ride ή ιδιοκτήτης που δεν ανακάλυψε και αυτός όλα αυτά στα οποία αναφέρθηκα??Να μας πει αν έχω κάπου άδικο ή είμαι υπερβολικός δηλαδή. Το NC750X που έκανα test ride είναι σαν bentley μπροστά σε Yugo σε ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα/λειτουργία του μοτέρ. Αν δεν ήξερα τιμή και με ρωτούσαν, θα έλεγα 7.800 ευρώ με το ζόρι για κάποιον που θέλει να το βάζει χώμα σαν δεύτερο και να γουστάρει ήχο από φιλτροκούτι σούζες και οσο αντέξει, οχι 13κ ρε παιδιά. Με 14.850 παίρνεις Africa 1100! https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25978271-honda-crf-1100 Tι να πω, μάλλον το mana ήταν το τελευταίο μου aprilia γιατί η εταιρία δείχνει να κινεζοποιήθηκε εντελώς... :srry:
Εχοντας κάνει 13500 χλμ σε ένα χρόνο με το Τuareg και ως πρώην κάτοχος NC750X DCT διαφωνω σε ΌΛΑ . :D
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Ιούνιος 15, 2023, 08:05:03 μμ
[/quote]
Εχοντας κάνει 13500 χλμ σε ένα χρόνο με το Τuareg και ως πρώην κάτοχος NC750X DCT διαφωνω σε ΌΛΑ . :D [/quote]
ε τότε είσαι ο άνθρωπος μας!Πήγες δηλαδή από NC750DCT σε tuareg?? E πες μας 2 λογάκια τι και πως! -Οταν λες διαφωνείς σε όλα, η ποιότητα κατασκευής του NC (βαφές πλαστικών, κινητήρα, διακόπτες, κ.τ.λ) δεν είναι κλάσης ανώτερη? -Το μοτέρ του tuareg σου δεν κροταλίζει σαν να έχει πάθει μπιέλα?Δεν κάνει υπερβολικό θόρυβο όταν ανοίγεις το γκάζι τέρμα?Δεν βγάζει υπερβολική ζέστη?Δεν εξέχουν σε όλες τις ενώσεις κομμάτια φλατζόκολας?? -Οι ταχύτητες δεν ειναι υπερβολικά κοντές για χρήση στον δρόμο?Ο επιλογέας ταχυτήτων δεν είναι πολύ σκληρός και σου τρώει το παπούτσι??Νεκρά βάζεις εύκολα? -Οι σωληνώσεις της εξάτμισης δεν έχουν οξειδωθεί??Οι κολλήσεις κάτω από το προστατευτικό πλαστικό για τα πόδια στο τελικό δεν φαίνονται και δεν είναι σαν προχειροδουλειά?
Δηλαδή παίζει όλα αυτά να τα είχε μόνο το demo μηχανάκι που είδα?Και καλά το έβγαλαν πρόχειρα για να το δώσουν αποκλειστικά για test ride?Παίζει κάτι τέτοιο?
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: Cris στις Ιούνιος 16, 2023, 10:48:17 πμ
Ένα μηχανάκι δοκιμής ποτέ δεν το κρίνουμε αυστηρά γιατί σίγουρα ο τρόπος που οδηγήθηκε-μεταχειρίστηκε απέχει πάρα πολύ από την χρήση του πραγματικού ιδιοκτήτη που προφανώς του φέρθηκε καλύτερα γιατί απλά το πλήρωσε.. (αν έκανε και κανένα Mega test..) Επίσης όντας κάτοχος παλιότερα αρκετών ιαπωνικών μοτοσυκλετών ( gsxf 750 - paneuropean 1100 - Fjr 1300 και πολλά άλλα) όπως και επίσης αρκετών ευρωπαϊκών ( duke 620 - Gran canyon 900 - Benelli 250 - street triple 675 και πολλά άλλα) η γνώμη μου για τα ιαπωνικά είναι αρκεί μην τα γδύσεις, κοινώς όσα βλέπει η πεθερά.. Τελευταία λύσαμε το capo του Ηρακλή για να βαφτούν τα πλαστικά, και πραγματικά μας εντυπωσίασε η ποιότητα κατασκευής του! Επίσης να μην μιλήσουμε για scooter sh πχ τα οποία καμένα δεν βγάζει πάνω από 70-80.000 km χωρίς επισκευή και τα αντίστοιχα της piaggio ξεπερνούν εύκολα τα 200,000 km επίσης χωρίς επισκευή.. Την αγάπη μου.. :bye:
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: L0UKAS στις Ιούνιος 16, 2023, 12:16:36 μμ
Σχετικά με το NC , ειχα πάρει καινουργιο του 2018. Για εμένα πολυ βαρύ, δεν εχει καθόλου γκάζι, δεν εχει φρένα η σελα του ηταν αθλια και η ποιοτητα ήταν ΟΚ. Γνωστή honda,ψαλίδι από κοιλοδοκό, ενα κουμπί traction τελείως afterthought που πιάνει πάνω στον καθρέπτη και το πιο εκνευριστικό, επειδή δεν ειχε ride by wire όταν εμπαινε το traction δεν σταματούσε ο λοξιγκας αν δεν αφηνες το γκαζι.
Στις παρατηρήσεις τώρα ας τις πάρω μία μια
- Κινητήρας Αυτα που αναφέρεις είναι λίγο υποκειμενικά .Προσωπικά ο ήχος του κινητήρα και στο δικό μου και σε άλλα που έχω ακούσει δεν με προβληματίζει. Αν ακουστεί κάποιος περιεργος ήχος είναι με το που πάρει μπροστα και για 1-2 δυτερολεπτα μέχρι να σηκωσει λάδι ο τεντωτήρας αφού ειναι υδραυλικός. Ο ήχος απο το φιλτροκούτι είναι στα + αφού για εμένα και κατα γενική ομολογία δίνει και χαρακήρα και ενδιαφέρον. Ζέστη γενικά όλα τα E5 μηχανάκι βγάζουν περισσότερη αφού δουλέυεουν αρκετα φτωχα για τους ρύπους. Στο tuareg την καταλαβαίνεις λιγο παραπάνω λόγω και του καταλύτη που βρίσκεται μπροστα αλλά υπάρχουν και πολύ χειρότερα. Δλδ το capo που ειχες δεν σε έψηνε ; Επειδη εχω και capo, περισσοτερη ζεστη βγαζει. Επίσης η κατάσταση βελτιώνεται πάρα πολυ με μια decat εξάτμιση.Φλατζόκολα μπορείς να δεις στον κινητήρα (σε ποιον δεν μπορείς να δεις έστω και λίγο) αλλα οχι ότι κρέμονται από παντού όπως αναφέρεις. οξείδωση στον κινητήρα δεν έχω δεί σε κάποιο
-Εξάτμιση Οι σωλήνες δεν σκουριάζουν , απλά φεύγει η επίστρωση που εχουν πάνω σιγα σιγα με τις θερμοκρασίες. Συμβαίνει σε όλα τα μηχανάκια.
-Κιβώτιο , γενικά είναι σκληρό αλλα μαλακώνει μετα τις 5000 χλμ και ειδικά αν βάλεις λαδάκι που του αρεσει και βρίσκεις και νεκρά. Η λειτουργία του παραμένει σφιχτή πάντως αλλα όχι σε σημείο που να αποτελέι πρόβλημα . Η κλιμάκωση του κιβωτίου ταιριάζει και στο στυλ της μοτοσυκλέτας και σττην δύναμη που εχει. Αν εσυ δεν προκειτε να πας ποτε χωμά μπορείς να το μακρύνεις πολυ εύκολα αλλα το να πεις απευθύνονται ΜΟΝΟ σε σκληροπυρηνικούς εντουράδες που θα το βάζουν μόνο χώμα είναι υπερβολή.Adventure μοτοσυκλέτα αγοράζεις και κατα γενική ομολογία μία από τις καλύτερες της αγοράς.
-Διακόπτες υπάρχουν σε κυκλοφορία απο το 2020 και δεν εχουν βγάλει θέμα. Είναι πολυ βολικοί στην χρήση και συμφωνώ ότι θα μπορούσαν να είχαν λίγη καλύτερη ποιότητα πλαστικών αλλα υπάρχουν και πολυ χειρότερα.
-Σέλα προσωπικά έχω βάλει την comfort γιατι βαράω πολλες ώρες πάνω. Η μαμα όντως ειναι λίγο σκληρή αλλα πολύ καλύτερη απο του ΝC και στα ιδια επίπεδα με το africa που έιχα οδηγήσει με την διαφορα ότι του africa είναι πιο φαρδιά.
-Καθρεπτες, no comment . Τους φοράνε πόσα μηχανάκι απ όλες τις μάρκες και η aprilia τους έχει στην μισή τιμη.
-Σταντ, αν έβρισκε το πιθανότερο έιναι ότι το μηχανάκι είχε πέσει
-Αναρτηση εχει διαδρομές όπως και θα έπρεπε για adventure μοτοσυκλέτα που πρέπει λίγο να τις συνηθήσεις αλλα σε κάμια περίπτωση δεν ειναι βάρκα γιαλό. Ειναι από τις καλύτρες της κατηγορίας κατα γενική ομολογία. Πολλοι απο εδω μέσα έχουν δεί σε βόλτες πόσο γρήγορα μπορείς να κινηθείς με ένα Tuareg.
-Τιμη Στα λεφτα που δίνεις το μηχανάκι είναι value for money. το να λές ότι με 2500 παραπάνω παίρνω AFRICA η με 2500 λιγότερα παίρνω NC δεν βγάζει νόημα. Το translap που πάιζει στα ιδια λεφτά είναι πολύ πιο λίγο σαν μοτοσυκλέτα απο το tuareg όπως και το tenere όπως και το vstrom
Σε προσκαλώ να περάσεις από το μαγαζί και να κάνεις μια βόλτα το δικό μου γia να έχεις και μια δευτερη άποψη για το μηχανάκι και να συνεχίσουμε και την κουβέντα από κοντα.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Ιούνιος 16, 2023, 09:30:30 μμ
Eγώ αναφέρομαι στο NC750 του 21 και μετά που είναι με ride by wire. Κοίταξε, υπάρχουν δυο οπτικές όπως βλέπω στο θέμα touareg. Η μία είναι το κιβώτιο του εντάξει, είναι σκληρό μωρε άλλα ψιλοστρώνει με τον καιρό με ειδικά λάδια, το συνηθίζεις κ.τ.λ και η άλλη είναι δεν μπορεί εν έτη 2023 να χαλάς το παπούτσι σου σε μία βόλτα και να βλαστημας κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα ενώ όλες οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας έχουν κιβώτιο βούτυρο. Εγώ είμαι της δεύτερης. Οταν πληρώνω μοτοσυκλέτα 660 κυβικών 13.000 ευρώ απαιτώ να έχει κάποια ποιότητα στην κατασκευής της. Κιβώτιο ζούνταπ εν έτη 2023, οχι, δεν μπορώ να το δεχτώ και να το προσπεράσω όπως εσύ. Οπως δεν μπορώ να δεχτώ και τις φλατζόκολες στο μοτέρ, σήμερα κοίταζα το νεο transalp και δεν μπορούσες να καταλάβεις αν αυτός ο κινητήρας είναι μονομπλοκ ή αποτελείται από κομμάτια. Ιχνος από φλάτζες να εξέχουν. Και δεν είναι μόνο το αισθητικό κομμάτι. Λες μέσα σου εδώ έχουμε να κάνουμε με προχειροδουλειά!Θα βγάλει αυτή η μοτοσυκλέτα 50 και 100.000χλμ? Δικαιολογείς μέχρι και τον θόρυβο που κάνει για 203 δευτερόλεπτα αφού το βάλεις μπροστά σαν να χτυπάει καδένα. Ε οχι, εγώ δεν το δικαιολογώ. Υδραυλικό φοράνε χιλιάδες μοτοσυκλέτες τα τελευταία 10 χρόνια. Καμία, ΚΑΜΙΑ δεν κάνει θόρυβο όταν την βάζεις μπροστά και θέλει 2-3 δευτερόλεπτα να δουλέψει ο τεντωντήρας. Εσύ το δικαιολογείς, εγώ δεν μπορώ να το δικαιολογήσω γιατί για αυτά τα 2-3 δευτερόλεπτα η καδένα χτυπιέται μέσα στο μοτέρ. Θα αντέξει ΣΙΓΟΥΡΑ λιγότερο από κάποια άλλα που δεν χτυπιέται κάθε τρεις και λίγο. Και ρωτώ βγάζεις ένα μοτέρ εν έτη 2022 με κιβώτιο σαν να έχει κολλήσει και καδένα που χτυπιέται κάθε φορά που το βάζεις μπροστά?Γιατί?Αν αυτό δεν είναι προχειροδουλειά στον σχεδιασμό του μοτερ, τότε δεν ξέρω τι να πω.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: Rebel Scum στις Ιούνιος 16, 2023, 10:52:03 μμ
Νομίζω πρέπει να δοκιμάσεις και το Transalp :P
ΥΓ. Για να είμαι ειλικρινής το Hornet 750 σε σχέση με Tuono/RS 660 είναι κάτι σκάλες πιο πάνω σε ποιότητα κατασκευής. Προσωπικά δεν αγοράζω Aprilia για τέτοια χρήση οπότε δεν με ενοχλεί αλλά καταλαβαίνω αν κάποιος θέλει καθημερινό μηχανάκι να έχει ενδοιασμούς. ΥΓ2. Ο κινητήρας 750 τον "κατουρ*ει" τον 660 από κάθε άποψη. Σαν πλαίσιο όμως, ανάρτηση τα 660 είναι σαφώς ανώτερα. Στα ηλεκτρονικά πάλι καλύτερα αλλά σε τέτοια κυβικά και δύναμη δεν το πολυκαταλαβαίνεις. Transalp έγκλημα η έλλειψη cruise control.
Τίτλος: Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
Αποστολή από: tegonikos στις Ιούνιος 17, 2023, 10:58:48 πμ
ΥΓ. Για να είμαι ειλικρινής το Hornet 750 σε σχέση με Tuono/RS 660 είναι κάτι σκάλες πιο πάνω σε ποιότητα κατασκευής. Προσωπικά δεν αγοράζω Aprilia για τέτοια χρήση οπότε δεν με ενοχλεί αλλά καταλαβαίνω αν κάποιος θέλει καθημερινό μηχανάκι να έχει ενδοιασμούς. ΥΓ2. Ο κινητήρας 750 τον "κατουρ*ει" τον 660 από κάθε άποψη. Σαν πλαίσιο όμως, ανάρτηση τα 660 είναι σαφώς ανώτερα. Στα ηλεκτρονικά πάλι καλύτερα αλλά σε τέτοια κυβικά και δύναμη δεν το πολυκαταλαβαίνεις. Transalp έγκλημα η έλλειψη cruise control.
To δοκίμασα το transalp. Δεν μου άρεσε καθόλου, τα βρήκα όλα λάθος πάνω του, ιδιαιτέρως την θέση οδήγησης, πάλευες να κρατηθείς από το τιμόνι στις επιταχύνσεις. Αναρτήσεις λες και φοράει σκέτα ελατήρια αλλα από ποιότητα ετη φωτός μπροστά. Αυτός ο συμπλέκτης και αυτό το κιβώτιο...όνειρο...αλλάζεις ταχύτητες με σαγιονάρα, Ο κινητήρας οκ.