0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 462
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #15 - : Μάιος 27, 2023, 06:38:25 μμ »
Tuareg προτείνω και εγώ.Το NC είναι ένα εντελώς διαφορετικό μοτό για πολύ διαφορετική χρήση.Εξαρτάται τι θέλεις εσύ απο την μηχανή.Το Aprilia θα σε ξανανιώσει,ενώ το NC απλά θα σε υπηρετήσει,αξιόπιστα και χωρίς δράματα.
Με ποιο από τα 2 ενώ τα κοιτάς χτυπά γρηγορότερα η καρδιά σου;Αυτό διάλεξε.
Είμαι λίγο μεγαλύτερος απο εσένα και θα διάλεγα την Ιταλίδα χωρίς δεύτερη σκέψη.

Καλή επιλογή ότι και να πάρεις!!! 
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 462
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #16 - : Μάιος 27, 2023, 06:45:20 μμ »
Είναι σαν να σκέφτεσαι τι να επιλέξεις ανάμεσα σε ένα τοπ μόντελ και  την Τούλα της γειτονιάς.  :P

  Καλό!!!!  :h22:
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #17 - : Μάιος 28, 2023, 11:03:45 πμ »
Αν έχεις σκοπό μνα σταματήσεις να είσαι χοντρός και αγύμναστος και να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του Tuareg πέρα απο καθημερινά ψώνια και 1-2 ταξιδάκια τον χρόνο, πάρε το Απρίλια. Γέρος δεν είσαι στα 48 σε καμία περίπτωση. Όλα στο μυαλό είναι.

Σε κάθε άλλη περίπτωση το Honda είναι καλύτερη επιλογή για την καθημερινότητα.

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #18 - : Μάιος 29, 2023, 08:50:19 μμ »
Αν έχεις σκοπό μνα σταματήσεις να είσαι χοντρός και αγύμναστος και να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του Tuareg πέρα απο καθημερινά ψώνια και 1-2 ταξιδάκια τον χρόνο, πάρε το Απρίλια. Γέρος δεν είσαι στα 48 σε καμία περίπτωση. Όλα στο μυαλό είναι.

Σε κάθε άλλη περίπτωση το Honda είναι καλύτερη επιλογή για την καθημερινότητα.

Είμαι στο 50-50 αλήθεια. Τρελό δίλλημα. Από τη μία δίαιτα/γυμναστήριο και tuareg και από την άλλη κρεπάλη/σουβλάκια/μπύρες και NC750 αυτόματο. Στα θετικά ότι πλήρωσα για μία ακόμη φορά αυτή τη συνδρομή στα yava (κάτι σαν το netflix που πληρώνω χωρίς να βλέπω ένα πράμα :D) και τη Πέμπτη έχω ραντεβού και με διατροφολόγο να με βάλει σε τάξη.

Για να πω την αλήθεια θα είχα πάει στο honda απευθείας γιατί η λογική αυτό λέει κακά τα ψέματα. Απλά το έκανα test ride πριν κανα δίμηνο στον σαρακάκη και μετά ξανακαβαλώντας το mana με έπιασα να σκέφτομαι, τι πας να κάνεις??Μου φάνηκε σαν υποβάθμιση σε όλα ρε παιδιά. Και εκεί κάπου πήρα χαμπάρι οτι η aprilia έβγαλε επιτέλους μηχανάκι χωρίς κλιπ ον. Είμαι όντως 50-50, λογικά η απόφαση θα παρθεί στιγμιαία και θα προχωρήσω σε μία από τις δυο περιπτώσεις αν και χθες το βράδυ δεν σας κρύβω ότι έκανα σατανική σκέψη που με ξεπαραδιάζει εντελώς...και με βάζει μέχρι και τα bitcoin μου να πουλήσω. Δεν θέλω να την μοιραστώ, είναι ΠΟΛΥ σατανική  :D

*

Αποσυνδεδεμένος GΕΕ

  • ***
  • 173
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: ΚΤΜ 950 ΑDV
  • Αντιδράσεις: +72
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #19 - : Μάιος 30, 2023, 09:04:49 πμ »
Αφου το NC το εκανες test ride, δικαιος θα εισαι μονο αν πας να κανεις και το tuareg, να του δωσεις και αυτουνου την ευκαιρια να σου δειξει αν ταιριαζετε
HONDA XR250 - YAMAHA TTR600SM - YAMAHA TTR600E - DUCATI SS800 - DUCATI HYPERMOTARD 1100S - KTM 990 SUPERDUKE - KTM 990 SMT - APRILIA TUONO V4R ABS - APRILIA CAPONORD 1200 - KTM 1290 S.A. S - SUZUKI HAYABUSA - DUCATI STREETFIGTER 1098 - ΚΤΜ 950 ΑDV  ***Instagram : geev4***

*

Αποσυνδεδεμένος unocapo

  • *****
  • 889
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord
  • Αντιδράσεις: +641
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #20 - : Μάιος 30, 2023, 06:04:16 μμ »
Αν έχεις σκοπό μνα σταματήσεις να είσαι χοντρός και αγύμναστος και να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του Tuareg πέρα απο καθημερινά ψώνια και 1-2 ταξιδάκια τον χρόνο, πάρε το Απρίλια. Γέρος δεν είσαι στα 48 σε καμία περίπτωση. Όλα στο μυαλό είναι.

Σε κάθε άλλη περίπτωση το Honda είναι καλύτερη επιλογή για την καθημερινότητα.

Είμαι στο 50-50 αλήθεια. Τρελό δίλλημα. Από τη μία δίαιτα/γυμναστήριο και tuareg και από την άλλη κρεπάλη/σουβλάκια/μπύρες και NC750 αυτόματο. Στα θετικά ότι πλήρωσα για μία ακόμη φορά αυτή τη συνδρομή στα yava (κάτι σαν το netflix που πληρώνω χωρίς να βλέπω ένα πράμα :D) και τη Πέμπτη έχω ραντεβού και με διατροφολόγο να με βάλει σε τάξη.

Για να πω την αλήθεια θα είχα πάει στο honda απευθείας γιατί η λογική αυτό λέει κακά τα ψέματα. Απλά το έκανα test ride πριν κανα δίμηνο στον σαρακάκη και μετά ξανακαβαλώντας το mana με έπιασα να σκέφτομαι, τι πας να κάνεις??Μου φάνηκε σαν υποβάθμιση σε όλα ρε παιδιά. Και εκεί κάπου πήρα χαμπάρι οτι η aprilia έβγαλε επιτέλους μηχανάκι χωρίς κλιπ ον. Είμαι όντως 50-50, λογικά η απόφαση θα παρθεί στιγμιαία και θα προχωρήσω σε μία από τις δυο περιπτώσεις αν και χθες το βράδυ δεν σας κρύβω ότι έκανα σατανική σκέψη που με ξεπαραδιάζει εντελώς...και με βάζει μέχρι και τα bitcoin μου να πουλήσω. Δεν θέλω να την μοιραστώ, είναι ΠΟΛΥ σατανική  :D

Ψηφίζω σουβλάκια  :D

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4684
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #21 - : Μάιος 30, 2023, 10:43:18 μμ »
Αν έχεις σκοπό μνα σταματήσεις να είσαι χοντρός και αγύμναστος και να αξιοποιήσεις τις δυνατότητες του Tuareg πέρα απο καθημερινά ψώνια και 1-2 ταξιδάκια τον χρόνο, πάρε το Απρίλια. Γέρος δεν είσαι στα 48 σε καμία περίπτωση. Όλα στο μυαλό είναι.

Σε κάθε άλλη περίπτωση το Honda είναι καλύτερη επιλογή για την καθημερινότητα.

Είμαι στο 50-50 αλήθεια. Τρελό δίλλημα. Από τη μία δίαιτα/γυμναστήριο και tuareg και από την άλλη κρεπάλη/σουβλάκια/μπύρες και NC750 αυτόματο. Στα θετικά ότι πλήρωσα για μία ακόμη φορά αυτή τη συνδρομή στα yava (κάτι σαν το netflix που πληρώνω χωρίς να βλέπω ένα πράμα :D) και τη Πέμπτη έχω ραντεβού και με διατροφολόγο να με βάλει σε τάξη.

Για να πω την αλήθεια θα είχα πάει στο honda απευθείας γιατί η λογική αυτό λέει κακά τα ψέματα. Απλά το έκανα test ride πριν κανα δίμηνο στον σαρακάκη και μετά ξανακαβαλώντας το mana με έπιασα να σκέφτομαι, τι πας να κάνεις??Μου φάνηκε σαν υποβάθμιση σε όλα ρε παιδιά. Και εκεί κάπου πήρα χαμπάρι οτι η aprilia έβγαλε επιτέλους μηχανάκι χωρίς κλιπ ον. Είμαι όντως 50-50, λογικά η απόφαση θα παρθεί στιγμιαία και θα προχωρήσω σε μία από τις δυο περιπτώσεις αν και χθες το βράδυ δεν σας κρύβω ότι έκανα σατανική σκέψη που με ξεπαραδιάζει εντελώς...και με βάζει μέχρι και τα bitcoin μου να πουλήσω. Δεν θέλω να την μοιραστώ, είναι ΠΟΛΥ σατανική  :D
Mας διαολίζεις τώρα και μας αφήνεις με την απορία! Δεν είναι σωστά πράγματα αυτά!χαχαχα
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 03, 2023, 01:10:14 πμ »
Μήπως αυτή η σατανική σκέψη έχει τη λέξη... Ducati μέσα?  :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 04, 2023, 01:10:43 πμ »
Μήπως αυτή η σατανική σκέψη έχει τη λέξη... Ducati μέσα?  :thnk:
Eχει που να μην είχε :cry:

*

Αποσυνδεδεμένος dorso

  • *****
  • 379
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: TUONO BLUEDREAM
  • Αντιδράσεις: +32
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 04, 2023, 03:25:04 πμ »
Tuareg αν θες να νιώσεις 28 κ nc αν θες να νιώσεις 88..

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 06, 2023, 01:10:36 μμ »
Αν μπαίνει και η Ducati στην εξίσωση σε βλέπω για κανένα Desert x ή Multistrada.
Μονο μη μας πεις για κανένα Diavel  και μας στείλεις...

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 14, 2023, 08:42:01 μμ »
Παιδιά επιτέλους βρήκα χρόνο και έκανα test ride το tuareg γιατί οι μέρες περνάνε και πρέπει να αγοράσω επιτέλους μοτοσυκλέτα.
Δυστυχώς δεν θα έλεγα οτι αυτή η μοτοσυκλέτα αξίζει 13.000 ευρώ με τη καμία.
Κινητήρας θορυβώδης που χτυπάει σαν να βαράει μπιέλα. Μετά από 20 λεπτά βόλτα ψήνεις αυγά στα πόδια σου, καίγεσαι στην κυριολεξία. Το γκάζι σκληρό και ξερό με πολύ γρήγορη επαναφορά που κάνεις υπερπροσπάθεια να το ανοίξεις τέρμα. Νιώθεις ένα ξερό ελατήριο λες και πρόκειται για παιχνίδι μοτοσυκλέτα του τζάμπο.Grip ίδια με τα εργοστασιακά του mana (έλεος!ναι με πειράζει, εντούρο είναι, βάλε ένα με καλύτερο grip!). Εκεί που δουλεύει χαλαρά με μισό γκάζι στις χαμηλές στροφές μόλις το τερματίσεις ο θόρυβος από το φιλτροκούτι και από τα κινούμενα μέρη του κινητήρα (που θυμίζουν κινέζικο benelli TRX500) είναι αστεία δυνατός και άγριος σε βαθμό που γυρνάνε και σε κοιτάνε οχι με θαυμασμό, άλλα να δουν αν το σπασες και βγάζει καπνούς, ενώ εσύ απλά προσπαθείς να απομακρυνθείς από τα PCX150 της WOLT. Ποιότητα βαφής μέτρια εως χαμηλή με απολύτως ορατές τις ατέλειες (πορτοκάλιασμα/νερά) λες και βάφτηκε στον φανοποιό της γειτονιάς.Στον κινητήρα βλέπεις παντού φλατζόκολες και φλάτζες να εξέχουν ατσαλα λες και δέθηκε πρόχειρα με φλατζόκολες. Ο κύλινδρος στα μόλις 5.000χλμ που είχε η μοτοσυκλέτα είχε ήδη ορατά σημάδια οξείδωσης στο αλουμίνιο του, μιλάω για σχεδόν ολόκληρο τον κύλινδρο, οχι απλά κάποια σημεία. Οι σωλήνες της εξάτμισης είχαν σχεδόν σκουριάσει, έτσι μου φάνηκε. Οι κολλήσεις στο τελικό άθλιες να φαίνονται λες και τις έκανες εσύ πρόχειρα με ηλεκτροκόληση. Ασε κάτι πριτσίνια στο τέλος που σχεδόν έβλεπες οτι με το ζόρι κρατούσαν πλέον το πίσω κομμάτι. Καθρέφτες ίδιοι με του mana του 2009 (!),14αρων ετών καθρέφτες! Συμπλέκτης που σε θέλει μπόντιμπίλντερ με γερή πάπια. Ταχύτητες σκληρές οσο δεν πάει, νεκρά με ΜΕΓΑΛΗ δυσκολία στο φανάρι, στα περισσότερα απλά κρατούσα 1η με συμπλέκτη να μην χαλάσω το παπούτσι μου παλεύοντας. Μετάδοση τόσο κοντή που αν ήθελες να πας ήρεμα έκανες 1 αλλαγή κάθε 2 δευτερόλεπτα περίπου (θέλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 δόντια μεγαλύτερο μπροστινό γρανάζι αν θέλεις να κινείσαι σε δρόμο). Ιδιαιτέρως οι 4-5-6 μιλάμε μπορεί και να απέχουν μεταξύ τους 500 στροφές. Γιατί το έκαναν αυτό??Δηλαδή απευθύνονται ΜΟΝΟ σε σκληροπυρηνικούς εντουράδες που θα το βάζουν μόνο χώμα? Διακόπτες στο τιμόνι ποιότητας...από τα βάθη της Κίνας. Το κουμπί του cruise control νομίζεις οτι θα το πάρεις στο χέρι!Απορώ ειλικρινά πως θα φαίνονται μετά από 2-3 χρόνια στον ελληνικό ήλιο και αν θα λειτουργούν. Σέλα που αρχίζεις να πονάς (οχι απλώς να πιάνεσαι) στο 20λεπτο. Σε λακούβες βαρούσε ντέφι. Το σταντ έβρισκε κάπου?Ακουγα μέταλλα να χτυπιούνται πάντως κάπου κάτω χαμηλά και οχι μόνο ένα.
Στα θετικά αναρτήσεις/μεγάλοι τροχοί, απόλαυση στους άθλιους δρόμους της Αθήνας (αν και αναρτήσεις με τόσο μεγάλες διαδρομές είναι βάρκα γιαλό αν θελήσεις να πάς γρήγορα στον δρόμο).
σούζες, και να μη θες μαθαίνεις
Φρένα, ΠΟΛΥ σωστή πληροφόρηση και αν θελήσεις αγκυρες.
Πολύ ωραία οθονούλα κοντέρ.
αυτά.
Παιδιά είμαι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, από Replica50/Futura 125 μέχρι Caponord/stada/mana με όλα τα ενδιάμεσα. Ορκίζομαι, με αυτό το μηχανάκι δεν θα προλαβαίνεις να μαζεύεις βλάβες και φθορές. ΠΟΛΥ κακή ποιότητα κατασκευής και μοτέρ και της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας. Αυτό δεν είναι aprilia, είναι κάτι άλλο, cfmoto?Daytona?Κάτι άλλο, aprilia δεν είναι.
Υπάρχει κάποιος που το έκανε test ride ή ιδιοκτήτης που δεν ανακάλυψε και αυτός όλα αυτά στα οποία αναφέρθηκα??Να μας πει αν έχω κάπου άδικο ή είμαι υπερβολικός δηλαδή.
Το NC750X που έκανα test ride είναι σαν bentley μπροστά σε Yugo σε ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα/λειτουργία του μοτέρ.
Αν δεν ήξερα τιμή και με ρωτούσαν, θα έλεγα 7.800 ευρώ με το ζόρι για κάποιον που θέλει να το βάζει χώμα σαν δεύτερο και να γουστάρει ήχο από φιλτροκούτι σούζες και οσο αντέξει, οχι 13κ ρε παιδιά.
Με 14.850 παίρνεις Africa 1100! https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25978271-honda-crf-1100
Tι να πω, μάλλον το mana ήταν το τελευταίο μου aprilia γιατί η εταιρία δείχνει να κινεζοποιήθηκε εντελώς... :srry:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4684
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 14, 2023, 10:03:23 μμ »
Γειά σου βρε Νικόλα! Πολύ απογοητευμένος φαίνεσαι από τα γραφόμενα σου. Η αλήθεια είναι ότι όσο το καβάλησα στην πίτα δεν μου έδωσε τέτοια εντύπωση φτηνιάρικης κινεζο-κατασκευής και οι περισσότεροι ιδιοκτήτες και στα φόρα και στο fb είναι πολύ χαρούμενοι και ευχαριστημένοι.Μάλιστα και σε αρκετά δοκιμαστικά και συγκριτικά πίνουν νερό στο ονομά του!
Βλάβες κυρίως έχουν ακουστεί για τα πιο πιεσμένα μοτέρ στο rs660 στις αρχές κυρίως και λιγότερο στα tuono660.
Για το tuareg δεν έχω διαβάσει κάτι.
Για τη βαφή που αναφέρεις από κοντά έχω δει και το μπλε και το κόκκινο και δεν μου έδωσαν τέτοια εντύπωση προχειρο-δουλειάς.

Ως προς τους καθρέφτες νομίζω είσαι λίγο υπερβολικός. Τους ίδιους ακριβώς φοράνε όλα τα μοντέλα της aprilia εδώ και χρόνια, έχουν πολύ καλή ορατότητα και εργονομία και είναι και πολύ στιβαροί στις υψηλές ταχύτητες. Μάλιστα τους ίδιους ακριβώς φοράνε και τα περισσότερα μοντέλα GS της BMW με διπλάσια τιμή αγοράς από το tuareg.

Ως προς τους διακόπτες η αλήθεια είναι ότι στα περισσότερα μηχανάκια πλέον φάινεται να είναι χαμηλότερης ποιότητας απ' ότι ήταν κάποια πλαστικά παλαιότερα αλλά στον ήλιο εκτεθειμένα σε καθημερινή βάση νομίζω τα περισσότερα άβαφα πλαστικά φθείρονται σχετικά γρήγορα. Θέλουν μια άλφα περιποίηση συχνά πυκνά για να διατηρηθούν παραπάνω. Τους ίδιους διακόπτες νομίζω φοράνε και τα rsv4 και tuono v4 οπότε και οι ιδιοκτήτες τους μπορούν να μας πούνε κάποια πραγματάκια σχετικά με τις αντοχές και την ποιότητά τους.

Ας μας πούνε και όσοι από τους ιδιοκτήτες έχουν γράψει ήδη αρκετά κμ πάνω στη σέλα του περισσότερα για όσα αναφέρεις για να έχουμε μια καλύτερη εικόνα.

Υπάρχει και γκρουπάκι στο fb από Έλληνες ιδιοκτήτες https://www.facebook.com/groups/370457964469443 δες κι εκεί για περισσότερες πληροφορίες.

Και αυτό εδώ είναι το παγκόσμιο γρκουπ ιδιοκτητών https://www.facebook.com/groups/686853949326359 .
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 14, 2023, 10:09:56 μμ από zisakos_1986 »
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 14, 2023, 10:26:27 μμ »
εγώ θεωρώ ότι αυτό το μηχανάκι θα σκορπίσει μετά τα 10.000χλμ,αυτη την εντύπωση που έδωσε. Είναι φθηνό σε όλα του. Μα καλά γιατί τόση φθήνια ρε γαμώτο?Δηλαδή το caponord θα έπρεπε να κόστιζε 30.000 ευρώ αν το συγκρίνω βάση ποιότητας κατασκευής. Δεν ξέρω, συγνώμη άλλα τα honda που είδα, το africa και το NC είναι ετη φωτός μπροστά σε ποιότητα κατασκευής. Τα μοτέρ τους γουργουρίζουν, δεν κοπανάνε σαν μονοκύλινδρη πετρελαιομηχανή πηγαδιού. Τι να πω...αν οι ιδιοκτήτες τους είναι ικανοποιημένοι, δεν έχω λόγια.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4684
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 14, 2023, 10:54:40 μμ »
Παρόμοιο ήχο με αυτό έκανε το μοτέρ του ή ήταν κάτι διαφορετικό αυτό που άκουγες?  :thnk:

Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης