0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος jmar

  • *
  • 14
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +79
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #165 - : Ιανουάριος 19, 2022, 07:57:47 μμ »
Είμαι και εγώ 1:80 και 100 και κάτι ψιλά,οπότε βλέπω από τώρα οτι μια χαρά φτάνουμε κάτω.
Πρέπει να πω οτι αυτό που είχα παρατηρήσει παλιότερα σωστά το είχα δει.Μηδενικός χώρος κάτω απο την σέλα.Οπότε μονόδρομος η αγορά tankbag.

ουτε κατσαβιδι δεν χωραει! ειναι το μονο μειον...οσο αφορα την σελα και το υψος , ειναι χαμηλο, παταω με τα δυο ποδια σταθερα με προφορτιση πισω ελατηριου στο μεσον, με 2 ατομα το προφορτισα τερμα για να μην σηκωθει η μουρη! Αν εισαι διπλος και με βαλιτσες θα χρειαστεις πιο σκληρο ελατηριο!

*

Αποσυνδεδεμένος jmar

  • *
  • 14
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +79
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #166 - : Ιανουάριος 19, 2022, 09:13:46 μμ »
Ας κανω μια αναλυση λοιπον απο την εμπειρια μου με το κατσικακι της Απριλια .
   Πρωτον, η θεση οδηγησης, οι γωνιές σε χέρια και πόδια, δείχνουν σωστές και χαλαρές με ελαφριά κλίση μπροστά. 1.81 οπως ανεφερα παταω σταθερα και με τα 2 ποδια , η σελα ανετη χωρις να σου ανοιγει τα ποδια. Στην μια ωρα χοντρικα με στασης για φωτο δεν καταλαβα τπτ. 
Συνεπιβάτης, απο τα λεγομενα της, πολυ ανετα με ορθη γωνια στα ποδια (1.72 υψος) και με κενο αναμεσα μας (δεν είμασταν κολλητα, οταν ετρεξα λιγο επειδη δεν ειχε χειρολαβες και βαλιτσα ηρθε πιο μπροστα) Κανενα παραπονο για το αφρωδες υλικο της. (οταν ειχαμε καβαλησει το τενερε κλαιγαμε και οι δυο...δεν χωραγαμε με τιποτα χωρια που νομιζαμε οτι καθομασταν σε ταβλα  :P)

Καλυψη αερα , δεν το περιμενα οτι θα με καλυψει η ζελατινα, κι ομως με καλυψε οριακα! Με ενα φρυδακι θα ειναι ταμαμ για ταξιδι. Πηγα μεχρι 150 χωρις προβλημα στροβιλισμων. . Στα 150 που πηγαινα μονος, κανενα κουνημα και ειχε και αερα! Εχει λιγο βυθισμα σε αποτομο φρενο αλλα ειναι και 240mm η διαδρομη της , απολητα λογικο!Φρενα πολυ καλα και δυνατα , χωρις αποτομο δαγκωμα, μανετες κι αυτες οπως πρεπει σε αισθηση.εχει emergency braking, οπου αναβουν τα αλαρμ σε αποτομο φρεναρισμα!
 Πολυ ελαφρια αισθηση στο δρομο και τις εναλλαγες κατευθυνσης και ταχυτητας, αλλα και σε σταση αν το πλαγιασεις επανερχεται πολυ πιο ευκολα απ το τενερε, λογω καλυτερου ζυγισματος των καυσιμων. Το τεποζιτο ολα τα λεφτα , μελετημενο σε καθε λεπτομερεια και χρησιμοποιωντας καθε διαθεσιμο εκατοστο για να βγαλει αυτα τα 18 λιτρα σε χαμηλο υψος!

Το τεποζιτο ειναι βαμενο ματ μαυρο οπως και το πλαινο με το αυτοκολλητο Α. τα υπολοιπα μαυρα ειναι πλαστικα. Πολυ καλο φινιρισμα των πλαστικων και ειδικα στον πυργο οργανων . τα πλαστικα του φαινονται παρα πολυ ποιοτικα , καμια σχεση με τα αθλια του τενερε! Ο πυργος ειναι πολυ καλα σχεδιασμενος με παροχη usb αριστερα κατω. Παρα πολυ σταθερος οπως και η ζελατινα που συγκρατει.  Και το μπαρακι επισης πολυ σταθερο
Η οθονη TFT κοσμιμα και σε μεγεθος οσο πρεπει. Εχει παρα πολλες ενδειξεις πανω τις , εσωτερικα αλλα και στο περιφεριακο της μερος και παρα πολυ ευκολος ο χειρισμος της απ τα κουμπια , με ευκολο μενου με παααρα πολλες ρυθμισεις για την μοτοσυκλετα, !   

 Κινητηρας ακρως γραμμικος χωρις ξεσπασματα, ανεβαινουν τα χιλιομετρα και δεν το καταλαβαινεις! Κιβωτιο λιγο σκληρο σε αλλαγη πρωτη δευτερα, μαλλον λογω του ελατηριου η των πρωτων λαδιων καθως το μοτερ ειχε 500χλμ .Ρυθμιζεις ακομα και το φρενο του κινητηρα (σε μια χωματινη αποτομη καταβαση βολευει πολυ) Η μηχανη εχει πολυ τεχνολογια πανω της , αρκει να μην χαλαει! τo cruise control πολυ βολικο για την εθνικη, προσθετεις και αφαιρεις χλμ απ το κουμπακι + -. Επισης ειναι πολυ ελαστικος αφου με 6η στο κιβωτιο και 60 χλμ ανεβαζει κανονικα χωρις σκορτσαρισματα σε χαμηλες στροφες! Δεν ενιωσα καποιο ιδιαιτερο κραδασμο στο τιμονι, ουτε σε υψηλες στροφες αλλα και ο ηχος ακομα δεν ηταν τραχυς. Ισως το περιμενα πιο δυνατο σε αισθηση,  αλλα παλι ισως φταιει η γραμμικοτητα του κινητηρα που δεν σε κολλαει πισω σε συγκεκριμμενες στροφες, αλλα σου ανεβαζει τα χιλιομετρα χωρις να το καταλαβεις.

240 mm αναρτηση που θα χρειαστει ενα ελατηριο πιο σκληρο αν θες να ταξιδεψεις 2πλος και με βαλιτσες. Μονο το ελατηριο προφορτισα, δεν εκατσα να δω τις ρυθμισεις αποσβεσης και επαναφορας. Παντως ετσι οπως ηταν με μαμα ρυθμισεις δεν κοπαναγε ουτε μονος ουτε διπλος η αναρτηση σε εγκαρσιες ανωμαλιες (ενα προβλημα που ειχα εντοπισει στο τενερε) . Εχει επισης tubeless πανεμορφες ζαντες με
 εξωτερικο ''χειλακι'' λογω των ακτινων που πιανουν εξωτερικα, το οποιο και σιγουρα θα γρατζουνησεις σε χωματινες πετρωδεις διαδρομες
Φαναρια,  φλας ολα LED με το πανεμορφο μπροστινιο DRL να κλΕβει την παρασταση, αλλα και το πισω να δειχνει σαν διαβολακι! Γενικα μαρεσει πολυ το λεπτο πισω προφιλ και το design των φωτων
 
Το μονο που του λειπει ειναι τα θερμαινομενα γκριπ αλλα αν θες βαζεις ενα σετ oxford που ειναι τουμπανο! Ενα αλλο μειον ειναι τα πανακριβα αξεσουαρ (βαλιτσες καγκελα σχαρες) , θα περιμενω εννοειται σε aftermarket! Ενω το shifter νομιζω στα 200 ευρω και το MIA bluetooth στα 150 ειναι μια χαρα απο τιμη αν καποιος θελει να τα βαλει.

Αυτα απο εμενα, οπως καταλαβατε κατενθουσιαστηκα στον ασφαλτινο τομεα και το στησιμο, design, λεπτομεριες της μηχανης! Στο χωμα τωρα  θα το δοκιμασουμε λιγο αργοτερα μου πε ο φιλος οταν κανει και το πρωτο σερβις των 1000ων χλμ  :D

Για κοκκινακι θα παω, απλα περιμενω λιγο να δω αξεσουαρ aftermarket, αλλα και να τσουλησει λιγο σε test ride, για να δουμε μηπως και βγαλει καμια παιδικη ασθενεια   :pray:

Με το ζορι παντως κρατιεμαι!!!  :tez:

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5517
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4708
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #167 - : Ιανουάριος 19, 2022, 11:20:31 μμ »
Πολύ θετικό το feedback! Και στις φωτό δείχνεις να το απολαμβάνεις.
Ο ενθουσιασμός δεν κρύβεται!
Με το καλό να έρθει και το δικό σου εφόσον τελικά κλίνεις προς τα εκεί. To κόκκινο νομίζω είναι και η καλύτερη χρωματική επιλογή, μέχρι την επόμενη. Επίσης θέλω να πιστεύω ότι θα βγούν και aftermarket αξεσουαρ αλλά και κουστούμια που ελαφρώς θα αλλάζουν την εμφάνιση. Έχω δει ήδη αρκετά για το tenere. Θα βγάλουν και για το tuareg σύντομα νομίζω.

Σχετικά με παιδικές ασθένειες πιστεύω λίγο πολύ δεν έχεις κάτι να φοβηθείς. Στα rs660 & tuono660 είχαν παρουσιαστεί κάποια θέματα με κινητήρα και αλλάχτηκαν εντός εγγύησης. Τα ηλεκτρονικά τους είναι δοκιμασμένα από τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους οπότε είναι ψιλοsafe νομίζω. Ειδικά και με τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης ακόμα πιο safe.

Από την άλλη δεν παίρνει κανείς και όρκο. :P
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος Μητσαρας

  • *******
  • 1719
  • Φύλο: Άντρας
  • bike_me aprilia
  • Αντιδράσεις: +162
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #168 - : Ιανουάριος 19, 2022, 11:38:36 μμ »
ωραιο το feedback..
να παρουμε μια γευση,γιατι δυσκολα,εγω προσωπικα,να μπορεσω να το δω απο κοντα.

απο την αλλη καταφερα ειδα το norden και επαθα πλακα.







το tuareg μια το συνηθιζω στο ματι,μια μου φαινεται περιεργο.

αντε να ξεκινησουν οι πωλησεις του να ζεσταθει λιγο η φαση να αρχισουμε να το βλεπουμε κ αυτο λασπωμενο και χωμενο μεσα στη φυση.
να ξεκινησουν και τα αφτερμαρκετ εξτραδακια..
GRAZIE ITALIA ! ! !

*

Αποσυνδεδεμένος jmar

  • *
  • 14
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +79
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #169 - : Ιανουάριος 20, 2022, 12:08:34 πμ »

Σχετικά με παιδικές ασθένειες πιστεύω λίγο πολύ δεν έχεις κάτι να φοβηθείς. Στα rs660 & tuono660 είχαν παρουσιαστεί κάποια θέματα με κινητήρα και αλλάχτηκαν εντός εγγύησης. Τα ηλεκτρονικά τους είναι δοκιμασμένα από τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους οπότε είναι ψιλοsafe νομίζω. Ειδικά και με τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης ακόμα πιο safe.

Από την άλλη δεν παίρνει κανείς και όρκο. :P

Επειδη θελω να το ταξιδεψω εκτος, και σε μερη χωρις υποστηριξη γι αυτο και θελω μια καποια σιγουρια  :D Θα μου πειρ , γιατι δεν παιρνεις τενερε 700, δεν μπορω εχει πολλα πραγματα που πρεπει να κανεις μοντιφες συν οτι θελω και λιγη τεχνολογια και ανεση... :P

Ιδωμεν!!!

ωραιο το feedback..
να παρουμε μια γευση,γιατι δυσκολα,εγω προσωπικα,να μπορεσω να το δω απο κοντα.

απο την αλλη καταφερα ειδα το norden και επαθα πλακα.







το tuareg μια το συνηθιζω στο ματι,μια μου φαινεται περιεργο.

αντε να ξεκινησουν οι πωλησεις του να ζεσταθει λιγο η φαση να αρχισουμε να το βλεπουμε κ αυτο λασπωμενο και χωμενο μεσα στη φυση.
να ξεκινησουν και τα αφτερμαρκετ εξτραδακια..

Mαρεσει παρα πολυ και το νορντεν αλλα πολλα τα 16.500 δεν τα φτανω ! Γενικα εχουν βγει αξιολογες μοτο σε κατηγορια adventure, μακαρι να ειχαμε και τα λεφτα να δοκιμαζαμε 2-3 ... :cry:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2022, 12:13:08 πμ από jmar »

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4102
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2322
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #170 - : Ιανουάριος 20, 2022, 09:34:47 πμ »
Κιτρινακια και συγκριτικά

Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πως σου φάνηκε το Husky;
απο iinsta την αλιευσα την φωτο,

για τις αναρτησεις του τουαρεγκ,διαβαζω οτι στην αρχη ειναι μαλακες,δηλ εχουν προοδευτικοτητα :ohyes:
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος jmar

  • *
  • 14
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +79
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #171 - : Ιανουάριος 20, 2022, 11:06:07 πμ »
Κιτρινακια και συγκριτικά

Στάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk

Πως σου φάνηκε το Husky;
απο iinsta την αλιευσα την φωτο,

για τις αναρτησεις του τουαρεγκ,διαβαζω οτι στην αρχη ειναι μαλακες,δηλ εχουν προοδευτικοτητα :ohyes:
Ναι ακριβώς έτσι τις ένιωσα κι εγώ

*

Αποσυνδεδεμένος titaniumrx

  • *****
  • 463
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650 ie mk04
  • Αντιδράσεις: +718
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #172 - : Ιανουάριος 20, 2022, 11:45:57 πμ »
<<ride like you have nothing to prove>>

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 696
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +273
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #173 - : Ιανουάριος 20, 2022, 09:01:39 μμ »
Αυτο το husky...αρχιζει να με αρεσει...αλλα αμα δε βγαλουν το κιτρινο χρωμα απο πανω του...τα @@ μου θα παρουν
Επισης μου λειπουν 17κ
Επιση πρεπει να τονισω οτι στη φωτο,το κιτρινο του τουαρεγκ αλλα και του νορντικπικ ειναι στην ιδια αποχρωση κιτρινου με τον κιτρινο καδο απι πισω...τυχαιο?!
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 20, 2022, 09:14:01 μμ από 17inchwheeler »
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5517
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4708
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #174 - : Ιανουάριος 20, 2022, 10:29:34 μμ »
Ακούγεται ότι βάφεις τη γριά... :P :P :P :tez:
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος 17inchwheeler

  • *****
  • 696
  • la prima maniera mille erre
  • Μοντέλο μηχανής: RSV MILLE R '02 & '03
  • Αντιδράσεις: +273
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #175 - : Ιανουάριος 20, 2022, 11:36:58 μμ »
Ακούγεται ότι βάφεις τη γριά... :P :P :P :tez:

εδω ειναι στο ασταρι
(<<< King ....of.... spam >>>)

*

Αποσυνδεδεμένος jmar

  • *
  • 14
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +79
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #176 - : Ιανουάριος 21, 2022, 01:53:43 πμ »
Ερχεται και το συγκριτικο που περιμενουν πολλοι...

*Απο Moto.it

Η δοκιμή τελείωσε! 💥 Η οδηγηση εκτός δρόμου δεν θα μπορούσε να λείπει για το Tuareg και το Ténéré. Μαζί μου ήρθε ο φίλος μου από Ντακαριανός Luca Viglio✅ Από τη σύγκριση προέκυψαν πολλά σημεία επαφής, τα οποία στις επιμέρους δοκιμές ήταν αδύνατο να επισημανθούν (ενδιαφέρουσα η ανάγνωση των καμπυλών στο dyno, αλλά και η τελική ταχύτητα, η κατανάλωση, το βάρος και η επιτάχυνση ). Αλλά και τόσες διαφορές που λένε για δύο διαφορετικά μηχανάκια στις αισθήσεις που μεταδίδουν. Το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για δύο πραγματικά πανέμορφα μηχανακια. Αυτός είναι ο κυβισμός που περνά με μεγαλύτερη ευκολία από τον αυτοκινητόδρομο στο όχημα εκτός δρόμου. Δεν είναι τα πιο δυνατά ή τα πιο κατάλληλα μηχανακιαγια ταξίδι με δύο, αλλά τα πάνε καλά παντού. Θα σταματήσω εδώ, όχι άλλα spoilers‼️ Και δίνω τη μπάλα στους φανταστικούς συναδέλφους μου που θα ανεβάσουν το βίντεο τις επόμενες μέρες






*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4102
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2322
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #177 - : Ιανουάριος 21, 2022, 10:03:07 πμ »
Ερχεται και το συγκριτικο που περιμενουν πολλοι...

*Απο Moto.it

Η δοκιμή τελείωσε! 💥 Η οδηγηση εκτός δρόμου δεν θα μπορούσε να λείπει για το Tuareg και το Ténéré. Μαζί μου ήρθε ο φίλος μου από Ντακαριανός Luca Viglio✅ Από τη σύγκριση προέκυψαν πολλά σημεία επαφής, τα οποία στις επιμέρους δοκιμές ήταν αδύνατο να επισημανθούν (ενδιαφέρουσα η ανάγνωση των καμπυλών στο dyno, αλλά και η τελική ταχύτητα, η κατανάλωση, το βάρος και η επιτάχυνση ). Αλλά και τόσες διαφορές που λένε για δύο διαφορετικά μηχανάκια στις αισθήσεις που μεταδίδουν. Το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για δύο πραγματικά πανέμορφα μηχανακια. Αυτός είναι ο κυβισμός που περνά με μεγαλύτερη ευκολία από τον αυτοκινητόδρομο στο όχημα εκτός δρόμου. Δεν είναι τα πιο δυνατά ή τα πιο κατάλληλα μηχανακιαγια ταξίδι με δύο, αλλά τα πάνε καλά παντού. Θα σταματήσω εδώ, όχι άλλα spoilers‼️ Και δίνω τη μπάλα στους φανταστικούς συναδέλφους μου που θα ανεβάσουν το βίντεο τις επόμενες μέρες




Το αναμένουμε,το moto.it κάνει καλά τεστ
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4102
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2322
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #178 - : Ιανουάριος 28, 2022, 12:26:24 μμ »
μεγαλο μπραβο για την απριλια που βαρεσε κεντρο κατευθειαν

το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος jmar

  • *
  • 14
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Αντιδράσεις: +79
Απ: Aprilia Tuareg 660cc...Ο Πριγκιπας ειναι εδω!!!
« Απάντηση #179 - : Ιανουάριος 28, 2022, 03:34:10 μμ »
Έτσι όπως το περίμενα, οι 9 περισσότεροι ίπποι του tureg αποδίδονται από τις 7500 rpm έως τις max rpm, δλδ ψηλα εκει που η aprilia δειχνει τα δοντια της , γι αυτο και με το quickshifter θα ειναι σα να οδηγεις σπορ μοτοσυκλετα. Εντυπωσιακή η ροπή του tenere στις χαμηλές στροφές (αυτο τε ξεραμε απο πριν βεβαια). Είμαι λίγο ανήσυχος για τον χάρτη που χρησιμοποίησαν για τις δοκιμές, επειδή η επιθετική ροπή και ισχύς του κινητήρα από προεπιλογή (AEM lvl 1) είναι μόνο στον χάρτη εκτός δρόμου. Ο individual χάρτης και ο χαρτης explore  έχει το επίπεδο  στο lvl 2. Στο εγχειρίδιο το κορυφαίο  επίπεδο κινητήρα είναι το lvl 1 και είναι μόνο στον χάρτη εκτός δρόμου από προεπιλογή! Πρέπει να διαμορφώσετε τον individual χάρτη και να ορίσετε το AEM (Aprilia Engine Map) σε lvl1, ελπίζω να έκαναν σωστά τις δοκιμές...δείτε τη σελίδα του εγχειριδίου που εξηγεί τα προεπιλεγμένα επίπεδα κάθε χάρτη.

Νομίζω ότι το ένιωσα πιο επιθετικό από το tenere όταν έκανα τη δοκιμαστική βόλτα, ακόμα και σε χαμηλές στροφές. Είχα ορίσει τον individual χάρτη και ειχα βάλει lvl 1 στο AEM.
 



 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης