0 μέλη και 5 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Είμαι και εγώ 1:80 και 100 και κάτι ψιλά,οπότε βλέπω από τώρα οτι μια χαρά φτάνουμε κάτω.Πρέπει να πω οτι αυτό που είχα παρατηρήσει παλιότερα σωστά το είχα δει.Μηδενικός χώρος κάτω απο την σέλα.Οπότε μονόδρομος η αγορά tankbag.
Σχετικά με παιδικές ασθένειες πιστεύω λίγο πολύ δεν έχεις κάτι να φοβηθείς. Στα rs660 & tuono660 είχαν παρουσιαστεί κάποια θέματα με κινητήρα και αλλάχτηκαν εντός εγγύησης. Τα ηλεκτρονικά τους είναι δοκιμασμένα από τα μεγαλύτερα αδερφάκια τους οπότε είναι ψιλοsafe νομίζω. Ειδικά και με τα προγράμματα επέκτασης εγγύησης ακόμα πιο safe.Από την άλλη δεν παίρνει κανείς και όρκο.
ωραιο το feedback..να παρουμε μια γευση,γιατι δυσκολα,εγω προσωπικα,να μπορεσω να το δω απο κοντα.απο την αλλη καταφερα ειδα το norden και επαθα πλακα.το tuareg μια το συνηθιζω στο ματι,μια μου φαινεται περιεργο.αντε να ξεκινησουν οι πωλησεις του να ζεσταθει λιγο η φαση να αρχισουμε να το βλεπουμε κ αυτο λασπωμενο και χωμενο μεσα στη φυση.να ξεκινησουν και τα αφτερμαρκετ εξτραδακια..
Παράθεση από: Πυξιδας στις Ιανουάριος 19, 2022, 09:05:00 πμΚιτρινακια και συγκριτικάΣτάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΠως σου φάνηκε το Husky;
Κιτρινακια και συγκριτικάΣτάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Παράθεση από: titaniumrx στις Ιανουάριος 19, 2022, 07:33:15 μμΠαράθεση από: Πυξιδας στις Ιανουάριος 19, 2022, 09:05:00 πμΚιτρινακια και συγκριτικάΣτάλθηκε από το Mi A2 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΠως σου φάνηκε το Husky;απο iinsta την αλιευσα την φωτο,για τις αναρτησεις του τουαρεγκ,διαβαζω οτι στην αρχη ειναι μαλακες,δηλ εχουν προοδευτικοτητα
Ακούγεται ότι βάφεις τη γριά...
Ερχεται και το συγκριτικο που περιμενουν πολλοι...*Απο Moto.it Η δοκιμή τελείωσε! 💥 Η οδηγηση εκτός δρόμου δεν θα μπορούσε να λείπει για το Tuareg και το Ténéré. Μαζί μου ήρθε ο φίλος μου από Ντακαριανός Luca Viglio✅ Από τη σύγκριση προέκυψαν πολλά σημεία επαφής, τα οποία στις επιμέρους δοκιμές ήταν αδύνατο να επισημανθούν (ενδιαφέρουσα η ανάγνωση των καμπυλών στο dyno, αλλά και η τελική ταχύτητα, η κατανάλωση, το βάρος και η επιτάχυνση ). Αλλά και τόσες διαφορές που λένε για δύο διαφορετικά μηχανάκια στις αισθήσεις που μεταδίδουν. Το σίγουρο είναι ότι πρόκειται για δύο πραγματικά πανέμορφα μηχανακια. Αυτός είναι ο κυβισμός που περνά με μεγαλύτερη ευκολία από τον αυτοκινητόδρομο στο όχημα εκτός δρόμου. Δεν είναι τα πιο δυνατά ή τα πιο κατάλληλα μηχανακιαγια ταξίδι με δύο, αλλά τα πάνε καλά παντού. Θα σταματήσω εδώ, όχι άλλα spoilers‼️ Και δίνω τη μπάλα στους φανταστικούς συναδέλφους μου που θα ανεβάσουν το βίντεο τις επόμενες μέρες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι