μεγαλο μπραβο για την απριλια που βαρεσε κεντρο κατευθειαν
INSTRUMENTAL DATA COLLECTED BY MOTO.IT
Aprilia Tuareg 660
Μέγιστη ισχύς στον άξονα: 80,3 ίπποι στις 9.500 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή στον άξονα: 6,8 kgm στις 6,650 σ.α.λ
Τελική ταχύτητα: 196 km/h (κοντερ 208 km/h)
Επιτάχυνση 0-400 μέτρα: 13,02 δευτερόλεπτα
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 4,44 δευτερόλεπτα
Πλήρες βάρος (18 l): 205 kg
Μέση κατανάλωση της δοκιμής: 21,8 km / l (4,58 lt/100)
Yamaha Ténéré 700
Μέγιστη ισχύς στον άξονα: 71,3 ίπποι στις 8.910 σ.α.λ
Μέγιστη ροπή στον άξονα: 6,8 kgm στις 6.450 σ.α.λ
Τελική ταχύτητα: 188 km/h (κοντερ 204 km/h)
Επιτάχυνση 0-400 μέτρα: 13,10 δευτερόλεπτα
Επιτάχυνση 0-100 km/h: 4,66 δευτερόλεπτα
Πλήρες βάρος (16 l): 207 kg
Μέση κατανάλωση δοκιμής: 20,4 km / l (4,90 lt/100 km)
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
Aprilia Tuareg 660
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- απόδοση κινητήρα
- συμπεριφορά του πλαισίου
- πλήρης εξοπλισμός
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- δύσκολη αλλαγή σχεσης στην αναρρίχηση εκτος δρομου
- μαλακο πιρουνι στο πρώτο τρίτο μέρος της διαδρομής
Yamaha Ténéré 700
ΠΛΕΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- ομαλοτητα κινητήρα
- ευκολία οδήγησης
- σχέση ποιότητας και τιμής
ΜΕΙΟΝΕΚΤΗΜΑΤΑ
- χωρίς έλεγχο πρόσφυσης (traction control)
- δυνατότητα κίνησης προς τα εμπρός στη σέλα ενώ κάθεστε σε οδήγηση εκτός δρόμου