0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5487
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4679
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #30 - : Ιούνιος 14, 2023, 11:05:08 μμ »
Κι αυτός εδώ νομίζω κάνει ένα αρκετά λεπτομερές review μεταξύ tuareg και tenere.


Η πλάκα είναι οτι στο 17 λεπτό λέει οτι οι διακοπές τους tuareg είναι πολύ πιο ποιοτικοί και ανώτεροι αυτών του tenere. Χαρακτηριστικά του λέει φτηνιάρικους της yamaha. Γενικά τον βλέπω αντικειμενικό.


Συνολικά πάντως εχω ακούσει και από άλλους μοτοσυκλέτιστές ότι στα πιο σύγχρονα μηχανάκια βλέπεις πράγματα που φάινονται πιο φτηνιάρικα και πιο ευαίσθητα στη χρήση ας πούμε. Τα πλαστικά του capo πάντως είναι άλλη κατηγορία ομολογουμένως! ;)


Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #31 - : Ιούνιος 14, 2023, 11:28:29 μμ »
σταμάτησα να βλέπω όταν δοκίμασε τις αναρτήσεις και είπε του tuareg είναι πιο μαλακές ενώ μπορείς να τις ρυθμίσεις όπως θέλεις μιας και είναι πλήρως ρυθμιζόμενες.

*

Αποσυνδεδεμένος P for pegaso

  • *****
  • 494
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: pegaso strada 650
  • Αντιδράσεις: +176
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #32 - : Ιούνιος 15, 2023, 12:36:03 πμ »
Μου κάνει εντύπωση που σου φάνηκε τόσο κατώτερο ποιοτικά. Γενικά ακούγονται καλά λόγια.   Αμα άρχισε και η aprilia  να ρίχνει την ποιότητα τότε
κάτι δεν πάει καλά στον χώρο των 2 τροχών.   Για τα Ducati δε μας είπες τελικά. Ποιο είχες κατα νου?

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #33 - : Ιούνιος 15, 2023, 03:01:20 μμ »
Δυστυχώς η ποιότητα κατασκευής δεν έχει σχέση με οτι εγώ γνώριζα μέχρι σήμερα. Υπάρχει γενική πτώση ποιότητας βασικά, άλλα η aprilia εδώ το τερμάτισε.
Δυο είναι οι κρυφοί μου πόθοι :D


*

Αποσυνδεδεμένος kokopete

  • ***
  • 158
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000 ETV ABS + Moto Morini Seiemmezzo SCR
  • Αντιδράσεις: +105
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #34 - : Ιούνιος 15, 2023, 04:24:48 μμ »
Μια χαρά πόθοι είναι, όλοι έχουμε κάτι τέτοια στο dream garage μας. Στο δεύτερο βέβαια, ρίχνεις και μπιφτεκάκια πάνω σε καμιά στάση και έχεις κολατσιό στην στιγμή.

*

Αποσυνδεδεμένος L0UKAS

  • *****
  • 244
  • Φύλο: Άντρας
  • Motoholic Eponymous
    • website
  • Μοντέλο μηχανής: Tuareg
  • Αντιδράσεις: +679
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #35 - : Ιούνιος 15, 2023, 06:56:51 μμ »
Παιδιά επιτέλους βρήκα χρόνο και έκανα test ride το tuareg γιατί οι μέρες περνάνε και πρέπει να αγοράσω επιτέλους μοτοσυκλέτα.
Δυστυχώς δεν θα έλεγα οτι αυτή η μοτοσυκλέτα αξίζει 13.000 ευρώ με τη καμία.
Κινητήρας θορυβώδης που χτυπάει σαν να βαράει μπιέλα. Μετά από 20 λεπτά βόλτα ψήνεις αυγά στα πόδια σου, καίγεσαι στην κυριολεξία. Το γκάζι σκληρό και ξερό με πολύ γρήγορη επαναφορά που κάνεις υπερπροσπάθεια να το ανοίξεις τέρμα. Νιώθεις ένα ξερό ελατήριο λες και πρόκειται για παιχνίδι μοτοσυκλέτα του τζάμπο.Grip ίδια με τα εργοστασιακά του mana (έλεος!ναι με πειράζει, εντούρο είναι, βάλε ένα με καλύτερο grip!). Εκεί που δουλεύει χαλαρά με μισό γκάζι στις χαμηλές στροφές μόλις το τερματίσεις ο θόρυβος από το φιλτροκούτι και από τα κινούμενα μέρη του κινητήρα (που θυμίζουν κινέζικο benelli TRX500) είναι αστεία δυνατός και άγριος σε βαθμό που γυρνάνε και σε κοιτάνε οχι με θαυμασμό, άλλα να δουν αν το σπασες και βγάζει καπνούς, ενώ εσύ απλά προσπαθείς να απομακρυνθείς από τα PCX150 της WOLT. Ποιότητα βαφής μέτρια εως χαμηλή με απολύτως ορατές τις ατέλειες (πορτοκάλιασμα/νερά) λες και βάφτηκε στον φανοποιό της γειτονιάς.Στον κινητήρα βλέπεις παντού φλατζόκολες και φλάτζες να εξέχουν ατσαλα λες και δέθηκε πρόχειρα με φλατζόκολες. Ο κύλινδρος στα μόλις 5.000χλμ που είχε η μοτοσυκλέτα είχε ήδη ορατά σημάδια οξείδωσης στο αλουμίνιο του, μιλάω για σχεδόν ολόκληρο τον κύλινδρο, οχι απλά κάποια σημεία. Οι σωλήνες της εξάτμισης είχαν σχεδόν σκουριάσει, έτσι μου φάνηκε. Οι κολλήσεις στο τελικό άθλιες να φαίνονται λες και τις έκανες εσύ πρόχειρα με ηλεκτροκόληση. Ασε κάτι πριτσίνια στο τέλος που σχεδόν έβλεπες οτι με το ζόρι κρατούσαν πλέον το πίσω κομμάτι. Καθρέφτες ίδιοι με του mana του 2009 (!),14αρων ετών καθρέφτες! Συμπλέκτης που σε θέλει μπόντιμπίλντερ με γερή πάπια. Ταχύτητες σκληρές οσο δεν πάει, νεκρά με ΜΕΓΑΛΗ δυσκολία στο φανάρι, στα περισσότερα απλά κρατούσα 1η με συμπλέκτη να μην χαλάσω το παπούτσι μου παλεύοντας. Μετάδοση τόσο κοντή που αν ήθελες να πας ήρεμα έκανες 1 αλλαγή κάθε 2 δευτερόλεπτα περίπου (θέλει ΤΟΥΛΑΧΙΣΤΟΝ 2 δόντια μεγαλύτερο μπροστινό γρανάζι αν θέλεις να κινείσαι σε δρόμο). Ιδιαιτέρως οι 4-5-6 μιλάμε μπορεί και να απέχουν μεταξύ τους 500 στροφές. Γιατί το έκαναν αυτό??Δηλαδή απευθύνονται ΜΟΝΟ σε σκληροπυρηνικούς εντουράδες που θα το βάζουν μόνο χώμα? Διακόπτες στο τιμόνι ποιότητας...από τα βάθη της Κίνας. Το κουμπί του cruise control νομίζεις οτι θα το πάρεις στο χέρι!Απορώ ειλικρινά πως θα φαίνονται μετά από 2-3 χρόνια στον ελληνικό ήλιο και αν θα λειτουργούν. Σέλα που αρχίζεις να πονάς (οχι απλώς να πιάνεσαι) στο 20λεπτο. Σε λακούβες βαρούσε ντέφι. Το σταντ έβρισκε κάπου?Ακουγα μέταλλα να χτυπιούνται πάντως κάπου κάτω χαμηλά και οχι μόνο ένα.
Στα θετικά αναρτήσεις/μεγάλοι τροχοί, απόλαυση στους άθλιους δρόμους της Αθήνας (αν και αναρτήσεις με τόσο μεγάλες διαδρομές είναι βάρκα γιαλό αν θελήσεις να πάς γρήγορα στον δρόμο).
σούζες, και να μη θες μαθαίνεις
Φρένα, ΠΟΛΥ σωστή πληροφόρηση και αν θελήσεις αγκυρες.
Πολύ ωραία οθονούλα κοντέρ.
αυτά.
Παιδιά είμαι πολλά χρόνια στο κουρμπέτι, από Replica50/Futura 125 μέχρι Caponord/stada/mana με όλα τα ενδιάμεσα. Ορκίζομαι, με αυτό το μηχανάκι δεν θα προλαβαίνεις να μαζεύεις βλάβες και φθορές. ΠΟΛΥ κακή ποιότητα κατασκευής και μοτέρ και της υπόλοιπης μοτοσυκλέτας. Αυτό δεν είναι aprilia, είναι κάτι άλλο, cfmoto?Daytona?Κάτι άλλο, aprilia δεν είναι.
Υπάρχει κάποιος που το έκανε test ride ή ιδιοκτήτης που δεν ανακάλυψε και αυτός όλα αυτά στα οποία αναφέρθηκα??Να μας πει αν έχω κάπου άδικο ή είμαι υπερβολικός δηλαδή.
Το NC750X που έκανα test ride είναι σαν bentley μπροστά σε Yugo σε ποιότητα κατασκευής και φινίρισμα/λειτουργία του μοτέρ.
Αν δεν ήξερα τιμή και με ρωτούσαν, θα έλεγα 7.800 ευρώ με το ζόρι για κάποιον που θέλει να το βάζει χώμα σαν δεύτερο και να γουστάρει ήχο από φιλτροκούτι σούζες και οσο αντέξει, οχι 13κ ρε παιδιά.
Με 14.850 παίρνεις Africa 1100! https://www.car.gr/classifieds/bikes/view/25978271-honda-crf-1100
Tι να πω, μάλλον το mana ήταν το τελευταίο μου aprilia γιατί η εταιρία δείχνει να κινεζοποιήθηκε εντελώς... :srry:

Εχοντας κάνει 13500 χλμ σε ένα χρόνο με το Τuareg και ως πρώην κάτοχος NC750X DCT διαφωνω σε ΌΛΑ .  :D




#motoholicseverywhere

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #36 - : Ιούνιος 15, 2023, 08:05:03 μμ »

[/quote]

Εχοντας κάνει 13500 χλμ σε ένα χρόνο με το Τuareg και ως πρώην κάτοχος NC750X DCT διαφωνω σε ΌΛΑ .  :D
[/quote]

ε τότε είσαι ο άνθρωπος μας!Πήγες δηλαδή από NC750DCT σε tuareg??
E πες μας 2 λογάκια τι και πως!
-Οταν λες διαφωνείς σε όλα, η ποιότητα κατασκευής του NC (βαφές πλαστικών, κινητήρα, διακόπτες, κ.τ.λ) δεν είναι κλάσης ανώτερη?
-Το μοτέρ του tuareg σου δεν κροταλίζει σαν να έχει πάθει μπιέλα?Δεν κάνει υπερβολικό θόρυβο όταν ανοίγεις το γκάζι τέρμα?Δεν βγάζει υπερβολική ζέστη?Δεν εξέχουν σε όλες τις ενώσεις κομμάτια φλατζόκολας??
-Οι ταχύτητες δεν ειναι υπερβολικά κοντές για χρήση στον δρόμο?Ο επιλογέας ταχυτήτων δεν είναι πολύ σκληρός και σου τρώει το παπούτσι??Νεκρά βάζεις εύκολα?
-Οι σωληνώσεις της εξάτμισης δεν έχουν οξειδωθεί??Οι κολλήσεις κάτω από το προστατευτικό πλαστικό για τα πόδια στο τελικό δεν φαίνονται και δεν είναι σαν προχειροδουλειά?

Δηλαδή παίζει όλα αυτά να τα είχε μόνο το demo μηχανάκι που είδα?Και καλά το έβγαλαν πρόχειρα για να το δώσουν αποκλειστικά για test ride?Παίζει κάτι τέτοιο?

*

Αποσυνδεδεμένος Cris

  • *****
  • 636
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Caponord 1000, Tuono 1000
  • Αντιδράσεις: +1348
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #37 - : Ιούνιος 16, 2023, 10:48:17 πμ »
Ένα μηχανάκι δοκιμής ποτέ δεν το κρίνουμε αυστηρά γιατί σίγουρα ο τρόπος που οδηγήθηκε-μεταχειρίστηκε
απέχει πάρα πολύ από την χρήση του πραγματικού ιδιοκτήτη που προφανώς του φέρθηκε καλύτερα γιατί
απλά το πλήρωσε.. (αν έκανε και κανένα Mega test..)
Επίσης όντας κάτοχος παλιότερα αρκετών ιαπωνικών μοτοσυκλετών ( gsxf 750 - paneuropean 1100 - Fjr 1300 και πολλά άλλα) όπως και επίσης αρκετών ευρωπαϊκών ( duke 620 - Gran canyon 900 - Benelli 250 - street triple 675 και πολλά άλλα) η γνώμη μου για τα ιαπωνικά είναι αρκεί μην τα γδύσεις, κοινώς όσα βλέπει η πεθερά..
Τελευταία λύσαμε το capo του Ηρακλή για να βαφτούν τα πλαστικά, και πραγματικά μας εντυπωσίασε η ποιότητα
κατασκευής του!
Επίσης να μην μιλήσουμε για scooter sh πχ τα οποία καμένα δεν βγάζει πάνω από 70-80.000 km χωρίς επισκευή
και τα αντίστοιχα της piaggio ξεπερνούν εύκολα τα 200,000 km επίσης χωρίς επισκευή..
Την αγάπη μου.. :bye:
   

*

Αποσυνδεδεμένος L0UKAS

  • *****
  • 244
  • Φύλο: Άντρας
  • Motoholic Eponymous
    • website
  • Μοντέλο μηχανής: Tuareg
  • Αντιδράσεις: +679
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #38 - : Ιούνιος 16, 2023, 12:16:36 μμ »
Σχετικά με το NC , ειχα πάρει καινουργιο του 2018.
Για εμένα πολυ βαρύ, δεν εχει καθόλου γκάζι, δεν εχει φρένα η σελα του ηταν αθλια και η ποιοτητα ήταν ΟΚ. Γνωστή honda,ψαλίδι από κοιλοδοκό, ενα κουμπί traction τελείως afterthought που πιάνει πάνω στον καθρέπτη και το πιο εκνευριστικό,  επειδή δεν ειχε ride by wire όταν εμπαινε το traction δεν σταματούσε ο λοξιγκας αν δεν αφηνες το γκαζι.

Στις παρατηρήσεις τώρα ας τις πάρω μία μια

- Κινητήρας
Αυτα που αναφέρεις είναι λίγο υποκειμενικά .Προσωπικά ο ήχος του κινητήρα και στο δικό μου και σε άλλα που έχω ακούσει δεν με προβληματίζει. Αν ακουστεί κάποιος περιεργος ήχος είναι με το που πάρει μπροστα  και για 1-2 δυτερολεπτα μέχρι να σηκωσει λάδι ο τεντωτήρας αφού ειναι υδραυλικός. Ο ήχος απο το φιλτροκούτι είναι στα + αφού για εμένα και κατα γενική ομολογία δίνει και χαρακήρα και ενδιαφέρον. Ζέστη γενικά όλα τα E5 μηχανάκι βγάζουν περισσότερη αφού δουλέυεουν αρκετα φτωχα για τους ρύπους. Στο tuareg την καταλαβαίνεις λιγο παραπάνω λόγω και του καταλύτη που βρίσκεται μπροστα αλλά υπάρχουν και πολύ χειρότερα. Δλδ το capo που ειχες δεν σε έψηνε ;  Επειδη εχω και capo, περισσοτερη ζεστη βγαζει. Επίσης η κατάσταση βελτιώνεται πάρα πολυ με μια decat εξάτμιση.Φλατζόκολα μπορείς να δεις στον κινητήρα (σε ποιον δεν μπορείς να δεις έστω και λίγο) αλλα οχι ότι κρέμονται από παντού όπως αναφέρεις. οξείδωση στον κινητήρα δεν έχω δεί σε κάποιο

-Εξάτμιση
Οι σωλήνες δεν σκουριάζουν , απλά φεύγει η επίστρωση που εχουν πάνω σιγα σιγα με τις θερμοκρασίες. Συμβαίνει σε όλα τα μηχανάκια.

-Κιβώτιο , γενικά είναι σκληρό αλλα μαλακώνει μετα τις 5000 χλμ και ειδικά αν βάλεις λαδάκι που του αρεσει και βρίσκεις και νεκρά. Η λειτουργία του παραμένει σφιχτή πάντως αλλα όχι σε σημείο που να αποτελέι πρόβλημα . Η κλιμάκωση του κιβωτίου ταιριάζει και στο στυλ της μοτοσυκλέτας και σττην δύναμη που εχει. Αν εσυ δεν προκειτε να πας ποτε χωμά μπορείς να το μακρύνεις πολυ εύκολα αλλα το να πεις απευθύνονται ΜΟΝΟ σε σκληροπυρηνικούς εντουράδες που θα το βάζουν μόνο χώμα είναι υπερβολή.Adventure μοτοσυκλέτα αγοράζεις και κατα γενική ομολογία μία από τις καλύτερες της αγοράς.

-Διακόπτες
υπάρχουν σε κυκλοφορία απο το 2020 και δεν εχουν βγάλει θέμα. Είναι πολυ βολικοί στην χρήση και συμφωνώ ότι θα μπορούσαν να είχαν λίγη καλύτερη ποιότητα πλαστικών αλλα υπάρχουν και πολυ χειρότερα.

-Σέλα
προσωπικά έχω βάλει την comfort γιατι βαράω πολλες ώρες πάνω. Η μαμα όντως ειναι λίγο σκληρή αλλα πολύ καλύτερη  απο του ΝC και στα ιδια επίπεδα με το africa που έιχα οδηγήσει με την διαφορα ότι του africa είναι πιο φαρδιά.

-Καθρεπτες, no comment . Τους φοράνε πόσα μηχανάκι απ όλες τις μάρκες και η aprilia τους έχει στην μισή τιμη.

-Σταντ, αν έβρισκε το πιθανότερο έιναι ότι το μηχανάκι είχε πέσει

-Αναρτηση
εχει διαδρομές όπως και  θα έπρεπε για adventure μοτοσυκλέτα που πρέπει λίγο να τις συνηθήσεις αλλα σε κάμια περίπτωση δεν ειναι βάρκα γιαλό. Ειναι από τις καλύτρες της κατηγορίας κατα γενική ομολογία. Πολλοι απο εδω μέσα έχουν δεί σε βόλτες πόσο γρήγορα μπορείς να κινηθείς με ένα Tuareg.

-Τιμη
Στα λεφτα που δίνεις το μηχανάκι είναι value for money. το να λές ότι με 2500 παραπάνω παίρνω AFRICA  η με 2500 λιγότερα παίρνω NC δεν βγάζει νόημα. Το translap που πάιζει στα ιδια λεφτά είναι πολύ πιο λίγο σαν μοτοσυκλέτα απο το tuareg όπως και το tenere όπως και το vstrom

Σε προσκαλώ να περάσεις από το μαγαζί και να κάνεις μια βόλτα το δικό μου γia να έχεις και μια δευτερη άποψη για το μηχανάκι και να συνεχίσουμε και την κουβέντα από κοντα.

#motoholicseverywhere

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #39 - : Ιούνιος 16, 2023, 09:30:30 μμ »
Eγώ αναφέρομαι στο NC750 του 21 και μετά που είναι με ride by wire.
Κοίταξε, υπάρχουν δυο οπτικές όπως βλέπω στο θέμα touareg. Η μία είναι το κιβώτιο του εντάξει, είναι σκληρό μωρε άλλα ψιλοστρώνει με τον καιρό με ειδικά λάδια, το συνηθίζεις κ.τ.λ
και η άλλη είναι δεν μπορεί εν έτη 2023 να χαλάς το παπούτσι σου σε μία βόλτα και να βλαστημας κάθε φορά που αλλάζεις ταχύτητα ενώ όλες οι υπόλοιπες μοτοσυκλέτες της κατηγορίας έχουν κιβώτιο βούτυρο.
Εγώ είμαι της δεύτερης. Οταν πληρώνω μοτοσυκλέτα 660 κυβικών 13.000 ευρώ απαιτώ να έχει κάποια ποιότητα στην κατασκευής της.
Κιβώτιο ζούνταπ εν έτη 2023, οχι, δεν μπορώ να το δεχτώ και να το προσπεράσω όπως εσύ. Οπως δεν μπορώ να δεχτώ και τις φλατζόκολες στο μοτέρ, σήμερα κοίταζα το νεο transalp και δεν μπορούσες να καταλάβεις αν αυτός ο κινητήρας είναι μονομπλοκ ή αποτελείται από κομμάτια. Ιχνος από φλάτζες να εξέχουν. Και δεν είναι μόνο το αισθητικό κομμάτι. Λες μέσα σου εδώ έχουμε να κάνουμε με προχειροδουλειά!Θα βγάλει αυτή η μοτοσυκλέτα 50 και 100.000χλμ?
Δικαιολογείς μέχρι και τον θόρυβο που κάνει για 203 δευτερόλεπτα αφού το βάλεις μπροστά σαν να χτυπάει καδένα.
Ε οχι, εγώ δεν το δικαιολογώ.
Υδραυλικό φοράνε χιλιάδες μοτοσυκλέτες τα τελευταία 10 χρόνια. Καμία, ΚΑΜΙΑ δεν κάνει θόρυβο όταν την βάζεις μπροστά και θέλει 2-3 δευτερόλεπτα να δουλέψει ο τεντωντήρας. Εσύ το δικαιολογείς, εγώ δεν μπορώ να το δικαιολογήσω γιατί για αυτά τα 2-3 δευτερόλεπτα η καδένα χτυπιέται μέσα στο μοτέρ. Θα αντέξει ΣΙΓΟΥΡΑ λιγότερο από κάποια άλλα που δεν χτυπιέται κάθε τρεις και λίγο. Και ρωτώ βγάζεις ένα μοτέρ εν έτη 2022 με κιβώτιο σαν να έχει κολλήσει και καδένα που χτυπιέται κάθε φορά που το βάζεις μπροστά?Γιατί?Αν αυτό δεν είναι προχειροδουλειά στον σχεδιασμό του μοτερ, τότε δεν ξέρω τι να πω.

*

Αποσυνδεδεμένος Rebel Scum

  • *****
  • 234
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Tuono V4 1100
  • Αντιδράσεις: +669
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #40 - : Ιούνιος 16, 2023, 10:52:03 μμ »
Νομίζω πρέπει να δοκιμάσεις και το Transalp  :P

ΥΓ. Για να είμαι ειλικρινής το Hornet 750 σε σχέση με Tuono/RS 660 είναι κάτι σκάλες πιο πάνω σε ποιότητα κατασκευής. Προσωπικά δεν αγοράζω Aprilia για τέτοια χρήση οπότε δεν με ενοχλεί αλλά καταλαβαίνω αν κάποιος θέλει καθημερινό μηχανάκι να έχει ενδοιασμούς.
ΥΓ2. Ο κινητήρας  750 τον "κατουρ*ει" τον 660 από κάθε άποψη. Σαν πλαίσιο όμως, ανάρτηση τα 660 είναι σαφώς ανώτερα. Στα ηλεκτρονικά πάλι καλύτερα  αλλά σε τέτοια κυβικά και δύναμη δεν το πολυκαταλαβαίνεις. Transalp έγκλημα η έλλειψη cruise control.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 17, 2023, 12:42:03 πμ από Rebel Scum »

*

Αποσυνδεδεμένος tegonikos

  • **
  • 68
  • Αντιδράσεις: +29
Απ: Βοηθάτε ρε παιδιά!Για αυτό είναι τα forum
« Απάντηση #41 - : Ιούνιος 17, 2023, 10:58:48 πμ »
Νομίζω πρέπει να δοκιμάσεις και το Transalp  :P

ΥΓ. Για να είμαι ειλικρινής το Hornet 750 σε σχέση με Tuono/RS 660 είναι κάτι σκάλες πιο πάνω σε ποιότητα κατασκευής. Προσωπικά δεν αγοράζω Aprilia για τέτοια χρήση οπότε δεν με ενοχλεί αλλά καταλαβαίνω αν κάποιος θέλει καθημερινό μηχανάκι να έχει ενδοιασμούς.
ΥΓ2. Ο κινητήρας  750 τον "κατουρ*ει" τον 660 από κάθε άποψη. Σαν πλαίσιο όμως, ανάρτηση τα 660 είναι σαφώς ανώτερα. Στα ηλεκτρονικά πάλι καλύτερα  αλλά σε τέτοια κυβικά και δύναμη δεν το πολυκαταλαβαίνεις. Transalp έγκλημα η έλλειψη cruise control.

To δοκίμασα το transalp. Δεν μου άρεσε καθόλου, τα βρήκα όλα λάθος πάνω του, ιδιαιτέρως την θέση οδήγησης, πάλευες να κρατηθείς από το τιμόνι στις επιταχύνσεις. Αναρτήσεις λες και φοράει σκέτα ελατήρια αλλα από ποιότητα ετη φωτός μπροστά. Αυτός ο συμπλέκτης και αυτό το κιβώτιο...όνειρο...αλλάζεις ταχύτητες με σαγιονάρα, Ο κινητήρας οκ.

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης