APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia Engine Bikes (RSV4, Dorsoduro 1200, Shiver 750/900, Dorsoduro 750/900, Mana 850, RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660) => RS660 - Tuono 660 - Tuareg 660 => Μήνυμα ξεκίνησε από: Aranu στις Ιούλιος 31, 2024, 03:28:16 μμ
-
Καλησπέρα ομάδα!
Όπως αναφέρει και ο τίτλος σκέφτομαι πολύ σοβαρά να δώσω το 1290 για να πάρω ένα Tuareg.
Έχω σχεδόν έτοιμη την αγγελία...
Θα ήθελα την άποψη σας. Οι περισσότεροι με γνωρίζετε, ξέρετε τα γούστα μου.
Ακούω γνώμες...
-
Κόψε τις παρέες με τον lospsi..... :funofu: :tez: :hha%
-
Πες μας εσυ τους λόγους που θες να το κάνεις για να σου πούμε την γνώμη μας , γιατί κατά τα άλλα μιλάμε για δύο πολύ διαφορετικά μηχανάκια.
-
Το 1290 το πήρα υπό την υπόσχεση ότι θα ακολουθεί η γυναίκα.
Όπως καταλαβαίνετε δεν παίχτηκε αυτό.
Στο δια ταύτα, θέλω να ξεκινήσω να πηγαίνω και από χώμα με μεγαλύτερη άνεση.
Το ΚΤΜ είναι πολύ μεγάλο, βαρύ και ακριβό και ήδη το βάζω χώμα άλλα νιώθω άβολα.
Προφανώς, σε αυτό φταίω και εγώ γιατί η εμπειρία μου είναι περιορισμένη στο χώμα.
Δεν μπορώ να αγοράσω δεύτερη μηχανή με τίποτα γιατί δε μου το επιτρέπει το budget και η γυναίκα.
Θέλω να κατέβω σε κυβικά, άλογα και κόστος χωρίς πολλές εκπτώσεις σε βοηθήματα.
Αυτά σε πρώτη φάση.
-
Καλώς τον! αυτό ακριβώς που σε ρώτησε ο Λουκάς θα σε ρωτούσα και εγώ
αλλά με πρόλαβε, έτσι όπως το θέτεις θα σου πω απλά πάρτο, αλλά θα
υπολογίσεις ένα κάποιο διάστημα προσαρμογής..
-
Φίλε Aranu, η άποψή μου είναι οτι για εξοικείωση στο χώμα καλύτερα να πάρεις ένα παλιό εντουράκι να μπορέσεις να μάθεις καλά το χώμα και τα μονοπάτια. Ένα τετράχρονο 250αρι θα συγχωρέσει πολλά καθώς έχει μικρή αλλά αξιοπρεπής δύναμη και θα πέσει πολλές φορές χωρίς να πάθει τίποτα. Βρίσκεις αρκετά στα €2.000.
Εγώ θα λυπόμουν να πάρω Tuareg/Tenere και να τα βάλω χώμα μην έχοντας καλή εμπειρία πρώτα γιατί σίγουρα θα κάνω ζημιά και θα είναι δύσκολο να μαθώ με αυτά να εκμεταλλεύομαι όλες τις δυνατότητες που έχουν.
Αν δεν σε αφήνει η γυναίκα (απολύτως κατανοητό) να έχεις δυο μηχανές τότε πάρε αυτό που θέλεις αλλά πάρε προσωρινά έστω και ένα μικρό εντουράκι για εξοικείωση. Υποθέτω οτι με την πώληση του 1290 θα σου φτάσουν τα χρήματα και θα έξοδα με ασφάλειες και τέλη θα είναι τα ίδια.
Εγώ εχω τη Capo (που ευτυχώς ακολουθεί η γυναίκα) και ένα KLX 250 που οργώνω τα βουνά. Δεν παθαίνει τίποτα, δε ζητάει τίποτα.
-
Συμφωνώ 100% με τον Νίκο! :thnk:
-
Ετσι όπως τα λές το Tuareg ειναι μια πολυ καλή επιλογή. Ισως η καλύτερη στην μεσαία adv κατηγορία.
Το μόνο άλλο που θα κοιτούσα ως εναλακτική είναι το 790 για τα παραπάνω άλογα και μόνο!
Εχουν ενα μικρό point τα παιδιά που σου λένε για το μικρό φθηνο enduro αλλά , άλλο adventure, άλλο enduro, εσυ ξέρεις καλύτερα τι θες να κάνεις.
Αν εχεις σκοπό να πας χώμα με το Τuareg φυσικά θα χρειαστείς και κάγκελα , ποδιά και χούφτες , οπότε προυπολόγισε τα στην απόφαση σου
-
Ετσι όπως τα λές το Tuareg ειναι μια πολυ καλή επιλογή. Ισως η καλύτερη στην μεσαία adv κατηγορία.
Το μόνο άλλο που θα κοιτούσα ως εναλακτική είναι το 790 για τα παραπάνω άλογα και μόνο!
Εχουν ενα μικρό point τα παιδιά που σου λένε για το μικρό φθηνο enduro αλλά , άλλο adventure, άλλο enduro, εσυ ξέρεις καλύτερα τι θες να κάνεις.
Αν εχεις σκοπό να πας χώμα με το Τuareg φυσικά θα χρειαστείς και κάγκελα , ποδιά και χούφτες , οπότε προυπολόγισε τα στην απόφαση σου
Καλά τα λες Λουκά - άλλο adventure και άλλο enduro. Απλά πιστεύω οτι για να κάνεις σωστό adventure σε δύσκολους χωματόδρομους και ανηφοριές/κατηφοριές, βοηθάει πολύ να έχεις κάνει αρκετές βόλτες με μικρότερο μηχανάκι enduro. Ειδικά προτού πάρεις το adventure των €12,000 (μεταχειρισμένο)! Φιλικά πάντα και με χαμόγελο!
-
Κώστα δεν σου κρύβω ότι κι εμένα μου πέρασε μια τέτοια σκέψη παλιότερα αλλά για άλλο λόγο:)
Αντικειμενικά, το πακέτο επιδόσεων του 1290 το χρησιμοποιούμε ελάχιστες φορές σε μια βόλτα. Αν πιστεύεις ότι δεν θα σου λείψει το "ΟΥΑΟΥ" του ΚΤΜ, δώστο! Το Τούαρεγκ είναι ωραίο μηχανάκι, κινείσαι άνετα παντού, έχει φουλ πακέτο ηλεκτρονικά και όντως μπορείς να αρχίσεις να εξερευνείς τις δυνατότητες σου στο χώμα.
-
Σας ευχαριστώ όλους για τις απόψεις σας! :kalo:
Θα προσπαθήσω να το οδηγήσω πρώτα αν και είναι αρκετά ζόρικα να βρεις στην επαρχία.
Θα δω και τα tenere & ΚΤΜ που είναι πιο εύκολο να το βρω στη Λάρισα/Τρίκαλα
Αλλά το θεωρώ αμαρτία να μην πάρω aprilia..
-
Έλα να σε τσιτώσω λίγο... :P
-
Καλά εννοείται άμα το πάρω έχει μπει σετ αυτοκόλλητα την επόμενη χαχχαχαχα
-
Καλημέρα. Εγώ όπως ξέρεις είμαι της σχολής δεύτερο μηχανάκι για χώμα και παλαιο ΚΤΜ λόγω εξερετικης αναρτησης, πλαισίου και φτηνού κόστους μετά από μικρό πτώσεις. Επίσης μεγάλη αντοχή στην χωμάτινη ταλαιπωρία. Αν τώρα περάσεις σε δικυλινδρο μοτέρ το καλύτερο για εμένα είναι το aprilia tuareg. Μακράν καλύτερη και πολύ ελαφριά αίσθηση βάρους. Εκανα βολτα του Λουκα στην τελευταία εκδρομή και το επιβεβαίωσα. Μοιάζει με μονοκύλινδρο στην οδήγηση και πιστεύω ότι είναι πολύ σημαντικό το ζύγισμα που πετυχαν Είναι κορυφαίο. Μην ξεχνάς ότι είναι καινουργιο μοτέρ και πλαίσιο από τους κορυφαίους του ειδους. Αναρτήσεις μου φάνηκαν πιο πολύ ασφάλτινες σε αποσβέσεις αλλά αν φτάσεις να κάνεις πολύ χώμα τις φέρνεις στα μέτρα σου μαζί με λάστιχα απαραίτητα. Το μόνο που θα σκεφτόμουν στην θέση σου είναι το KTM 790 που είναι σχεδόν ίδιο με το 890 αλλά πολύ φτηνότερο. Γιατί αν μεγαλώσουμε το κόστος αγοράς λυπόμαστε να κοπαναμε στο χώμα μηχανές που κοστίζουν 19.000. Ακόμα στην άσφαλτο η aprilia είναι καλοστημένη και εύκολη και υπερεξοπλισμενη. Ψηφίζω aprilia λοιπόν . Θα έρχεσαι και παρέα στο εκδρομικό enduro. Tελος Αυγούστου πάμε Άγραφα. Τρέχα να προλάβεις!!!!
-
Δε θα σας προλάβω φίλε Ηρακλή.
Έχω αυτό το Σ/Κ βόλτα με πατέρα Αλβανία και μετά μπαίνει για σέρβις 30000km.
Μετά αναλόγως τις συνθήκες θα βάλω αγγελία.
Καλά να περάσετε!
-
Εκανα προχθες test drive το VStrom 800 DE, και εχω κανει και το Tuareg βόλτα.
Αν ηταν να πάρω ενα εκδρομικό adventure με κατω απο 1000 κυβικα, θα επαιρνα της Suzuki.
Περιπου ιδια τιμη και τα δυο και σχεδον ιδια κιλα.
Σκεψου το.
-
Μεγάλο μείον στο Σουζούκι η έλλειψη cruise control. Άμα μάθεις με αυτό, δύσκολα το αφήνεις...
-
Μεγάλο μείον στο Σουζούκι η έλλειψη cruise control. Άμα μάθεις με αυτό, δύσκολα το αφήνεις...
Δεν ειχα ποτε οποτε δεν το εχω μαθει ώστε να μου λείψει , ωστόσο το μηχανακι αυτο με εκανε και ενιωθα τοσο ομορφα οδηγωντας το, που θα την εκανα την θυσια.
By the way να πω οτι το μηχανακι είναι πολυ ζωντανό και μου φανηκε οτι εχει περισσότερα κυβικα απο αυτα που γραφει.
Πραγμα που δεν ενιωσα στο Tuareg.
-
Περιπου ιδια τιμη και τα δυο και σχεδον ιδια κιλα.
Το Tuareg είναι 30 κιλά ελαφρύτερο!!!!
-
Περιπου ιδια τιμη και τα δυο και σχεδον ιδια κιλα.
Το Tuareg είναι 30 κιλά ελαφρύτερο!!!!
Εχεις δικιο, μολις το τσεκαρα.
Παραξενο, γιατι δεν μου φάνηκε τοσο μεγαλη διαφορά.
Αυτο στο χωμα θα φαινεται.