0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
με τοσα χιλιομετρα απλα δεν το πουλας!τι αλλο να κανει ενα μηχανακι για να αξιζει τα λεφτα του?στην τελικη το κρατας μουσείο και παίρνεις αλλο.απο το να στο πάρει καποιος πονηρός τσαμπα ,καλυτερα.γυαλισμένο σε σταν να μου θυμίζει τους δρόμους που καναμε παρεα
να μας δω οταν βγει το V4 και ειναι κολαση τι θα κανουμε
Παράθεση από: BOUSNAK στις Ιούλιος 07, 2010, 10:10:58 πμνα μας δω οταν βγει το V4 και ειναι κολαση τι θα κανουμε τίποτα δεν είναι σαν τον V2!!!
59.500χλμ και μολις το πηρα απο service και 2η αλλαγη πηνιων. Τελικα ειναι γαμω τους μηχανικους οι ιταλοι. Σε ακριβως καθε 30.000χλμ θελουμε στο tuono καινουρια πηνια. Μιλαμε για τελειο υπολογισμο. Anyway το μηχανακι ειναι καταπληκτικο, το εχω καταχαρει, του εχω πιει το αιμα κανονικα και με το νομο, με εχει αφησει 2 φορες απο πηνια, αλλαξα σε αυτο το service και τα κολλαρα τον σωματων του ψεκασμου. Επισης ποτε μα ποτε δεν καταφερα να εχω μια αξιοπρεπη κορνα εκτος απο το πρωτο εξαμηνο της κατοχης μου (απο καινουριο) και κανα δυο φορες μου εχουν κολλησει και τα μπεκ.Η αληθεια ειναι πως επειδη ειναι το πρωτο μου ιταλικο περιμενα οτι θα εχω περισσοτερα αλλα και σημαντικοτερα προβληματα και αυτο για εμενα ηταν ευχαριστη εκπληξη. Η δυσαρεστη ομως ειναι πως τα προβλημτα τα οποια μου παρουσιατηκαν ηταν ή πανακριβα (πηνια - κολλαρα εισαγωγων) απο χαμηλης ποιοτητας προίον, ή τελειος σπαστικα (λεγεμε μπεκ ψεκασμου).Οσο παντος και να το εχω ευχαριστηθει το εργαλειο πρεπει να λεμε τα συκα, συκα και την σκαφη, σκαφη οσο κι αν καποιοι απο εδω μεσα πεσουν να με φανε. Απο θεματα αξιοπιστιας θελουν ακομα πολυ δρομο για να φτασουν τα ιαπωνεζικα, οχι τοσο πολυ οπως παλια αλλα εχουν δρομο ακομα.Και εν κατακλειδι να πω πως το μεγαλυτερο προβλημα μου ειναι η Ελληνικη αντιπροσωπεια που πραγματικα θα ελεγε κανεις οτι κανει οτι μπορει για να μεγενθυνει σε υπερθετικο βαθμο τα οποια (μικρα σε σχεση με το παρελθον) προβληματα κανοντας τους φουκαραδες τους κατοχους των δικυκλων να ασφυκτιουν με την συμπεριφορα που εισπρατουν. ΝΤΡΟΠΗ..........Το μηχανακι το παντρευτηκα και δεν με χαλαει καθολου και ελπιζω με τα πηνια να τελειωσα γιατι αυτην την φορα τα εστειλα για περιελιξη και ετσι οταν ερθουν τα 90.000χλμ ισως ξεγελασω τον "πουστη" τον Ιταλο.ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΣΕ ΟΛΟΥΣ.............................
γιατι αυτην την φορα τα εστειλα για περιελιξη
Παράθεση από: mamaou στις Ιούλιος 06, 2010, 10:10:51 μμεγω παντως εχω 60700χιλ με βλαβες πηνια και ανορθωτη...και ευχομαι να μην εχω καποιο αλλο ....φιλαρακι εισαι ο ηρωας μου!!! μας βγαζεις ασπροπροσωπους ειδικα απεναντι σε κατι τυπους ala kostuono...
εγω παντως εχω 60700χιλ με βλαβες πηνια και ανορθωτη...και ευχομαι να μην εχω καποιο αλλο ....
Man.....εντελως πληροφοριακα και μακρια απο μας....ποσο βγηκε η περιελιξη?Ειναι -θεωρητικα- το ιδιο αξιοπιστη λυση με το να βαλεις καινουργια? Thanks!
mak74 μην ξενερώνεις με τα πηνία, αφού και σε άλλα μηχανάκια συμβαίνει αυτό, δεν φταίει που είναι ιταλικό, εγώ έχω φίλο που είχε R1 και κάθε 40.000 άλλαζε κι αυτός πηνία....
αφου θεσαμε το θεμα αξιοπιστία και κλασικα πλάκωσε κόσμος , απλα αναφερω οτι σε φιλο με bmw κ1200s 20000 χιλιομετρα του καρφωσε μπιελα με 240.ως εκ δια μαγιας δεν σκοτωθηκε.το μηχανάκι είχε 600 χιλιομετρα απο service.H απαντηση της bmw ηταν αστοχια υλικου.εχω παραδειγμα αντιστοιχο και σε ιαπωνα.αν καταφερω να βρω φωτογραφιες θα ανεβασω.επίσης r1 οδηγανε οι κουτσοί (rossi ) . πλακα κανω , ετσι !
................................................................................. και να αρχισουμε να αξιολογουμε ποσοστιαία.
ΑΑΑΑΑ μου έκαψε και μια ασφάλεια τον περασμένο μήνα μετά από 7 χρόνια
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι