0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Yiannis

Απ: αξιζει?
« Απάντηση #15 - : Ιούνιος 01, 2010, 09:59:55 πμ »
To tuono στην πολη δυσκολευεται λογω του μικρου κοψιματος του τιμονιου κ γενικα ειναι πιο δυσκολο απο το shiver στην οδηγηση. Ταξιδια το tuono κανει μια χαρα απλα ο πισω ζοριζεται. Μεγαλη διαφορα εχουν στην ποιοτητα αφου ειναι πολυ πιο ποιοτικο απο το shiver.

Ο κινητηρας στο tuono εχει λιγο αποτομο ψεκασμο στο ανοιξε-κλεισε του γκαζιου. Το tuono εχει καλυτερα φρενα. Επισης το tuono  ειναι πολυ αξιοπιστο.

Αυτα στα γραφω εχοντας 4 χρονια το tuono  κ εχοντας οδηγησει για λιγο κ μονο μεσα στην πιστα το shiver.`


*

Αποσυνδεδεμένος AGENT

  • *****
  • 536
  • Φύλο: Άντρας
  • Ολα ειναι απλα! Εμεις τα μπερδεύουμε!!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: αξιζει?
« Απάντηση #16 - : Ιούνιος 01, 2010, 01:07:23 μμ »
Ρίξε κι εδώ μια ματια... γιατι 6500 χιλιάρικα  δεν είναι και λιγα για Tuono 1st gen...

Μπορείς να βρες 2nd gen ακόμα και με λιγότερα..


http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=92.0
ΒΒΒΒΒBBRRRRRAAAAAAOOOOOUUUU!!!!!!!

http://www.jackets4bikes.com/

*

Αποσυνδεδεμένος sinister

  • *****
  • 728
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +152
Απ: Απ: αξιζει?
« Απάντηση #17 - : Ιούνιος 01, 2010, 01:12:41 μμ »
Ρίξε κι εδώ μια ματια... γιατι 6500 χιλιάρικα  δεν είναι και λιγα για Tuono 1st gen...

Μπορείς να βρες 2nd gen ακόμα και με λιγότερα..


http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=92.0
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Απ: αξιζει?
« Απάντηση #18 - : Ιούνιος 01, 2010, 03:31:17 μμ »
Ρίξε κι εδώ μια ματια... γιατι 6500 χιλιάρικα  δεν είναι και λιγα για Tuono 1st gen...

Μπορείς να βρες 2nd gen ακόμα και με λιγότερα..


http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?board=92.0
:ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:

αν θες τουονο ψαξε για το καινουριο καλυτερα......υπαρχουν εδω μεσα ενα σωρο και με καποια καλουδια  ;)
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος v997

  • *****
  • 727
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: aprilia tuono v4r
  • Αντιδράσεις: +5
Απ: αξιζει?
« Απάντηση #19 - : Ιούνιος 01, 2010, 05:31:30 μμ »
Παιδια,μην ξεχνατε οτι η τιμη αναφερεται σε μηχανακι με 0 χλμ!!
Δηλαδη μιλαμε για ολοκαινουριο μοτερ,οποτε αυτο εχει την αξια του και την χαρη του. ;)
How blind,can you be,dont you see..........

*

patman46

Απ: αξιζει?
« Απάντηση #20 - : Ιούνιος 01, 2010, 05:44:28 μμ »
με 1000... δεν λεω τιποτα αλλο γιατι θα ειναι διαφήμιση

*

Αποσυνδεδεμένος Baggos

  • *******
  • 1237
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +2
Απ: αξιζει?
« Απάντηση #21 - : Ιούνιος 01, 2010, 08:06:29 μμ »
η τιμη που μου το δινουν ειναι 6500.

..εγώ πάλι πριν κανά μήνα είχα ενημερωθεί για 5.500€..... :thnk: :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: αξιζει?
« Απάντηση #22 - : Ιούνιος 01, 2010, 11:22:29 μμ »
η τιμη που μου το δινουν ειναι 6500.

..εγώ πάλι πριν κανά μήνα είχα ενημερωθεί για 5.500€..... :thnk: :thnk:
Και εγ για 5500 euro ηξερα για 1st Gen και 7000 euro για 2nd Gen 2006 μοντελο....παντα με 0 χλμ.

*

patman46

Απ: αξιζει?
« Απάντηση #23 - : Ιούνιος 02, 2010, 01:12:19 πμ »
πάντως να πω την γνώμη μου μετά από 55.000χλμ με το Factory (2nd gen) και μετά από 15 μέρες με το 1st gen Tuono :
αν πάρεις το παλιό σε καλή τιμή τότε παίρνεις μια μοτοσυκλέτα ΠΙΟ ΕΥΚΟΛΗ από το καινούργιο, με θέση οδήγησης πιο ορθια και πιο άνετη με ΠΟΛΥ ΚΑΛΥΤΕΡΗ προστασία από τον αέρα και πολύ πιο V2 ... βέβαια ψηλά το νέο καθαρίζει πιο καλά...
Πάντως με τιμή αγοράς μικρή (πολλές φορές εξευτελιστική για την αξία της μοτοσυκλέτας) παίρνεις ένα καταπληκτικό μηχανάκι που άνετα μπορείς να το βελτιώσεις και να το κάνεις κορυφαίο  :bye:

*

sakis81

Απ: αξιζει?
« Απάντηση #24 - : Ιούνιος 02, 2010, 09:21:17 πμ »
παιδια γνωριζω πως με 6500 η' 7000 ευρω παιρνω πιο νεο μηχανακι και με εξτρα πανω του ΑΛΛΑ εχω ενα κολλημα με το καινουργιο την στιγμη που υπαρχει η δυνατοτητα για τετοιο.οπως λεει κι ο V997 αλλο 0 χλμ κι αλλο 20000(το ξερω,κολληματα).

βαγγο και τασο αν μπορειτε στειλτε πμ με πληροφοριες για το μηχανακι που λετε.

*

Jk21

Απ: αξιζει?
« Απάντηση #25 - : Ιούνιος 02, 2010, 10:38:18 πμ »
   Εμένα παιδιά συγνώμη αλλά μου φαίνονται πάρα πολλά τα 5+ χρόνια ακινησίας για οτιδήποτε (ειδικά αν ήταν βιτρίνα τόσα χρόνια... :pray: :pray: ). Αυτό για μένα σημαίνει πως ότι υπάρχει απάνω του σε λάστιχο (δεν μιλάω για τα ελαστικά του, αυτά τα πετάς επιτόπου..), σωληνάκια, ταχυσύνδεσμοι, o-ring, κλπ κλπ κλπ θα είναι ΟΛΑ για αντικατάσταση με το που θα φάνε τις πρώτες θερμοκρασίες.. :dry: Αυτό δεν το λέω επειδή μου κατέβηκε αλλά γιατί το έχω ζήσει με φίλο που πήρε 4 χρονών στοκ TDM και μέχρι να το μαζέψει (εκτός του ότι είχε ένα καινούριο χρέπι που έσταζε από παντού και τον είχε αφήσει 3-4 φορές από διάφορες διαρροές, κυρίως καυσίμου ..) τον πέθανε στο τρέξιμο και τελικά έφτασε μετά από 1+ χρόνο να πληρώσει σχεδόν τα ίδια με το να είχε πάρει το καινούριο... Καλά ότι σαν μεταπώληση  πιάνεις πάτο είναι δεδομένο (ειδικά ο δικός μου που πήρε τότε το 850 ενώ ήδη έπαιζε 1+ χρόνο το 900 άστα να πάνε .. :cry:).. Πήγαινε εσύ μετά από 3-4 χρόνια να πουλήσεις το Τ του 05 1st gen.  με πρώτη άδεια το 10..!!!! :tez: :tez: :tez: :tez:
Ούτε ανταλλαγή με παπί κινέζικο πενηντάρι .. :( 

   Οπότε όπως καταλαβαίνεις είμαι εντελώς αρνητικός φίλε και δεν μπαίνω καν στην κουβέντα που υπερτερεί και που όχι σε σχέση με το Σίβερ.. Θα χάσεις που θα χάσεις ένα σκασμό λεφτά από το Σίβερ σου, να πάρεις και κάτι με 0 αξία μεταπώλησης και πιθανότατα με όλα αυτά που προανέφερα????  Τι να πω.. :srry: Να μου πεις για μεταχείρο, όπως σου πε και ο Αλέξης, οκ μαζί σου (ο Tse εδώ μέσα σφαγιάζει ένα τέτοιο που θες, του 04 με 3.500 Ε !!! :ohmy:). Σπρώξε αν σου έχει κάτσει τόσο αυτό το Τ, το Σίβερ σου τσέκαρε ένα καλό μτχ και με αυτά που θα σου περισσέψουν τουμπάνιασέ το και έτσι,  και Ευρό δεν χάνεις και ποιο ήσυχο θα έχεις το κεφάλι σου αφού ΕΣΥ θα του μαζέψεις τα κακός κείμενα (που πιθανός θα έχει..) με τη μία και σίγουρα θα του βάλεις καλύτερα πράγματα από ότι είχε η μαμά (πχ ανάρτηση..)  ;).

   Αυτής της άποψης είμαι και βέβαια αν τελικά κάνεις την κίνηση για το στοκ εύχομαι να διαψευσθώ πανηγυρικά .. :ohyes:

:bye: :bye: :bye: 

       

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: αξιζει?
« Απάντηση #26 - : Ιούνιος 02, 2010, 12:14:56 μμ »
Το μηχανακι που λεει ο Σακης ειναι στοκ της Αprilia,δεν βρισκεται σε καποια βιτρινα δηλαδη,και το 05 και το 06.Δεν γνωριζω κατι παραπανω και εμενα συμφορουμιτης μου το ειχε πει.Τα σκοτωνουν επειδη δεν περναν πλεον τις προδιαγραφες ρυπων.

*

ronin

Απ: αξιζει?
« Απάντηση #27 - : Ιούνιος 02, 2010, 05:14:15 μμ »
το εργαλειο σου μιλαει
παρε το το συντομοτερο

*

Αποσυνδεδεμένος pa46nos

  • ***
  • 154
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Aprilia Pegaso 650ie '04
  • Αντιδράσεις: +21
Απ: αξιζει?
« Απάντηση #28 - : Ιούνιος 02, 2010, 05:40:26 μμ »
   Εμένα παιδιά συγνώμη αλλά μου φαίνονται πάρα πολλά τα 5+ χρόνια ακινησίας για οτιδήποτε (ειδικά αν ήταν βιτρίνα τόσα χρόνια... :pray: :pray: ). Αυτό για μένα σημαίνει πως ότι υπάρχει απάνω του σε λάστιχο (δεν μιλάω για τα ελαστικά του, αυτά τα πετάς επιτόπου..), σωληνάκια, ταχυσύνδεσμοι, o-ring, κλπ κλπ κλπ θα είναι ΟΛΑ για αντικατάσταση με το που θα φάνε τις πρώτες θερμοκρασίες.. :dry: Αυτό δεν το λέω επειδή μου κατέβηκε αλλά γιατί το έχω ζήσει με φίλο που πήρε 4 χρονών στοκ TDM και μέχρι να το μαζέψει (εκτός του ότι είχε ένα καινούριο χρέπι που έσταζε από παντού και τον είχε αφήσει 3-4 φορές από διάφορες διαρροές, κυρίως καυσίμου ..) τον πέθανε στο τρέξιμο και τελικά έφτασε μετά από 1+ χρόνο να πληρώσει σχεδόν τα ίδια με το να είχε πάρει το καινούριο... Καλά ότι σαν μεταπώληση  πιάνεις πάτο είναι δεδομένο (ειδικά ο δικός μου που πήρε τότε το 850 ενώ ήδη έπαιζε 1+ χρόνο το 900 άστα να πάνε .. :cry:).. Πήγαινε εσύ μετά από 3-4 χρόνια να πουλήσεις το Τ του 05 1st gen.  με πρώτη άδεια το 10..!!!! :tez: :tez: :tez: :tez:
Ούτε ανταλλαγή με παπί κινέζικο πενηντάρι .. :( 

   Οπότε όπως καταλαβαίνεις είμαι εντελώς αρνητικός φίλε και δεν μπαίνω καν στην κουβέντα που υπερτερεί και που όχι σε σχέση με το Σίβερ.. Θα χάσεις που θα χάσεις ένα σκασμό λεφτά από το Σίβερ σου, να πάρεις και κάτι με 0 αξία μεταπώλησης και πιθανότατα με όλα αυτά που προανέφερα????  Τι να πω.. :srry: Να μου πεις για μεταχείρο, όπως σου πε και ο Αλέξης, οκ μαζί σου (ο Tse εδώ μέσα σφαγιάζει ένα τέτοιο που θες, του 04 με 3.500 Ε !!! :ohmy:). Σπρώξε αν σου έχει κάτσει τόσο αυτό το Τ, το Σίβερ σου τσέκαρε ένα καλό μτχ και με αυτά που θα σου περισσέψουν τουμπάνιασέ το και έτσι,  και Ευρό δεν χάνεις και ποιο ήσυχο θα έχεις το κεφάλι σου αφού ΕΣΥ θα του μαζέψεις τα κακός κείμενα (που πιθανός θα έχει..) με τη μία και σίγουρα θα του βάλεις καλύτερα πράγματα από ότι είχε η μαμά (πχ ανάρτηση..)  ;).

   Αυτής της άποψης είμαι και βέβαια αν τελικά κάνεις την κίνηση για το στοκ εύχομαι να διαψευσθώ πανηγυρικά .. :ohyes:

:bye: :bye: :bye: 

       
Συμφωνώ μαζί σου αλλά μέχρι το σημείο που η μηχανή περιμένει σε βιτρίνα δεμένη και μονταρισμένη.Όταν όμως είναι σε αποθήκη αντιπροσωπείας χώρις λάδια στα κάρτερ χωρις μοντάρισμα και στην "κούτα" της? Τότε δεν είναι κελεπούρι?
Μιλάω έτσι γιατί κολλητός τον Μάρτη πήρε ένα ΧΧ1100 με 0χλμ σε ναϋλον και σε κούτα μοντέλο 2005 και σε τιμή άπαιχτη, για τέτοιο μοτορι,8700euro, έχει γράψει ήδη 14000χλμ με ταξίδια στο εξωτερικό και δεν του έβγαλε καμμία βλάβη. 

*

Toumpas Fz1

Απ: αξιζει?
« Απάντηση #29 - : Ιούνιος 02, 2010, 06:11:40 μμ »
Αυτό για τα σωληνάκια κτλπ είναι απόλυτα σωστό αλλά το μηχανάκι θα εχει 1-2 χρόνια εγγύηση όπως ένα μοντέλο του 10, οπότε εάν θα βγάλει κατι στα 2 χρόνια εγγύησης θα φανεί!. Παζάρεψε και άλλο τη τιμή, να το δώσουν θέλουν!

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης