το έκανα εδώ και καιρό,αλλα σκέφτηκα οτι καλό ειναι να το ποστάρω για να μην πάει και αλλος στα τυφλά και ξοδέψει παραπάνω χρόνο απο αυτόν που χρειάζεται
Αφορμή ηταν η αλλαγή θερμίστορ μιας και είχε καεί και μιας και ταξιδεύω με το Τουόνο δεν μπορούσα να βάζω κάθε 150 χιλιόμετρα βενζίνη για να ειμαι σίγουρος οτι ΔΕΝ θα μείνω
το θερμίστορ ειναι μαζί με την αντία βενζίνης μεσα στο ντεπόζιτο οπότε σκέφτηκα να αλλάξω και το φίλτρο βενζίνης και να πλύνω και το ντεπόζιτο.
Αυτο που πρέπει να κάνει κάποιος ειναι απλά να παρει ολόκληρο το ντεπόζιτο στο χερι.
Το ντεπόζιτο για να βγεί ειναι απλό το θέμα ειναι να προσέξει κάποιος τα 2 σωληνάκια που φεύγουν απο την αντλία και να τα σημαδέψει ωστε να μην εχουμε "δυσλειτουργίες" στην επανατοποθέτηση
θα πρέπει να βουλώσουμε ΟΤΙ παροχή βενζινης υπάρχει απο το ντεπόζιτο (εγω απλά το αφησα να αδειάσει και με τα υπολείμματα "επλυνα" το μοτερ
) ετσι ώστε να μην τα κάνουμε όλα Π@$#%να
Παίρνοντας λοιπόν το ντεπόζιτο στο σπίτι το τουμπάρουμε και η εικόνα που έχουμε ειναι αυτή
βγάζουμε τις βίδες και παίρνουμε ολη την αντλία στο χέρι
Την παράτησα στην ακρη και ξεκίνησα να πλύνω το ντεπόζιτο στην μπανιέρα !!!
πρίν το πλύνω ειδα οτι η λίγη βενζίνη ειχε μια πολύ περίεργη σύνθεση και ήταν ενα πράγμα μεταξύ μύξας και νερού...όπως επίσης και κόκκινα κατακάθια
http://i1183.photobucket.com/albums/x468/kleanthis1/Moto/20150509_161928_zpsxpgb5tgg.jpgπαίρνοντας την αντλία στα χέρια τα πράγματα ηταν εξίσου απλά
το θερμίστορ ήταν πιασμένο με ενα δεματικό πανω στο φίλτρο βενζίνης.Κόπηκε με κοφτάκι και τοποθετήθηκε το καινούργιο και απλά κούμπωσε στην παλιά φύσα
ΠΑΝΤΑ κάνοντας τέτοιες εργασίες προκύπτουν και αλλες δουλειές...ετσι αλλάχτηκε και το σωληνάκι που συνδέει το φίλτρο με την αντλία...μιας και δεν ξέρω πότε θα ξανα ανοιχτεί το ντεπόζιτο
κάπου εδω θελω να πω οτι το νέο φίλτρο που αγοράστηκε δεν ηταν γνήσιο απο την απρίλια μιας και το κόστος ηταν κοροϊδία..και με τον ίδιο κωδικό πηγα και πήρα ενα απο ΜΑΝ με 7 ή 10 ευρο αν θυμάμαι καλα.Το μόνο θέμα που υπάρχει με τα άφτερ μάρκετ φίλτρα ειναι οτι δεν μπορεί να βιδωθεί στην βάση μαζί με την γείωση οπως το μαμά.Το δένουμε λοιπόν και αυτό με ενα δεματικο( μεταλλικό και εφαρμόζουμε ενδιάμεσα και την γείωση)
χρειάστηκε επίσης μια ειδική φλατζόκολλα για να κλεισει σωστα το καπάκι (αφού καθαρίστηκε ξύθηκε και πλύθηκε με βενζίνη)
αλλαγή φλάτζας ΔΕΝ χρειάστηκε.
Αλλάχτηκαν ΟΛΟΙ οι σύνδεσμοι που υπήρχαν
Αφού λοιπόν το ξεμάτιασα και το στάυρωσα
το εκλεισα...το αφησα μια μέρα να στεγνωσει η κόλλα και επανατοποθετήθηκε με την αντίστροφη σειρα
Ειναι μια εργασία που ειναι ευκολη και μπορεί ο καθένας να την κάνει.Απλά χρειάζεται προσοχή και συγκέντρωση
Να ευχαριστήσω και τον Κοσμά που με βοήθησε όπου κώλωσα .