APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: v997 στις Μάρτιος 20, 2009, 10:42:56 μμ
-
..........η αλλιως ενα tuono με clipon!!
Πανε δυομιση χρονια που εχω το tuonακι μου,και αρκετες χιλιαδες χλμ.
Μαζι καναμε ταξιδια,μπηκαμε στην πιστα,σπορ βολτες,πουθενα δεν ειπε οχι το καλο μου,
και παντα με αφηνε ικανοποιημενο. :D
Ηθελα ομως να δοκιμασω κατι διαφορετικο,και μιας και δεν παιζουν λεφτα για αλλαγη μοτο,
ειπα να του βαλω κλιπον.Ετσι,ελπιζω η διαφορετικη θεση οδηγησης να μου δωσει αλλη
αισθηση.......και νεα πνοη στην σχεση μας!!
Η αρχη εγινε με τις πολυ χρησιμες συμβουλες του teo46(ευχαριστω Θοδωρη :kalo:) και η
συνεχεια με μια παραγγελια clipon απο αμερικη.Οταν αυτα ηρθαν,και ο χρονος βρεθηκε πηγα
στον φιλο και μηχανικο μου Μαρκο για να κανουμε την μετατροπη.
(στις φωτογραφιες παρακατω)
1.Τα clipon.(δουλεμενα σε κομματι αλουμινιου billet με αρκετα καλη ποιοτητα κατασκευης)
2.Ξεκινησε το λυσιμο.....
3.Μπαινουν αποστατες,ωστε να φυγει μπροστα η μασκα,να μην βρισκουν τα clipon.
4.Μπαινουν οι βασεις.....στον κυκλο ενας απο τους αποστατες.
5.Τοποθετουνται διακοπτες,τρομπα φρενου κτλ.
Αυτο ηταν και το πιο δυσκολο κομματι,μιας και ζοριστηκαμε να τακτοποιησουμε τα σωληνακια,καλωδια
ντυζες και οτι αλλο περναει απο εκει μπροστα.Τελικα τα καταφεραμε,αν και για σωστη δουλεια θα
επρεπε να αντικατασταθουν με πιο κοντα σε μηκος σωληνακια.Αλλα εγω δεν θελω να τα πειραξω,
για να μπορω να το ξαναφερω στην κανονικη του μορφη του οποτε θελω.
Οι φωτο.......
-
......και το τελικο αποτελεσμα.
:bye: :bye:
-
Καλη φαση! Να μας πεις εντυπωσεις απο αλλαγη θεσης οδηγησης!
σιγουρα θα σου φανει ΠΟΛΥ χαμηλο!
-
Τωρα που το ξαναβλεπω μπορω να πω οτι με εκατσε πιο καλα.Παντως εχω και εγω την περιεργεια να δω πως ειναι στη βολτα.
Παρακαλα να βγαλει εστω και λιγο ηλιο την κυριακη να κανουμε καμια γυρα ας ειναι και μικρη. :kalo: :kalo:
-
:thnk: :thnk:
Και εγω την ιδια περιεργεια εχω παιδια,μιας και το μονο που καταφερα ειναι να το
παω απο το συνεργειο,σπιτι,και αυτο με χιονονερο!! :psdof:
Με την πρωτη ευκαιρια που θα βγω βολτα,θα γραψω εντυπωσεις.
Παντως σαν πρωτη αισθηση,ειναι πολυ περιεργο και σιγουρα σκυφτό. :ohyes:
Αντε να δουμε......
-
ωραιος ο γιαννης το ειπες και το κανες!! :kalo: :kalo:
είναι άλλη φάση ειδικά στην πίστα δεν έχει καμία σχέση με το τιμόνι...το κάθε μέρα είναι θέμα!
:bye: :bye:
-
ρε Γιαννη πειραζει που δεν μου αρεσουν στο τουονο; :thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :( :( :( :( :(
οπτικα το χαλαει ρε γαμωτο τι να πω......
τωρα απο οδηγικη συμπεριφορα περιμενω νεα σου... παντως θα συμφωνησω οτι για την καθημερινοτητα θα κουραζει λογικα.
:thnk: :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:
-
Τι μα πω?! :thnk:Παίρνετε τουόνο και ....τα κάνετε .....μίλλε!Ακόμα μια απόδειξη πως όποιος δεν έχει λεφτά για μίλλε παίρνει το υποκατάστατο! :P
-
γουστα ειναι αυτα!!
εμενα μου αρεσει...αν και προς το παρον δε θα το εκανα....
γιανναρε ευχομαι να το χαρεις ρε κι οταν πας βολτα μας λες κι εντυπωσεις.... :kalo: :kalo: :kalo:
-
Βλέποντάς το και από κοντά σήμερα μου φάνηκε κάπως περίεργο η αλήθεια... :thnk:
Βέβαια ήταν η καλύτερη αλλάγή που θα μπορούσε να κάνει ο Γιάννης για ανανέωση αν σκεφτεί κανείς το κόστος της και την διαφοροποίσηση της μοτοσυκλέτα από δω και περα... :kalo:
Και εγώ περιμένω πρώτες εντυπώσεις από βόλτα...Ελπίζω να είναι άκρως θετικές... :ohyes:
Υ.Γ.:Δεν άντεξες το κάλεσμα των clipons εε....?!Να σε δω να σκύβεις στο πάνω στο tuono και τι στον κόσμο....!! :P :bye:
-
μπραβο ρε γιαννη :kalo: :kalo: :kalo:
πολυ ωραιο!
ευχομαι να το χαρεις παραπανω απο οτι περιμενεις!
μην σε ανχωνει η καθημερινοτητα! μετα απο ενα μηνα ολα θα σου φαινονται φυσιολογικα!
μπραβο να το χαιρεσαι!!!
Υ.Σ. αν θες στειλε μου απο που τα πηρες τα κλιπον με ενα πμ! μου αρεσαν :blus:
-
όταν το πας βόλτα πες μας και εμάς εντυπώσεις!!! :ohyes: :ohyes:
-
Κάποιος εδώ μέσα ,έχω την εντύπωση, προετοιμάζεται για RSV4. :thnk: :thnk:
Λέω τώρα εγώ ;) ;)
-
Κατ'αρχην ευχαριστω για τα σχολια σας.
Μετα να πω οτι καθημερινη χρηση του Tuono δεν παιζει,παρα μονο βολτες,και αυτες
συνηθως γρηγορες.Απο θεμα εμφανισης,σιγουρα με το τιμονι ειναι πιο ομορφο,αλλα δεν
το εκανα γι'αυτο,αλλα για να αλλαξει η θεση οδηγησης,και κατα συνεπεια η οδικη συμπεριφορα.
Eνας λογος που δεν εκοψα-εραψα τιποτα,ειναι για να μπορω να το ξανακανω καρατιμονατο
οποτε θελω.
:bye: :bye:
Κάποιος εδώ μέσα ,έχω την εντύπωση, προετοιμάζεται για RSV4.
Λέω τώρα εγώ ......
ΥΓ.ποιος-ποιος? :whist: :whist: :whist:
-
:thnk: :thnk:
Και εγω την ιδια περιεργεια εχω παιδια,μιας και το μονο που καταφερα ειναι να το
παω απο το συνεργειο,σπιτι,και αυτο με χιονονερο!! :psdof:
Με την πρωτη ευκαιρια που θα βγω βολτα,θα γραψω εντυπωσεις.
Παντως σαν πρωτη αισθηση,ειναι πολυ περιεργο και σιγουρα σκυφτό. :ohyes:
Αντε να δουμε......
εντυπώσεις θέλουμε μόλις βολτάρεις!
άντε καλορίζικα και καλά ψαρώματα! :bye: :bye:
-
(κ)λοιπόν ωραίο έγινε το κλιπον τουονο... αντε να το βολτάρεις να πεις εντυπώσεις γιατι περίεργος είμαι να διαβάσω...
και συνεχίζω να λέω πως το bikers έχει τα πιο τρελά φτιαγμένα tuono του πλανήτη (μας λέιπει ένα με το κιτ του amauri για να εχουμε και 1060 χεχεχε αλλά όπως λέει και ο Λιακοπουλος "Ο καιρός γαρ εγγύς" :blus: χεχε )
ΝΙΤΡΟΑΡΤΖΙ ΘΕΜΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΕΡΙΟΔΙΚΟ ΤΑ ΕΛΛΗΝΙΚΑ ΤUONO χαχαχαχα
-
οπτικα ουτε εμενα μου αρεσει αλλα αφου αρεσει στον φιλο μου πασο....!! :D :P
κανατε καλη δουλεια αν κρινω απο τις φωτο! :ohyes:
καλες βολτες και οπως αναφερανε και αλλοι συμφορουμιτες να γραψεις κ τις εντυπωσεις σου.
:bye:
-
Παντως εχω και εγω την περιεργεια να δω πως ειναι στη βολτα.
Ναι...ναι.. να το δοκιμάσουμε... :D :D :hammer :a21 :a21 :a21
ειλικρινά ειμαι περιεργος για την αίσθηση...
αλλά.. ειλικρινά προτιμω την καρατιμόνα...
βεβαια.. εσυ το αλλαξες ετσι για αλλαγη οπότε.... taste `n`drive.... :D :D
Υ.Γ.
ευχαριστούμε για τις φωτος...
σου άλλαξα και λίγο τον τιτλο για να ειναι πιο κατατοπιστικος για τις νεες γενιες που θα ακολουθησουν.... :P :oo! :oo!
-
Γιαννη, στο ebay εχω βρει και κατι φαιρινγκ...............φθηνα θα σου βγει ρε...........αντε μπας και το κανεις μηχανακι επιτελους :tez: :tez: :tez: :tez:
-
Σωστή κίνηση! ;)
...άντε να βάζουμε όλοι κλιπ-ον!!!
Γιαννη, στο ebay εχω βρει και κατι φαιρινγκ...............φθηνα θα σου βγει ρε...........αντε μπας και το κανεις μηχανακι επιτελους :tez: :tez: :tez: :tez:
Εσύ σταμάτα να πειράζεις τον κόσμο!!! :P :P :P
-
κάνα νέο από το μέτωπο..?? :D
τι λέει σου αρέσει στο δρόμο??
-
:bye: :bye:
Γεια σας παιδια.
Δυστυχως μια κακη συγκυρία καιρου-χρονου, και μετα ενα πολυ δυσαρεστο γεγονος δεν με αφησαν να γραψω
εντυπωσεις απο το μηχανακι.Τωρα,εχοντας ηρεμησει καπως μπορω να σας πω,πως εχουν τα πραγματα.
Ας αρχισω με τα καλα......αυτο που γινεται αμεσα αντιληπτο ειναι η κατα πολυ βελτιωμενη αεροδυναμικη.Η θεση
του σωματος πλεον ειναι τετοια που και η καλυψη ειναι καλυτερη,αλλα και η αντισταση μικροτερη.Η αληθεια
ειναι οτι στην αρχη ψιλοτρομαξα οταν ειδα ποσο σκυφτο εγινε,αλλα βγαινοντας στον δρομο,ολα μοιαζουν να ερχονται
στην θεση τους.Η σταθεροτητα στα 200+ εχει βελτιωθει τραγικα,μιας και τα χερια δεν κουνανε το τιμονι πλεον,ενω στις
στροφες η αισθηση και η πληροφορηση,ειναι καλυτερες σε καθε περιπτωση.Το δοκιμασα σε ανοικτο και σε κλειστο
στροφηληκι και δεν ειχα κανενα προβλημα,ισως ενα χαζο θεμα ισορροπιας στα "πεταλα" με λιγα χλμ/ω!
Μαλλον θεμα εξοικείωσης.
Τωρα στα αρνητικα,το χειροτερο για μενα ειναι οτι ζοριζονται οι ντιζες,και τα σωληνακια φρενου-συμπλεκτη.Το τιμονι
κοβει ελαχιστα,και εχει γινει πολυ δυσχρηστο το μηχανακι.Βεβαια ελαχιστα κυκλοφορω εντος πολης αλλα παλι ειναι
προβλημα.Το 2ο ατομο και αυτο τωρα πρεπει να σκυβει πολυ,για τανκ-μπαγκ ουτε λογος.Σουζες-εντο κτλ,
θελει να τα μαθω παλι απο την αρχη.Ειναι εντελως διαφορετικη η αισθηση.
Συνολικα ειμαι ευχαριστημενος απο την μετατροπη,στο οδηγηκο σκελος,αλλα δεν θελω να κοψω-ραψω ντιζες-σωληνακια
ωστε να γινει σωστο το μηχανακι,γιατι θελω να μπορω να ξαναβαλω το τιμονι ανα πασα στιγμη.
Οποτε με βλεπω να κανω ενα διαλειμμα απο το τιμονι για λιγο καιρο,και μετα μαλλον θα ξανα γυρισω σε αυτο
αλλα με την πατεντα του Θοδωρη (teo46).
Ελπιζω να μην κουρασα.......... ;)
:bye: :bye:
-
:bye: :bye:
Γεια σας παιδια.
Δυστυχως μια κακη συγκυρία καιρου-χρονου, και μετα ενα πολυ δυσαρεστο γεγονος δεν με αφησαν να γραψω
εντυπωσεις απο το μηχανακι.Τωρα,εχοντας ηρεμησει καπως μπορω να σας πω,πως εχουν τα πραγματα.
Ας αρχισω με τα καλα......αυτο που γινεται αμεσα αντιληπτο ειναι η κατα πολυ βελτιωμενη αεροδυναμικη.Η θεση
του σωματος πλεον ειναι τετοια που και η καλυψη ειναι καλυτερη,αλλα και η αντισταση μικροτερη.Η αληθεια
ειναι οτι στην αρχη ψιλοτρομαξα οταν ειδα ποσο σκυφτο εγινε,αλλα βγαινοντας στον δρομο,ολα μοιαζουν να ερχονται
στην θεση τους.Η σταθεροτητα στα 200+ εχει βελτιωθει τραγικα,μιας και τα χερια δεν κουνανε το τιμονι πλεον,ενω στις
στροφες η αισθηση και η πληροφορηση,ειναι καλυτερες σε καθε περιπτωση.Το δοκιμασα σε ανοικτο και σε κλειστο
στροφηληκι και δεν ειχα κανενα προβλημα,ισως ενα χαζο θεμα ισορροπιας στα "πεταλα" με λιγα χλμ/ω!
Μαλλον θεμα εξοικείωσης.
Τωρα στα αρνητικα,το χειροτερο για μενα ειναι οτι ζοριζονται οι ντιζες,και τα σωληνακια φρενου-συμπλεκτη.Το τιμονι
κοβει ελαχιστα,και εχει γινει πολυ δυσχρηστο το μηχανακι.Βεβαια ελαχιστα κυκλοφορω εντος πολης αλλα παλι ειναι
προβλημα.Το 2ο ατομο και αυτο τωρα πρεπει να σκυβει πολυ,για τανκ-μπαγκ ουτε λογος.Σουζες-εντο κτλ,
θελει να τα μαθω παλι απο την αρχη.Ειναι εντελως διαφορετικη η αισθηση.
Συνολικα ειμαι ευχαριστημενος απο την μετατροπη,στο οδηγηκο σκελος,αλλα δεν θελω να κοψω-ραψω ντιζες-σωληνακια
ωστε να γινει σωστο το μηχανακι,γιατι θελω να μπορω να ξαναβαλω το τιμονι ανα πασα στιγμη.
Οποτε με βλεπω να κανω ενα διαλειμμα απο το τιμονι για λιγο καιρο,και μετα μαλλον θα ξανα γυρισω σε αυτο
αλλα με την πατεντα του Θοδωρη (teo46).
Ελπιζω να μην κουρασα.......... ;)
:bye: :bye:
σαν να ακούω τον εαυτό μου...!
:bye: :bye:
-
ωραια ενημέρωση...thanks.. :bye: