εμφανισιακη αλλαγη μονο, λιγο μεγαλυτερη λαβη και περισσοτερο ευρος ρυθμισεων (αντι για 4 των μαμα). Τις ειχα παρει για το Καπο και δεν εκαναν, οποτε μου ειχαν μεινει
μανέτες για μένα είναι αυτές...........τεράστιες.... :kalo: :kalo: καλά το arrow δεν το συζητώ πρέπει να μπουμπουνίζει άγρια...να ρίχνει κανονιές...... :kalo: :kalo:
Ομορφες αλλαγες ομολογω :bye: Το τελικο ειναι ελευθερο?Ξεκιναει απο λαιμους?Εγινε καποια ρυθμιση μετα την τοποθετηση του? Τιμουλες και φυσικα απο που τα πηρες? :)
1. Το τσιπακι τελικα δεν φορεθηκε μιας και δεν σταλθηκε ποτε...αντ'αυτου, εγινε μια ρυθμιση στον ψεκασμο 2. Μπηκε φιλτρο ΒΜC 3. Παραγγελθηκε γραναζι 15αρι εμπρος 3. Παραγγελθηκε κωλοφαναρο με εσωτερικα φλασακια.
Ξερει κανεις που θα βρω ταινια για ζαντες??Οχι πιασοκωλε ομως...
1. Το τσιπακι τελικα δεν φορεθηκε μιας και δεν σταλθηκε ποτε...αντ'αυτου, εγινε μια ρυθμιση στον ψεκασμο 2. Μπηκε φιλτρο ΒΜC 3. Παραγγελθηκε γραναζι 15αρι εμπρος 3. Παραγγελθηκε κωλοφαναρο με εσωτερικα φλασακια.
Ξερει κανεις που θα βρω ταινια για ζαντες??Οχι πιασοκωλε ομως...
1. Το τσιπακι τελικα δεν φορεθηκε μιας και δεν σταλθηκε ποτε...αντ'αυτου, εγινε μια ρυθμιση στον ψεκασμο 2. Μπηκε φιλτρο ΒΜC 3. Παραγγελθηκε γραναζι 15αρι εμπρος 3. Παραγγελθηκε κωλοφαναρο με εσωτερικα φλασακια.
Ξερει κανεις που θα βρω ταινια για ζαντες??Οχι πιασοκωλε ομως...
φιλαράκο το πίσω φανάρι έρχεται κομπλέ ή μόνο διαφανή πλαστικά και λάμπες (led)??
μιας και απο σημερα, τα πραγματα χαλαρωσαν στην δουλεια, κατεβηκα να παιξω με το Τουονακι μου!!
Ελυσα το πισω φαναρι και περιμενω το καινουργιο (να δω πως θα βιδωσω τα εσωτερικα παξιμαδακια ΡΠΜ...) Ελυσα και το μουτρο, βρηκα μια μπανανια του προηγουμενου ιδιοκτητη και την αποκατεστησα ( δεν δουλευε το αριστ. φλας - δεν ειχε συνδεθει σωστα το φισακι)
Εβαψα τα πλαινα προστατευτικα του ψυγειου μαυρα, ωραια δειχνουν...
Μου την σπαει ομως το undertray, η καλυτερα τα "πτερυγιακια" του. Τι να κανω για να μην φαινονται, να τα πριονισω? Δεν γουσταρω να χαλασω το μαμα πλαστικο αλλα να δωσω κοντα 100Ε για να σουλουπωσω τον κωλο (βλ. κωλοφαναρο) και να εχω τα παπαρακια να εξεχουν μου την δινει...Ειναι και το θεμα της πινακιδας βεβαιως-βεβαιως...
μιας και απο σημερα, τα πραγματα χαλαρωσαν στην δουλεια, κατεβηκα να παιξω με το Τουονακι μου!!
Ελυσα το πισω φαναρι και περιμενω το καινουργιο (να δω πως θα βιδωσω τα εσωτερικα παξιμαδακια ΡΠΜ...) Ελυσα και το μουτρο, βρηκα μια μπανανια του προηγουμενου ιδιοκτητη και την αποκατεστησα ( δεν δουλευε το αριστ. φλας - δεν ειχε συνδεθει σωστα το φισακι)
Εβαψα τα πλαινα προστατευτικα του ψυγειου μαυρα, ωραια δειχνουν...
Μου την σπαει ομως το undertray, η καλυτερα τα "πτερυγιακια" του. Τι να κανω για να μην φαινονται, να τα πριονισω? Δεν γουσταρω να χαλασω το μαμα πλαστικο αλλα να δωσω κοντα 100Ε για να σουλουπωσω τον κωλο (βλ. κωλοφαναρο) και να εχω τα παπαρακια να εξεχουν μου την δινει...Ειναι και το θεμα της πινακιδας βεβαιως-βεβαιως...
οπως λεει και ενας καλιτεχνης της λυρικης...... φερτε το πριονιιιιιιιιιιι
Προχωρόντας αργα αλλα σταθερά, το Τουόνο μου γίνεται σιγά σιγά όπως ακριβώς το θέλω.
Καταρχήν βάφτηκαν τα μαρσπιέ. Το ασημί δεν μου κόλλαγε με τπτ, οπότε ύστερα από αρκετές δοκιμές στο photoshop, κατέληξα να τα βάψω χρυσά. Κρατούσα όμως στάση αναμονής μεχρί να βρεθούν και carbon heel plates. Αφου βρέθηκαν (32Ε απο UK) έγινε και το υπόλοιπο μαστόρεμα. Νομίζω ότι το αποτέλεσμα ειναι ωραίο οπτικά αλλα φοβάμαι ότι δεν θα κρατήσει με απλό σπρέυ...Όταν ξεφτύσει το χρώμα θα τα πάω για ηλεκτροστατική.
Ακόμα, αγοράστηκαν μαργαρίτες προφορτισης απο Βασσάλο (35Ε). Το κωλοφάναρο με τα φλας είχε μπει απο το καλοκαίρι, είναι ωραίο αλλά δυστυχως δεν μπορεσα να πιάσω φωτό που να δείχνει πως αναβοσβήνει...από κοντά οι ενδιαφερόμενοι :D
Φυσικά, για να μην χαλάσει κ η παράδοση (καθέ φορα που μαστορεύω), παρουσιάστηκε και ένα μικροπροβληματάκι. Κλώτσησε το σπείρωμα που βιδώνει η βίδα που κρατά το ποδόφρενο. Πρέπει να πάω συνεργείο να δουμε τι μπορεί να γίνει. Ίσως με λίγο ζόρι να βιδώσει μιας και την ''ακουσαν'' μόνο οι πρώτες στροφές του σπειρώματος, εγώ πάντως δεν την ζόρισα για να μην κάνω μεγαλύτερη ζημιά (ίσως να σωθεί το σπείρωμα)
Tα νεοτερα.... Ζελατινα DB απο Hong Kong, παρεληφθη και τοποθετηθηκε! Κοστος 25Ε, μαλλον εχει καποια μικρη (προς το καλυτερο) διαφορα σε σχεση με την μαμα. Καθρεπτακια πατεντιαρικα, θελουν ρυθμισμα...ΟΚ δεν ειναι και κανονικοι καθρεπτες αλλα μια εικονα για πισω την εχεις, ειδικα αν εισαι Εθνικη και θες να δεις πισω
τους καθρεπτες τους πηρα απο μια φιλη. τους ειχε παρει για ποδηλατο, θα δω τι γραφουν απο πισω κ θα σου πω. Γενικα, μην περιμενεις να βλεπεις καλα απο πισω, ειναι ομως ενα ημιμετρο ωστε να ξερεις τι γινεται στο περιπου αν δεν θες κανονικους καθρεπτες. Για εμενα που δεν το χρησιμοποιω κ καθημερινα, ειναι μια χαρα. Στα μειον οτι λογω της θεση που βρισκονται, σε αποσπουν απο μπροστα οταν θες να τους δεις
Φυσικά, για να μην χαλάσει κ η παράδοση (καθέ φορα που μαστορεύω), παρουσιάστηκε και ένα μικροπροβληματάκι. Κλώτσησε το σπείρωμα που βιδώνει η βίδα που κρατά το ποδόφρενο. Πρέπει να πάω συνεργείο να δουμε τι μπορεί να γίνει. Ίσως με λίγο ζόρι να βιδώσει μιας και την ''ακουσαν'' μόνο οι πρώτες στροφές του σπειρώματος, εγώ πάντως δεν την ζόρισα για να μην κάνω μεγαλύτερη ζημιά (ίσως να σωθεί το σπείρωμα)
Φίλε lospsi την επισκευή του σπειρώματος μπορείς να την κάνεις και μόνο σου αφού ασχολείσε!!! Για το σκοπό αυτό υπάρχουν κίτ επισκευής σπειρωμάτων όπως αυτό στο link παρακάτω: http://www.emhart.com/products/helicoil.asp
Τα συγκεκριμένα σετ υπάρχουν στην ΕΡΣΚΑ Α.Ε. ΚΑΡΑΪΣΚΟΣ Σπύρου Πάτση 14 τηλ 2103470073, 2103470075.
Εκεί μπορείς επίσεις να βρείς και πλήθος άλλων εργαλείων. Εγώ τον προτιμώ γιατί κάνει καλές τιμές.
Χωρις καλα-καλα να το καταλαβω, βρεθηκε αγοραστης και (παρα την ατυχια με το κομπλερ μιζας) την Παρασκευη εγινε η μεταβιβαση. Ελπιζω να χαρει και να διατηρησει το Τουονακι στην ιδια αριστη κατασταση.
Γιατι το 'δωσα? Δεν ξερω ουτε γω...μαλλον προληπτικα. Μηπως και οταν πραγματικα ηθελα να το δωσω δεν θα μπορουσα. Βεβαια δεν το χαρηκα οσο ηθελα, οι βολτες μου ηταν πολυ περιορισμενες (λογω οικογενειας) ενω ισως τελικα να μην το βολευτηκα 100%. Μου φανηκε περισσοτερο σπορ απο οτι θα ηθελα.
Τωρα λοιπον αμηχανος (το σκουτερακι δεν μετραει) και απο Σεπτεμβρη-Οκτωβρη βαζω πλωρη για το νεο μου μοτορι. Δεν εχω αποφασισει ακομα τι. Η σιγουρη επιλογη λεει Tiger 1050, το εχω οδηγησει και ειναι ακριβως οτι θελω απο την μηχανη μου. το ζιζανιο μεσα μου ομως λεει να δοκιμασω ακομα μια διαφορετικη κατηγορια, με πολλα κυβικα και γκαζια. Δεν τα χρειαζομαι αλλα, ετσι...για το γαμωτο, θα ηθελα να ειμαι ιδιοκτητης ενος hypersport, με ιδιαιτερη αδυναμια στο ZZR1400.
Χωρις καλα-καλα να το καταλαβω, βρεθηκε αγοραστης και (παρα την ατυχια με το κομπλερ μιζας) την Παρασκευη εγινε η μεταβιβαση. Ελπιζω να χαρει και να διατηρησει το Τουονακι στην ιδια αριστη κατασταση.
Γιατι το 'δωσα? Δεν ξερω ουτε γω...μαλλον προληπτικα. Μηπως και οταν πραγματικα ηθελα να το δωσω δεν θα μπορουσα. Βεβαια δεν το χαρηκα οσο ηθελα, οι βολτες μου ηταν πολυ περιορισμενες (λογω οικογενειας) ενω ισως τελικα να μην το βολευτηκα 100%. Μου φανηκε περισσοτερο σπορ απο οτι θα ηθελα.
Τωρα λοιπον αμηχανος (το σκουτερακι δεν μετραει) και απο Σεπτεμβρη-Οκτωβρη βαζω πλωρη για το νεο μου μοτορι. Δεν εχω αποφασισει ακομα τι. Η σιγουρη επιλογη λεει Tiger 1050, το εχω οδηγησει και ειναι ακριβως οτι θελω απο την μηχανη μου. το ζιζανιο μεσα μου ομως λεει να δοκιμασω ακομα μια διαφορετικη κατηγορια, με πολλα κυβικα και γκαζια. Δεν τα χρειαζομαι αλλα, ετσι...για το γαμωτο, θα ηθελα να ειμαι ιδιοκτητης ενος hypersport, με ιδιαιτερη αδυναμια στο ZZR1400.
Για να δουμε
αχ ποσο σε καταλαβαινω
μαλλον εκανες καλα που το εδωσες γιατι σε λιγο ουτε με 4000 δεν θα το πουλουσες
ποσες φορες εχω πει οτι δεν θα δωσω το μηχανακι μου...ειδικα με το Καπο! Το θεμα ειναι οτι καποια στιγμη το βαριεσαι και τοτε ειναι δυσκολο να εχεις 2 μηχανακια να συντηρεις
Τώρα εγώ κάπου έχασα την ευθεία. Ένα μουλτιδραμα δεν πήρε ο ψηλέας την προηγούμενη εβδομάδα? Το ταουνι στη φωτο το ρολό παίζει ακριβώς? :thnk: :thnk: :thnk:
Τώρα εγώ κάπου έχασα την ευθεία. Ένα μουλτιδραμα δεν πήρε ο ψηλέας την προηγούμενη εβδομάδα? Το ταουνι στη φωτο το ρολό παίζει ακριβώς? :thnk: :thnk: :thnk:
To multi δώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες λόγω αλλαγής δεδομένων. Τουλάχιστον πρόλαβα και έκανα μια 500αρα βόλτα και πήρα μυρωδιά. Ποιός ξέρει, σε 10 χρόνια πάλι :D
Τώρα εγώ κάπου έχασα την ευθεία. Ένα μουλτιδραμα δεν πήρε ο ψηλέας την προηγούμενη εβδομάδα? Το ταουνι στη φωτο το ρολό παίζει ακριβώς? :thnk: :thnk: :thnk:
To multi δώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες λόγω αλλαγής δεδομένων. Τουλάχιστον πρόλαβα και έκανα μια 500αρα βόλτα και πήρα μυρωδιά. Ποιός ξέρει, σε 10 χρόνια πάλι :D
Τώρα εγώ κάπου έχασα την ευθεία. Ένα μουλτιδραμα δεν πήρε ο ψηλέας την προηγούμενη εβδομάδα? Το ταουνι στη φωτο το ρολό παίζει ακριβώς? :thnk: :thnk: :thnk:
To multi δώθηκε με συνοπτικές διαδικασίες λόγω αλλαγής δεδομένων. Τουλάχιστον πρόλαβα και έκανα μια 500αρα βόλτα και πήρα μυρωδιά. Ποιός ξέρει, σε 10 χρόνια πάλι :D
Καταρχήν καλοταξιδο. Δεύτερον επιτέλους κατάλαβες ποιό είναι το καλύτερο Aprilia από όλα τα υπόλοιπα. Τέλος, εάν χρειάζεσαι βοήθεια στον καφέ (σορρυ στο μάστορεμα ήθελα να πω) είμαι μέσα. Για να μάθω από τον δάσκαλο.
Πετράν, ασχολούμαι περίεργα ωράρια, άσε που πιο πολύ για μαστροχαλαστής είμαι....Καφέ κερνάω πάντως όποτε θες
Αλεξ, το ετοιμάζω και σε κανά δυο χρόνια, τσίμπα το :D :D
Σταύρο, ξεκίνησα δουλίτσες, ουσιαστικά κάποια καθαρίσματα θα κάνω, κάτι μαζεματάκια, κουστούμι δοκιμές (καρίνα, μονόσελο), πρέπει να βαφτούν μετά. Τακάκια μάλλον εμπρός, δαγκάνες καθάρισμα, γενικά χαζοασχολούμαι ότι και όσο μπορώ :D
Αποφάσισα τελικά να ξεκινήσω τα βαψίματα. Η καρίνα έφαγε κόψιμο με ντρεμέλ για να περάσει το σταντ, θα γίνουν κάτι ψιλοδιορθώσεις από τον φαναρτζή, δοκιμή και βάψιμο μαζί με τα υπόλοιπα κομμάτια. Μαυρό (γυαλιστερό αυτή την φορά :D ) με σκοπό να μπουν κάποια στιγμή και τα αυτοκόλλητα από Τuono racing, αν είναι σε καλή κατάσταση. Τα τελικά θα γυαλιστούν λίγο για να αποκτήσουν ξανά την ζωντάνια τους. Έχω βρει και αυτοκόλλητα ( αυτό https://www.ebay.it/itm/Adesivo-Sticker-AKRAPOVIC-APRILIA-RACING-RSV-1000-R-TUONO-FACTORY-200-gradi/322113815298?hash=item4aff7ac302:g:JnkAAOSwi4lXPXYf ή αυτό https://www.ebay.it/itm/1-Adesivo-Sticker-AKRAPOVIC-APRILIA-Factory-resistente-al-calore/121656490651?hash=item1c534aba9b:g:pRwAAOSwpDdVXFcJ )αλλά θα δω αν θα τα αγοράσω... Επίσης μίλησα με επισκευαστή κάρμπον ( http://www.mtechnic.gr/repairings/moto/ ), μπας και μπορέσει να κάνει κάτι με το προστατευτικό του καντράν που είναι λίγο ταλαιπωρημένο. Έπειτα πρέπει να αλλάξω τακάκια, να πάω Τασούλη για κάτι κοκοψόψια της τρόμπας συμπλέκτη. Επίσης, να δώ πως μπορώ να καθαρίσω το καντράν, τηλεδιάγνωση από γνωστό milleκάτοχο έδειξε υγρά φρένων. Γνώμες? Λίγο ψιλό γυαλόχαρτο νερού ίσως και αλοιφούλα μετά?
Κάτι θα βρώ ακόμα βέβαια για να ασχοληθώ...... :D
A, έχω κλεισει και ραντεβού για σελίτσα από μοτΟΚ ;)
Εδώ πραγματικά νομίζω κολλάει το ( αρχίσαμε :P :P ) :hha% :hha% πάντως περιμένω νεότερα από σέλα γιατί το σκέφτομαι και εγώ τελευταία έντονα..Επίσης μόλις πας στο μάστορα για τα ανθρακονηματα πάρε τηλ να του μιλήσω.... ;) ;) ;)
Eρωτηση: Απο το 2008 που εχει ανοιξει το θεμα (και εχοντας αλλαξει πανω κατω 128 μηχανακια στο μεταξυ :P ) , φτασαμε στο 2019 (11 χρονια και 8 μηνες μετα δηλαδη). Δεν ειναι πρεπον να ανοιξεις ενα νεο θεμα με το μηχανακι που πηρες (και θα το καταληξεις χαρχαλο, εεε τουμπανο);;;
Eρωτηση: Απο το 2008 που εχει ανοιξει το θεμα (και εχοντας αλλαξει πανω κατω 128 μηχανακια στο μεταξυ ) , φτασαμε στο 2019 (11 χρονια και 8 μηνες μετα δηλαδη). Δεν ειναι πρεπον να ανοιξεις ενα νεο θεμα με το μηχανακι που πηρες (και θα το καταληξεις χαρχαλο, εεε τουμπανο);;;
Εάν εξαιρέσουμε τις χαμένες εικόνες, είναι μια ιστορία από τις λίγες, που εγώ προσωπικά θα έχω να λέω στα παιδιά μου.Η κόρη μου ήταν νεογέννητη τότε. Ο Αγώνας και ο μόχθος ενός ανθρώπου να φτιάξει το καλύτερο μηχανάκι. Ο Αποχωρισμός. Η αγωνία για το άγνωστο. (Κάπου ο σεναριογράφος το χάνει την ιστορία γιατί έχουμε 5-6 μηχανάκια ενδιαμεσα) και τέλος η λύτρωση.(μέχρι το επόμενο σίκουελ "tuono στα χρόνια της νιότης”) όπου θα υπάρχει ένα falco που θα μετατραπεί σε tuono (μαύρο).
Eρωτηση: Απο το 2008 που εχει ανοιξει το θεμα (και εχοντας αλλαξει πανω κατω 128 μηχανακια στο μεταξυ :P ) , φτασαμε στο 2019 (11 χρονια και 8 μηνες μετα δηλαδη). Δεν ειναι πρεπον να ανοιξεις ενα νεο θεμα με το μηχανακι που πηρες (και θα το καταληξεις χαρχαλο, εεε τουμπανο);;;
Να πω την αλήθεια, σκέφτηκα να ξεκινήσω νέο θέμα αλλά μου πάει περισσότερο η συνέχεια του παρόντος μιας και η επιστροφή σε ίδιο μηχανάκι μετά από 11 χρόνια σκίζει κάθε παπακαλιατιδά :P
Εξάλλου, το Tuono είναι τούμπανο από πριν, εγώ απλά θα βάλω/κάνω τις προσωπικές μου πινελιές.
Οι εξατμίσεις γυαλίστηκαν, στην πραγματικότητα είναι πιο σατινέ από ότι φαίνεται στις φωτογραφίες. Οι δαγκάνες καθαρίστηκαν, ti βίδες επίσης ;) Το τιμόνι πήγε για ηλεκτροστατική, δεν μου πολυάρεσε το χρυσό που είχε πρίν (σόρρυ Άλεξ), ανθρακί το νέο χρώμα, βίδες ti επίσης, ανταλλακτικό ρυθμιστήρι brembo (12€ παρακαλώ), η τρόμπα συμπλέκτη πληροφορήθηκα ότι είναι billet RCS :ohyes: Αυτά προς το παρόν....
Μετά από 400χλμ+ οι πρώτες εντυπώσεις από το Τ είναι ανάμεικτες. Με κούρασε το άτιμο, όχι τόσο σε θέση οδήγησης όσο σε χαρακτήρα. Η σέλα κάνει δουλειά, από τα λίγα ταξίδια που δεν πιάστηκε ο κώλος μου, οι γωνίες στα γόνατα είναι ΟΚ (τα gilles έχουν φέρει τα πόδια πιο χαμηλά και πιο πίσω σε συνδιασμό με την κατά 2-3εκ. ψηλότερη σέλα), μόνο οι ώμοι μου κουράστηκαν μετά από ώρα, ειδικά στα φρεναρίσματα (παρόλο που το renthal τιμόνι που φοράει το μηχανάκι είναι λίγο ψηλότερο). Από ανεμοκάλυψη δεν είχα ιδιαίτερο θέμα στις ταχύτητες που κινηθήκαμε (έως 140-145χλμ/ω), στην μηχανή έχω βάλει μια ermax λίγο ψηλότερη από την ΟΕΜ. Οδηγώντας το Τ, μπορώ να πω ότι ο χαρακτήρας του είναι που με κουράζει. Ροπάτο αλλά πριν τις 3Κ ξεροβήχει, σκληρή γκαζιέρα, σχετικά σφικτός συμπλέκτης. Η λειτουργία του μοτέρ είναι σχεδόν ίδια με ενός 2ης γενιάς Tuono, ίσως ένα κλικ πιο ομαλό το 2ο (βοηθάει φυσικά η ολόσωμη Akrapovic που γλυκαίνει την απόδοση ενώ έχω τοποθετήσει και τα 54αρια σώματα με το αντίστοιχο τσιπάκι), τα φρένα με άμεσο δάγκωμα αλλά και με αίσθηση (και πάλι, η RCS τρόμπα κάνει την διαφορά, έχουν μπει και EBC HH τακάκια αν παίζει κάποιο ρόλο). Όμως, η κύλιση του βγάζει μια νευρικότητα που δεν είχε το factory 2ης γενιάς, φαίνοταν λιγότερο βιδωμένο στον δρόμο από το gen 2. Σταθερό στην Εθνική (να σημειώσω ότι το Tuono φοράει race ελαστικά που ίσως επιβαρύνουν στην σταθερότητα ενώ είναι και τελείως αρύθμιστο από αναρτήσεις).
Έκανα καλή αγορά? Σίγουρα, μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα, με χαρακτήρα, φθηνή, με πολλά πολλά και ακριβά έξτρα, που την κάνουν ακόμα καλύτερη. Με φτιάχνει? Ναι, γουστάρω να την βλέπω, γουστάρω όλα αυτά που έχει πάνω και τι σημασία έχουν, γουστάρω επίσης που την θαυμάζουν και άλλοι. Πάντα μου άρεσαν τα "μοναδικά" μηχανάκια... Μου αρέσει να την οδηγώ? Δεν είμαι σίγουρος ακόμα. Σε συγκεκριμένα σημεία κάθε διαδρομής ναι, συνολικά όμως ίσως προτιμούσα κάτι πιο άνετο (και όχι απαραίτητα σαν θέση οδήγησης μόνο αλλά και σαν χαρακτήρα).
Αφήνω αυτές τις σκέψεις εδώ λοιπόν και περιμένω και την δική σας άποψη.
θα εστιαζα στα ελαστικα οπως αναφερεις και σιγουρα στις αναρτησεις..χωρις να ειναι ιδια μηχανακια,σε ενα ταξιδι που ειχα πειραξει αναρτησεις στο 950,ηταν ενα πολυ διαφορετικο,δυσκολο μηχανακι,ομοιως στο ντουκατι σε παρομια φαση ,ανοιγε τροχιες κτλπ.. θεωρω οτι πρεπει να εστιασεις στα 2 πραγματα,λαστιχα-αναρτησεις
γιατί ωραια η δύναμη , οι ίπποι και τα γκάζια αλλά έχει σημασία και πως βγαίνουν αυτά στο δρόμο , πως ανταποκρίνεται το μηχανάκι στο μικροάνοιγμα του γκαζίου ...κτλ
Νομίζω ότι αυτό που ήθελα να περάσω είναι ότι καμιά φορά, το τι μηχανάκι μας αρέσει να βλέπουμε ή να έχουμε, δεν συνάδει πάντα με το τι θέλουμε να οδηγούμε, τι μας δίνει χαρά στον δρόμο...
πχ. το 990 adv που είχα. Ενώ κατά την κατοχή του κάτι μου έλειπε, κάτι δεν μου καθόταν καλά, τα σχεδόν 500χλμ που έγραψα στην περσινή πίτα ήταν από τα πιο ευχάριστα εδώ και καιρό!
Αυτά τα μηχανάκια έχουν "σκληρά" πλαίσια και είναι καλύτερο να τα δουλεύεις με μαλακές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις...αλλάζουν πολύ την συμπεριφορά τους.
Όταν κάνεις τόσα εμπρός πίσω χρονολογικά σε μοντέλα είναι λογικό να βρίσκεις πράγματα στα παλιά μηχανάκια που δεν σου αρέσουν.
Ο δισταγμός στις 3000rpm είναι μάλλον καύσιμο και η αίσθηση On-off του γκαζιού φτιάχνει αρκετά με ignition amplifier (έχω να σου δώσω να δοκιμάσεις αν τελικά το κρατήσεις). Για να μαλακώσει η γκασιέρα θέλει άλλο clutch slave (δευτερεύον έμβολο μεγαλύτερο).
Ο δισταγμός στις 3000rpm είναι μάλλον καύσιμο και η αίσθηση On-off του γκαζιού φτιάχνει αρκετά με ignition amplifier (έχω να σου δώσω να δοκιμάσεις αν τελικά το κρατήσεις). Για να μαλακώσει η γκασιέρα θέλει άλλο clutch slave (δευτερεύον έμβολο μεγαλύτερο).
Καλά, δεν κάνω τπτ προς το παρόν, για δώσε όμως info για αυτό το μαραφέτι. Γκαζιέρα και clutch slave με μπέρδεψες...Clutch slave δεν είναι το εμβολάκι του συμπλέκτη? Έχει factory το μηχανάκι
To SAG αφού το έχεις μετρήσει για το βάρος σου δεν χρειάζεται να το πειράζεις. Εννοώ ότι να έχεις λιγότερη απόσβεση συμπίεσης και αργή επαναφορά. Γενικά να νιώθεις ότι η μοτοσυκλέτα βυθίζεται αρκετά και επανέρχεται με τον ίδιο ρυθμό, να υπάρχει μια ισορροπία. Εμένα που αρέσει οδηγικά πολύ περισσότερο έτσι,
Η τρόμπα του συμπλέκτη που βρίσκεται στον κινητήρα είναι αλλαγμένη ή είναι η εργοστασιακή?
Το ignition amplifier βελτιώνει τα ρεύματα της μοτοσυκλέτας και έχεις καλύτερο σπινθίρα και επομένως βελτιωμένη καύση. Είναι εύκολο να τοποθετηθεί αν θέλεις να το δοκιμάσεις.
To SAG αφού το έχεις μετρήσει για το βάρος σου δεν χρειάζεται να το πειράζεις. Εννοώ ότι να έχεις λιγότερη απόσβεση συμπίεσης και αργή επαναφορά. Γενικά να νιώθεις ότι η μοτοσυκλέτα βυθίζεται αρκετά και επανέρχεται με τον ίδιο ρυθμό, να υπάρχει μια ισορροπία. Εμένα που αρέσει οδηγικά πολύ περισσότερο έτσι,
Η τρόμπα του συμπλέκτη που βρίσκεται στον κινητήρα είναι αλλαγμένη ή είναι η εργοστασιακή?
Το ignition amplifier βελτιώνει τα ρεύματα της μοτοσυκλέτας και έχεις καλύτερο σπινθίρα και επομένως βελτιωμένη καύση. Είναι εύκολο να τοποθετηθεί αν θέλεις να το δοκιμάσεις.
Δεν έχω κοιτάξει ούτε sag ακόμα :cry: Η δευτερεύουσα τρόμπα συμπλέκτη είναι της factory pro, αλλαγμένη. Για την γκαζιέρα έλεγα, ότι είναι σκληρή. Αυτό για τα ρεύματα που λες ίσως να έχει βάση μιας και ο Βασίλης μου έλεγε, όταν το συζήταγα μαζί του, να ελέγξουμε και τις μπουζόπιπες για τυχόν διαρροή που να ευθύνεται για το κόψιμο κάτω από τις 3Κ
Άνοιξα δουλειές... Οι εργασίες που θα προσπαθήσω να κάνω είναι οι ακόλουθες: - ντίζες γκαζιού. Προσπαθώντας να ρυθμίσω τις ντίζες ώστε να δω αν φταίνε για το σκληρή γκαζιέρα και την λίγο περίεργη λειτουργία κάτω από τις 3Κ, παρατήρησα ότι είναι σε κακή κατάσταση, έχει σπάσει ο ρεγουλατόρος πάνω στην γκαζιέρα, ενώ σε περαιτέρω διερεύνηση είδα ότι και στο κάτω μέρος (στα σώματα ψεκασμού) η ντιζα επιστροφής είναι πολύ φθαρμένη. Παραγγελία λοιπόν από http://slinky-glide.co.uk ένα σετ κομπλέ. Παράγγειλα και του χειρόγκαζου μιας και θα μπω στον κόπο, κάποια προσοχή στο πως θα μπει αυτό? - breather mod. Ελληνιστί, το σωληνάκι των αναθυμιάσεων από τον πίσω κύλινδρο θα βγει εκτός φιλτροκουτιού μιας και ήταν τίγκα στο λάδι... Το είχα κάνει και στο tuono 2nd gen, δεν είναι κάτι δύσκολο, θα βάλω φωτογραφίες και τι χρειάζεται. - αν και συζητήθηκε στο θέμα του φιλτροκουτιού, τελικά αποφάσισα να ανοίξω την εισαγωγή του αέρα, ακόμα και λίγο παραπάνω θόρυβο να κερδίσω δεν θα με χαλάσει.
Σκεφτόμουν μήπως άνοιγα και το φιλτροκούτι αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Βρήκα στο νετ μια ωραία ιδέα του πως, θα το δω στην πορεία.
Παρατήρησα επίσης μια ελαφριά τσάκιση στο σωληνάκι υψηλής πίεσης κάτω από το ντεπόζιτο, τι λέτε εσείς? Λέτε και αυτό να ευθύνεται για το μπούκωμα που κάνει πολύ χαμηλά (κάτω από 3Κ)?
Για δοχειάκι το έψαχνα πρόσφατα για το capo μιας και σκέφτομαι να το κάνω κάποια στιγμή. Βρήκα εν τάχει τα παρακάτω από ebay σε καλή τιμή. Δεν ξέρω αν παίζουν από κάποιο ελληνικό κατάστημα σε αντίστοιχες τιμές.
LINK 1 (https://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Baffled-2-Port-3-8-NPT-Oil-Catch-Can-Tank-Air-Oil-Separator-Black/193379131163?hash=item2d064b5f1b:g:3CMAAOSwsEteacwG) LINK 2 (https://www.ebay.co.uk/itm/0-3L-Engine-Oil-Catch-Can-Breather-Universal-Baffled-Aluminum-Reservoir-Tank/372705073420?_trkparms=ispr%3D1&hash=item56c6f4190c:g:Yk8AAOSw41ddH~Nf&enc=AQAEAAACkIQvEcHUrT7nmUC3yY5qbPyaBN1nJEDYW8MyypsJPgXKQAYcH4BGwQtpYi1R8mhqgGltwdNkRNp29egnoBWyTE07Wd2Yr9BhHTMEezJLNRp6uVld6c2MZua%2FnGNCRK%2FsUCz6N%2B9t4uYiR40imgKVHQ5CQQMB%2BS6gP6m3fgYPyAkFhdEu%2F3WJNy9OLZYBBgB89hx3KpxnLHludhK1CAoCAyUItEWxhtcS1U84kyA6i%2FRipGkoOV2SY3cs03ku9Qwc6NorbdDtRXgaSBz%2BcYt8Bsio2059oJ1JUFgifNlKXz7x%2Fq14LyApEYMcWvVzilh3y5tIGTLiUDYEdNnmXCmnPC45ek0CSSGLQbTTdngUa%2B2AI7fdhsrn239iipbrrSzULekWi9lwhG8LcHbPusoGogu11SPyB72KLNjEL9b1SsQkMgurM5sP%2FOnsoCYt9iwT30sABSw2Kd5sNdLiJSrSuOM9qceg%2Foml2UhHRcVzoq8%2BfXTIUGJLNIl2%2FJQ9bqXuV8tKeBK%2Fxfm715dQjxwYttluLGSmMRJ%2B5Z3bxoXatDP80SVU4Wi1Pzz0GgnCsXFX3BITCOstXcO4FkZcvJ9XWj5azcTh7X4jV2nRc7RZdUpgo8wzTwpBkzvLnWEeUYj5d3zolMo24mAedJ2GsG5wXRkLBxyOBZeq4kUFTYX9Eka%2BB8qIFQapmfAuMxcTrOHHLXUi21k3f9A1%2FODdq3umu3uCLW2s1FqShHRY2kUWRv%2FmjfBq2khGkfDaxCoKrZy9hB4DZaZ4D9IrmgRD%2Be%2FUur0lv%2BDy5Ne1zNgrdjDhdaNhaiVgjgjdVKvL7Mzz5WN82OrBpcemgIjPu12YEnrrQJ%2BFzKu8ms2TyVuRoAkWKVJx&checksum=3727050734202bbaa6c24c724a3aaf1d14ba0d82e287&autorefresh=true) LINK 3 (https://www.ebay.co.uk/itm/Black-Aluminum-Compact-Baffled-2-Port-Oil-Catch-Can-Tank-Air-Oil-Separator/133251480949?_trkparms=ao%3D1%26asc%3D20140725133649%26meid%3D0a98c8ea16584210ab3c55947c12d68f%26pid%3D100276%26itm%3D133251480949%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2060778%26algv%3DSimplAMLv5PairwiseWeb&_trksid=p2060778.c100276.m3476)
H τσακισμένη παροχή καυσίμου είναι λογικό να επηρεάζει αλλά δεν ξέρω σε τι βαθμό.
Επίσης στη θέση σου θα άλλαζα και τον πλαστικό ταχυσύνδεσμο επιστροφής καυσίμου με μεταλλικό αφού μπήκες στη διαδικασία αλλαγών.
Για δοχειάκι το έψαχνα πρόσφατα για το capo μιας και σκέφτομαι να το κάνω κάποια στιγμή. Βρήκα εν τάχει τα παρακάτω από ebay σε καλή τιμή. Δεν ξέρω αν παίζουν από κάποιο ελληνικό κατάστημα σε αντίστοιχες τιμές.
LINK 1 (https://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Baffled-2-Port-3-8-NPT-Oil-Catch-Can-Tank-Air-Oil-Separator-Black/193379131163?hash=item2d064b5f1b:g:3CMAAOSwsEteacwG) LINK 2 (https://www.ebay.co.uk/itm/0-3L-Engine-Oil-Catch-Can-Breather-Universal-Baffled-Aluminum-Reservoir-Tank/372705073420?_trkparms=ispr%3D1&hash=item56c6f4190c:g:Yk8AAOSw41ddH~Nf&enc=AQAEAAACkIQvEcHUrT7nmUC3yY5qbPyaBN1nJEDYW8MyypsJPgXKQAYcH4BGwQtpYi1R8mhqgGltwdNkRNp29egnoBWyTE07Wd2Yr9BhHTMEezJLNRp6uVld6c2MZua%2FnGNCRK%2FsUCz6N%2B9t4uYiR40imgKVHQ5CQQMB%2BS6gP6m3fgYPyAkFhdEu%2F3WJNy9OLZYBBgB89hx3KpxnLHludhK1CAoCAyUItEWxhtcS1U84kyA6i%2FRipGkoOV2SY3cs03ku9Qwc6NorbdDtRXgaSBz%2BcYt8Bsio2059oJ1JUFgifNlKXz7x%2Fq14LyApEYMcWvVzilh3y5tIGTLiUDYEdNnmXCmnPC45ek0CSSGLQbTTdngUa%2B2AI7fdhsrn239iipbrrSzULekWi9lwhG8LcHbPusoGogu11SPyB72KLNjEL9b1SsQkMgurM5sP%2FOnsoCYt9iwT30sABSw2Kd5sNdLiJSrSuOM9qceg%2Foml2UhHRcVzoq8%2BfXTIUGJLNIl2%2FJQ9bqXuV8tKeBK%2Fxfm715dQjxwYttluLGSmMRJ%2B5Z3bxoXatDP80SVU4Wi1Pzz0GgnCsXFX3BITCOstXcO4FkZcvJ9XWj5azcTh7X4jV2nRc7RZdUpgo8wzTwpBkzvLnWEeUYj5d3zolMo24mAedJ2GsG5wXRkLBxyOBZeq4kUFTYX9Eka%2BB8qIFQapmfAuMxcTrOHHLXUi21k3f9A1%2FODdq3umu3uCLW2s1FqShHRY2kUWRv%2FmjfBq2khGkfDaxCoKrZy9hB4DZaZ4D9IrmgRD%2Be%2FUur0lv%2BDy5Ne1zNgrdjDhdaNhaiVgjgjdVKvL7Mzz5WN82OrBpcemgIjPu12YEnrrQJ%2BFzKu8ms2TyVuRoAkWKVJx&checksum=3727050734202bbaa6c24c724a3aaf1d14ba0d82e287&autorefresh=true) LINK 3 (https://www.ebay.co.uk/itm/Black-Aluminum-Compact-Baffled-2-Port-Oil-Catch-Can-Tank-Air-Oil-Separator/133251480949?_trkparms=ao%3D1%26asc%3D20140725133649%26meid%3D0a98c8ea16584210ab3c55947c12d68f%26pid%3D100276%26itm%3D133251480949%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2060778%26algv%3DSimplAMLv5PairwiseWeb&_trksid=p2060778.c100276.m3476)
H τσακισμένη παροχή καυσίμου είναι λογικό να επηρεάζει αλλά δεν ξέρω σε τι βαθμό.
Επίσης στη θέση σου θα άλλαζα και τον πλαστικό ταχυσύνδεσμο επιστροφής καυσίμου με μεταλλικό αφού μπήκες στη διαδικασία αλλαγών.
Μπα, δεν θα πάρω δοχείο αναθυμάσεων, θα βάλω ένα διάφανο σωληνάκι με τάπα και θα το ελέγχω. Στο παλιό Tuono είχα βάλει ένα δοχείο υγρών φρένων. Δεν γεμίζει πάντως πολύ λάδι, είναι ελάχιστες οι ποσότητες (και αν...) Έχουμε λινκ για τον μεταλλικό ταχυσύνδεσμο? Επίσης, θα ήταν καλή ιδέα να μπει σωληνάκι παροχής με ταχυσύνδεσμο ώστε να μην τρέχει όταν βγάζεις το ντεπόζιτο, το έχει κάνει κανείς?
Tι γριφος; Προεκτεινε το και βαλτο να "φυσαει" την αλυσιδα.
PS. Εσας δεν εχουν σφουγγαρι στο φιλτροκουτι;
α, τώρα το έπιασα. Όχι, θα το κάνω όπως το περιέγραψα πιο πάνω. Τα πρώτης γενιάς δεν έχουν σφουγγαράκι. Κάποιοι φτιάχνουν κάτι πλακάκια και βάζουν και στα πρώτης γενιάς, δεν έχω καταλάβει τον λόγο όμως αν δεν οδηγούνται οι αναθυμιάσεις εντός...
Φίλε lospsi τα προβλήματα που περιγράφεις ονομάζονται συνοπτικά:ποιότητα κύλισης.Όσο πιο παλιά είναι μια μοτοσικλέτα είναι λογικό να μην έχει και καλή ποιότητα κύλισης.Τουλάχιστον αυτό συνέβαινε με τα μηχανάκια που είχα.Μια ερώτηση.Το τουόνο σου έχει ελαφριές ζάντες;
Φίλε lospsi τα προβλήματα που περιγράφεις ονομάζονται συνοπτικά:ποιότητα κύλισης.Όσο πιο παλιά είναι μια μοτοσικλέτα είναι λογικό να μην έχει και καλή ποιότητα κύλισης.Τουλάχιστον αυτό συνέβαινε με τα μηχανάκια που είχα.Μια ερώτηση.Το τουόνο σου έχει ελαφριές ζάντες;
Ναι, φοράει ΟΖ. Κοίτα, σίγουρα ένα παλιό μηχανάκι είναι τελείως διαφορετικό από τα πιο σύγχρονα που είχα, αλλά σε πληροφορώ ότι το 1ης γενιάς δεν έχει μεγάλες διαφορές από το 2ης. Νομίζω ότι κοιτώντας και διορθώνοντας διάφορες φθορές χρήσης (όπως πχ. οι ντίζες) θα βελτιώσουν κατά πολύ την συνολική αίσθηση της μοτοσυκλέτας. Σίγουρα πάντως ο rotax δείχνει πλέον τα χρόνια του...
Για δοχειάκι το έψαχνα πρόσφατα για το capo μιας και σκέφτομαι να το κάνω κάποια στιγμή. Βρήκα εν τάχει τα παρακάτω από ebay σε καλή τιμή. Δεν ξέρω αν παίζουν από κάποιο ελληνικό κατάστημα σε αντίστοιχες τιμές.
LINK 1 (https://www.ebay.co.uk/itm/Universal-Baffled-2-Port-3-8-NPT-Oil-Catch-Can-Tank-Air-Oil-Separator-Black/193379131163?hash=item2d064b5f1b:g:3CMAAOSwsEteacwG) LINK 2 (https://www.ebay.co.uk/itm/0-3L-Engine-Oil-Catch-Can-Breather-Universal-Baffled-Aluminum-Reservoir-Tank/372705073420?_trkparms=ispr%3D1&hash=item56c6f4190c:g:Yk8AAOSw41ddH~Nf&enc=AQAEAAACkIQvEcHUrT7nmUC3yY5qbPyaBN1nJEDYW8MyypsJPgXKQAYcH4BGwQtpYi1R8mhqgGltwdNkRNp29egnoBWyTE07Wd2Yr9BhHTMEezJLNRp6uVld6c2MZua%2FnGNCRK%2FsUCz6N%2B9t4uYiR40imgKVHQ5CQQMB%2BS6gP6m3fgYPyAkFhdEu%2F3WJNy9OLZYBBgB89hx3KpxnLHludhK1CAoCAyUItEWxhtcS1U84kyA6i%2FRipGkoOV2SY3cs03ku9Qwc6NorbdDtRXgaSBz%2BcYt8Bsio2059oJ1JUFgifNlKXz7x%2Fq14LyApEYMcWvVzilh3y5tIGTLiUDYEdNnmXCmnPC45ek0CSSGLQbTTdngUa%2B2AI7fdhsrn239iipbrrSzULekWi9lwhG8LcHbPusoGogu11SPyB72KLNjEL9b1SsQkMgurM5sP%2FOnsoCYt9iwT30sABSw2Kd5sNdLiJSrSuOM9qceg%2Foml2UhHRcVzoq8%2BfXTIUGJLNIl2%2FJQ9bqXuV8tKeBK%2Fxfm715dQjxwYttluLGSmMRJ%2B5Z3bxoXatDP80SVU4Wi1Pzz0GgnCsXFX3BITCOstXcO4FkZcvJ9XWj5azcTh7X4jV2nRc7RZdUpgo8wzTwpBkzvLnWEeUYj5d3zolMo24mAedJ2GsG5wXRkLBxyOBZeq4kUFTYX9Eka%2BB8qIFQapmfAuMxcTrOHHLXUi21k3f9A1%2FODdq3umu3uCLW2s1FqShHRY2kUWRv%2FmjfBq2khGkfDaxCoKrZy9hB4DZaZ4D9IrmgRD%2Be%2FUur0lv%2BDy5Ne1zNgrdjDhdaNhaiVgjgjdVKvL7Mzz5WN82OrBpcemgIjPu12YEnrrQJ%2BFzKu8ms2TyVuRoAkWKVJx&checksum=3727050734202bbaa6c24c724a3aaf1d14ba0d82e287&autorefresh=true) LINK 3 (https://www.ebay.co.uk/itm/Black-Aluminum-Compact-Baffled-2-Port-Oil-Catch-Can-Tank-Air-Oil-Separator/133251480949?_trkparms=ao%3D1%26asc%3D20140725133649%26meid%3D0a98c8ea16584210ab3c55947c12d68f%26pid%3D100276%26itm%3D133251480949%26pmt%3D1%26noa%3D1%26pg%3D2060778%26algv%3DSimplAMLv5PairwiseWeb&_trksid=p2060778.c100276.m3476)
H τσακισμένη παροχή καυσίμου είναι λογικό να επηρεάζει αλλά δεν ξέρω σε τι βαθμό.
Επίσης στη θέση σου θα άλλαζα και τον πλαστικό ταχυσύνδεσμο επιστροφής καυσίμου με μεταλλικό αφού μπήκες στη διαδικασία αλλαγών.
Μπα, δεν θα πάρω δοχείο αναθυμάσεων, θα βάλω ένα διάφανο σωληνάκι με τάπα και θα το ελέγχω. Στο παλιό Tuono είχα βάλει ένα δοχείο υγρών φρένων. Δεν γεμίζει πάντως πολύ λάδι, είναι ελάχιστες οι ποσότητες (και αν...) Έχουμε λινκ για τον μεταλλικό ταχυσύνδεσμο? Επίσης, θα ήταν καλή ιδέα να μπει σωληνάκι παροχής με ταχυσύνδεσμο ώστε να μην τρέχει όταν βγάζεις το ντεπόζιτο, το έχει κάνει κανείς?
Ωραίος αλλά 120 ευρώ για 2 σωληνάκια καυσίμου είναι πολλά! Άραγε, σε μαρκουτσάδικα δεν θα μπορούν να φτιάξουν τέτοια?
γιωργο,αν πας με δειγμα για να εχουν διαστασεις,τους πεις για τι χρηση ειναι δεν θα ειναι δυσκολο να το φτιαξουν το ακριβο κομματι ειναι ο ταχυσυνδεσμος εχω την εντυπωση πως ο σμαλτμοτο πουλαει τρέλλα
Ναι Γιώργο γνήσιος είναι. CPC έβαζε και η aprilia αλλά πλαστικούς. Πρόσφατα αλλάξαμε στο capo του Μπάμπη τον πλαστικό γιατί έσπασε η μια πλευρά που πήγαινε στο σωληνάκι καυσίμου στα σώματα... Άλλαξέ τον μην αφήσεις τον πλαστικό φίλε, είναι μεγάλο ρίσκο!
Και για του λόγου το αληθές δες ΕΔΩ (https://www.apriliabikers.gr/portal/etv1000-caponord-rst1000-futura/ti-ekanes-shmera-me-to-caponord-soy/msg474833/#msg474833)
εδω ρε γιωργη σου λεω,τετοιον εβαλα και στο καπο https://www.benzinkupplung.de/Aprilia/aprilia-rsv1000-98-2003/
Ναι βρε, έχω δει το λινκ. Θα δω μήπως βρω Ελλάδα πρώτα, όταν βέβαια αποφασίσω να ασχοληθώ...
Γιωργο,στη φωτο θα βρεις οτι χρειαζεσαι Παρε τους τηλ. ρωτα αν υπαρχουν Ειναι αρσενικο και θηλυκο Οπως βλεπεις στο παραστατικο εγω τα πηρα ντουμπλεξ γιατι εχω 2.