0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αλόσπσι, έκλεισες μήνα με το ίδιο μοτόρι. Κι εμείς που αρχίσαμε να πιστεύουμε ότι η κρίση έχει περάσει. Θα μας μοστράρεις καμιά ενδιαφέρουσα ηλεκτροκλέτα;;;
Αυτά τα μηχανάκια έχουν "σκληρά" πλαίσια και είναι καλύτερο να τα δουλεύεις με μαλακές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις...αλλάζουν πολύ την συμπεριφορά τους.
Ο δισταγμός στις 3000rpm είναι μάλλον καύσιμο και η αίσθηση On-off του γκαζιού φτιάχνει αρκετά με ignition amplifier (έχω να σου δώσω να δοκιμάσεις αν τελικά το κρατήσεις). Για να μαλακώσει η γκασιέρα θέλει άλλο clutch slave (δευτερεύον έμβολο μεγαλύτερο).
Όταν κάνεις τόσα εμπρός πίσω χρονολογικά σε μοντέλα είναι λογικό να βρίσκεις πράγματα στα παλιά μηχανάκια που δεν σου αρέσουν.
To SAG αφού το έχεις μετρήσει για το βάρος σου δεν χρειάζεται να το πειράζεις. Εννοώ ότι να έχεις λιγότερη απόσβεση συμπίεσης και αργή επαναφορά. Γενικά να νιώθεις ότι η μοτοσυκλέτα βυθίζεται αρκετά και επανέρχεται με τον ίδιο ρυθμό, να υπάρχει μια ισορροπία. Εμένα που αρέσει οδηγικά πολύ περισσότερο έτσι, Η τρόμπα του συμπλέκτη που βρίσκεται στον κινητήρα είναι αλλαγμένη ή είναι η εργοστασιακή?Το ignition amplifier βελτιώνει τα ρεύματα της μοτοσυκλέτας και έχεις καλύτερο σπινθίρα και επομένως βελτιωμένη καύση. Είναι εύκολο να τοποθετηθεί αν θέλεις να το δοκιμάσεις.
Για δοχειάκι το έψαχνα πρόσφατα για το capo μιας και σκέφτομαι να το κάνω κάποια στιγμή.Βρήκα εν τάχει τα παρακάτω από ebay σε καλή τιμή. Δεν ξέρω αν παίζουν από κάποιο ελληνικό κατάστημα σε αντίστοιχες τιμές.LINK 1LINK 2LINK 3H τσακισμένη παροχή καυσίμου είναι λογικό να επηρεάζει αλλά δεν ξέρω σε τι βαθμό.Επίσης στη θέση σου θα άλλαζα και τον πλαστικό ταχυσύνδεσμο επιστροφής καυσίμου με μεταλλικό αφού μπήκες στη διαδικασία αλλαγών.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι