0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος naftilos

  • *******
  • 2794
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso ie/Caponord Raid
  • Αντιδράσεις: +7
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #105 - : Δεκέμβριος 29, 2019, 01:58:31 πμ »
Αυτό μαύρο δεν ήταν? :thnk: Ρε ψηλεα φορμόλη του έριξες και ξάσπρισε?

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #106 - : Ιανουάριος 01, 2020, 03:58:08 μμ »
Αλόσπσι, έκλεισες μήνα με το ίδιο μοτόρι.  :psdof: :psdof:

Κι εμείς που αρχίσαμε να πιστεύουμε ότι η κρίση έχει περάσει. 

Θα μας μοστράρεις καμιά ενδιαφέρουσα ηλεκτροκλέτα;;;  :thnk: :thnk: :thnk:
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 01, 2020, 04:00:34 μμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #107 - : Ιανουάριος 01, 2020, 11:09:46 μμ »
Αλόσπσι, έκλεισες μήνα με το ίδιο μοτόρι.  :psdof: :psdof:

Κι εμείς που αρχίσαμε να πιστεύουμε ότι η κρίση έχει περάσει. 

Θα μας μοστράρεις καμιά ενδιαφέρουσα ηλεκτροκλέτα;;;  :thnk: :thnk: :thnk:

Κάτσε πρώτα να το κυκλοφορήσω λίγο και μετά βλέπουμε...
 :D
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #108 - : Μάρτιος 10, 2020, 02:01:03 μμ »
Ημερολόγιο καταστρώματος:

Μετά από 400χλμ+ οι πρώτες εντυπώσεις από το Τ είναι ανάμεικτες. Με κούρασε το άτιμο, όχι τόσο σε θέση οδήγησης όσο σε χαρακτήρα. Η σέλα κάνει δουλειά, από τα λίγα ταξίδια που δεν πιάστηκε ο κώλος μου, οι γωνίες στα γόνατα είναι ΟΚ (τα gilles έχουν φέρει τα πόδια πιο χαμηλά και πιο πίσω σε συνδιασμό με την κατά 2-3εκ. ψηλότερη σέλα), μόνο οι ώμοι μου κουράστηκαν μετά από ώρα, ειδικά στα φρεναρίσματα (παρόλο που το renthal τιμόνι που φοράει το μηχανάκι είναι λίγο ψηλότερο). Από ανεμοκάλυψη δεν είχα ιδιαίτερο θέμα στις ταχύτητες που κινηθήκαμε (έως 140-145χλμ/ω), στην μηχανή έχω βάλει μια ermax λίγο ψηλότερη από την ΟΕΜ.
Οδηγώντας το Τ, μπορώ να πω ότι ο χαρακτήρας του είναι που με κουράζει. Ροπάτο αλλά πριν τις 3Κ ξεροβήχει, σκληρή γκαζιέρα, σχετικά σφικτός συμπλέκτης. Η λειτουργία του μοτέρ είναι σχεδόν ίδια με ενός 2ης γενιάς Tuono, ίσως ένα κλικ πιο ομαλό το 2ο (βοηθάει φυσικά η ολόσωμη Akrapovic που γλυκαίνει την απόδοση ενώ έχω τοποθετήσει και τα 54αρια σώματα με το αντίστοιχο τσιπάκι), τα φρένα με άμεσο δάγκωμα αλλά και με αίσθηση (και πάλι, η RCS τρόμπα κάνει την διαφορά, έχουν μπει και EBC HH τακάκια αν παίζει κάποιο ρόλο). Όμως, η κύλιση του βγάζει μια νευρικότητα που δεν είχε το factory 2ης γενιάς, φαίνοταν λιγότερο βιδωμένο στον δρόμο από το gen 2. Σταθερό στην Εθνική (να σημειώσω ότι το Tuono φοράει race ελαστικά που ίσως επιβαρύνουν στην σταθερότητα ενώ είναι και τελείως αρύθμιστο από αναρτήσεις).

Έκανα καλή αγορά? Σίγουρα, μια πολύ καλή μοτοσυκλέτα, με χαρακτήρα, φθηνή, με πολλά πολλά και ακριβά έξτρα, που την κάνουν ακόμα καλύτερη.
Με φτιάχνει? Ναι, γουστάρω να την βλέπω, γουστάρω όλα αυτά που έχει πάνω και τι σημασία έχουν, γουστάρω επίσης που την θαυμάζουν και άλλοι. Πάντα μου άρεσαν τα "μοναδικά" μηχανάκια...
Μου αρέσει να την οδηγώ? Δεν είμαι σίγουρος ακόμα. Σε συγκεκριμένα σημεία κάθε διαδρομής ναι, συνολικά όμως ίσως προτιμούσα κάτι πιο άνετο (και όχι απαραίτητα σαν θέση οδήγησης μόνο αλλά και σαν χαρακτήρα).

Αφήνω αυτές τις σκέψεις εδώ λοιπόν και περιμένω και την δική σας άποψη.

Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος Πυξιδας

  • ********
  • 4090
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: DORSODURO RED
  • Αντιδράσεις: +2300
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #109 - : Μάρτιος 10, 2020, 05:18:27 μμ »
θα εστιαζα στα ελαστικα οπως αναφερεις και σιγουρα στις αναρτησεις..χωρις να ειναι ιδια μηχανακια,σε ενα ταξιδι που ειχα πειραξει αναρτησεις στο 950,ηταν ενα πολυ διαφορετικο,δυσκολο μηχανακι,ομοιως στο ντουκατι σε παρομια φαση ,ανοιγε τροχιες κτλπ..
θεωρω οτι πρεπει να εστιασεις στα 2 πραγματα,λαστιχα-αναρτησεις
το χειμερινο μπανιο αναζωογονει νου και σωμα
το καλοκαιρινο τα καιει

https://www.facebook.com/groups/54163270279/?ref=bookmarks

*

Αποσυνδεδεμένος faraway

  • *******
  • 3187
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +395
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #110 - : Μάρτιος 10, 2020, 05:24:14 μμ »
Είναι μεγάλη κουβέντα ...


γιατί ωραια η δύναμη , οι ίπποι και τα γκάζια αλλά έχει σημασία και πως βγαίνουν αυτά στο δρόμο ,
πως ανταποκρίνεται το μηχανάκι στο μικροάνοιγμα του γκαζίου ...κτλ








*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #111 - : Μάρτιος 10, 2020, 05:51:51 μμ »
Νομίζω ότι αυτό που ήθελα να περάσω είναι ότι καμιά φορά, το τι μηχανάκι μας αρέσει να βλέπουμε ή να έχουμε, δεν συνάδει πάντα με το τι θέλουμε να οδηγούμε, τι μας δίνει χαρά στον δρόμο...

πχ. το 990 adv που είχα. Ενώ κατά την κατοχή του κάτι μου έλειπε, κάτι δεν μου καθόταν καλά, τα σχεδόν 500χλμ που έγραψα στην περσινή πίτα ήταν από τα πιο ευχάριστα εδώ και καιρό!
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #112 - : Μάρτιος 10, 2020, 06:03:23 μμ »
Αυτά τα μηχανάκια έχουν "σκληρά" πλαίσια και είναι καλύτερο να τα δουλεύεις με μαλακές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις...αλλάζουν πολύ την συμπεριφορά τους.

Όταν κάνεις τόσα εμπρός πίσω χρονολογικά σε μοντέλα είναι λογικό να βρίσκεις πράγματα στα παλιά μηχανάκια που δεν σου αρέσουν.

Ο δισταγμός στις 3000rpm είναι μάλλον καύσιμο και η αίσθηση On-off του γκαζιού φτιάχνει αρκετά με ignition amplifier (έχω να σου δώσω να δοκιμάσεις αν τελικά το κρατήσεις). Για να μαλακώσει η γκασιέρα θέλει άλλο clutch slave (δευτερεύον έμβολο μεγαλύτερο).

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #113 - : Μάρτιος 11, 2020, 07:32:47 πμ »
Αυτά τα μηχανάκια έχουν "σκληρά" πλαίσια και είναι καλύτερο να τα δουλεύεις με μαλακές ρυθμίσεις στις αναρτήσεις...αλλάζουν πολύ την συμπεριφορά τους.

όταν λες μαλακές, εννοείς μεγαλύτερο sag ή γρηγορότερες αποσβέσεις?

Ο δισταγμός στις 3000rpm είναι μάλλον καύσιμο και η αίσθηση On-off του γκαζιού φτιάχνει αρκετά με ignition amplifier (έχω να σου δώσω να δοκιμάσεις αν τελικά το κρατήσεις). Για να μαλακώσει η γκασιέρα θέλει άλλο clutch slave (δευτερεύον έμβολο μεγαλύτερο).

Καλά, δεν κάνω τπτ προς το παρόν, για δώσε όμως info για αυτό το μαραφέτι. Γκαζιέρα και clutch slave με μπέρδεψες...Clutch slave δεν είναι το εμβολάκι του συμπλέκτη? Έχει factory το μηχανάκι

Όταν κάνεις τόσα εμπρός πίσω χρονολογικά σε μοντέλα είναι λογικό να βρίσκεις πράγματα στα παλιά μηχανάκια που δεν σου αρέσουν.

Αυτό είναι σίγουρο. Το θέμα όμως, πέρα από χρονολογικό, είναι μάλλον και χρήσης...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #114 - : Μάρτιος 11, 2020, 08:25:37 πμ »
To SAG αφού το έχεις μετρήσει για το βάρος σου δεν χρειάζεται να το πειράζεις. Εννοώ ότι να έχεις λιγότερη απόσβεση συμπίεσης και αργή επαναφορά. Γενικά να νιώθεις ότι η μοτοσυκλέτα βυθίζεται αρκετά και επανέρχεται με τον ίδιο ρυθμό, να υπάρχει μια ισορροπία. Εμένα που αρέσει οδηγικά πολύ περισσότερο έτσι,

Η τρόμπα του συμπλέκτη που βρίσκεται στον κινητήρα είναι αλλαγμένη ή είναι η εργοστασιακή?

Το ignition amplifier βελτιώνει τα ρεύματα της μοτοσυκλέτας και έχεις καλύτερο σπινθίρα και επομένως βελτιωμένη καύση. Είναι εύκολο να τοποθετηθεί αν θέλεις να το δοκιμάσεις.

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #115 - : Απρίλιος 06, 2020, 08:01:26 πμ »
To SAG αφού το έχεις μετρήσει για το βάρος σου δεν χρειάζεται να το πειράζεις. Εννοώ ότι να έχεις λιγότερη απόσβεση συμπίεσης και αργή επαναφορά. Γενικά να νιώθεις ότι η μοτοσυκλέτα βυθίζεται αρκετά και επανέρχεται με τον ίδιο ρυθμό, να υπάρχει μια ισορροπία. Εμένα που αρέσει οδηγικά πολύ περισσότερο έτσι,

Η τρόμπα του συμπλέκτη που βρίσκεται στον κινητήρα είναι αλλαγμένη ή είναι η εργοστασιακή?

Το ignition amplifier βελτιώνει τα ρεύματα της μοτοσυκλέτας και έχεις καλύτερο σπινθίρα και επομένως βελτιωμένη καύση. Είναι εύκολο να τοποθετηθεί αν θέλεις να το δοκιμάσεις.

Δεν έχω κοιτάξει ούτε sag ακόμα :cry:
Η δευτερεύουσα τρόμπα συμπλέκτη είναι της factory pro, αλλαγμένη. Για την γκαζιέρα έλεγα, ότι είναι σκληρή. Αυτό για τα ρεύματα που λες ίσως να έχει βάση μιας και ο Βασίλης μου έλεγε, όταν το συζήταγα μαζί του, να ελέγξουμε και τις μπουζόπιπες για τυχόν διαρροή που να ευθύνεται για το κόψιμο κάτω από τις 3Κ
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #116 - : Απρίλιος 25, 2020, 02:32:54 μμ »
Άνοιξα δουλειές...
Οι εργασίες που θα προσπαθήσω να κάνω είναι οι ακόλουθες:
- ντίζες γκαζιού. Προσπαθώντας να ρυθμίσω τις ντίζες ώστε να δω αν φταίνε για το σκληρή γκαζιέρα και την λίγο περίεργη λειτουργία κάτω από τις 3Κ, παρατήρησα ότι είναι σε κακή κατάσταση, έχει σπάσει ο ρεγουλατόρος πάνω στην γκαζιέρα, ενώ σε περαιτέρω διερεύνηση είδα ότι και στο κάτω μέρος (στα σώματα ψεκασμού) η ντιζα επιστροφής είναι πολύ φθαρμένη. Παραγγελία λοιπόν από http://slinky-glide.co.uk ένα σετ κομπλέ. Παράγγειλα και του χειρόγκαζου μιας και θα μπω στον κόπο, κάποια προσοχή στο πως θα μπει αυτό?
- breather mod. Ελληνιστί, το σωληνάκι των αναθυμιάσεων από τον πίσω κύλινδρο θα βγει εκτός φιλτροκουτιού μιας και ήταν τίγκα στο λάδι... Το είχα κάνει και στο tuono 2nd gen, δεν είναι κάτι δύσκολο, θα βάλω φωτογραφίες και τι χρειάζεται.
- αν και συζητήθηκε στο θέμα του φιλτροκουτιού, τελικά αποφάσισα να ανοίξω την εισαγωγή του αέρα, ακόμα και λίγο παραπάνω θόρυβο να κερδίσω δεν θα με χαλάσει.

Σκεφτόμουν μήπως άνοιγα και το φιλτροκούτι αλλά δεν έχω αποφασίσει ακόμα. Βρήκα στο νετ μια ωραία ιδέα του πως, θα το δω στην πορεία.

Παρατήρησα επίσης μια ελαφριά τσάκιση στο σωληνάκι υψηλής πίεσης κάτω από το ντεπόζιτο, τι λέτε εσείς? Λέτε και αυτό να ευθύνεται για το μπούκωμα που κάνει πολύ χαμηλά (κάτω από 3Κ)?

Ακολουθούν μερικές φώτο
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος zisakos_1986

  • *******
  • 5483
  • Φύλο: Άντρας
  • apriliabikers.gr
  • Μοντέλο μηχανής: Pegaso 650 ie Tibet - Sold | Caponord abs 2004 | Tuono Factory Gen2 Project reborn | Caponord 1060 Big Bore
  • Αντιδράσεις: +4678
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #117 - : Απρίλιος 25, 2020, 04:14:16 μμ »
Για δοχειάκι το έψαχνα πρόσφατα για το capo μιας και σκέφτομαι να το κάνω κάποια στιγμή.
Βρήκα εν τάχει τα παρακάτω από ebay σε καλή τιμή. Δεν ξέρω αν παίζουν από κάποιο ελληνικό κατάστημα σε αντίστοιχες τιμές.

LINK 1
LINK 2
LINK 3

H τσακισμένη παροχή καυσίμου είναι λογικό να επηρεάζει αλλά δεν ξέρω σε τι βαθμό.

Επίσης στη θέση σου θα άλλαζα και τον πλαστικό ταχυσύνδεσμο επιστροφής καυσίμου με μεταλλικό αφού μπήκες στη διαδικασία αλλαγών. 
Αὐτὰ τὰ δέντρα δὲ βολεύονται μὲ λιγότερο οὐρανό,
αὐτὲς οἱ πέτρες δὲ βολεύονται κάτου ἀπ᾿ τὰ ξένα βήματα,
αὐτὰ τὰ πρόσωπα δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸν ἥλιο,
αὐτὲς οἱ καρδιὲς δὲ βολεύονται παρὰ μόνο στὸ δίκιο.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #118 - : Απρίλιος 25, 2020, 04:28:00 μμ »
Στειλτε το στην αλυσιδα
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2729
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1908
Απ: Αρχισαμε...
« Απάντηση #119 - : Απρίλιος 25, 2020, 04:37:34 μμ »
Για δοχειάκι το έψαχνα πρόσφατα για το capo μιας και σκέφτομαι να το κάνω κάποια στιγμή.
Βρήκα εν τάχει τα παρακάτω από ebay σε καλή τιμή. Δεν ξέρω αν παίζουν από κάποιο ελληνικό κατάστημα σε αντίστοιχες τιμές.

LINK 1
LINK 2
LINK 3

H τσακισμένη παροχή καυσίμου είναι λογικό να επηρεάζει αλλά δεν ξέρω σε τι βαθμό.

Επίσης στη θέση σου θα άλλαζα και τον πλαστικό ταχυσύνδεσμο επιστροφής καυσίμου με μεταλλικό αφού μπήκες στη διαδικασία αλλαγών.

Μπα, δεν θα πάρω δοχείο αναθυμάσεων, θα βάλω ένα διάφανο σωληνάκι με τάπα και θα το ελέγχω. Στο παλιό Tuono είχα βάλει ένα δοχείο υγρών φρένων. Δεν γεμίζει πάντως πολύ λάδι, είναι ελάχιστες οι ποσότητες  (και αν...)
Έχουμε λινκ για τον μεταλλικό ταχυσύνδεσμο? Επίσης, θα ήταν καλή ιδέα να μπει σωληνάκι παροχής με ταχυσύνδεσμο ώστε να μην τρέχει όταν βγάζεις το ντεπόζιτο, το έχει κάνει κανείς?
« Τελευταία τροποποίηση: Απρίλιος 25, 2020, 04:40:06 μμ από lospsi »
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης