0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

giorgosgr

RE: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #30 - : Ιούνιος 22, 2010, 08:48:37 μμ »
είναι αυτό που σου έλεγα ρε γιώργο...

πρώτα το βάζεις στο 0 και μετά ρυθμίζεις τα σώματα.

όποτε θες τα (ξανα)λέμε και από κοντά. :bye:


Κοιτα εφοσον ειπε οτι το ρυθμισε και σου ειπα απο κοντα πως και απορησες και εσυ ο μηχανικος επρεπε να το κανει αυτο οχι εγω και σε ξαναρωταω το μηχανακι το ειδες απο κοντα εσυ τι πιστευεις?

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #31 - : Ιούνιος 22, 2010, 08:55:33 μμ »
για το TPS λεω και εγω στα μανουαλ που διαβασα η ενδείξεις ητανε -1 0 1 και λεει οτι πρεπει να ειναι 0 σωστα η κανω λαθος?
Ναι στο 0 πρεπει να το ρυθμισεις.

taso φιλε μου για να μπεις στο θεμα δες το πρωτο ποστ το μηχανακι το εχω παρει απο τον μηχανικο και για εμενα πρωσοπικα δεν δουλευει τιποτα σωστα.
Τωρα να κανω μια ερωτηση να μου πει καποιος αν χρειαζεται η οχι στο μηχανακι τωρα εχω το eprom με map για τα 57mm ΤΒ οπως ειπε ο μηχανικος δεν προκειται να δουλεψει ετσι και θελει power commander εσεις η γνώμη σας.(για το eprom με ρωτησε τη φοραω στο μηχανακι του ειπε τις λεπτομεριες και μου το εστειλε)


Αυτο που θελεις να κανεις,το εχω κανει,αλλα με 54 σωματα.Χωρις κομαντερ δεν θα δουλεψει σωστα.Τσιπακι πηρα Factory pro.Στο τελος και αφου ρυθμιστηκε το μηχανακι τοτε εβαλα το TPS στο 0 και εστρωσε τελειως.Το εγραφε και στις οδηγιες που μου εστειλαν με το τσιπακι.....οτι αν δεν δουλευει σωστα στο ρελαντι και ξεκιναει δυσκολα ρυθμιστε το TPS στο 0.

*

giorgosgr

RE: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #32 - : Ιούνιος 22, 2010, 09:08:42 μμ »
για το TPS λεω και εγω στα μανουαλ που διαβασα η ενδείξεις ητανε -1 0 1 και λεει οτι πρεπει να ειναι 0 σωστα η κανω λαθος?
Ναι στο 0 πρεπει να το ρυθμισεις.

taso φιλε μου για να μπεις στο θεμα δες το πρωτο ποστ το μηχανακι το εχω παρει απο τον μηχανικο και για εμενα πρωσοπικα δεν δουλευει τιποτα σωστα.
Τωρα να κανω μια ερωτηση να μου πει καποιος αν χρειαζεται η οχι στο μηχανακι τωρα εχω το eprom με map για τα 57mm ΤΒ οπως ειπε ο μηχανικος δεν προκειται να δουλεψει ετσι και θελει power commander εσεις η γνώμη σας.(για το eprom με ρωτησε τη φοραω στο μηχανακι του ειπε τις λεπτομεριες και μου το εστειλε)


Αυτο που θελεις να κανεις,το εχω κανει,αλλα με 54 σωματα.Χωρις κομαντερ δεν θα δουλεψει σωστα.Τσιπακι πηρα Factory pro.Στο τελος και αφου ρυθμιστηκε το μηχανακι τοτε εβαλα το TPS στο 0 και εστρωσε τελειως.Το εγραφε και στις οδηγιες που μου εστειλαν με το τσιπακι.....οτι αν δεν δουλευει σωστα στο ρελαντι και ξεκιναει δυσκολα ρυθμιστε το TPS στο 0.


εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το ξεκηνιμα εν κινηση ειναι το θεμα παρα πολλες ακαφτες και τρελα λεφτα στην βενζινα :P

*

Αποσυνδεδεμένος tasosm

  • *******
  • 1045
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #33 - : Ιούνιος 22, 2010, 09:09:55 μμ »
για το TPS λεω και εγω στα μανουαλ που διαβασα η ενδείξεις ητανε -1 0 1 και λεει οτι πρεπει να ειναι 0 σωστα η κανω λαθος?
Ναι στο 0 πρεπει να το ρυθμισεις.

taso φιλε μου για να μπεις στο θεμα δες το πρωτο ποστ το μηχανακι το εχω παρει απο τον μηχανικο και για εμενα πρωσοπικα δεν δουλευει τιποτα σωστα.
Τωρα να κανω μια ερωτηση να μου πει καποιος αν χρειαζεται η οχι στο μηχανακι τωρα εχω το eprom με map για τα 57mm ΤΒ οπως ειπε ο μηχανικος δεν προκειται να δουλεψει ετσι και θελει power commander εσεις η γνώμη σας.(για το eprom με ρωτησε τη φοραω στο μηχανακι του ειπε τις λεπτομεριες και μου το εστειλε)


Αυτο που θελεις να κανεις,το εχω κανει,αλλα με 54 σωματα.Χωρις κομαντερ δεν θα δουλεψει σωστα.Τσιπακι πηρα Factory pro.Στο τελος και αφου ρυθμιστηκε το μηχανακι τοτε εβαλα το TPS στο 0 και εστρωσε τελειως.Το εγραφε και στις οδηγιες που μου εστειλαν με το τσιπακι.....οτι αν δεν δουλευει σωστα στο ρελαντι και ξεκιναει δυσκολα ρυθμιστε το TPS στο 0.


εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το ξεκηνιμα εν κινηση ειναι το θεμα παρα πολλες ακαφτες και τρελα λεφτα στην βενζινα :P
Αρα δεν εχει γινει σωστο ρυθμισμα στην μοτοσυκλετα σου

*

Αποσυνδεδεμένος dikaios

  • *****
  • 227
  • Αντιδράσεις: 0
RE: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #34 - : Ιούνιος 23, 2010, 11:14:42 πμ »
το μηχανακι σου πιθανοτητα μπορει να εχει προβλημα στην ρυθμιση και θα φτιαξει μονο με powercommander γιατι η πατεντα ειναι μεγαλη για μαμα μηχανακι,αλλα μπορει να εχεις θεμα με την πιεση της βενζινης σου η απο ρυθμιστη η απο τρομπα :thnk:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1063
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
Απ: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #35 - : Ιούνιος 23, 2010, 08:08:09 μμ »
κανονικα επρεπε να δουλεψει. μην πας σε power comm ακομα.οτι ειναι να κανεις πρεπει να το κανεις σωστα για να παρεις οτι καλυτερο,

εαν η eproom ειναι σωστα σχεδιασμενη, θα πρεπει να δουλεψει σε ολο το φασμα των στροφων.τα σωμματα ειναι plug and play. δουλευουν κανονικα ακομα κ με μαμα chip απλα δεν θα αποδιδει , η δυναμομετρηση ειναι αλλο θεμα.

η διαδικασια ειναι απλη...

πρωτα συγχρονιζεις κυλινδρους σωστα...μετα σεταρεις στροφες του ρελαντι....μετα θεση του tps που πρεπει να ναι 0...και τελος ρυθμιζεις τα trim ports

οπως προανεφερε ο αργυρης πιο πανω, τα 57 ειναι υπερβολη γι αυτο το μοτερ, μεχρι 54mm κ με το καταληλο προγραμμα στο chip και σωστη πιεση βενζινης βλεπεις ικανοπ. νουμερα κ σε ρομη κ σε δυναμη για το κοστος της μετατροπης.

τα 57mm ειναι υπερβολη γιατι μειωνεται δραματικα η ταχυτητα εισαγωγης του αερα λογω μεγαλης διατομης...δεν μπορει να τα υποστηριξει , οχι οτι δεν δουλευει, απλα δεν κερδιζεις τιποτα σημαντικο απο 54 σε 57mm....πρεπει να επεμβεις σε βαλβιδες (τοποθετηση μεγαλυτερων) αλλα κ σε μεγαλυτερους σωληνες εξαγωγης (χταποδι) στην εξατμιση ωστε να μπορεις να παρεις τα μεγιστα , με το σωστο προγραμμα εννοειται

κ παρακαλω παιδια να ξερετε οτι το power comm ειναι για να διορθωνει μικρες τρυπες σε μια χαρτογραφηση, δεν ειναι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
η μετατροπη απο 51 σε 57  χαλαει παρα πολυ την αρμονια του κινητηρα κ δεν διορθωνεται επιτυχως με power comm.
πρεπει να αλλαξει ριζικα το προγραμμα κ μετα διορθωνεις τις οποιες διακυμανσεις με ενα power comm για τον λογο οτι ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος ενω τα chipακια ειναι κλωνοι ενος προγραμματος που σχεδιαστηκε στο μηχανακι που χρησιμοποιησανε για αυτην την δουλεια...δεν πα να πει οτι θα δουλεψει τελεια κ στο δικο σου αλλα ουτε κ θα πρεπει να εχει μεγαλη αποκλιση εαν εχουν ολες τις παραμετρους ιδιες
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 23, 2010, 08:14:34 μμ από bill »

*

patman46

Απ: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #36 - : Ιούνιος 24, 2010, 03:49:02 πμ »
κανονικα επρεπε να δουλεψει. μην πας σε power comm ακομα.οτι ειναι να κανεις πρεπει να το κανεις σωστα για να παρεις οτι καλυτερο,

εαν η eproom ειναι σωστα σχεδιασμενη, θα πρεπει να δουλεψει σε ολο το φασμα των στροφων.τα σωμματα ειναι plug and play. δουλευουν κανονικα ακομα κ με μαμα chip απλα δεν θα αποδιδει , η δυναμομετρηση ειναι αλλο θεμα.

η διαδικασια ειναι απλη...

πρωτα συγχρονιζεις κυλινδρους σωστα...μετα σεταρεις στροφες του ρελαντι....μετα θεση του tps που πρεπει να ναι 0...και τελος ρυθμιζεις τα trim ports

οπως προανεφερε ο αργυρης πιο πανω, τα 57 ειναι υπερβολη γι αυτο το μοτερ, μεχρι 54mm κ με το καταληλο προγραμμα στο chip και σωστη πιεση βενζινης βλεπεις ικανοπ. νουμερα κ σε ρομη κ σε δυναμη για το κοστος της μετατροπης.

τα 57mm ειναι υπερβολη γιατι μειωνεται δραματικα η ταχυτητα εισαγωγης του αερα λογω μεγαλης διατομης...δεν μπορει να τα υποστηριξει , οχι οτι δεν δουλευει, απλα δεν κερδιζεις τιποτα σημαντικο απο 54 σε 57mm....πρεπει να επεμβεις σε βαλβιδες (τοποθετηση μεγαλυτερων) αλλα κ σε μεγαλυτερους σωληνες εξαγωγης (χταποδι) στην εξατμιση ωστε να μπορεις να παρεις τα μεγιστα , με το σωστο προγραμμα εννοειται

κ παρακαλω παιδια να ξερετε οτι το power comm ειναι για να διορθωνει μικρες τρυπες σε μια χαρτογραφηση, δεν ειναι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
η μετατροπη απο 51 σε 57  χαλαει παρα πολυ την αρμονια του κινητηρα κ δεν διορθωνεται επιτυχως με power comm.
πρεπει να αλλαξει ριζικα το προγραμμα κ μετα διορθωνεις τις οποιες διακυμανσεις με ενα power comm για τον λογο οτι ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος ενω τα chipακια ειναι κλωνοι ενος προγραμματος που σχεδιαστηκε στο μηχανακι που χρησιμοποιησανε για αυτην την δουλεια...δεν πα να πει οτι θα δουλεψει τελεια κ στο δικο σου αλλα ουτε κ θα πρεπει να εχει μεγαλη αποκλιση εαν εχουν ολες τις παραμετρους ιδιες

Billakooo  το κιτ Εdwards που πούλαγε η aprilia  εκανε δουλειά? και τι παραπάνω είχε το RSVR Edwards από ένα απλό mille και το δίνανε με 57άρια σώματα ??? λέγε να μαθαίνουμε

*

giorgosgr

Απ: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #37 - : Ιούνιος 24, 2010, 08:33:28 μμ »
κανονικα επρεπε να δουλεψει. μην πας σε power comm ακομα.οτι ειναι να κανεις πρεπει να το κανεις σωστα για να παρεις οτι καλυτερο,

εαν η eproom ειναι σωστα σχεδιασμενη, θα πρεπει να δουλεψει σε ολο το φασμα των στροφων.τα σωμματα ειναι plug and play. δουλευουν κανονικα ακομα κ με μαμα chip απλα δεν θα αποδιδει , η δυναμομετρηση ειναι αλλο θεμα.

η διαδικασια ειναι απλη...

πρωτα συγχρονιζεις κυλινδρους σωστα...μετα σεταρεις στροφες του ρελαντι....μετα θεση του tps που πρεπει να ναι 0...και τελος ρυθμιζεις τα trim ports

οπως προανεφερε ο αργυρης πιο πανω, τα 57 ειναι υπερβολη γι αυτο το μοτερ, μεχρι 54mm κ με το καταληλο προγραμμα στο chip και σωστη πιεση βενζινης βλεπεις ικανοπ. νουμερα κ σε ρομη κ σε δυναμη για το κοστος της μετατροπης.

τα 57mm ειναι υπερβολη γιατι μειωνεται δραματικα η ταχυτητα εισαγωγης του αερα λογω μεγαλης διατομης...δεν μπορει να τα υποστηριξει , οχι οτι δεν δουλευει, απλα δεν κερδιζεις τιποτα σημαντικο απο 54 σε 57mm....πρεπει να επεμβεις σε βαλβιδες (τοποθετηση μεγαλυτερων) αλλα κ σε μεγαλυτερους σωληνες εξαγωγης (χταποδι) στην εξατμιση ωστε να μπορεις να παρεις τα μεγιστα , με το σωστο προγραμμα εννοειται

κ παρακαλω παιδια να ξερετε οτι το power comm ειναι για να διορθωνει μικρες τρυπες σε μια χαρτογραφηση, δεν ειναι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
η μετατροπη απο 51 σε 57  χαλαει παρα πολυ την αρμονια του κινητηρα κ δεν διορθωνεται επιτυχως με power comm.
πρεπει να αλλαξει ριζικα το προγραμμα κ μετα διορθωνεις τις οποιες διακυμανσεις με ενα power comm για τον λογο οτι ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος ενω τα chipακια ειναι κλωνοι ενος προγραμματος που σχεδιαστηκε στο μηχανακι που χρησιμοποιησανε για αυτην την δουλεια...δεν πα να πει οτι θα δουλεψει τελεια κ στο δικο σου αλλα ουτε κ θα πρεπει να εχει μεγαλη αποκλιση εαν εχουν ολες τις παραμετρους ιδιες

επειδή έτυχε να ήμουνα μπροστά στο ρυθμισμα τα βηματα ητανε τα εξής
καυσαναλυση και ταυτοχρονα ρυθμιση trim pots
μετα τις βιδες απο τα σωματα με το αυτί
και η θεση του TPS δεν εγινε ποτε

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #38 - : Ιούνιος 25, 2010, 03:56:47 μμ »
επειδή έτυχε να ήμουνα μπροστά στο ρυθμισμα τα βηματα ητανε τα εξής
καυσαναλυση και ταυτοχρονα ρυθμιση trim pots
μετα τις βιδες απο τα σωματα με το αυτί
και η θεση του TPS δεν εγινε ποτε


Ρε φιλε, δεν το εχω παρακολουθησει ολο το θεμα σου, αλλα ειναι σοβαρος ο τυπος που το πηγες? Ποιο αυτι και ποιο ποδι? Πλακα μας κανει ο δικος σου? :pray: :pray:

Ο συγχρονισμος (αυτο κανουν οι βιδες στα σωματα που λες) ειναι το πρωτο που πρεπει να γινει και μαλιστα πρεπει να εχεις υποπιεσομετρο (70ευρω κανει το Carbtune για μεχρι 4 κυλινδρους).
Επισης και η 2 βιδες πρεπει να ειναι ανοιχτες (τουλαχιστον η μια απο τις 2 να ειναι λιγο ανοιχτη-δεν θυμαμαι ακριβως)

Ακολουθα τις συμβουλες του bill και μετα τσεκαρε τι σου κανει ή οχι το μηχανακι, αλλα τραβα το σε καποιον που ξερει τι του γινετε.



ΕDIT.
Το διαβασα επακριβως ολο. Ισχυει οτι σου ειπα εγω στην αρχη και οτι σου λεει ακριβως ο bill, εφοσον το τσιπακι σου δουλευει ολοσωστα σε πολλους αλλους.
Εαν και παλι δεν δουλεψει (δικη μου γνωμη) τοτε κατι φταιει με το μηχανακι σου. Χανια-Πειραιας ειναι ενα πλοιο ΜΟΝΟ ;)

« Τελευταία τροποποίηση: Ιούνιος 25, 2010, 04:03:44 μμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

giorgosgr

Απ: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #39 - : Ιούνιος 26, 2010, 11:21:42 μμ »
επειδή έτυχε να ήμουνα μπροστά στο ρυθμισμα τα βηματα ητανε τα εξής
καυσαναλυση και ταυτοχρονα ρυθμιση trim pots
μετα τις βιδες απο τα σωματα με το αυτί
και η θεση του TPS δεν εγινε ποτε


Ρε φιλε, δεν το εχω παρακολουθησει ολο το θεμα σου, αλλα ειναι σοβαρος ο τυπος που το πηγες? Ποιο αυτι και ποιο ποδι? Πλακα μας κανει ο δικος σου? :pray: :pray:

Ο συγχρονισμος (αυτο κανουν οι βιδες στα σωματα που λες) ειναι το πρωτο που πρεπει να γινει και μαλιστα πρεπει να εχεις υποπιεσομετρο (70ευρω κανει το Carbtune για μεχρι 4 κυλινδρους).
Επισης και η 2 βιδες πρεπει να ειναι ανοιχτες (τουλαχιστον η μια απο τις 2 να ειναι λιγο ανοιχτη-δεν θυμαμαι ακριβως)

Ακολουθα τις συμβουλες του bill και μετα τσεκαρε τι σου κανει ή οχι το μηχανακι, αλλα τραβα το σε καποιον που ξερει τι του γινετε.



ΕDIT.
Το διαβασα επακριβως ολο. Ισχυει οτι σου ειπα εγω στην αρχη και οτι σου λεει ακριβως ο bill, εφοσον το τσιπακι σου δουλευει ολοσωστα σε πολλους αλλους.
Εαν και παλι δεν δουλεψει (δικη μου γνωμη) τοτε κατι φταιει με το μηχανακι σου. Χανια-Πειραιας ειναι ενα πλοιο ΜΟΝΟ ;)



εχω απελπιστη πλεων :(  οσο για το μηχανακι με τα 51 δουλευε ρολοι μετα με τα 57 και τα πρωτα ρυθμισματα αρχισαν ολα

*

giorgosgr

Απ: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #40 - : Ιούνιος 26, 2010, 11:40:43 μμ »
μια αλλη ερωτηση η υποπιεση ποσο πρεπει να ειναι ανα κυλινδρο?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1063
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
Απ: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #41 - : Ιούνιος 27, 2010, 12:05:38 πμ »
μια αλλη ερωτηση η υποπιεση ποσο πρεπει να ειναι ανα κυλινδρο?

δεν υπαρχει καποια τιμη.
ο συγχρονισμος κυλινδρων γινετε για να ''μαρσαρουν'' κ οι δυο το ιδιο κ οχι για να ορισεις καποια συγκεκριμενη υποπιεση

η βιδες (bypass screws) ειναι καθαρα κ μονο για την ρυθμιση των υποπιεσεων κ στην ουσια διωρθωνεις την διαφορα της στεγανοπ. των πεταλουδων απο  την κατασκευη τους.

δεν υπαρχει καποιος κανονας για το ποια βιδα πρεπει να ειναι ανοιχτη. υπαρχουν μηχανακια που δεν χρειαζεται να ανοιξεις καμια απο τις 2.

επισης στο τελος τις διαδικασιας δεν μπορεις να εχεις κ της 2 βιδες ανοιχτες. μονο μια απο τις 2 πρεπει να ειναι ανοιχτη η αλλιως καμια.

επειδη οι πεταλουδες κινουντε στον ιδιο αξονα, δεν μπορεις να τις ρυθμισεις χωριστα, για υτο ανοιγεις την μια βιδα απο τον κυλινδρο που εχει την ψηλοτερη τιμη ωστε μεχρι να φτασει στην ιδια ευθεια με τον αλλο

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #42 - : Ιούνιος 27, 2010, 09:21:43 πμ »
Καπου στο af1 ειχα διαβασει οτι χρεαιζεται και οι 2 να ειναι ελαχιστα ανοιχτες και αυτο για να υπαρχει σταθεροτητα στο ρελαντι :thnk: :thnk:

Βεβαια, επειδη αφορουσε τα πρωτης γενιας mille δεν του εδωσα ιδιαιτερη σημασια, οποτε μπορει και να κανω λαθος :D :D :D
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

giorgosgr

Απ: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #43 - : Ιούλιος 03, 2010, 05:45:26 μμ »
άλλη μια ερώτηση στην καυσαναλιση Bill πόσο το τις % το βάζεις?

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1063
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
Απ: Βενζινες, tuono '04, 57αρια
« Απάντηση #44 - : Ιούλιος 03, 2010, 07:29:48 μμ »
2.5 me 3.5 ...εξαρτατε απ το τσιπακι κ τι φοραει το μηχανακι

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης