APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: giorgosgr στις Ιούνιος 08, 2010, 09:02:39 μμ
-
Καλησπερα για να σας βαλω στο θεμα γρηγορα θελω τα φωτα σας αν μπορει καποιος να με βοηθησει πριν κανενα μηνα εβαλα τα 57αρια στο τυονο μου 04μον. πειρα και το eprom απο τον DRRossi απο το rsvzone ο ανθρωπος εχει δοσει παρα πολλα eprom και δεν εχω δει κακα σχολια στο φορυμ απο παιδια που το εχουν αγορασει το προβλημα μου ειναι οτι :
ακαφτες πολλες
γκαζια και ενα ντουμανι μαυρο απο πισω
για να καταλαβεται στην εθνικη εδω 40χιλιομετρα 15 ευρο με 150χιλ/ωρα στεθερα
και χαμηλα μπερδευει απιστευτα (δεν ξερω αν φταιει οτι εβαλα τους σιγαστηρες στης akra)
-
ksekina me sygxronismo k kaysanalysi k ry8misi injection
-
ksekina me sygxronismo k kaysanalysi k ry8misi injection
εχουνε γινει ολα αυτα που λες στην απριλια εδω
-
Να περασεις απο τον "Βασιλη" να λυθουν τα παντα! :ohyes:
-
Να περασεις απο τον "Βασιλη" να λυθουν τα παντα! :ohyes:
μακαρι να μπορουσα φιλε μου αλλα ειμαι χανια :(
-
Α, φιλε μου με συγχωρεις... Θα προτεινα το αλλο, να ψαχτεις για καποιον αλλο θεωρητικα καλο και απλα να εισαι κοντα στν διαδικασια ωστε να μπορεσεις να το δοκιμασεις μετα απο την ρυθμιση και πριν πληρωσεις...
-
Οπως το περιγραφεις παντως ειναι υπερβολικα πλουσιο
Θελει ρυθμιση (δεν ξερω τι εκαναν στην Aprilia εκει αλλα δεν.......)
-
οταν λες εβαλες τα 57αρια :pray:??τι εκανες με τις υποπιεσεις τον ρυθμιστη πιεσης βενζινης?οσο για τις χαμηλες στροφες κατι μπορει να σου κανουν απο ρυθμισμα στην απριλια αλλα λιγα πραγματα.κανονικα αυτο που θες ειναι power commander ολα τα αλλα ειναι -ραπανακια-για την ορεξη :ohyes:!δεν θα βγαλεις ακρη και ποτε δεν θα ειναι σωστο .θα αλλαζεις τσιπακια και θα κανεις ψευτορυθμισεις
-
επειδή κάτι ξέρω και εγώ γιατί ο μάστορας που τα έβαλε είναι φίλος μου, το μηχανάκι δεν μπορεί με τίποτε να κατεβάσει βενζίνες. Η λύση που προτάθηκε είναι άλλο πρόγραμμα.
Εγώ θα πρότεινα ή factory τσιπάκι ή power commander.
πρέπει βέβαια να γίνουν αυτά που πρέπει και στη ροή αέρα.
Πάντως επειδή σκοπεύω να την κάνω και εγώ την μόντα , θέλει πολύ ψάξιμο για να δουλέψει σωστά , αν ποτέ δουλέψει σωστά.
-
Νομιζω οτι 57αρια σωματα ψεκασμου σε ενα stock μοτερ ειναι σκοτωμα...σιγουρα με ενα power commander θα διορθωσεις λιγο τα πραγματα
-
τα σωμματα δουλευουν μια χαρα αν κανεις καποια πραγματακια.και απο καταναλωση εμενα προσωπικα μου καει και λιγοτερο,απο τα 54αρια που φοραγα...
-
Να κανω μια ερωτηση?
Μηπως εχει κανεις δυναμομετρηση πριν και μετα σε stock μοτερ? Δηλαδη μια με τα 51mm και με μοναδικη αλλαγη τα 57αρια?
-
το μηχανάκι δεν μπορεί με τίποτε να κατεβάσει βενζίνες.
Ακριβώς το αντίθετο συμβαίνει.....γι'αυτό και η τεράστια κατανάλωση....
-
εσένα θα σου τα γράφω καθαρεύουσα........ :D
Να κατεβάσει....δηλαδή να μειώσει τη ροή βενζίνης....να φτωχείνει το μίγμα....... :P
-
εσένα θα σου τα γράφω καθαρεύουσα........ :D
Να κατεβάσει....δηλαδή να μειώσει τη ροή βενζίνης....να φτωχείνει το μίγμα....... :P
καλά ντε...μην βαράς!!! :P
εγώ φταίω που μιλάς Κινέζικα!!!! :tez: :tez: :tez:
-
επειδή κάτι ξέρω και εγώ γιατί ο μάστορας που τα έβαλε είναι φίλος μου, το μηχανάκι δεν μπορεί με τίποτε να κατεβάσει βενζίνες. Η λύση που προτάθηκε είναι άλλο πρόγραμμα.
Εγώ θα πρότεινα ή factory τσιπάκι ή power commander.
πρέπει βέβαια να γίνουν αυτά που πρέπει και στη ροή αέρα.
Πάντως επειδή σκοπεύω να την κάνω και εγώ την μόντα , θέλει πολύ ψάξιμο για να δουλέψει σωστά , αν ποτέ δουλέψει σωστά.
μενελαιε εγω ρωτησα και αυτον με το τσιπακι και του ειπα τη και τη φοραω και μου ειπε δεν επρεπε να εχει τοσες βενζινες και οτι δεν εχει γινει σωστο ρυθμισμα αυτη ηταν η απαντηση του το εχει δοσει σε πολλους αλλους με τα ιδια πραγματα με το δικο μου και δεν εχει κανει παραπονο για βενζινες
(και εγω δεν ειπα ουτε ποιος τα εβαλε ουτε γιατι απλα το παραπονο μου μενελαιε)
-
χμμμ μάλλον το πρόγραμμα είναι για τα πανηγυρια... στο δικό μου που έβαλα όλο το κιτ edwards με τα 57άρια και το τσιπάκι του Favaretti που μου έστειλαν από την Ιταλία μια χαρά δουλεύει... Ψάξου με περισσότερο αέρα στο μοτέρ (ελεύθερα φίλτρα και βάλε την εισαγωγή από το 99άρι RSV) :bye: :bye:
-
Βασικα αν η ρυθμιση απο τα trim ports του μαμα εγκεφαλου ειναι στο περιπου ειναι λογικο να μη δουλευει το πραγμα...το τσιπακι---οποιο και ειναι αυτο---διορθωνει πανω στα δεδομενα του εγκεφαλου και δεν τον παρακαμτει! Ποση πιεση βενζινης εχεις? Αν ειναι stock πρεπει να την αυξησεις λιγακι...
Εγω παντως επιμενω κανενας με δυναμομετρηση υπαρχει???
-
χμμμ μάλλον το πρόγραμμα είναι για τα πανηγυρια... στο δικό μου που έβαλα όλο το κιτ edwards με τα 57άρια και το τσιπάκι του Favaretti που μου έστειλαν από την Ιταλία μια χαρά δουλεύει... Ψάξου με περισσότερο αέρα στο μοτέρ (ελεύθερα φίλτρα και βάλε την εισαγωγή από το 99άρι RSV) :bye: :bye:
φοραω φιλτρο ελευθέρας
Βασικα αν η ρυθμιση απο τα trim ports του μαμα εγκεφαλου ειναι στο περιπου ειναι λογικο να μη δουλευει το πραγμα...το τσιπακι---οποιο και ειναι αυτο---διορθωνει πανω στα δεδομενα του εγκεφαλου και δεν τον παρακαμτει! Ποση πιεση βενζινης εχεις? Αν ειναι stock πρεπει να την αυξησεις λιγακι...
Εγω παντως επιμενω κανενας με δυναμομετρηση υπαρχει???
δυναμομετρηση οχι nitro
-
Βασικα αν η ρυθμιση απο τα trim ports του μαμα εγκεφαλου ειναι στο περιπου ειναι λογικο να μη δουλευει το πραγμα...το τσιπακι---οποιο και ειναι αυτο---διορθωνει πανω στα δεδομενα του εγκεφαλου και δεν τον παρακαμτει! Ποση πιεση βενζινης εχεις? Αν ειναι stock πρεπει να την αυξησεις λιγακι...
Εγω παντως επιμενω κανενας με δυναμομετρηση υπαρχει???
ερωτηση απο εναν ασχετο η ρυθμιση απο τα trim pots (καυσαναλυση ???) ειναι αρκετη για να διορθωσει τα πραγματα ?
και εαν ειναι πρεπει να διορθωσει μετα το chip σωστα?
:bye:
-
φιλε Αργυρη εγω που τα εχω τα 57αρια πανω και πριν απο αυτα ειχα τα 54αρια ,το μηχανακι παει καλυτερα.αυτη ειναι η γνωμη η δικη μου και του μηχανικου μου που το ρυθμισει με wideband commander και πριν και τωρα.τωρινη δυναμομετρηση δεν εχω βεβαια.
-
Δε σου είπα τίποτα ρε george απλά είπα οτι το μηχανάκι δεν μπορεί με τίποτε να μειώσει την ποσότητα της βενζίνης.... μέσα στον άλλο μήνα θα το κάνω και εγώ οπότε θα μπορούμε να συγκρίνουμε..... Και μιας και το έφερε η κουβέντα μήπως έχεις το καπάκι του φιλτροκουτιού που θα το χρειαστώ???
αν δεν το χρειάζεσαι εσύ βεβαίως.... :D
-
Δε σου είπα τίποτα ρε george απλά είπα οτι το μηχανάκι δεν μπορεί με τίποτε να μειώσει την ποσότητα της βενζίνης.... μέσα στον άλλο μήνα θα το κάνω και εγώ οπότε θα μπορούμε να συγκρίνουμε..... Και μιας και το έφερε η κουβέντα μήπως έχεις το καπάκι του φιλτροκουτιού που θα το χρειαστώ???
αν δεν το χρειάζεσαι εσύ βεβαίως.... :D
εχεις πμ
-
σημερα μου μπηκε η ιδεα να το Engine diagnositic που λενε ολα τα μανουαλ πριν αρχισεις το service η οτιδήποτε αλλο εγω στο μανουαλ διαβασα οτι πρεπει να ειναι DIAG 0 εμενα ειναι 1 απο οτι καταλαβα το ρυθμισμα εχει γινει μαλλον ξεριθμισμα αν τα βασικα ειναι λαθος σωστα? η κανω λαθος?
-
σημερα μου μπηκε η ιδεα να το Engine diagnositic που λενε ολα τα μανουαλ πριν αρχισεις το service η οτιδήποτε αλλο εγω στο μανουαλ διαβασα οτι πρεπει να ειναι DIAG 0 εμενα ειναι 1 απο οτι καταλαβα το ρυθμισμα εχει γινει μαλλον ξεριθμισμα αν τα βασικα ειναι λαθος σωστα? η κανω λαθος?
Μηπως αυτο ειναι η ρυθμιση του TPS? :thnk:
-
σημερα μου μπηκε η ιδεα να το Engine diagnositic που λενε ολα τα μανουαλ πριν αρχισεις το service η οτιδήποτε αλλο εγω στο μανουαλ διαβασα οτι πρεπει να ειναι DIAG 0 εμενα ειναι 1 απο οτι καταλαβα το ρυθμισμα εχει γινει μαλλον ξεριθμισμα αν τα βασικα ειναι λαθος σωστα? η κανω λαθος?
Μηπως αυτο ειναι η ρυθμιση του TPS? :thnk:
:ohyes:
-
για το TPS λεω και εγω στα μανουαλ που διαβασα η ενδείξεις ητανε -1 0 1 και λεει οτι πρεπει να ειναι 0 σωστα η κανω λαθος?
-
για το TPS λεω και εγω στα μανουαλ που διαβασα η ενδείξεις ητανε -1 0 1 και λεει οτι πρεπει να ειναι 0 σωστα η κανω λαθος?
Ναι στο 0 πρεπει να το ρυθμισεις.
-
είναι αυτό που σου έλεγα ρε γιώργο...
πρώτα το βάζεις στο 0 και μετά ρυθμίζεις τα σώματα.
όποτε θες τα (ξανα)λέμε και από κοντά. :bye:
-
για το TPS λεω και εγω στα μανουαλ που διαβασα η ενδείξεις ητανε -1 0 1 και λεει οτι πρεπει να ειναι 0 σωστα η κανω λαθος?
Ναι στο 0 πρεπει να το ρυθμισεις.
taso φιλε μου για να μπεις στο θεμα δες το πρωτο ποστ το μηχανακι το εχω παρει απο τον μηχανικο και για εμενα πρωσοπικα δεν δουλευει τιποτα σωστα.
Τωρα να κανω μια ερωτηση να μου πει καποιος αν χρειαζεται η οχι στο μηχανακι τωρα εχω το eprom με map για τα 57mm ΤΒ οπως ειπε ο μηχανικος δεν προκειται να δουλεψει ετσι και θελει power commander εσεις η γνώμη σας.(για το eprom με ρωτησε τη φοραω στο μηχανακι του ειπε τις λεπτομεριες και μου το εστειλε)
-
είναι αυτό που σου έλεγα ρε γιώργο...
πρώτα το βάζεις στο 0 και μετά ρυθμίζεις τα σώματα.
όποτε θες τα (ξανα)λέμε και από κοντά. :bye:
Κοιτα εφοσον ειπε οτι το ρυθμισε και σου ειπα απο κοντα πως και απορησες και εσυ ο μηχανικος επρεπε να το κανει αυτο οχι εγω και σε ξαναρωταω το μηχανακι το ειδες απο κοντα εσυ τι πιστευεις?
-
για το TPS λεω και εγω στα μανουαλ που διαβασα η ενδείξεις ητανε -1 0 1 και λεει οτι πρεπει να ειναι 0 σωστα η κανω λαθος?
Ναι στο 0 πρεπει να το ρυθμισεις.
taso φιλε μου για να μπεις στο θεμα δες το πρωτο ποστ το μηχανακι το εχω παρει απο τον μηχανικο και για εμενα πρωσοπικα δεν δουλευει τιποτα σωστα.
Τωρα να κανω μια ερωτηση να μου πει καποιος αν χρειαζεται η οχι στο μηχανακι τωρα εχω το eprom με map για τα 57mm ΤΒ οπως ειπε ο μηχανικος δεν προκειται να δουλεψει ετσι και θελει power commander εσεις η γνώμη σας.(για το eprom με ρωτησε τη φοραω στο μηχανακι του ειπε τις λεπτομεριες και μου το εστειλε)
Αυτο που θελεις να κανεις,το εχω κανει,αλλα με 54 σωματα.Χωρις κομαντερ δεν θα δουλεψει σωστα.Τσιπακι πηρα Factory pro.Στο τελος και αφου ρυθμιστηκε το μηχανακι τοτε εβαλα το TPS στο 0 και εστρωσε τελειως.Το εγραφε και στις οδηγιες που μου εστειλαν με το τσιπακι.....οτι αν δεν δουλευει σωστα στο ρελαντι και ξεκιναει δυσκολα ρυθμιστε το TPS στο 0.
-
για το TPS λεω και εγω στα μανουαλ που διαβασα η ενδείξεις ητανε -1 0 1 και λεει οτι πρεπει να ειναι 0 σωστα η κανω λαθος?
Ναι στο 0 πρεπει να το ρυθμισεις.
taso φιλε μου για να μπεις στο θεμα δες το πρωτο ποστ το μηχανακι το εχω παρει απο τον μηχανικο και για εμενα πρωσοπικα δεν δουλευει τιποτα σωστα.
Τωρα να κανω μια ερωτηση να μου πει καποιος αν χρειαζεται η οχι στο μηχανακι τωρα εχω το eprom με map για τα 57mm ΤΒ οπως ειπε ο μηχανικος δεν προκειται να δουλεψει ετσι και θελει power commander εσεις η γνώμη σας.(για το eprom με ρωτησε τη φοραω στο μηχανακι του ειπε τις λεπτομεριες και μου το εστειλε)
Αυτο που θελεις να κανεις,το εχω κανει,αλλα με 54 σωματα.Χωρις κομαντερ δεν θα δουλεψει σωστα.Τσιπακι πηρα Factory pro.Στο τελος και αφου ρυθμιστηκε το μηχανακι τοτε εβαλα το TPS στο 0 και εστρωσε τελειως.Το εγραφε και στις οδηγιες που μου εστειλαν με το τσιπακι.....οτι αν δεν δουλευει σωστα στο ρελαντι και ξεκιναει δυσκολα ρυθμιστε το TPS στο 0.
εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το ξεκηνιμα εν κινηση ειναι το θεμα παρα πολλες ακαφτες και τρελα λεφτα στην βενζινα :P
-
για το TPS λεω και εγω στα μανουαλ που διαβασα η ενδείξεις ητανε -1 0 1 και λεει οτι πρεπει να ειναι 0 σωστα η κανω λαθος?
Ναι στο 0 πρεπει να το ρυθμισεις.
taso φιλε μου για να μπεις στο θεμα δες το πρωτο ποστ το μηχανακι το εχω παρει απο τον μηχανικο και για εμενα πρωσοπικα δεν δουλευει τιποτα σωστα.
Τωρα να κανω μια ερωτηση να μου πει καποιος αν χρειαζεται η οχι στο μηχανακι τωρα εχω το eprom με map για τα 57mm ΤΒ οπως ειπε ο μηχανικος δεν προκειται να δουλεψει ετσι και θελει power commander εσεις η γνώμη σας.(για το eprom με ρωτησε τη φοραω στο μηχανακι του ειπε τις λεπτομεριες και μου το εστειλε)
Αυτο που θελεις να κανεις,το εχω κανει,αλλα με 54 σωματα.Χωρις κομαντερ δεν θα δουλεψει σωστα.Τσιπακι πηρα Factory pro.Στο τελος και αφου ρυθμιστηκε το μηχανακι τοτε εβαλα το TPS στο 0 και εστρωσε τελειως.Το εγραφε και στις οδηγιες που μου εστειλαν με το τσιπακι.....οτι αν δεν δουλευει σωστα στο ρελαντι και ξεκιναει δυσκολα ρυθμιστε το TPS στο 0.
εγω δεν εχω κανενα προβλημα με το ξεκηνιμα εν κινηση ειναι το θεμα παρα πολλες ακαφτες και τρελα λεφτα στην βενζινα :P
Αρα δεν εχει γινει σωστο ρυθμισμα στην μοτοσυκλετα σου
-
το μηχανακι σου πιθανοτητα μπορει να εχει προβλημα στην ρυθμιση και θα φτιαξει μονο με powercommander γιατι η πατεντα ειναι μεγαλη για μαμα μηχανακι,αλλα μπορει να εχεις θεμα με την πιεση της βενζινης σου η απο ρυθμιστη η απο τρομπα :thnk:
-
κανονικα επρεπε να δουλεψει. μην πας σε power comm ακομα.οτι ειναι να κανεις πρεπει να το κανεις σωστα για να παρεις οτι καλυτερο,
εαν η eproom ειναι σωστα σχεδιασμενη, θα πρεπει να δουλεψει σε ολο το φασμα των στροφων.τα σωμματα ειναι plug and play. δουλευουν κανονικα ακομα κ με μαμα chip απλα δεν θα αποδιδει , η δυναμομετρηση ειναι αλλο θεμα.
η διαδικασια ειναι απλη...
πρωτα συγχρονιζεις κυλινδρους σωστα...μετα σεταρεις στροφες του ρελαντι....μετα θεση του tps που πρεπει να ναι 0...και τελος ρυθμιζεις τα trim ports
οπως προανεφερε ο αργυρης πιο πανω, τα 57 ειναι υπερβολη γι αυτο το μοτερ, μεχρι 54mm κ με το καταληλο προγραμμα στο chip και σωστη πιεση βενζινης βλεπεις ικανοπ. νουμερα κ σε ρομη κ σε δυναμη για το κοστος της μετατροπης.
τα 57mm ειναι υπερβολη γιατι μειωνεται δραματικα η ταχυτητα εισαγωγης του αερα λογω μεγαλης διατομης...δεν μπορει να τα υποστηριξει , οχι οτι δεν δουλευει, απλα δεν κερδιζεις τιποτα σημαντικο απο 54 σε 57mm....πρεπει να επεμβεις σε βαλβιδες (τοποθετηση μεγαλυτερων) αλλα κ σε μεγαλυτερους σωληνες εξαγωγης (χταποδι) στην εξατμιση ωστε να μπορεις να παρεις τα μεγιστα , με το σωστο προγραμμα εννοειται
κ παρακαλω παιδια να ξερετε οτι το power comm ειναι για να διορθωνει μικρες τρυπες σε μια χαρτογραφηση, δεν ειναι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
η μετατροπη απο 51 σε 57 χαλαει παρα πολυ την αρμονια του κινητηρα κ δεν διορθωνεται επιτυχως με power comm.
πρεπει να αλλαξει ριζικα το προγραμμα κ μετα διορθωνεις τις οποιες διακυμανσεις με ενα power comm για τον λογο οτι ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος ενω τα chipακια ειναι κλωνοι ενος προγραμματος που σχεδιαστηκε στο μηχανακι που χρησιμοποιησανε για αυτην την δουλεια...δεν πα να πει οτι θα δουλεψει τελεια κ στο δικο σου αλλα ουτε κ θα πρεπει να εχει μεγαλη αποκλιση εαν εχουν ολες τις παραμετρους ιδιες
-
κανονικα επρεπε να δουλεψει. μην πας σε power comm ακομα.οτι ειναι να κανεις πρεπει να το κανεις σωστα για να παρεις οτι καλυτερο,
εαν η eproom ειναι σωστα σχεδιασμενη, θα πρεπει να δουλεψει σε ολο το φασμα των στροφων.τα σωμματα ειναι plug and play. δουλευουν κανονικα ακομα κ με μαμα chip απλα δεν θα αποδιδει , η δυναμομετρηση ειναι αλλο θεμα.
η διαδικασια ειναι απλη...
πρωτα συγχρονιζεις κυλινδρους σωστα...μετα σεταρεις στροφες του ρελαντι....μετα θεση του tps που πρεπει να ναι 0...και τελος ρυθμιζεις τα trim ports
οπως προανεφερε ο αργυρης πιο πανω, τα 57 ειναι υπερβολη γι αυτο το μοτερ, μεχρι 54mm κ με το καταληλο προγραμμα στο chip και σωστη πιεση βενζινης βλεπεις ικανοπ. νουμερα κ σε ρομη κ σε δυναμη για το κοστος της μετατροπης.
τα 57mm ειναι υπερβολη γιατι μειωνεται δραματικα η ταχυτητα εισαγωγης του αερα λογω μεγαλης διατομης...δεν μπορει να τα υποστηριξει , οχι οτι δεν δουλευει, απλα δεν κερδιζεις τιποτα σημαντικο απο 54 σε 57mm....πρεπει να επεμβεις σε βαλβιδες (τοποθετηση μεγαλυτερων) αλλα κ σε μεγαλυτερους σωληνες εξαγωγης (χταποδι) στην εξατμιση ωστε να μπορεις να παρεις τα μεγιστα , με το σωστο προγραμμα εννοειται
κ παρακαλω παιδια να ξερετε οτι το power comm ειναι για να διορθωνει μικρες τρυπες σε μια χαρτογραφηση, δεν ειναι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
η μετατροπη απο 51 σε 57 χαλαει παρα πολυ την αρμονια του κινητηρα κ δεν διορθωνεται επιτυχως με power comm.
πρεπει να αλλαξει ριζικα το προγραμμα κ μετα διορθωνεις τις οποιες διακυμανσεις με ενα power comm για τον λογο οτι ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος ενω τα chipακια ειναι κλωνοι ενος προγραμματος που σχεδιαστηκε στο μηχανακι που χρησιμοποιησανε για αυτην την δουλεια...δεν πα να πει οτι θα δουλεψει τελεια κ στο δικο σου αλλα ουτε κ θα πρεπει να εχει μεγαλη αποκλιση εαν εχουν ολες τις παραμετρους ιδιες
Billakooo το κιτ Εdwards που πούλαγε η aprilia εκανε δουλειά? και τι παραπάνω είχε το RSVR Edwards από ένα απλό mille και το δίνανε με 57άρια σώματα ??? λέγε να μαθαίνουμε
-
κανονικα επρεπε να δουλεψει. μην πας σε power comm ακομα.οτι ειναι να κανεις πρεπει να το κανεις σωστα για να παρεις οτι καλυτερο,
εαν η eproom ειναι σωστα σχεδιασμενη, θα πρεπει να δουλεψει σε ολο το φασμα των στροφων.τα σωμματα ειναι plug and play. δουλευουν κανονικα ακομα κ με μαμα chip απλα δεν θα αποδιδει , η δυναμομετρηση ειναι αλλο θεμα.
η διαδικασια ειναι απλη...
πρωτα συγχρονιζεις κυλινδρους σωστα...μετα σεταρεις στροφες του ρελαντι....μετα θεση του tps που πρεπει να ναι 0...και τελος ρυθμιζεις τα trim ports
οπως προανεφερε ο αργυρης πιο πανω, τα 57 ειναι υπερβολη γι αυτο το μοτερ, μεχρι 54mm κ με το καταληλο προγραμμα στο chip και σωστη πιεση βενζινης βλεπεις ικανοπ. νουμερα κ σε ρομη κ σε δυναμη για το κοστος της μετατροπης.
τα 57mm ειναι υπερβολη γιατι μειωνεται δραματικα η ταχυτητα εισαγωγης του αερα λογω μεγαλης διατομης...δεν μπορει να τα υποστηριξει , οχι οτι δεν δουλευει, απλα δεν κερδιζεις τιποτα σημαντικο απο 54 σε 57mm....πρεπει να επεμβεις σε βαλβιδες (τοποθετηση μεγαλυτερων) αλλα κ σε μεγαλυτερους σωληνες εξαγωγης (χταποδι) στην εξατμιση ωστε να μπορεις να παρεις τα μεγιστα , με το σωστο προγραμμα εννοειται
κ παρακαλω παιδια να ξερετε οτι το power comm ειναι για να διορθωνει μικρες τρυπες σε μια χαρτογραφηση, δεν ειναι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
η μετατροπη απο 51 σε 57 χαλαει παρα πολυ την αρμονια του κινητηρα κ δεν διορθωνεται επιτυχως με power comm.
πρεπει να αλλαξει ριζικα το προγραμμα κ μετα διορθωνεις τις οποιες διακυμανσεις με ενα power comm για τον λογο οτι ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος ενω τα chipακια ειναι κλωνοι ενος προγραμματος που σχεδιαστηκε στο μηχανακι που χρησιμοποιησανε για αυτην την δουλεια...δεν πα να πει οτι θα δουλεψει τελεια κ στο δικο σου αλλα ουτε κ θα πρεπει να εχει μεγαλη αποκλιση εαν εχουν ολες τις παραμετρους ιδιες
επειδή έτυχε να ήμουνα μπροστά στο ρυθμισμα τα βηματα ητανε τα εξής
καυσαναλυση και ταυτοχρονα ρυθμιση trim pots
μετα τις βιδες απο τα σωματα με το αυτί
και η θεση του TPS δεν εγινε ποτε
-
επειδή έτυχε να ήμουνα μπροστά στο ρυθμισμα τα βηματα ητανε τα εξής
καυσαναλυση και ταυτοχρονα ρυθμιση trim pots
μετα τις βιδες απο τα σωματα με το αυτί
και η θεση του TPS δεν εγινε ποτε
Ρε φιλε, δεν το εχω παρακολουθησει ολο το θεμα σου, αλλα ειναι σοβαρος ο τυπος που το πηγες? Ποιο αυτι και ποιο ποδι? Πλακα μας κανει ο δικος σου? :pray: :pray:
Ο συγχρονισμος (αυτο κανουν οι βιδες στα σωματα που λες) ειναι το πρωτο που πρεπει να γινει και μαλιστα πρεπει να εχεις υποπιεσομετρο (70ευρω κανει το Carbtune για μεχρι 4 κυλινδρους).
Επισης και η 2 βιδες πρεπει να ειναι ανοιχτες (τουλαχιστον η μια απο τις 2 να ειναι λιγο ανοιχτη-δεν θυμαμαι ακριβως)
Ακολουθα τις συμβουλες του bill και μετα τσεκαρε τι σου κανει ή οχι το μηχανακι, αλλα τραβα το σε καποιον που ξερει τι του γινετε.
ΕDIT.
Το διαβασα επακριβως ολο. Ισχυει οτι σου ειπα εγω στην αρχη και οτι σου λεει ακριβως ο bill, εφοσον το τσιπακι σου δουλευει ολοσωστα σε πολλους αλλους.
Εαν και παλι δεν δουλεψει (δικη μου γνωμη) τοτε κατι φταιει με το μηχανακι σου. Χανια-Πειραιας ειναι ενα πλοιο ΜΟΝΟ ;)
-
επειδή έτυχε να ήμουνα μπροστά στο ρυθμισμα τα βηματα ητανε τα εξής
καυσαναλυση και ταυτοχρονα ρυθμιση trim pots
μετα τις βιδες απο τα σωματα με το αυτί
και η θεση του TPS δεν εγινε ποτε
Ρε φιλε, δεν το εχω παρακολουθησει ολο το θεμα σου, αλλα ειναι σοβαρος ο τυπος που το πηγες? Ποιο αυτι και ποιο ποδι? Πλακα μας κανει ο δικος σου? :pray: :pray:
Ο συγχρονισμος (αυτο κανουν οι βιδες στα σωματα που λες) ειναι το πρωτο που πρεπει να γινει και μαλιστα πρεπει να εχεις υποπιεσομετρο (70ευρω κανει το Carbtune για μεχρι 4 κυλινδρους).
Επισης και η 2 βιδες πρεπει να ειναι ανοιχτες (τουλαχιστον η μια απο τις 2 να ειναι λιγο ανοιχτη-δεν θυμαμαι ακριβως)
Ακολουθα τις συμβουλες του bill και μετα τσεκαρε τι σου κανει ή οχι το μηχανακι, αλλα τραβα το σε καποιον που ξερει τι του γινετε.
ΕDIT.
Το διαβασα επακριβως ολο. Ισχυει οτι σου ειπα εγω στην αρχη και οτι σου λεει ακριβως ο bill, εφοσον το τσιπακι σου δουλευει ολοσωστα σε πολλους αλλους.
Εαν και παλι δεν δουλεψει (δικη μου γνωμη) τοτε κατι φταιει με το μηχανακι σου. Χανια-Πειραιας ειναι ενα πλοιο ΜΟΝΟ ;)
εχω απελπιστη πλεων :( οσο για το μηχανακι με τα 51 δουλευε ρολοι μετα με τα 57 και τα πρωτα ρυθμισματα αρχισαν ολα
-
μια αλλη ερωτηση η υποπιεση ποσο πρεπει να ειναι ανα κυλινδρο?
-
μια αλλη ερωτηση η υποπιεση ποσο πρεπει να ειναι ανα κυλινδρο?
δεν υπαρχει καποια τιμη.
ο συγχρονισμος κυλινδρων γινετε για να ''μαρσαρουν'' κ οι δυο το ιδιο κ οχι για να ορισεις καποια συγκεκριμενη υποπιεση
η βιδες (bypass screws) ειναι καθαρα κ μονο για την ρυθμιση των υποπιεσεων κ στην ουσια διωρθωνεις την διαφορα της στεγανοπ. των πεταλουδων απο την κατασκευη τους.
δεν υπαρχει καποιος κανονας για το ποια βιδα πρεπει να ειναι ανοιχτη. υπαρχουν μηχανακια που δεν χρειαζεται να ανοιξεις καμια απο τις 2.
επισης στο τελος τις διαδικασιας δεν μπορεις να εχεις κ της 2 βιδες ανοιχτες. μονο μια απο τις 2 πρεπει να ειναι ανοιχτη η αλλιως καμια.
επειδη οι πεταλουδες κινουντε στον ιδιο αξονα, δεν μπορεις να τις ρυθμισεις χωριστα, για υτο ανοιγεις την μια βιδα απο τον κυλινδρο που εχει την ψηλοτερη τιμη ωστε μεχρι να φτασει στην ιδια ευθεια με τον αλλο
-
Καπου στο af1 ειχα διαβασει οτι χρεαιζεται και οι 2 να ειναι ελαχιστα ανοιχτες και αυτο για να υπαρχει σταθεροτητα στο ρελαντι :thnk: :thnk:
Βεβαια, επειδη αφορουσε τα πρωτης γενιας mille δεν του εδωσα ιδιαιτερη σημασια, οποτε μπορει και να κανω λαθος :D :D :D
-
άλλη μια ερώτηση στην καυσαναλιση Bill πόσο το τις % το βάζεις?
-
2.5 me 3.5 ...εξαρτατε απ το τσιπακι κ τι φοραει το μηχανακι
-
εμενα με το υπαρχον eprom το εβαλε στο 3
Υ.Γ
(Bill ποτε ειπες πως ερχεσαι διακοπες χανια :P)
-
Ερωτηση οταν γινουν τα βηματα που λες οπως πρεπει μετα για καυσαναλυση τη θα πρεπει να πειραξει μονο τα τριμ ποτς? ή και κατι αλλο ?
κανονικα επρεπε να δουλεψει. μην πας σε power comm ακομα.οτι ειναι να κανεις πρεπει να το κανεις σωστα για να παρεις οτι καλυτερο,
εαν η eproom ειναι σωστα σχεδιασμενη, θα πρεπει να δουλεψει σε ολο το φασμα των στροφων.τα σωμματα ειναι plug and play. δουλευουν κανονικα ακομα κ με μαμα chip απλα δεν θα αποδιδει , η δυναμομετρηση ειναι αλλο θεμα.
η διαδικασια ειναι απλη...
πρωτα συγχρονιζεις κυλινδρους σωστα...μετα σεταρεις στροφες του ρελαντι....μετα θεση του tps που πρεπει να ναι 0...και τελος ρυθμιζεις τα trim ports
οπως προανεφερε ο αργυρης πιο πανω, τα 57 ειναι υπερβολη γι αυτο το μοτερ, μεχρι 54mm κ με το καταληλο προγραμμα στο chip και σωστη πιεση βενζινης βλεπεις ικανοπ. νουμερα κ σε ρομη κ σε δυναμη για το κοστος της μετατροπης.
τα 57mm ειναι υπερβολη γιατι μειωνεται δραματικα η ταχυτητα εισαγωγης του αερα λογω μεγαλης διατομης...δεν μπορει να τα υποστηριξει , οχι οτι δεν δουλευει, απλα δεν κερδιζεις τιποτα σημαντικο απο 54 σε 57mm....πρεπει να επεμβεις σε βαλβιδες (τοποθετηση μεγαλυτερων) αλλα κ σε μεγαλυτερους σωληνες εξαγωγης (χταποδι) στην εξατμιση ωστε να μπορεις να παρεις τα μεγιστα , με το σωστο προγραμμα εννοειται
κ παρακαλω παιδια να ξερετε οτι το power comm ειναι για να διορθωνει μικρες τρυπες σε μια χαρτογραφηση, δεν ειναι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.
η μετατροπη απο 51 σε 57 χαλαει παρα πολυ την αρμονια του κινητηρα κ δεν διορθωνεται επιτυχως με power comm.
πρεπει να αλλαξει ριζικα το προγραμμα κ μετα διορθωνεις τις οποιες διακυμανσεις με ενα power comm για τον λογο οτι ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος ενω τα chipακια ειναι κλωνοι ενος προγραμματος που σχεδιαστηκε στο μηχανακι που χρησιμοποιησανε για αυτην την δουλεια...δεν πα να πει οτι θα δουλεψει τελεια κ στο δικο σου αλλα ουτε κ θα πρεπει να εχει μεγαλη αποκλιση εαν εχουν ολες τις παραμετρους ιδιες