APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: lospsi στις Δεκέμβριος 19, 2019, 10:43:27 μμ
-
Κύριοι,
Σας παραθέτω φώτο από το φιλτροκούτι μου. Στην δεξιά μεριά ήταν ανοικτές οι δύο έξοδοι, η αριστερά ξέρω ότι είναι για τις αναθυμιάσεις, έβαλα ένα σωληνάκι και το τάπωσα. Την δεξιά την ταπώνω επίσης? Τι είναι? Βλέπω επίσης ταπωμένη και μια έξοδο στα σώματα ψεκασμού.
Για δώστε τα φώτα σας οι πιο έμπειροι.
-
Αυτο που δειχνεις στο φιλτροκουτι γιωργο ειναι ηδη κλειστο. Το αλλο στα σωμματα ψεκασμου ειναι για να μπαινει το υποπιεσομετρο για συγχρονισμο κυλίνδρων
-
Αυτο που δειχνεις στο φιλτροκουτι γιωργο ειναι ηδη κλειστο. Το αλλο στα σωμματα ψεκασμου ειναι για να μπαινει το υποπιεσομετρο για συγχρονισμο κυλίνδρων
Μερσί μεσιέ!
Όλα οκ λοιπόν προς το παρόν, αν και μάλλον το φιλτροκούτι θα έχει μπόλικο λαδάκι μέσα. Θα το δω σε επόμενο χρόνο
-
Αυτες οι μαλακιουλες για την υποπιεση με φαινονται σαν να θελουν να "φυγουν". Τσεκαρε τες και ακομα καλυτερα βαλε και κανα σφιχτηρα εκει.
PS: Θα το δω σε επόμενο χρόνο
Θα το εχεις κρατησει μεχρι τοτε; :thnk: :thnk: :thnk:
-
Σε συνέχεια του θέματος, μιας και σιγά σιγά θα αρχίσουμε όλοι να έχουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο, σκέφτομαι μπας και κάνω μια μετατροπή στην εισαγωγή του φιλτροκουτιού.
Είναι συνηθισμένη μετατροπή η τοποθέτηση εισαγωγής (ή snorkel) από αρχικά πρώτης γενιάς Mille στα επόμενης γενιάς Mille και Tuono (μιλάμε πάντα για Gen1 μηχανές βέβαια) καθώς είναι πιο "ανοικτό", με μεγαλύτερες τρύπες για την είσοδο του αέρα στο υπάρχον φιλτροκούτι. Δυστυχώς, η εύρεση τέτοιας εισαγωγής πλέον είναι δύσκολη ενώ συνήθως κοστίζει και αρκετά (αν βρεθεί σαν μτχ, καινούργιο πλέον δεν υπάρχει).
Στο apriliaforum, ένας Πολωνός έκατσε και άνοιξε την υπάρχουσα εισαγωγή από Tuono και με dremelακι "έφαγε" τις τρύπες, άνοιξε τις διατομές ώστε να προσωμοιώσουν την εισαγωγή με αυτή των αρχικών Mille. Με μπόνους την εφαρμογή των άκρων του σνόρκελ στο πλαίσιο χωρίς πατέντες (στα Mille οι άκρες ειναι διαφορετικές και πρέπει να βρεθεί τρόπος να σφραγίσουν σωστά, συνήθως με κάποιο αυτοκόλλητο σφουγγαράκι).
Θα αναφέρω αποτελέσματα αν και όταν ασχοληθώ, νομίζω ότι μόνο κέρδος μπορεί να υπάρχει ακόμα και αν δεν ακολουθήσει "φλασάρισμα". Τι λέτε?
-
προχωρα...μετα με ενα φλασαρισμα στην ecu θα το φερεις στα ισα του
-
προχωρα...μετα με ενα φλασαρισμα στην ecu θα το φερεις στα ισα του
Δεν θέλω να φλασάρω γιατί είναι λεφτά που δεν μπορώ να πάρω πίσω. Δεν έχω αποφασίσει αν θα το κρατήσω ή θα το δώσω ακόμα (αν και με τα τωρινά δεδομένα, μας βλέπω όλους να πέρνουμε το 3ο το μακρύτερο για αρκετό καιρό...)
-
προχωρα...μετα με ενα φλασαρισμα στην ecu θα το φερεις στα ισα του
Δεν θέλω να φλασάρω γιατί είναι λεφτά που δεν μπορώ να πάρω πίσω. Δεν έχω αποφασίσει αν θα το κρατήσω ή θα το δώσω ακόμα (αν και με τα τωρινά δεδομένα, μας βλέπω όλους να πέρνουμε το 3ο το μακρύτερο για αρκετό καιρό...)
Αυτό ξαναπεστω..ο καιρός είναι περίεργος :P :D
-
Σε συνέχεια του θέματος, μιας και σιγά σιγά θα αρχίσουμε όλοι να έχουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο, σκέφτομαι μπας και κάνω μια μετατροπή στην εισαγωγή του φιλτροκουτιού.
Είναι συνηθισμένη μετατροπή η τοποθέτηση εισαγωγής (ή snorkel) από αρχικά πρώτης γενιάς Mille στα επόμενης γενιάς Mille και Tuono (μιλάμε πάντα για Gen1 μηχανές βέβαια) καθώς είναι πιο "ανοικτό", με μεγαλύτερες τρύπες για την είσοδο του αέρα στο υπάρχον φιλτροκούτι. Δυστυχώς, η εύρεση τέτοιας εισαγωγής πλέον είναι δύσκολη ενώ συνήθως κοστίζει και αρκετά (αν βρεθεί σαν μτχ, καινούργιο πλέον δεν υπάρχει).
Στο apriliaforum, ένας Πολωνός έκατσε και άνοιξε την υπάρχουσα εισαγωγή από Tuono και με dremelακι "έφαγε" τις τρύπες, άνοιξε τις διατομές ώστε να προσωμοιώσουν την εισαγωγή με αυτή των αρχικών Mille. Με μπόνους την εφαρμογή των άκρων του σνόρκελ στο πλαίσιο χωρίς πατέντες (στα Mille οι άκρες ειναι διαφορετικές και πρέπει να βρεθεί τρόπος να σφραγίσουν σωστά, συνήθως με κάποιο αυτοκόλλητο σφουγγαράκι).
Θα αναφέρω αποτελέσματα αν και όταν ασχοληθώ, νομίζω ότι μόνο κέρδος μπορεί να υπάρχει ακόμα και αν δεν ακολουθήσει "φλασάρισμα". Τι λέτε?
δε θα κανεις τπτ
αυτο που "ανοιγει"ειναι ο θαλαμος αντηχησης(κοβει τον θόρυβο του αερα κατα την εισαγωγη)
αυτο που θες ειναι να μεγαλωσεις τις εισαγωγες αερα
αυτες λογω υλικου,δεν ανοιγουν
-
δε θα κανεις τπτ
αυτο που "ανοιγει"ειναι ο θαλαμος αντηχησης(κοβει τον θόρυβο του αερα κατα την εισαγωγη)
αυτο που θες ειναι να μεγαλωσεις τις εισαγωγες αερα
αυτες λογω υλικου,δεν ανοιγουν
έλεγα μήπως άνοιγαν λίγο και οι εισαγωγές αέρα, από τις φωτό έτσι φαινόταν. Σκατούλες, δεν κάνω τπτ δηλαδη...
-
δε θα κανεις τπτ
αυτο που "ανοιγει"ειναι ο θαλαμος αντηχησης(κοβει τον θόρυβο του αερα κατα την εισαγωγη)
αυτο που θες ειναι να μεγαλωσεις τις εισαγωγες αερα
αυτες λογω υλικου,δεν ανοιγουν
έλεγα μήπως άνοιγαν λίγο και οι εισαγωγές αέρα, από τις φωτό έτσι φαινόταν. Σκατούλες, δεν κάνω τπτ δηλαδη...
Έλα πάρε το δικό μου να ασχοληθείς τώρα που έχεις περισσότερο χρόνο :D :D :D
-
δε θα κανεις τπτ
αυτο που "ανοιγει"ειναι ο θαλαμος αντηχησης(κοβει τον θόρυβο του αερα κατα την εισαγωγη)
αυτο που θες ειναι να μεγαλωσεις τις εισαγωγες αερα
αυτες λογω υλικου,δεν ανοιγουν
έλεγα μήπως άνοιγαν λίγο και οι εισαγωγές αέρα, από τις φωτό έτσι φαινόταν. Σκατούλες, δεν κάνω τπτ δηλαδη...
Έλα πάρε το δικό μου να ασχοληθείς τώρα που έχεις περισσότερο χρόνο :D :D :D
Εσένα πρέπει να σου ξηλώσω εκείνα τα αυτοκόλλητα akrapovic στις εξατμίσεις και να βάλεις της προκοπής :)
-
δε θα κανεις τπτ
αυτο που "ανοιγει"ειναι ο θαλαμος αντηχησης(κοβει τον θόρυβο του αερα κατα την εισαγωγη)
αυτο που θες ειναι να μεγαλωσεις τις εισαγωγες αερα
αυτες λογω υλικου,δεν ανοιγουν
έλεγα μήπως άνοιγαν λίγο και οι εισαγωγές αέρα, από τις φωτό έτσι φαινόταν. Σκατούλες, δεν κάνω τπτ δηλαδη...
Έλα πάρε το δικό μου να ασχοληθείς τώρα που έχεις περισσότερο χρόνο :D :D :D
Εσένα πρέπει να σου ξηλώσω εκείνα τα αυτοκόλλητα akrapovic στις εξατμίσεις και να βάλεις της προκοπής :)
Μια χαρά διακριτικά είναι....αν είναι να αλλάξω θα γίνει αλλαγή σε όλο το σύστημα εξάτμισης αλλά στην παρούσα φάση ούτε σαν σκέψη....εξάλλου μόλις τις έκανε σέρβις και είναι όλα καινούργια :D
-
Αφήνω αυτό εδώ να υπάρχει :D
http://www.jollyscarbon.co.uk/Gen1_Air_Tray.html
-
Group Buy ή group make κανείς;;;;;;
-
Πανάλαφρο δείχνει.... :kalo:
-
Group Buy ή group make κανείς;;;;;;
ανάβω φωτιές ε?
Πανάλαφρο δείχνει.... :kalo:
Από 1,82κ σε 0,22κ :ohmy:
-
Αφήνω αυτό εδώ να υπάρχει :D
http://www.jollyscarbon.co.uk/Gen1_Air_Tray.html
Ειναι πολυ ελαφρυ,πολυ "ανοιχτο"αλλα δεν ειναι φιλτροκουτι
Δεν στεγανοποιει,μπαζει αερα πολυ αλλα και ζεστο αερα απο το μοτερ
Αν δεν μας ενδιαφερει η αποδοση αλλα μονο το βαρος ειναι καλο
-
Αφήνω αυτό εδώ να υπάρχει :D
http://www.jollyscarbon.co.uk/Gen1_Air_Tray.html
Ειναι πολυ ελαφρυ,πολυ "ανοιχτο"αλλα δεν ειναι φιλτροκουτι
Δεν στεγανοποιει,μπαζει αερα πολυ αλλα και ζεστο αερα απο το μοτερ
Αν δεν μας ενδιαφερει η αποδοση αλλα μονο το βαρος ειναι καλο
Δεν σφραγίζει με το τεποζιτο για να μην μπαίνει αέρας από αλλου παρά μόνο από το ram air;
-
Ειναι πολυ ελαφρυ,πολυ "ανοιχτο"αλλα δεν ειναι φιλτροκουτι
Δεν στεγανοποιει,μπαζει αερα πολυ αλλα και ζεστο αερα απο το μοτερ
Αν δεν μας ενδιαφερει η αποδοση αλλα μονο το βαρος ειναι καλο
Σίγουρα είναι πολύ ανοικτό και ίσως να μπάζει όπως λες. Μου κάνει εντύπωση που δεν έχει κάποιο λάστιχο στεγανοποίησης περιμετρικά. Τι διαφορά έχει από αντίστοιχες υλοποίησεις (πχ νομίζω ότι έβγαζε και η smaltmoto).
Παρόλα αυτά, ο τύπος ισχυρίζεται ανεβασμένη απόδοση σε όλο το φάσμα στροφών, ρώτησα και μου είπε 220£ με μεταφορικά. Αν προσθέσουμε και το φλασάρισμα (που σίγουρα θα χρειαστεί ώστε να δουλέψει σωστά και να αποδώσει τα μέγιστα) πάμε στα 500€+.
Δεν ξέρω αν αξίζει για 3-5 άλογα αλλά είναι ωραίο το άτιμο....
-
Ok, είδα και της smaltmoto και κατάλαβα την διαφορά (κράτα το σφράγισμα του χώρου μόλις κλείσει το ντεπόζιτο).
600€, τσάμπα.
Αν υπάρχει, γιατί κάπου πήρε το μάτι μου ότι σταμάτησε να λειτουργεί η εταιρεία...
-
Ok, είδα και της smaltmoto και κατάλαβα την διαφορά (κράτα το σφράγισμα του χώρου μόλις κλείσει το ντεπόζιτο).
600€, τσάμπα.
Αν υπάρχει, γιατί κάπου πήρε το μάτι μου ότι σταμάτησε να λειτουργεί η εταιρεία...
αυτο ειναι φιλτροκουτι,κλεινει και στεγανοποιει
καλυπτει ολο το διαθεσιμο χωρο κατω απο το τεποζιτο
ο ψηλος ηταν στο τσακ να το παρει μαζι με τα υπολοιπα που ψωνισε απο τον μαλακα αυτο
βεβαια αν η ποιοτητα και η εφαρμογη ειναι ιδια με την εξάτμιση που ψωνισε ο ψηλος...μακρια
-
Ακόμα ένα carbon φίλτρο κουτί από την MSS look
-
Ακόμα ένα carbon φίλτρο κουτί από την MSS look
Το μηχανάκι είναι γνωστού?
:P
-
Νομίζεις ότι βλέπεις κάπου μηχανάκι αλλά στην ουσία πρόκειται για έπιπλο υποδοχής στο σπίτι. Κομο
-
Νομίζεις ότι βλέπεις κάπου μηχανάκι αλλά στην ουσία πρόκειται για έπιπλο υποδοχής στο σπίτι. Κομο
:h22: :h22: :h22: :h22:
-
Αν θέλει κανείς να παίξει με Ram-Air και στεγανότητα τότε από όσα φιλτροκούτια έχουν εμφανιστεί κατά καιρούς το Jolly-Molly carbon (αν μπεί με λάστιχο στεγανοποίησης φυσικά) συγκεντρώνει τα περισσότερα πλεονεκτήματα, δηλαδή
απομονώνει τον ζεστό αέρα του μοτέρ από την εισαγωγή
αφήνει πρόσβαση για ρυθμίσεις / έλεγχο στα σώματα,
δίνει την πιο ελεύθερη ροή από τα ram-air
επιτρέπει στο μοτέρ από κάτω να αερίζεται καλύτερα
βολεύει πολύ για shower-jets και διπλά σώματα
έχει τον μέγιστο δυνατό όγκο για dead-volume
Γενικά για αύξηση στις τελικές είναι απίστευτο το τι βγάζει αυτό το μοτέρ αν καταφέρεις
δυνατά Ram-air και μια τέλεια στεγανοποίηση στο φιλτροκούτι με όποιο από τα καλά
φιλτροκούτια κι αν είσαι.....
-
Ram air? Αν εννοείς τις εισαγωγές των Tuono και Mille είναι αστειες
-
δε νομιζω πως μπορει να σφραγισει ή να απομονωσει τη θερμοκρασια του μοτερ αυτο το καρμπον ¨φαρασι¨αλλα οκ...καπου πρεπει να πουλησει
μεγαλυτερο ογκο προσφερει της σμαλτμοτο αλλα ειπαμε
-
Ιδιοκατασκευές .....
-
και για Ram-air, ifylios version ..............
ΥΓ θα μου πείς πάλι Αργύρη αυτή τη λέξη που δεν έχω καταφέρει να βρώ τι σημαίνει "κουμούτσα" αλλά μπροστά σε αυτά που προσφέρει δεν με νοιάζει ούτε βάρος ούτε πόσο άσχημα δείχνει.
-
Το τελευταίο φιλτροκούτι ήταν από τον Ιταλό Favaretti
-
Το τελευταίο φιλτροκούτι που αναφέρετε Αντώνη και Αργύρη είναι για gen2.
To jolly πιθανώς να σφραγίσει από κάτω με.επιπλεον λάστιχο αλλά θα είναι ανοικτό από πάνω. Αν μπορεί να κατασκευαστεί ένα καπάκι που να σφραγίζει, το συζητάμε...
-
και για Ram-air, ifylios version ..............
ΥΓ θα μου πείς πάλι Αργύρη αυτή τη λέξη που δεν έχω καταφέρει να βρώ τι σημαίνει "κουμούτσα" αλλά μπροστά σε αυτά που προσφέρει δεν με νοιάζει ούτε βάρος ούτε πόσο άσχημα δείχνει.
Αντώνη η "κουμούτσα" που λες με ένα καλό τριψιματάκι και ένα βάψιμο μια χαρά "σκούπα" για εισαγωγή φρέσκου αέρα ειναι!
Από τί κατασκευάστηκε? 3d printed η πάνω σε μαμά "χαυλιόδοντες" φτιάχτηκε με πολυεστέρα?
Βάλε ένα how to ρε συ έχει ενδιαφέρον το θέμα.
Στη μηχανή πώς κάθεται έχεις φωτό?
Στα capo μιας και ο bill τα ανεβάζει άλογα με σχετικά χαμηλό κόστος θα ειχε νόημα μια κατασκευή ramair? Και από που θα γινόταν εισαγωγή αέρα?
Στο πλαίσιο δεν εχει τρύπες όπως στο tuono...
-
Έχει ram air του bill ;)
-
Το τελευταίο φιλτροκούτι που αναφέρετε Αντώνη και Αργύρη είναι για gen2.
To jolly πιθανώς να σφραγίσει από κάτω με.επιπλεον λάστιχο αλλά θα είναι ανοικτό από πάνω. Αν μπορεί να κατασκευαστεί ένα καπάκι που να σφραγίζει, το συζητάμε...
Μικροαλλαγή θέλει Γιώργο το 2ης γενιάς όταν το φτιάξεις για τις τρύπες στα πλάγια αντί εμπρός.
Το Jolly σφραγίζει όταν του βάλεις λάστιχο πόρτας αυτοκινήτου. Μονο το μπροστά μέρος κάτω
από το τεπόζιτο χρειάζεται ένα έξτρα κομμάτι λάστιχο μεταξύ τεπόζιτου και σκελετού.
και για Ram-air, ifylios version ..............
ΥΓ θα μου πείς πάλι Αργύρη αυτή τη λέξη που δεν έχω καταφέρει να βρώ τι σημαίνει "κουμούτσα" αλλά μπροστά σε αυτά που προσφέρει δεν με νοιάζει ούτε βάρος ούτε πόσο άσχημα δείχνει.
Αντώνη η "κουμούτσα" που λες με ένα καλό τριψιματάκι και ένα βάψιμο μια χαρά "σκούπα" για εισαγωγή φρέσκου αέρα ειναι!
Από τί κατασκευάστηκε? 3d printed η πάνω σε μαμά "χαυλιόδοντες" φτιάχτηκε με πολυεστέρα?
Βάλε ένα how to ρε συ έχει ενδιαφέρον το θέμα.
Στη μηχανή πώς κάθεται έχεις φωτό?
Στα capo μιας και ο bill τα ανεβάζει άλογα με σχετικά χαμηλό κόστος θα ειχε νόημα μια κατασκευή ramair? Και από που θα γινόταν εισαγωγή αέρα?
Στο πλαίσιο δεν εχει τρύπες όπως στο tuono...
Στο άβαταρ της μηχανής μου φαίνεται. Είναι δύσκολο καλούπι και είναι φτιαγμένο από πολυεστέρα.
Τώρα βέβαια πάνω σε αυτό μπορεί εύκολα να φτιαχτεί πολύ πιο λεπτό και ελαφρύ ram air αν ντυθεί
με ύφασμα κάρμπον.
Έχει συνολική επιφάνεια εισαγωγής όσο μια σελίδα Α4.
Τι κάνει αυτό στο μηχανάκι. Είχα βάλει μετρητή Boost από το αυτοκίνητό μου και έδειχνε από -0.5 που
είναι η αρχική υποπίεση μέχρι 0.2 bar μέγιστο σε ψηφιακό ενδείκτη ο οποίος αποδείχτηκε έπειτα οτι έδειχνε
πολύ χαμηλά.
Δηλαδή στην πραγματικότητα έχω μεγαλύτερο (ψιλο) τούρμπισμα ειδικά σε πολύ ψηλές ταχύτητες.
Βέβαια το σωστό είναι να έχεις closed loop ECU να μην φοβάσαι μήπως φτωχαίνει το μίγμα αλλά για ανοίγματα μικρής διάρκειας δεν έχεις πρόβλημα.
Μετάφραση, άλογα και τελική. Η Kawa πουλάει σαν αξεσουάρ Ram -air στα Superbikes με 10 -17 άλογα παραπάνω λέει ...
Στα capo μιας και ο bill τα ανεβάζει άλογα με σχετικά χαμηλό κόστος θα ειχε νόημα μια κατασκευή ramair? Και από που θα γινόταν εισαγωγή αέρα?
Στο πλαίσιο δεν εχει τρύπες όπως στο tuono...
Ο bill θα σου πει, αλλά κατά βάση το Capo έχει τόσα περιθώρια να βγάλει μεγαλύτερη ιπποδύναμη και από τις χαμηλές στροφές, που τα Ram-air ίσως να είναι λιγότερο δελεαστική επένδυση - κατά την γνώμη μου πάντα.
-
Μιας και πιανει το χερι σου,θα δοκιμαζα να τροποποιησω τους αεραγωγους του mille που δενουν ομορφοτερα και στο πλαισιο, στο σχημα του τονιο + θα εχεις μεγαλυτερη επιφανεια εισαγωγης απο α4
-
Απολύτως σωστή σκέψη και έγκυρη
Ίσως πίστευα πως θα φτάσω σε καλύτερο αποτέλεσμα αλλά δεν τα κατάφερα :blus: :blus: :blus: :blus: :blus:.
Υπήρχε και η επιλογή με παρόμοια όπως της φωτο πιο κάτω αλλά τα δικά μου Ram-air δουλεύουν σαν χωνί που πιέζει τον αέρα αντι να τον αφήνουν να γλυστράει στο πλάϊ όπως του RSV.
Θα ήθελα να δω πως τα μαμά του RSV μπορούν να τροποποιηθούν για να βάλουν πολύ αέρα γιατί έτσι όπως είναι είναι περισσότερο διακοσμητικά παρά ουσιαστικά.
-
Γιατί δεν παίρνετε ένα rsv 2ης γενιάς;


-
Γιατί ειναι μπουρδέλα :tez: :tez: :tez:
Πλάκα κάνω αλλά δεν μπορούσα να συγκρατηθω!! :P :P :P
-
Γιατί δεν παίρνετε ένα rsv 2ης γενιάς; 


Αυτοι που εχουν γουστο, παιρνουν τα παλια
:P
-
Γιατί δεν παίρνετε ένα rsv 2ης γενιάς; 


Αυτοι που εχουν γουστο, παιρνουν τα παλια

Εντάξει κανείς δεν είναι τέλειος απλά λέω επειδή ψάχνεται να πάρετε 4-5 άλογα και τα 2ης γενιάς έχουν +15hp 

-
Γιατί δεν παίρνετε ένα rsv 2ης γενιάς; 


Αυτοι που εχουν γουστο, παιρνουν τα παλια

Εντάξει κανείς δεν είναι τέλειος απλά λέω επειδή ψάχνεται να πάρετε 4-5 άλογα και τα 2ης γενιάς έχουν +15hp 


Καλα...+15 εχουν απο το φαλκο...αντε και το καπο.απο το gen1 ισως στο φεγγαρι
Αυτοι που θελουν αλογα,βαζουν μοτερ του καινουργιου στο παλιο...αυτοι που θενε πολλα αλογα,κανανε λαθος αγορα
-
Γιατί δεν παίρνετε ένα rsv 2ης γενιάς; (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)
Αυτοι που εχουν γουστο, παιρνουν τα παλια
(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji14.png)
Εντάξει κανείς δεν είναι τέλειος απλά λέω επειδή ψάχνεται να πάρετε 4-5 άλογα και τα 2ης γενιάς έχουν +15hp (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)
Καλα...+15 εχουν απο το φαλκο...αντε και το καπο.απο το gen1 ισως στο φεγγαρι
Αυτοι που θελουν αλογα,βαζουν μοτερ του καινουργιου στο παλιο...αυτοι που θενε πολλα αλογα,κανανε λαθος αγορα
Ναι οκ με το ψωφαλογο το 1ης γενιας :h22: :h22: :h22:
Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχετε να κατι να ασχοληστε: φιλτροκουτι, ram-air, εξατμισεις κλπ κλπ :P
-
Θείο σπέρνεις τους σπόρους της διχόνειας....άντε μη πιάσω στο στόμα μου το δικό σου καημό :D
-
Θείο σπέρνεις τους σπόρους της διχόνειας....άντε μη πιάσω στο στόμα μου το δικό σου καημό :D
:hha% :hha% :hha%
-
Γιατί δεν παίρνετε ένα rsv 2ης γενιάς; (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)
Αυτοι που εχουν γουστο, παιρνουν τα παλια
(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji14.png)
Εντάξει κανείς δεν είναι τέλειος απλά λέω επειδή ψάχνεται να πάρετε 4-5 άλογα και τα 2ης γενιάς έχουν +15hp (https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)(https://emoji.tapatalk-cdn.com/emoji12.png)
Καλα...+15 εχουν απο το φαλκο...αντε και το καπο.απο το gen1 ισως στο φεγγαρι
Αυτοι που θελουν αλογα,βαζουν μοτερ του καινουργιου στο παλιο...αυτοι που θενε πολλα αλογα,κανανε λαθος αγορα
Ναι οκ με το ψωφαλογο το 1ης γενιας :h22: :h22: :h22:
Το μονο σιγουρο ειναι οτι εχετε να κατι να ασχοληστε: φιλτροκουτι, ram-air, εξατμισεις κλπ κλπ :P
Λερωνεις το στομα σου και αμαρτανεις....ειμαστε και στην εβδομαδα των παθων :tez:
Υγ.αμα η μοτοσυκλετα ειναι απροβληματιστη,ασχολουμεθα με μαλακιες....αυτοι με τα καπονορντ εχουν αναγαγει τους πολλαπλασιαστες στο αγιο δισκοποτηρο
Απο ποιο γιαπωνεζικο σκουπιδι ταιριαζουν...που να τους βαλουν για να μη καιγονται....μου ερχονται διαφορες ιδεεςγια το τελευταιο :P
-
Σαν να έχεις δίκιο...Πρόσφατα άκουσα για απροβλημάτιστα πηνία και γοερό κλάμα για την αντικατάσταση με τα μαμά που κάνουν όσο μισό μηχανάκι...Πολύτιμο μέταλλο ο χαλκός των πηνίων... :P :P :P
Μάντεψε δεν ήταν σε caponord! :h22: :h22: :h22:
Στα τελευταία updates έχουμε πάει σε πολλαπλασιαστές magneti marelli αναβαθμιζόμαστε σε ευρωπαϊκό επίπεδο λέμε!
-
Λερωνεις το στομα σου και αμαρτανεις....ειμαστε και στην εβδομαδα των παθων :tez:
Υγ.αμα η μοτοσυκλετα ειναι απροβληματιστη,ασχολουμεθα με μαλακιες....αυτοι με τα καπονορντ εχουν αναγαγει τους πολλαπλασιαστες στο αγιο δισκοποτηρο
Απο ποιο γιαπωνεζικο σκουπιδι ταιριαζουν...που να τους βαλουν για να μη καιγονται....μου ερχονται διαφορες ιδεεςγια το τελευταιο :P
100% μαζι σου. Πιο μπουρδελο μηχανακι απο το caponord δεν εχει περασει απο τα χερια μου. Να φανταστεις το SXV ειναι πιο αξιοπιστο :P
Πιο αξιοπιστο ομως, το RSV FAC
PS. Αυτο ΠΟΤΕ δεν θα καταφερετε να το φτιαξετε, κανενα χειμωνα :goodluck:
-
PS. Αυτο ΠΟΤΕ δεν θα καταφερετε να το φτιαξετε, κανενα χειμωνα :goodluck:
Τι εννοεις,να κανουμε ευθυγραμμο αεραγωγο στα παλια;
Νταξ,πρεπει να παραδεχτουμε οτι αν καινε πηνια στα περιπου 15-20 χρονια χρησης...ειναι για την πρεσα.
-
Στα 19.000-20.000 τα έκαιγαν όχι στα 20 χρόνια χρήσης...γιατί και για τα μπουρδελάκια μας 20 χρόνια χρήσης έχουν. Προσωπικά τουλάχιστον 1 πολλαπλασιαστής εχει καεί σε αυτά τα χρόνια κόστος με τα τότε δεδομένα 40 ευρώ. Μετά ξύπνησε η piaggio κι έχει βάλει και τους πολλαπλασιαστές κανενα 200ρι τον ένα... :h22:
Γενικά όμως ισχύει οτι σε σχέση με το tuono έβγαζε περισσότερα θεματάκια το capo όχι μηχανικά αλλά στα περιφεριακά του.
Κάπου είχε φτιαχτεί και to-do λίστα για νέους ιδιοκτήτες... :h22:
-
Υπήρχε και η επιλογή με παρόμοια όπως της φωτο πιο κάτω αλλά τα δικά μου Ram-air δουλεύουν σαν χωνί που πιέζει τον αέρα αντι να τον αφήνουν να γλυστράει στο πλάϊ όπως του RSV.
Θα ήθελα να δω πως τα μαμά του RSV μπορούν να τροποποιηθούν για να βάλουν πολύ αέρα γιατί έτσι όπως είναι είναι περισσότερο διακοσμητικά παρά ουσιαστικά.
ριξε μια ματια σ'αυτους
-
drive by wire