0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Αυτο που δειχνεις στο φιλτροκουτι γιωργο ειναι ηδη κλειστο. Το αλλο στα σωμματα ψεκασμου ειναι για να μπαινει το υποπιεσομετρο για συγχρονισμο κυλίνδρων
Θα το δω σε επόμενο χρόνο
προχωρα...μετα με ενα φλασαρισμα στην ecu θα το φερεις στα ισα του
Παράθεση από: Πυξιδας στις Μάρτιος 20, 2020, 10:11:43 πμπροχωρα...μετα με ενα φλασαρισμα στην ecu θα το φερεις στα ισα τουΔεν θέλω να φλασάρω γιατί είναι λεφτά που δεν μπορώ να πάρω πίσω. Δεν έχω αποφασίσει αν θα το κρατήσω ή θα το δώσω ακόμα (αν και με τα τωρινά δεδομένα, μας βλέπω όλους να πέρνουμε το 3ο το μακρύτερο για αρκετό καιρό...)
Σε συνέχεια του θέματος, μιας και σιγά σιγά θα αρχίσουμε όλοι να έχουμε περισσότερο ελεύθερο χρόνο, σκέφτομαι μπας και κάνω μια μετατροπή στην εισαγωγή του φιλτροκουτιού.Είναι συνηθισμένη μετατροπή η τοποθέτηση εισαγωγής (ή snorkel) από αρχικά πρώτης γενιάς Mille στα επόμενης γενιάς Mille και Tuono (μιλάμε πάντα για Gen1 μηχανές βέβαια) καθώς είναι πιο "ανοικτό", με μεγαλύτερες τρύπες για την είσοδο του αέρα στο υπάρχον φιλτροκούτι. Δυστυχώς, η εύρεση τέτοιας εισαγωγής πλέον είναι δύσκολη ενώ συνήθως κοστίζει και αρκετά (αν βρεθεί σαν μτχ, καινούργιο πλέον δεν υπάρχει).Στο apriliaforum, ένας Πολωνός έκατσε και άνοιξε την υπάρχουσα εισαγωγή από Tuono και με dremelακι "έφαγε" τις τρύπες, άνοιξε τις διατομές ώστε να προσωμοιώσουν την εισαγωγή με αυτή των αρχικών Mille. Με μπόνους την εφαρμογή των άκρων του σνόρκελ στο πλαίσιο χωρίς πατέντες (στα Mille οι άκρες ειναι διαφορετικές και πρέπει να βρεθεί τρόπος να σφραγίσουν σωστά, συνήθως με κάποιο αυτοκόλλητο σφουγγαράκι).Θα αναφέρω αποτελέσματα αν και όταν ασχοληθώ, νομίζω ότι μόνο κέρδος μπορεί να υπάρχει ακόμα και αν δεν ακολουθήσει "φλασάρισμα". Τι λέτε?
δε θα κανεις τπταυτο που "ανοιγει"ειναι ο θαλαμος αντηχησης(κοβει τον θόρυβο του αερα κατα την εισαγωγη)αυτο που θες ειναι να μεγαλωσεις τις εισαγωγες αερααυτες λογω υλικου,δεν ανοιγουν
Παράθεση από: 17inchwheeler στις Μάρτιος 20, 2020, 02:40:57 μμδε θα κανεις τπταυτο που "ανοιγει"ειναι ο θαλαμος αντηχησης(κοβει τον θόρυβο του αερα κατα την εισαγωγη)αυτο που θες ειναι να μεγαλωσεις τις εισαγωγες αερααυτες λογω υλικου,δεν ανοιγουνέλεγα μήπως άνοιγαν λίγο και οι εισαγωγές αέρα, από τις φωτό έτσι φαινόταν. Σκατούλες, δεν κάνω τπτ δηλαδη...
Παράθεση από: lospsi στις Μάρτιος 20, 2020, 03:24:13 μμΠαράθεση από: 17inchwheeler στις Μάρτιος 20, 2020, 02:40:57 μμδε θα κανεις τπταυτο που "ανοιγει"ειναι ο θαλαμος αντηχησης(κοβει τον θόρυβο του αερα κατα την εισαγωγη)αυτο που θες ειναι να μεγαλωσεις τις εισαγωγες αερααυτες λογω υλικου,δεν ανοιγουνέλεγα μήπως άνοιγαν λίγο και οι εισαγωγές αέρα, από τις φωτό έτσι φαινόταν. Σκατούλες, δεν κάνω τπτ δηλαδη... Έλα πάρε το δικό μου να ασχοληθείς τώρα που έχεις περισσότερο χρόνο
Παράθεση από: shiverfactory στις Μάρτιος 20, 2020, 03:26:55 μμΠαράθεση από: lospsi στις Μάρτιος 20, 2020, 03:24:13 μμΠαράθεση από: 17inchwheeler στις Μάρτιος 20, 2020, 02:40:57 μμδε θα κανεις τπταυτο που "ανοιγει"ειναι ο θαλαμος αντηχησης(κοβει τον θόρυβο του αερα κατα την εισαγωγη)αυτο που θες ειναι να μεγαλωσεις τις εισαγωγες αερααυτες λογω υλικου,δεν ανοιγουνέλεγα μήπως άνοιγαν λίγο και οι εισαγωγές αέρα, από τις φωτό έτσι φαινόταν. Σκατούλες, δεν κάνω τπτ δηλαδη... Έλα πάρε το δικό μου να ασχοληθείς τώρα που έχεις περισσότερο χρόνο Εσένα πρέπει να σου ξηλώσω εκείνα τα αυτοκόλλητα akrapovic στις εξατμίσεις και να βάλεις της προκοπής
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι