0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
O alxG έχει δίκιο μάγκες. η 100άρα δεν είναι μούφα μόνο στην Ελλάδα, αλλά είναι ΜΟΝΟ για την Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι (σχεδόν) ανύπαρκτη, όπως ανύπαρκτη είναι και η "απλή" των 91 οκτανίων που την διαθέτουν παντού στον κόσμο.Πέραν της επιστημονικής τεκμηρίωσης που είχε κάνει το ΕΜΠ για λογαριασμό κάποιου περιοδικού που απλά αποδείκνυε ότι ακόμα και σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων (140-150 ίππους/λίτρο) η απόδοση αυξήθηκε στην καλύτερη κατά 1 ίππο, οι βενζίνες αυτές ουδεμία σχέση έχουν με αγωνιστικούς κινητήρες, όπως προσπαθεί το marketing να μας πείσει.Τουναντίον αν ο κινητήρας μας δεν λειτουργεί με σχέση συμπίεση 12:1 και πάνω (που δεν δουλεύουν τα aprilia....), δεν είναι καθόλου απίθανο να προκληθούν και βλάβες. Η 100αρα εκτός αυτού ειναι και η νούμερο ένα υποψήφια για νοθεία, όπως έχουν δείξει οι έλεγχοι σε βενζινάδικα απ΄το υπουργείο Ανάπτυξης. (το γιατί είναι ευνόητο)όποιος θέλει να εντρυφήσει στα τι και πως των βενζινών (για να ξέρουμε τι πληρώνουμε τσάμπα δλδ), μπορεί να διαβάσει το εξαιρετικό thread τού φίλου Κώστα (aka SF).@alxG κατανοητός ο εκνευρισμός σου για το πρόβλημα, αλλά είναι σύνηθες στα μοτέρ μας για λόγους που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την ποιότητα βενζίνης. Ο λόγος είναι ότι στο όνομα της καλύτερης απόδοσης, η μαμά aprilia εφοδίασε τα μπεκ με εξαιρετικά μικροσκοπικές τρύπες. Όταν λοιπόν το καύσιμο που μας βάζει ο μαλάκας έχει υποψία νερού (ή μάκας απ΄τις δεξαμενές), απλά δεν μπορεί να περάσει. Το αποτέλεσμα είναι να μην δουλεύει ο πίσω (συνήθως) κύλινδρος. Πρόβλημα να μείνουμε στη μέση του πουθενά δεν έχουμε αν γυρίσουμε χαλάρά με τον ένα. Στο 95% των περιπτώσεων αρκεί το χτύπημα της μπεκιέρας με ένα κλειδί για να δουλέψει σωστά. Αν στο ξανακάνει, θα πρέπει να σταλούν τα μπέκ για καθάρισμα σε ειδικευμένο συνεργείο που το κάνει με υπέρηχους αν θυμάμαι καλά. Το κόστος είναι γύρω στα 30€....
κατοστάρα να βάζεις όχι V-Power!!!
Παράθεση από: Byron στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:26:47 μμO alxG έχει δίκιο μάγκες. η 100άρα δεν είναι μούφα μόνο στην Ελλάδα, αλλά είναι ΜΟΝΟ για την Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι (σχεδόν) ανύπαρκτη, όπως ανύπαρκτη είναι και η "απλή" των 91 οκτανίων που την διαθέτουν παντού στον κόσμο.Πέραν της επιστημονικής τεκμηρίωσης που είχε κάνει το ΕΜΠ για λογαριασμό κάποιου περιοδικού που απλά αποδείκνυε ότι ακόμα και σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων (140-150 ίππους/λίτρο) η απόδοση αυξήθηκε στην καλύτερη κατά 1 ίππο, οι βενζίνες αυτές ουδεμία σχέση έχουν με αγωνιστικούς κινητήρες, όπως προσπαθεί το marketing να μας πείσει.Τουναντίον αν ο κινητήρας μας δεν λειτουργεί με σχέση συμπίεση 12:1 και πάνω (που δεν δουλεύουν τα aprilia....), δεν είναι καθόλου απίθανο να προκληθούν και βλάβες. Η 100αρα εκτός αυτού ειναι και η νούμερο ένα υποψήφια για νοθεία, όπως έχουν δείξει οι έλεγχοι σε βενζινάδικα απ΄το υπουργείο Ανάπτυξης. (το γιατί είναι ευνόητο)όποιος θέλει να εντρυφήσει στα τι και πως των βενζινών (για να ξέρουμε τι πληρώνουμε τσάμπα δλδ), μπορεί να διαβάσει το εξαιρετικό thread τού φίλου Κώστα (aka SF).@alxG κατανοητός ο εκνευρισμός σου για το πρόβλημα, αλλά είναι σύνηθες στα μοτέρ μας για λόγους που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την ποιότητα βενζίνης. Ο λόγος είναι ότι στο όνομα της καλύτερης απόδοσης, η μαμά aprilia εφοδίασε τα μπεκ με εξαιρετικά μικροσκοπικές τρύπες. Όταν λοιπόν το καύσιμο που μας βάζει ο μαλάκας έχει υποψία νερού (ή μάκας απ΄τις δεξαμενές), απλά δεν μπορεί να περάσει. Το αποτέλεσμα είναι να μην δουλεύει ο πίσω (συνήθως) κύλινδρος. Πρόβλημα να μείνουμε στη μέση του πουθενά δεν έχουμε αν γυρίσουμε χαλάρά με τον ένα. Στο 95% των περιπτώσεων αρκεί το χτύπημα της μπεκιέρας με ένα κλειδί για να δουλέψει σωστά. Αν στο ξανακάνει, θα πρέπει να σταλούν τα μπέκ για καθάρισμα σε ειδικευμένο συνεργείο που το κάνει με υπέρηχους αν θυμάμαι καλά. Το κόστος είναι γύρω στα 30€.... πάντως ρε βυρωνα όταν βάζω 100αρα έχει καλύτερη απόκριση στο χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας σε σχέση με την απλή..τι να πω ίσως να είναι ιδέα μου.πάντως στο αμάξι με 100αρα τα πιρακια είναι σημαντικά λιγότερα.Παράθεση από: kompimen στις Ιανουάριος 12, 2009, 10:39:43 μμκατοστάρα να βάζεις όχι V-Power!!! ποτέ δεν μου άρεσε η shell!
πάντως ρε βυρωνα όταν βάζω 100αρα έχει καλύτερη απόκριση στο χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας σε σχέση με την απλή..τι να πω ίσως να είναι ιδέα μου.
Η V-Power Κοσμά είναι απλή αμόλυβδη ενισυμένη.Νομίζω 96 ή 98 oct. Η V-Power Racing είναι 100 oct.
Νομίζω οτί πρέπει να το δώσεις για ανταλλαγή.
για το προβλημα σου φιλε δεν κατεχω να σου πω,αλλα για το θεμα 100αρασ βενζηνησ η οχι τα πραγματα ειναι απλα,κατω απο 12 σημπιεση δεν εχει αποτελεσμα,αμα θελεισ αυξηση ιποδηναμησ ψαξε να βρεισ ΕΠΤΑΝΙΑ :ohyes:εχει αποτελεσμα
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι