0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

kompimen

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #30 - : Ιανουάριος 12, 2009, 10:39:43 μμ »
κατοστάρα να βάζεις όχι V-Power!!! ;) ;)

*

Αποσυνδεδεμένος teo46

  • *******
  • 1634
  • Φύλο: Άντρας
  • Suzuki Gsxr 1000 k9 triton blue-white!
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #31 - : Ιανουάριος 12, 2009, 10:47:41 μμ »
O alxG έχει δίκιο μάγκες. η 100άρα δεν είναι μούφα μόνο στην Ελλάδα, αλλά είναι ΜΟΝΟ για την Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι (σχεδόν) ανύπαρκτη, όπως ανύπαρκτη είναι και η "απλή" των 91 οκτανίων που την διαθέτουν παντού στον κόσμο.

Πέραν της επιστημονικής τεκμηρίωσης που είχε κάνει το ΕΜΠ για λογαριασμό κάποιου περιοδικού που απλά αποδείκνυε ότι ακόμα και σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων (140-150 ίππους/λίτρο) η απόδοση αυξήθηκε στην καλύτερη κατά 1 ίππο, οι βενζίνες αυτές ουδεμία σχέση έχουν με αγωνιστικούς κινητήρες, όπως προσπαθεί το marketing να μας πείσει.
Τουναντίον αν ο κινητήρας μας δεν λειτουργεί με σχέση συμπίεση 12:1 και πάνω (που δεν δουλεύουν τα aprilia....), δεν είναι καθόλου απίθανο να προκληθούν και βλάβες.
Η 100αρα εκτός αυτού ειναι και η νούμερο ένα υποψήφια για νοθεία, όπως έχουν δείξει οι έλεγχοι σε βενζινάδικα απ΄το υπουργείο Ανάπτυξης. (το γιατί είναι ευνόητο)

όποιος θέλει να εντρυφήσει στα τι και πως των βενζινών (για να ξέρουμε τι πληρώνουμε τσάμπα δλδ), μπορεί να διαβάσει το εξαιρετικό thread τού φίλου Κώστα (aka SF).

@alxG κατανοητός ο εκνευρισμός σου για το πρόβλημα, αλλά είναι σύνηθες στα μοτέρ μας για λόγους που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την ποιότητα βενζίνης. Ο λόγος είναι ότι στο όνομα της καλύτερης απόδοσης, η μαμά aprilia εφοδίασε τα μπεκ με εξαιρετικά μικροσκοπικές τρύπες.
Όταν λοιπόν το καύσιμο που μας βάζει ο μαλάκας έχει υποψία νερού (ή μάκας απ΄τις δεξαμενές), απλά δεν μπορεί να περάσει. Το αποτέλεσμα είναι να μην δουλεύει ο πίσω (συνήθως) κύλινδρος. Πρόβλημα να μείνουμε στη μέση του πουθενά δεν έχουμε αν γυρίσουμε χαλάρά με τον ένα. Στο 95% των περιπτώσεων αρκεί το χτύπημα της μπεκιέρας με ένα κλειδί για να δουλέψει σωστά.
Αν στο ξανακάνει, θα πρέπει να σταλούν τα μπέκ για καθάρισμα σε ειδικευμένο συνεργείο που το κάνει με υπέρηχους αν θυμάμαι καλά. Το κόστος είναι γύρω στα 30€....

 :bye:
πάντως ρε βυρωνα όταν βάζω 100αρα έχει καλύτερη απόκριση στο χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας σε σχέση με την απλή..
τι να πω ίσως να είναι ιδέα μου.

πάντως στο αμάξι με 100αρα τα πιρακια είναι σημαντικά λιγότερα.

κατοστάρα να βάζεις όχι V-Power!!! ;) ;)
ποτέ δεν μου άρεσε η shell!
 :bye:


Όλα τριγύρω αλλάζουν και όλο τα ίδια μένουν....

The Gixxer Brothers...

*

alxG

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #32 - : Ιανουάριος 12, 2009, 10:53:35 μμ »
θα βρεθει η ακρη ...

thnx Byron (εχουμε γνωριστει στου Σμπρινη πριν απο 2 weeks)

θα τα παω στον μηχανικο μου να τα δει ... και θα αποφασισουμε ...

περιμενω αποψεις κλπ κλπ κλπ


Thnx for your time  και ολα τα συναφη ....
O alxG έχει δίκιο μάγκες. η 100άρα δεν είναι μούφα μόνο στην Ελλάδα, αλλά είναι ΜΟΝΟ για την Ελλάδα. Στο εξωτερικό είναι (σχεδόν) ανύπαρκτη, όπως ανύπαρκτη είναι και η "απλή" των 91 οκτανίων που την διαθέτουν παντού στον κόσμο.

Πέραν της επιστημονικής τεκμηρίωσης που είχε κάνει το ΕΜΠ για λογαριασμό κάποιου περιοδικού που απλά αποδείκνυε ότι ακόμα και σε κινητήρες υψηλών επιδόσεων (140-150 ίππους/λίτρο) η απόδοση αυξήθηκε στην καλύτερη κατά 1 ίππο, οι βενζίνες αυτές ουδεμία σχέση έχουν με αγωνιστικούς κινητήρες, όπως προσπαθεί το marketing να μας πείσει.
Τουναντίον αν ο κινητήρας μας δεν λειτουργεί με σχέση συμπίεση 12:1 και πάνω (που δεν δουλεύουν τα aprilia....), δεν είναι καθόλου απίθανο να προκληθούν και βλάβες.
Η 100αρα εκτός αυτού ειναι και η νούμερο ένα υποψήφια για νοθεία, όπως έχουν δείξει οι έλεγχοι σε βενζινάδικα απ΄το υπουργείο Ανάπτυξης. (το γιατί είναι ευνόητο)

όποιος θέλει να εντρυφήσει στα τι και πως των βενζινών (για να ξέρουμε τι πληρώνουμε τσάμπα δλδ), μπορεί να διαβάσει το εξαιρετικό thread τού φίλου Κώστα (aka SF).

@alxG κατανοητός ο εκνευρισμός σου για το πρόβλημα, αλλά είναι σύνηθες στα μοτέρ μας για λόγους που αφορούν αποκλειστικά και μόνο την ποιότητα βενζίνης. Ο λόγος είναι ότι στο όνομα της καλύτερης απόδοσης, η μαμά aprilia εφοδίασε τα μπεκ με εξαιρετικά μικροσκοπικές τρύπες.
Όταν λοιπόν το καύσιμο που μας βάζει ο μαλάκας έχει υποψία νερού (ή μάκας απ΄τις δεξαμενές), απλά δεν μπορεί να περάσει. Το αποτέλεσμα είναι να μην δουλεύει ο πίσω (συνήθως) κύλινδρος. Πρόβλημα να μείνουμε στη μέση του πουθενά δεν έχουμε αν γυρίσουμε χαλάρά με τον ένα. Στο 95% των περιπτώσεων αρκεί το χτύπημα της μπεκιέρας με ένα κλειδί για να δουλέψει σωστά.
Αν στο ξανακάνει, θα πρέπει να σταλούν τα μπέκ για καθάρισμα σε ειδικευμένο συνεργείο που το κάνει με υπέρηχους αν θυμάμαι καλά. Το κόστος είναι γύρω στα 30€....

 :bye:
πάντως ρε βυρωνα όταν βάζω 100αρα έχει καλύτερη απόκριση στο χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας σε σχέση με την απλή..
τι να πω ίσως να είναι ιδέα μου.

πάντως στο αμάξι με 100αρα τα πιρακια είναι σημαντικά λιγότερα.

κατοστάρα να βάζεις όχι V-Power!!! ;) ;)
ποτέ δεν μου άρεσε η shell!
 :bye:

ας μην ξεχναμε οτι η οδηγηση της μοτοσυκλετας εχει μπολικη ανθυποβολη .... απο πολυ απλα (οπως το χουφτωμα του γκαζιου και ηα ανταποκριση του κινητηρα) μεχρι το γεγονος οτι με μιση στροφη διαφορα στα καλαμια μου καταλαβαινα τη χωρις να κυνηγαω δεπτερολεπτα πιο ηταν πιο μαλακο....

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #33 - : Ιανουάριος 12, 2009, 11:47:12 μμ »

πάντως ρε βυρωνα όταν βάζω 100αρα έχει καλύτερη απόκριση στο χούφτωμα του γκαζιού ο κινητήρας σε σχέση με την απλή..
τι να πω ίσως να είναι ιδέα μου.


Τeo, δεν μπορώ να σε πείσω για κάτι που πιστεύεις ότι έχει διαφορά. Προσωπικά δεν είδα καμμία διαφορά, ούτε στην κατανάλωση ούτε στην απόδοση. Ούτε φυσικά είδα και με την LRG που έβαζα κάποια εποχή για οικολογικούς λόγους.

Το βέβαιο είναι ότι αν υπήρχε σωστή προστασία των καταναλωτών, οι διαφημίσεις περί 11% υψηλότερη απόδοσης που "πουλάει" η ΒΡ, σε άλλο κράτος θα της είχαν χαρίσει ένα βαρβάτο πρόστιμο για εξαπάτηση του κοινού.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #34 - : Ιανουάριος 13, 2009, 07:12:31 πμ »
Οτι ναναι λετε....................

Διαφορα στην αποδοση δεν υπαρχει, καλυτερη καυση δεν γινεται (εκτος και χτυπαει "πυρακια"........Οκ, το γνωριζουμε ολοι.......

Γιατι ομως μια βενζινα με υψηλοτερο αριθμο οκτανιων, ειναι κακη για τον κινητηρα μας?

Και μην μου αρχισετε τις μπαρουφες για νοθεια, μακα και δεν ξερω και γω τι....

Καθαρα πραγματα: Βενζινα με περισσοτερα οκτανια, ενεχει κινδυνο?
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 13, 2009, 07:15:43 πμ από bros400pgm »
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #35 - : Ιανουάριος 13, 2009, 07:17:15 πμ »
κατοστάρα να βάζεις όχι V-Power!!! ;) ;)

Η v-power τι ειναι? Μηπως εννοεις την racing? Eχει 2 τυπους v-power η shell
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Drakos

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #36 - : Ιανουάριος 13, 2009, 08:35:40 πμ »
Η V-Power Κοσμά είναι απλή αμόλυβδη ενισυμένη.Νομίζω 96 ή 98 oct.
Η V-Power Racing είναι 100 oct.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιανουάριος 13, 2009, 08:42:25 πμ από Drakos »

*

Tasman

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #37 - : Ιανουάριος 13, 2009, 09:11:15 πμ »
Η V-Power Κοσμά είναι απλή αμόλυβδη ενισυμένη.Νομίζω 96 ή 98 oct.
Η V-Power Racing είναι 100 oct.

Η V-Power είναι απλή αμόλυβδη 95 οκτανίων, με πρόσθετα για τον καθαρισμό των μπεκ και του κινητήρα. Μάλιστα η Shell έχει φάει και πρόστιμο γιατί παραπλανητικά δημιουργούσε την εντύπωση ότι η V-Power έχει περισσότερα οκτάνια από την απλή (95άρα) αμόλυβδη.

*

alxG

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #38 - : Ιανουάριος 13, 2009, 01:21:00 μμ »
Νομιζω οτι πρεπει να κινητοποιηθουμε ... ,με αυτα τα μπεκ ... 

*

Drakos

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #39 - : Ιανουάριος 13, 2009, 02:28:08 μμ »
Νομίζω οτί πρέπει να το δώσεις για ανταλλαγή.

*

r1 pilot

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #40 - : Ιανουάριος 13, 2009, 02:29:45 μμ »
για το προβλημα σου φιλε δεν κατεχω να σου πω,αλλα για το θεμα 100αρασ βενζηνησ η οχι τα πραγματα ειναι απλα,κατω απο 12 σημπιεση δεν εχει αποτελεσμα,αμα θελεισ αυξηση ιποδηναμησ ψαξε να βρεισ ΕΠΤΑΝΙΑ :ohyes:εχει αποτελεσμα

*

alxG

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #41 - : Ιανουάριος 13, 2009, 03:17:30 μμ »
Νομίζω οτί πρέπει να το δώσεις για ανταλλαγή.

Δεν νομίζω να γίνει κάτι τέτοιο …
Ειδικά τώρα που είναι ακόμα λαβωμένο από τούμπα …

αλλά δεν θα είχα κανένα πρόβλημα ....

*

alxG

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #42 - : Ιανουάριος 13, 2009, 03:19:32 μμ »
για το προβλημα σου φιλε δεν κατεχω να σου πω,αλλα για το θεμα 100αρασ βενζηνησ η οχι τα πραγματα ειναι απλα,κατω απο 12 σημπιεση δεν εχει αποτελεσμα,αμα θελεισ αυξηση ιποδηναμησ ψαξε να βρεισ ΕΠΤΑΝΙΑ :ohyes:εχει αποτελεσμα


Ευχαριστώ αλλά πραγματικά η ιπποδύναμη μου είναι αδιάφορη  ... εδώ σκέπτομαι να δώσω τις εξατμίσεις για να πάρω καμία ανάρτηση ....

*

mamaou

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #43 - : Ιανουάριος 13, 2009, 09:00:11 μμ »
τι εξατμισεις εχεις φιλε μου????

*

alxG

Απ: Εχω ηλεκτρικο προβλημα?
« Απάντηση #44 - : Ιανουάριος 14, 2009, 04:20:15 πμ »
acrapovic τελικα

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης