0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Τώρα είναι απλά τα πράματα.Λύνεις και σηκώνεις το ρεζερβουάρ,αν όντως δουλεύει με τον ένα κύλινδρο καιψάχνεις για τη μπεκιέρα του πίσω κυλίνδρου που πιθανότατα έχει κολλίσει.Με τον κινητήρα σε λειτουργία,με ένα μεταλλικό αντικείμενο,χτύπα ελαφρά το κουτί του μπέκ.Λογικά θα ξεκολλήσει η βελόνα και θα πάρει εμπρός και ο 2ος κύλινδρος.Έχω ακούσει ότι το κόλλημα οφείλεται στην ποιότητα καυσίμου,σε υγρασία,σε ακινησία κτλ...Για να το στηρίξεις και να μείνει πάνω το ρεζερβουάρ,βάλε κάνα δοχείο απο σπρέι αλυσίδας,ή για μεγαλύτερη ασφάλεια,χώσε κάποιον να το κρατάει.Επίσης υπάρχει μεγάλη πιθανότητα εάν το ρεζερβουάρ έχει πολύ βενζίνη μέσα,όπως θα είναι απάνω,να τρέχει βενζίνη απο την υπερχείλιση.Μην τα κάνεις χάλια. Όλα αυτά αν όντως δουλεύει με τον ένα.Δηλαδή να ανοίγεις γκάζι αλλά να μην ανεβάζει στροφές πάνω απο 5.000-6.000 και να ακούγεται παράξενα.
ή παίρνεις τηλ. τον Mister Αξιόπιστια να έρθει να σε τραβήξει με τον τράκτορα....
Ανοιχτηκε αυτο το θεμα με τιτλο "Εχω ηλεκτρικο προβλημα?" που αναφεροταν σε πρωτης γεννιας τουονο. Ενα θεμα με ομοια βαρυτητα κ σημασια θα ηταν: "Ειδα 2 μονοκερους στην παραλιακη κ κανανε κοντρα". Αυτο γιατι πολυ απλα δεν υπαρχουν αυτα τα πραγματα! Προβλημα σε τουονο πρωτης γεννιας δεν υπαρχει οπως κ δυστυχως δεν υπαρχουν μονοκεροι!Κανουμε τους ανιδεους κ τους μπερδεμενους κ το προσπεναμε αυτο. Η λυση ειχε βρεθει μεχρι το 3 ποστ, μετα τις απαντησεις του Δρακου ο οποιος ξερει απο αξιοπιστα μηχανακια. Μετα γραφτηκαν 4 σελιδες για τις βενζινες κ γιατι τα 06 κ δωθε εχουν κρουστες μπεκιερες που πρεπει να τις χτυπας που κ που για να δουλεψουν. Εμεις του 04 αν θελουμε να χτυπησουμε κατι, χρησιμοποιουμε τουμπερλεκι (κ οι πολυ απλοι εγκεφαλοι, βλεπε kostuono, χρησιμοποιουν ντεφι)Παρακαλουνται οι μοντερατορες να διαχωρισουν αυτα τα 2 ασχετα μεταξυ τους θεματα.Ευχαριστω.
...κατα προτίμηση BP.
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι