APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: ΤΟΛΗΣ στις Σεπτέμβριος 10, 2009, 07:33:36 μμ
-
απο καιρο σκεθφομουνα τι να κανω με το πισω ανυπαρκτο φρενο του φακ-τορυ :thnk: :thnk:
ιδεες πολλες λυσεις πολλες ομως δεν ηθελα να κανω πατεντα....ηθελα κατι ετοιμο.... :thnk: :thnk: :thnk:
μεχρι που βρηκα αυτο...http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=1442
διπλασιαζει την αποσταση απο το στοκ με αποτελεσμα να μην κατεβαινει το ποδι τοσο κατω και να πολλαπλασιαζεται η δυναμη πεδησης
-
:bye: :bye: :bye:
απο καιρο σκεφθομουνα τι θα κανω με το πισω ανυπαρκτο φρενο.
ιδεες πολλες ομως δεν ηθελα να καταληξω σε πατεντα........
μεχρι που βρηκα αυτο........http://www.af1racing.com/store/Scripts/prodView.asp?idproduct=1442
διπλασιαζει την αποσταση σε σχεση με το στοκ με αποτελεσμα να μην κατεβαινει χαμηλα το ποδι και να πολαπλασιαζεται η δυναμη της πεδησης!!
ταιριαζει επισης ακριβως και σαν χρωμα και εχει το μισο βαρος απο το στοκ[αυτα για τους ψειρες σαν εμενα] [ακους ΑΔΑΜΟΥ] :P :P :P :P :P
ΕΝΟΕΙΤΑΙ πως κατα τα αλλα το πισω φρενο ειναι σε ετοιμοπολεμη κατασταση[υγρα,εξαερωσεις κτλ.κτλ]
ΔΟΚΙΜΑΣΤΕ ΤΟ
τα εγραψα ολα????????
κανε ντιλιτ το ποστ τωραααααααααααααααααααα :tez: :tez: :tez: :tez:
3 χρονια ειμαι χωρις φρενο και συ μου λες οτι υπαρχει τροπος να φτιαχτει?????????????
τυονο με πισω φρενο απλα δεν ειναι τυονο!!!
:tez: :tez: :tez: :tez:
-
[στο δικο μου τουλαχιστον φρενο αυτο συνεβαινε]
επισης ταιριαζει σαν χρωμα με την υπολοιπη μανετα και εχει το μισο βαρος{αυτα για τους ψειρες οπως τον γραφοντα} {ακους ΑΔΑΜΟΥ :P :P}
δοκιμαστε το ;) ;)
τα εγραψα ολα??????ααααααα καποια στιγμη θα ανεβασω φωτο!!
-
:bye: :bye:
ρε συ 7Gibernau γιατι φρικαρεις?????δοκιμασε το
εχεις να χασεις κατι??να κερδισεις μπορει.....πισω φρενο :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Παρτε ενα πρωτης γενιας να σωθειτε ρααααααααααααααααα.
Φρενα δεν εχετε,νερα σας μπαζει,μπιελα βαραει.......
Φιλικα Τασος :P :P :P :P :P :P
-
σεβασμος στην εξελιξη του ειδους................
αλητη :P :P :P :P
φιλικα :D :D :D :D :D
ΤΟΛΗΣ
-
:bye: :bye:
ρε συ 7Gibernau γιατι φρικαρεις?????δοκιμασε το
εχεις να χασεις κατι??να κερδισεις μπορει.....πισω φρενο :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
φτου φτου φτου,καλυτερα να ξανα βαλω το βολαν παρα πισω φρενο............ :kalo: :tez: :kalo:
εχω σκεφτει πολλες φορες να το βγαλω ολο!!
-
................με εσκασες!!!!!!!!!!!!!! :thnk: :thnk: :thnk:
-
συγνωμη που θα σας ξενερωσω αλλα η λυση στο προβλημα του πισω φρενου ειναι μια και ακριβη ....gilles σκαμε 4 κατοσταρικα και βαζουμε τα μαρσπιε που τοποθετουν την τρομπα του πισω φρενου πανω τους σαν ολα τα μηχανακια του θεου και οχι πανω στον κινητηρα .και αυτο γιατι το προβλημα ειναι οτι βραζουν τα υγρα μεσα στην τρομπα λογο θερμοκρασιας του κινητηρα .οποτε αν το κυκλωμα του φρενου εχει αερα μεσα οσο και να πατησεις δεν γινεται τιποτα . :)
-
ΣΩΣΤΟ!!!!!!
ομως και σε αλλες μοτο η τρομπα ειναι με τετοιο τροπο τοποθετημενη και το φρενο αποδιδει....εξαλλου εσωτερικα υπαρχει προστατευτικο θερμοκρασιας που ολο και κατι κανει.ακομα και στην ορθια τρομπα οι θερμοκρασιες ειναι υψηλες...γιαυτο και τα 5.1 αντεχουν υψηλοτερες θερμοκρασιες....παντως σιγουρα οφειλεται η κακη αποδοση του φρενου και σε αυτο που σωστα ανεφερες...οπωςδηποτε με την φθηνοτερη
λυση που δοκιμασα εχω τωρα πισω φρενο και μαλιστα αποδιδει και αρκετα καλα!!!
φυσικα δεν με ξενερωσες καθολου......αλλαγες αποψεων φτιαχνουμε ;) ;) ;) ;)
-
.γιαυτο και τα 5.1 αντεχουν υψηλοτερες θερμοκρασιες....παντως σιγουρα οφειλεται η κακη αποδοση του φρενου και σε αυτο που σωστα ανεφερες...οπωςδηποτε με την φθηνοτερη
λυση που δοκιμασα εχω τωρα πισω φρενο και μαλιστα αποδιδει και αρκετα καλα!!!
φυσικα δεν με ξενερωσες καθολου......αλλαγες αποψεων φτιαχνουμε ;) ;) ;) ;)
Καταρχήν τα 5.1 εχουν μεν υψηλότερο σημείο βρασμού, αλλά αν τον φτάσουν 2-3 φορές είναι για πέταμα μετά.
Η προέκταση που έβαλες δεν είναι για να μεγαλώσει η κάθετη απόσταση του μοχλού που κάνει το πεντάλ του φρένου. Όταν αλλάζεις τα μαρσπιέ με άλλα σταθερά (Woodcraft, Gilles, Aquilin), συνήθως (μάλλον πάντα) τα μαρσπιέ πηγαίνουν πιο πίσω και πιο πάνω.
Εφόσον η απόσταση μαρσπιέ-πεντάλ φρένου αλλαζει, σου δίνουν την προέκταση που θα σου φέρει το φρενο σε σωστή θέση.
-
οπως ειπε και ο βυρωνας σε λιγο καιρο μια απο τα ιδια θα ειναι .με τα υγρα απλα μεγαλωνουμε λιγο τον χρονο που θα χρειαστουμε ξανα εξαερωση .εγω δοκιμασα ακομα και τελειως αγωνιστικα της ap αλλα μια απο τα ιδια ,ασε που χρειαζοντε ετσι κι αλλιως αλλαγη πιο συχνα .
-
σωστο!!!!!!
δεν διαφωνω με ολα αυτα...
το πισω φρενο ειναι συνονθυλευμα προβληματων....οπως .....
ΞΕΚΙΝΑΜΕ απο τα απλα η παστα των μαμα τακακιων μαπα αλλαγη λοιπον
σιγουρα η σχεδον οριζοντια τοποθετηση της τρομπας{μπορει και το σημαντικοτερο προβλημα}
η μικρη εναπομεινουσα διαδρομη ρυθμισης της μανετας που διμιουργει το βυθισμα του ποδιου σχεδον μεχρι την ασφαλτο.......
τωρα το θεμα ειναι πως με 1 μικρο ποσο αλλαζεις τακακια και προεκταση και εχεις 1 αξιοπρεπες πισω φρενο...ουτως η αλλως ελαχιστα το χρησιμοποιεις
φυσικα με 1 αλλο ποσο βαζεις gilles,acculicn κτλ,κτλ και αν δωσεις αλλα 10000 ε αλλαζεις οχι μονο το φρενο αλλα και το tuono
επισης ολα τα υγρα αν βρασουν 2,3 φορες θελουν αλλαγη οχι μονο τα 5,1 αρχηγε
οταν ομως το σημειο βρασμου των 5,1 ειναι στον θεο βρασε τα εσυ και εγω θα πληρωνω τις αλλαγες!!!!!!!!
-
συγνωμη που θα σας ξενερωσω αλλα η λυση στο προβλημα του πισω φρενου ειναι μια και ακριβη ....gilles σκαμε 4 κατοσταρικα και βαζουμε τα μαρσπιε που τοποθετουν την τρομπα του πισω φρενου πανω τους σαν ολα τα μηχανακια του θεου και οχι πανω στον κινητηρα .και αυτο γιατι το προβλημα ειναι οτι βραζουν τα υγρα μεσα στην τρομπα λογο θερμοκρασιας του κινητηρα .οποτε αν το κυκλωμα του φρενου εχει αερα μεσα οσο και να πατησεις δεν γινεται τιποτα . :)
Δεν ειναι πανακεια η αλλαγη θεσης της τρομπας φρενου...χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν εχει μεριδιο ευθυνης στο συχνο βρασιμο των υγρων.
Το προβλημα ειναι η θεση της πισω δαγκανας(κοινη σε πολλα ιταλικα με ιδια δαγκανα)που εχει το εξαερωτικο χαμηλα και εγκλωβιζει τον αερα ψηλα.
Η λυση ειναι να βγαλεις την δαγκανα και να την βαλεις καπου με το μαρκουτσι ψηλα και εκει να κανεις σωστα την εξαερωση...μετα θα εχεις φρενο παντα και για παντα
-
και το σωστοτερο ολων ειναι αυτο!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
το θεμα ειναι να τα αφησεις ολα οπως σοφα???τα εφτιαξε ο κατασκευαστης και με λιγα ισως χρηματα να διωρθωσεις οσο μπορεις το πισω φρενο
τουλαχιστον ετσι σκεθφηκα να το κανω!!!!ΦΥΣΙΚΑ ΟΛΕΣ ΟΙ ΑΠΟΨΕΙΣ ΕΙΝΑΙ ΣΩΣΤΕΣ!!!
ακομα και αυτη που δινεις 400 συν γιατι νομιζεις οτι ετσι θα διωρθωσεις το πισω φρενο....με αλλαγη των ποδωστηριων και της συνολικης εμφανισης
της μοτοσυκλετας :h22: :h22: :h22: :h22: :h22:
-
Δεν ειναι πανακεια η αλλαγη θεσης της τρομπας φρενου...χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν εχει μεριδιο ευθυνης στο συχνο βρασιμο των υγρων.
Το προβλημα ειναι η θεση της πισω δαγκανας(κοινη σε πολλα ιταλικα με ιδια δαγκανα)που εχει το εξαερωτικο χαμηλα και εγκλωβιζει τον αερα ψηλα.
Η λυση ειναι να βγαλεις την δαγκανα και να την βαλεις καπου με το μαρκουτσι ψηλα και εκει να κανεις σωστα την εξαερωση...μετα θα εχεις φρενο παντα και για παντα
Σωστός κατα το ένα μέρος ο 17ιντσος....Το άλλο μισό όμως είναι να καταφέρεις να βγάλεις τον αέρα και από την πλευρά της τρόμπας!!!! εκεί σε θέλω....για να μην πώ οτι η υψομετρική διαφορά τρόμπας με δαγκάνα είναι μηδαμινή με αποτέλεσμα να μένει και μέσα στην γραμμή αέρας..
Πάντως γίνεται αλλά σου βγάζει το λάδι......Τα Gilles είναι απλά απίστευτα! :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
οκ λοιπον αλλαζουμε το μισο μηχανημα για να φτιαξουμε το πισω φρενο ρε μαστορια!!!!!!!!
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
-
Η λυση ειναι να βγαλεις την δαγκανα και να την βαλεις καπου με το μαρκουτσι ψηλα και εκει να κανεις σωστα την εξαερωση...μετα θα εχεις φρενο παντα και για παντα
όπως ακριβώς τα είπε ο 17inchwheeler ! γνωστό πρόβλημα και από τα πρώτης γενιάς Mille - Tuono.
Με σωστή εξαέρωση έχεις πάντα καλό πίσω φρένο ......
Και προς zlionaki > εάν κατά την εξαέρωση "κρεμάσεις" ανάποδα και λίγο πιο ψηλά την πίσω δαγκάνα, μια χαρά βγαίνει ο αέρας έξω από το κύκλωμα.
-
Αντι λοιπον να βγαζεις δαγκανα κανεις το πιο απλο........
Χρησημοποιωντας μια συριγγα και ενα σωληνακι και εχοντας πατησεις τελειως μεσα τα εμβολα, πρεσσαρεις υγρα απο το εξαερωτηρι της δαγκανας προς την τρομπα 2-3 φορες και τελος.
Αντε τελειωνοντσς να του πατησεις το πενταλ και να ανοιξεις και μια φορα το εξαερωτηρι για να εισαι 100% σιγουρος
Και μετα :souza::souza:
-
Η λυση ειναι να βγαλεις την δαγκανα και να την βαλεις καπου με το μαρκουτσι ψηλα και εκει να κανεις σωστα την εξαερωση...μετα θα εχεις φρενο παντα και για παντα
όπως ακριβώς τα είπε ο 17inchwheeler ! γνωστό πρόβλημα και από τα πρώτης γενιάς Mille - Tuono.
Με σωστή εξαέρωση έχεις πάντα καλό πίσω φρένο ......
Και προς zlionaki > εάν κατά την εξαέρωση "κρεμάσεις" ανάποδα και λίγο πιο ψηλά την πίσω δαγκάνα, μια χαρά βγαίνει ο αέρας έξω από το κύκλωμα.
Θα διαφωνήσω οτι έτσι έχεις μόνο φρένο...
αυτό όπως είπα είναι το μισό μέρος της διαδικασίας που πρέπει να γίνει...
Και δεν το λέω μόνο εγώ...
Το λέει ο επίσημος οδηγός της aprilia και ο οδηγός του kzmille στο ΑF1...
εδώ θα βρείτε και τα δύο!!! (http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=15500)
Αν θέλετε να δουλέψει σωστά και όχι απλά να πιάνει λίγο....ακολουθήστε τον..
Ααα και επίσης να πώ οτι με την εισχώρηση υγρού μέσω πίεσης (βλέπε παράδειγμα makisRC51 υπάρχει μεγάλη πιθανότητα δημιουργίας πολύ μικρών φυσαλίδων στο κύκλωμα..) Το καλύτερο είναι να γίνεται το ανάστροφο προς αποφυγή τους (δημιουργώντας υποπίεση).
-
εχω κανει ολα τα παραπανω που λετε και το πιο πολυ που κρατησε ηταν αντε δυο μερες
μονο με ουλτρεξ δεν το εχω λουσει................
λουστο με ουλτρεξ και θα δεις.............
-
εχω κανει ολα τα παραπανω που λετε και το πιο πολυ που κρατησε ηταν αντε δυο μερες
Aν τα εφαρμόσεις σωστά και συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα τότε υπάρχουν δύο περιπτώσεις.
α) Οι τσιμούχες της δαγκάνας σου χάνουν
β) Η τρόμπα χάνει από την πλευρά του εμβόλου..
Ή και τα δύο μαζί (σπάνιο βέβαια)
Εμένα για παράδειγμα ήταν το Β....
Και το βρήκα αφότου είχα αλλάξει και είχα βάλει τα gilles....
-
εχω κανει ολα τα παραπανω που λετε και το πιο πολυ που κρατησε ηταν αντε δυο μερες
Aν τα εφαρμόσεις σωστά και συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα τότε υπάρχουν δύο περιπτώσεις.
α) Οι τσιμούχες της δαγκάνας σου χάνουν
β) Η τρόμπα χάνει από την πλευρά του εμβόλου..
Ή και τα δύο μαζί (σπάνιο βέβαια)
Εμένα για παράδειγμα ήταν το Β....
Και το βρήκα αφότου είχα αλλάξει και είχα βάλει τα gilles....
μπα,δεν εχω τετοιο προβλημα,δεν χανει απο πουθενα.
-
.....εεεε
χμμμμμμ
πατατε και πισω φρενο ?????
:P
-
Με την ζεστη του κινητηρα, τα υγρα δημιουργουν φυσαλιδες................Αντι ομως αυτες να κατευθυνθουν προς το δοχειο υγρων, ωστε το συστημα να κανει αυτο-εξαερωση, αυτες εγκλωβιζονται στην "απιστευτη" πολυπλοκοτητα του συνοθυλευματος του σωληνα υψηλης που κανει κουρμπα, της τρομπας και της θεσης που βρισκεται η εισοδος απο το δοχειο υγρων και τελος του εξαερωτηρα της δαγκανας, ο οποιος βρισκεται σε τετοιο σημειο ωστε να μην μπορει να βγαλει ολον τον αερα
Αποτελεσμα ολων αυτων, ειναι παντα μα παντα, να μην εχεις πισω φρενο.............Τωρα, γιατι μερικοι λενε πως εχουν πισω φρενο, εγω θεωρω οτι δεν το πατανε ποτε...........
.....εεεε
χμμμμμμ
πατατε και πισω φρενο ?????
:P
Nαι ρε.......................εμεις ντριφταρουμε :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
.....εεεε
χμμμμμμ
πατατε και πισω φρενο ?????
:P
θυμισε μου που το εχει το τυονο γιατι το εχω ξεχασει.
-
:bye: :bye:
ελα να βολταρεις το δικο μου και θα θυμηθεις που βρισκεται!!!
-
επισης ολα τα υγρα αν βρασουν 2,3 φορες θελουν αλλαγη οχι μονο τα 5,1 αρχηγε
οταν ομως το σημειο βρασμου των 5,1 ειναι στον θεο βρασε τα εσυ και εγω θα πληρωνω τις αλλαγες!!!!!!!!
Δεν μίλησα για βράσιμο. Αν βράσουν το μόνο που πατά το έμβολο είναι φούσκες, είτε είναι dot 5.1 είτε 51. To λάθος μου είναι ότι εννοούσα τα dot 5 που δεν κάνουν για πολιτικά μηχανάκια, μιας και η χρήση τους είναι για 1-2 αγώνες/track day η 6 μήνες, ενώ είναι πολύ δύσκολο να εξαερωθούν.
Τα σημεία βρασμού ποικίλλουν και με την μάρκα αρχηγέ. Τα απλά dot 4 έχουν 230, τα 5 260 και οι γνώστες βάζουν το κατα βάση dot 4 Motul RBF 600 Factοry Line που βράζει στους 312. Και αμα γουστάρεις και αγωνιστικά υγρά, βάζεις Castrol SRF με 60€ και γουστέρνεις.
-
Τωρα, γιατι μερικοι λενε πως εχουν πισω φρενο, εγω θεωρω οτι δεν το πατανε ποτε...........
καλα....όταν ανέβεις καμμία πάνω, ή κατέβω εγώ κάτω, στο δίνω μια βόλτα για να πειστείς ότι υπάρχουν και Tuono με πίσω φρένο που δουλεύει (μη φανταστείς drift και αηδιούλες.Απλά συμμετέχει στην επιβράδυνση :dry:)
-
εξαρχης νομιζω οτι η κεντρικη ιδεα ηταν να εχει συμετοχη το πισω φρενο στην επιβραδυνση....με τις δυνατον λιγοτερες αλλαγες αλλα
και χρηματα.......τουλαχιστον εγω αυτο ειχα κατα νου για την περιπτωση μου!!
απο 1 σημειο και μετα που πεσανε τα gilles accu και τα αλλα χαθηκε το θεμα!!!
τωρα αν byron αλλα γραφεις αλλα εννοεις αυτο τι να σου πω........μηπως μπορει να σου απαντησει ο μαλαμας και αυτος τα ιδια κανει ;) ;)
δες τα post σου!!!και επισης σαφεστατως η καθε εταιρια εχει διαφορετικες θερμοκρασιες!
ΑΡΧΗΓΕ ΜΟΥ
-
Με την ζεστη του κινητηρα, τα υγρα δημιουργουν φυσαλιδες................Αντι ομως αυτες να κατευθυνθουν προς το δοχειο υγρων, ωστε το συστημα να κανει αυτο-εξαερωση, αυτες εγκλωβιζονται στην "απιστευτη" πολυπλοκοτητα του συνοθυλευματος του σωληνα υψηλης που κανει κουρμπα, της τρομπας και της θεσης που βρισκεται η εισοδος απο το δοχειο υγρων και τελος του εξαερωτηρα της δαγκανας, ο οποιος βρισκεται σε τετοιο σημειο ωστε να μην μπορει να βγαλει ολον τον αερα
Αποτελεσμα ολων αυτων, ειναι παντα μα παντα, να μην εχεις πισω φρενο.............Τωρα, γιατι μερικοι λενε πως εχουν πισω φρενο, εγω θεωρω οτι δεν το πατανε ποτε...........
+1000 πεστα ρε κοσμα γιατι θα σαλταρω εκτος κι αν ολοι οι υπολοιποι κατοχοι εχουν πισω φρενο
.....εεεε
χμμμμμμ
πατατε και πισω φρενο ?????
:P
Nαι ρε.......................εμεις ντριφταρουμε :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
οκ λοιπον αλλαζουμε το μισο μηχανημα για να φτιαξουμε το πισω φρενο ρε μαστορια!!!!!!!!
:kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
επειδη εισαι νεος κατοχος σε λιγο καιρο τα ξαναλεμε .συγνωμη αλλα το ειρωνικο σου υφακι με χαλασε .....μαστορι
-
τωρα αν byron αλλα γραφεις αλλα εννοεις αυτο τι να σου πω........μηπως μπορει να σου απαντησει ο μαλαμας και αυτος τα ιδια κανει ;) ;)
δες τα post σου!!!και επισης σαφεστατως η καθε εταιρια εχει διαφορετικες θερμοκρασιες!
ΑΡΧΗΓΕ ΜΟΥ
Σαφως κάθε εταιρία (προϊόν καλύτερα) έχει διαφορετικές θερμοκρασίες άσχετα με το Dot. Απλά για να καλύπτει την προδιαγραφή Dot έχει min βαθμούς βρασμού. Αυτός είναι και λόγος που σου έγραψα για τα Motul που ενω είναι dot 4, έχουν 40+ υψηλότερη σημείο απ΄τα 5.1
ΥΓ: Τι ακριβώς να δω στα πστ μου? :thnk: Εγραψα ότι έκανα λάθος το 5 με το 5.1. Ψυχή που δεν αμάρτησε ποτέ της, δεν αγιάζει λέει επίσης ο Σωκράτης αλλά δε γαμείς? Γράψε λάθος ΑΡΧΗΓΕ ΜΟΥ...εδω τη πριγκιπέσσα νομίζουν ότι τη λεει ο Καρράς.
-
παιζει και να φταιει το βολαν που δεν εχουν φρανα τα τυονο
-
παιζει και να φταιει το βολαν που δεν εχουν φρανα τα τυονο
φίλε γιατί νομίζεις το κράτησα εγώ το βολάν..?
για να φρενάρω ατελείωτα..!
Υ.Γ. έχεις μ@μηθεί ρε π0ύ$τη μου..! :oo!
-
συγνωμη που θα σας ξενερωσω αλλα η λυση στο προβλημα του πισω φρενου ειναι μια και ακριβη ....gilles σκαμε 4 κατοσταρικα και βαζουμε τα μαρσπιε που τοποθετουν την τρομπα του πισω φρενου πανω τους σαν ολα τα μηχανακια του θεου και οχι πανω στον κινητηρα .και αυτο γιατι το προβλημα ειναι οτι βραζουν τα υγρα μεσα στην τρομπα λογο θερμοκρασιας του κινητηρα .οποτε αν το κυκλωμα του φρενου εχει αερα μεσα οσο και να πατησεις δεν γινεται τιποτα . smile
αααααααααααα εισαι ο κυριος με τα gilles!!!!!
γιατο σε χαλασε το στυλ μου!!!! ;) ;) ;) ;)
-
πάντως εμένα driftaρει και με δεύτερο άτομο το φρένο μου...και μάλιστα άνετα...
Οποιος θέλει μπορεί να το διαπιστώσει....
τώρα για να μην πιάνει ένα φρένο μετά τις λύσεις που έχουν προτείνει οι μεγάλοι του είδους υπάρχει σίγουρα και κάπου αλλού πρόβλημα εφόσον οι οδηγίες εξαέρωσης έχουν τηρηθεί...
εγώ έκανα 6 μήνες μέχρι να το λύσω...το έλυσα όμως και είναι άλλους 6 τώρα που δεν έχει σταματήσει να δουλεύει τέλεια....
αυτά....
-
κοπέλια αν δεν βγεί από εκεί που είναι η τρόμπα θα χρειάζεσαι συνέχεια εξαερώσεις. Αν βέβαια την κάνεις σωστά τη γλιτώνεις για κανένα εξάμηνο .....
( 40 χρόνια φούρναρης έχω ψήσει.....) :ohyes: :ohyes: :ohyes: :ohyes:
-
Το πίσω φρένο είναι γι αυτούς που καβαλάνε mille.
-
συγνωμη που θα σας ξενερωσω αλλα η λυση στο προβλημα του πισω φρενου ειναι μια και ακριβη ....gilles σκαμε 4 κατοσταρικα και βαζουμε τα μαρσπιε που τοποθετουν την τρομπα του πισω φρενου πανω τους σαν ολα τα μηχανακια του θεου και οχι πανω στον κινητηρα .και αυτο γιατι το προβλημα ειναι οτι βραζουν τα υγρα μεσα στην τρομπα λογο θερμοκρασιας του κινητηρα .οποτε αν το κυκλωμα του φρενου εχει αερα μεσα οσο και να πατησεις δεν γινεται τιποτα . smile
αααααααααααα εισαι ο κυριος με τα gilles!!!!!
γιατο σε χαλασε το στυλ μου!!!! ;) ;) ;) ;)
ΠΗΓΕΝΕ ΣΕ ΕΝΑ ΣΙΔΕΡΑ ΝΑ ΣΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΑ ΠΡΟΕΚΤΑΣΗ ΚΑΝΑ ΜΕΤΡΟ ΓΙΑΤΙ ΑΥΤΗ ΘΑ ΣΟΥ ΠΕΣΕΙ ΚΟΝΤΗ .ΚΑΙ ΑΜΑ ΒΡΕΙΣ ΚΑΙΜΙΑ ΑΛΛΗ ΠΑΤΕΝΤΑ ΠΕΣΤΟ ΜΑς ΝΑ ΤΗΝ ΚΑΝΟΥΜΕ .... :prm :prm :prm :prm ΜΑΣΤΟΡΑ
-
αυτο να το κανω πριν δωσω 400 ε για τα gilles προκειμενου να φτιαξω το φρενο η μετα????
εξαλλου δεν ειπα κατι για πατεντα.....ετοιμο ειναι μαστορα και στοιχισει 30 οχι 400
ΑΙΝΤΕ ΤΑΛΑΙΠΩΡΕ!!!!
Υ.Γκαλυτερα να σταματησει εδω γιατι παρακατω θα χονδρινει το πραγμα...........
ΜΕ ΣΥΓΧΩΡΕΙΣ αν σε ξενερωσα!!
-
Oι προεκτασεις ειναι γι' αυτους που καβαλανε tuono
-
Η κουβεντα ειναι γι'αυτους που καβαλανε Aprilia :P :P :P :P :P :P
-
Η κουβεντα ειναι γι'αυτους που καβαλανε Aprilia :P :P :P :P :P :P
είναι όμορφοι κατά κανόνα!!! :tez:
-
είναι όμορφοι κατά κανόνα!!! :tez:
Oμορφοι, γρηγοροι κλπ κλπ :bye: :bye: :bye: