0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.
Δεν ειναι πανακεια η αλλαγη θεσης της τρομπας φρενου...χωρις αυτο να σημαινει οτι δεν εχει μεριδιο ευθυνης στο συχνο βρασιμο των υγρων.Το προβλημα ειναι η θεση της πισω δαγκανας(κοινη σε πολλα ιταλικα με ιδια δαγκανα)που εχει το εξαερωτικο χαμηλα και εγκλωβιζει τον αερα ψηλα.Η λυση ειναι να βγαλεις την δαγκανα και να την βαλεις καπου με το μαρκουτσι ψηλα και εκει να κανεις σωστα την εξαερωση...μετα θα εχεις φρενο παντα και για παντα
Η λυση ειναι να βγαλεις την δαγκανα και να την βαλεις καπου με το μαρκουτσι ψηλα και εκει να κανεις σωστα την εξαερωση...μετα θα εχεις φρενο παντα και για παντα
ΠαράθεσηΗ λυση ειναι να βγαλεις την δαγκανα και να την βαλεις καπου με το μαρκουτσι ψηλα και εκει να κανεις σωστα την εξαερωση...μετα θα εχεις φρενο παντα και για πανταόπως ακριβώς τα είπε ο 17inchwheeler ! γνωστό πρόβλημα και από τα πρώτης γενιάς Mille - Tuono. Με σωστή εξαέρωση έχεις πάντα καλό πίσω φρένο ......Και προς zlionaki > εάν κατά την εξαέρωση "κρεμάσεις" ανάποδα και λίγο πιο ψηλά την πίσω δαγκάνα, μια χαρά βγαίνει ο αέρας έξω από το κύκλωμα.
εχω κανει ολα τα παραπανω που λετε και το πιο πολυ που κρατησε ηταν αντε δυο μερες
Παράθεση από: 7Gibernau στις Σεπτέμβριος 11, 2009, 12:02:26 μμεχω κανει ολα τα παραπανω που λετε και το πιο πολυ που κρατησε ηταν αντε δυο μερες Aν τα εφαρμόσεις σωστά και συνεχίζει να υπάρχει πρόβλημα τότε υπάρχουν δύο περιπτώσεις.α) Οι τσιμούχες της δαγκάνας σου χάνουνβ) Η τρόμπα χάνει από την πλευρά του εμβόλου..Ή και τα δύο μαζί (σπάνιο βέβαια)Εμένα για παράδειγμα ήταν το Β....Και το βρήκα αφότου είχα αλλάξει και είχα βάλει τα gilles....
.....εεεεχμμμμμμπατατε και πισω φρενο ?????
επισης ολα τα υγρα αν βρασουν 2,3 φορες θελουν αλλαγη οχι μονο τα 5,1 αρχηγεοταν ομως το σημειο βρασμου των 5,1 ειναι στον θεο βρασε τα εσυ και εγω θα πληρωνω τις αλλαγες!!!!!!!!
Τωρα, γιατι μερικοι λενε πως εχουν πισω φρενο, εγω θεωρω οτι δεν το πατανε ποτε...........
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι