0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Με την ζεστη του κινητηρα, τα υγρα δημιουργουν φυσαλιδες................Αντι ομως αυτες να κατευθυνθουν προς το δοχειο υγρων, ωστε το συστημα να κανει αυτο-εξαερωση, αυτες εγκλωβιζονται στην "απιστευτη" πολυπλοκοτητα του συνοθυλευματος του σωληνα υψηλης που κανει κουρμπα, της τρομπας και της θεσης που βρισκεται η εισοδος απο το δοχειο υγρων και τελος του εξαερωτηρα της δαγκανας, ο οποιος βρισκεται σε τετοιο σημειο ωστε να μην μπορει να βγαλει ολον τον αεραΑποτελεσμα ολων αυτων, ειναι παντα μα παντα, να μην εχεις πισω φρενο.............Τωρα, γιατι μερικοι λενε πως εχουν πισω φρενο, εγω θεωρω οτι δεν το πατανε ποτε...........+1000 πεστα ρε κοσμα γιατι θα σαλταρω εκτος κι αν ολοι οι υπολοιποι κατοχοι εχουν πισω φρενοΠαράθεση από: backys στις Σεπτέμβριος 11, 2009, 02:51:04 μμ.....εεεεχμμμμμμπατατε και πισω φρενο ????? Nαι ρε.......................εμεις ντριφταρουμε
.....εεεεχμμμμμμπατατε και πισω φρενο ?????
οκ λοιπον αλλαζουμε το μισο μηχανημα για να φτιαξουμε το πισω φρενο ρε μαστορια!!!!!!!!
τωρα αν byron αλλα γραφεις αλλα εννοεις αυτο τι να σου πω........μηπως μπορει να σου απαντησει ο μαλαμας και αυτος τα ιδια κανει δες τα post σου!!!και επισης σαφεστατως η καθε εταιρια εχει διαφορετικες θερμοκρασιες!ΑΡΧΗΓΕ ΜΟΥ
παιζει και να φταιει το βολαν που δεν εχουν φρανα τα τυονο
συγνωμη που θα σας ξενερωσω αλλα η λυση στο προβλημα του πισω φρενου ειναι μια και ακριβη ....gilles σκαμε 4 κατοσταρικα και βαζουμε τα μαρσπιε που τοποθετουν την τρομπα του πισω φρενου πανω τους σαν ολα τα μηχανακια του θεου και οχι πανω στον κινητηρα .και αυτο γιατι το προβλημα ειναι οτι βραζουν τα υγρα μεσα στην τρομπα λογο θερμοκρασιας του κινητηρα .οποτε αν το κυκλωμα του φρενου εχει αερα μεσα οσο και να πατησεις δεν γινεται τιποτα . smileαααααααααααα εισαι ο κυριος με τα gilles!!!!!γιατο σε χαλασε το στυλ μου!!!!
Η κουβεντα ειναι γι'αυτους που καβαλανε Aprilia
είναι όμορφοι κατά κανόνα!!!
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι