0 μέλη και 3 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Stratos82

Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #15 - : Μάιος 10, 2009, 08:53:21 μμ »

 Δεν με αρεσουν καθολου αυτα....Και εχω να το βαλω και μπροστα 12 μηνες... :cry: :cry: :cry:
Πριν το βαλεις μπροστα δεν αλλαζεις μια μπαταρια για καλο και για κακο.

Γι'αυτο ακριβως δεν το εβαλα ακομα.Αυριο πρωι παω για μπαταρια.Και αυριο μεσημερι θα δουμε αν θα κλαιω και εγω... :srry:

*

LELOS

Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #16 - : Μάιος 10, 2009, 09:05:31 μμ »
φιλε αλλαγα το κομπλερ ολλο με 650 ευρω πριν απο ενα χρονο εχω τουονο του 2004 . η αλλαγει δεν θελει πολυ ωρα μια ψρα αν θημαμε καλα . οσο για το αν κανουν απο αλλα μηχανακια να το δεις καλα  μην σου μηνουν στο χερι και πεταξεις τα λεφτα σου .

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2730
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1909
Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #17 - : Μάιος 10, 2009, 09:10:45 μμ »
Δεν με αρεσουν καθολου αυτα....Και εχω να το βαλω και μπροστα 12 μηνες... :cry: :cry: :cry:
Μην τρελαινεσαι, δεν την ακουει στα ξαφνικα...εμενα ισως ειχε ταλαιπωρηθει απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη και μερικες φορες οταν δεν επαιρνε ( απο μπαταρια πχ.) ακουγα ενα υποπτο χρρρρ...Αρα προετοιμαζοταν απο καιρο το κακο!

lospsi φιλος εχω και απο 748 και απο 916 αν σε ενδιαφερει στειλε ενα πμ αλλα πρωτα μαθε αν κανει
βεβαια αν θελεις δοκιμασε το κιολας και αμα σου κανει το περνεις simple!
 :bye: :bye:
Τhanx φιλε, απο βδομαδα θα εχω εικονα τι ακριβως χρειαζεται, αν θες στειλε μου το κινητο σου σε ΠΜ

Κάποια αξιόπιστη πηγή....μου είπε ότι είναι αυτό που ψάχνεις είναι ίδιο με του KTM Duke 640. Κόστος 70-80€...
Γιά ψάξτο  :bye:
Μπραβο ρε Βυρωνα, θα το κοιταξω και αυτο! Σ΄ευχαριστω!

Ψαξε στο αμερικανικο φορουμ!!!!!
Ταιριαζει απο Ducati και Bmw.
To ανταλακτικο ειναι Denso ελατηριο-γραναζο-ρουλεμαν και παιζει και σκετο στο ebay.
Tα 'χα βρει παλαιοτερα αλλα βαριεμαι να ψαξω  :(
κατι εχω βρει και γω αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν κανει... μαλλον θα καλυφθω ομως απο τα παραπανω, εντωμεταξυ αμα κατσει και το θυμηθεις, πετα ενα λινκ να υπαρχει εδω περα.
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2730
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1909
Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #18 - : Μάιος 11, 2009, 07:47:30 μμ »
Τα γραφω εδω για να υπαρχουν σαν database.

Η μεχρι τωρα αναζητηση λυσης στο προβλημα μου, με εχει οδηγησει στα εξης συμπερασματα:
Το κομπλερ της μιζας των Tuono μπορει να αντικατασταθει απο αντιστοιχο της BMW, της Ducati και της KTM. Tα δυο πρωτα ειναι διασταυρωμενα απο διαφορες ιστοσελιδες (προσοχη χρειαζεται μονο στην τοποθετηση, πρεπει να μπει αναποδα) ενω για το τρίτο προς το παρον υπαρχει η δηλωση του Βυρωνα. Σε καμια ομως περιπτωση δεν εχω ακομα διασταυρωσει εαν εκτος απο το κομπλερ ταιριαζουν και τα υπολοιπα δυο ανταλλακτικα, το γραναζι και η μεταλλικη βαση που βιδωνουν (θα πρεπει λοιπον να λυθει η μηχανη και με τα ανταλλακτικα ανα χειρας να παρω σβαρνα τα σερβις για περαιτερω διερευνιση).
Απο σημερινη επαφη με τα σερβις των παραπανω εταιρειων, τα κοστη για το κομπλερ μονο εχουν ως εξης:
BMW 105E (το διορθωσα)
Aprilia 225Ε
ΚΤΜ ~80Ε (κατα δηλωση του μηχανικου)

Συνολικο κοστος για επισκευη με καινουργια ανταλλακτικα (αντικατασταση και των 3 εξαρτηματων) σε εξουσιοτημενο Aprilia service 700Ε (περιλαμβανεται η εργασια)

Παντως, η ζημια μπορει να επιδιορθωθει με αρκετα λιγοτερα χρηματα (και φυσικα αναλογως των ανταλλακτικων που θα χρειαστουν - μπορει π.χ. να χρειαζεται μονο αλλαγη του κομπλερ, αν και συνησταται να αλλαχθουν ολα) αν αναζητηθουν λυσεις μεταχειρισμενων ανταλλακτικων μεσω ebay αλλα και των συνεργειων.

Θα σας ενημερωσω για το δικο μου τελικο πακετακι (αρκετα οικονομικοτερο θελω να ελπιζω) στις επομενες μερες
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2009, 10:14:50 πμ από lospsi »
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

zlionakis

Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #19 - : Μάιος 11, 2009, 08:47:39 μμ »
Για τσέκαρε και το sprag clutch σου...Γιατί αφού γυρίζει η μίζα και δεν παίρνει μάλλον για κατι τέτοιο ακούγεται...εκτός αν έχει φάει το γρανάζι της μίζας... :bye:

« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2009, 09:35:08 μμ από zlionakis »

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2730
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1909
Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #20 - : Μάιος 11, 2009, 09:42:00 μμ »
Για τσέκαρε και το sprug clutch σου...Γιατί αφού γυρίζει η μίζα και δεν παίρνει μάλλον για κατι τέτοιο ακούγεται...εκτός αν έχει φάει το γρανάζι της μίζας... :bye:

αυτο ειναι το κομπλερ που λεμε
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

zlionakis

Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #21 - : Μάιος 11, 2009, 09:52:51 μμ »
αχα.....sorry αλλά δεν το κατάλαβα... :bye:


Για να διορθώσω λίγο...


κομπλερ κανονικά βρίσκεται σε διαφορετικού τυπου μίζες και ουσιαστικά μετακινεί το γρανάζι όσο δίνεται ρεύμα στην μίζα έκκεντρα από τον άξονα της μίζας και χρησιμοποιεί ελατήριο....ελευθερώνεται με το άφημα του κουμπιου εκκίνησης μόνο....

To sprug clutch είναι ουσιαστικά ενα ρουλεμάν συγκεκριμένης φοράς (μίας πάντα) και λειτουργεί ως μέσο αποσύμπλεξης...

  :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2730
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1909
Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #22 - : Μάιος 12, 2009, 10:20:47 πμ »
A μπραβο. Οι μαστορες λενε κομπλερ αλλα ποιο εξαρτημα αφορα δεν ξερω
Αγγλιστι εχουμε το sprag clutch (το ρουλεμαν), sprag clutch gear (το γραναζι που μπαινει το ρουλεμαν) και sprag clutch housing (η μεταλλικη βαση που βιδωνουν αυτα)
Συνηθως τα παιζει το πρωτο, ομως ενδεχεται να εχουν παθει ζημια και τα αλλα. Συνησταται παντως να αλλαχθουν ολα τα εξαρτηματα οταν συμβει η ζημια
Οι τιμες που εχω παραθεσει πιο πανω αφορουν το ρουλεμαν αυτο...
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

*

zlionakis

Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #23 - : Μάιος 12, 2009, 11:48:25 πμ »
A μπραβο. Οι μαστορες λενε κομπλερ αλλα ποιο εξαρτημα αφορα δεν ξερω
Αγγλιστι εχουμε το sprag clutch (το ρουλεμαν), sprag clutch gear (το γραναζι που μπαινει το ρουλεμαν) και sprag clutch housing (η μεταλλικη βαση που βιδωνουν αυτα)
Συνηθως τα παιζει το πρωτο, ομως ενδεχεται να εχουν παθει ζημια και τα αλλα. Συνησταται παντως να αλλαχθουν ολα τα εξαρτηματα οταν συμβει η ζημια
Οι τιμες που εχω παραθεσει πιο πανω αφορουν το ρουλεμαν αυτο...

Eτσι είναι τα πράγματα...και εγω δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς αναφέρονται...
Πάντως σωστό είναι να αλλάξουν και τα τρια (sprag clutch, free gear & sprag clutch housing) γιατι μεταξυ τους έχουν ακριβες ταιριασμα (tight tolerances) οπότε αν αλλαχτεί ενα από αυτά απλά μειώνεις το χρόνο ζωής του συνόλου....εκτός και αν είναι μέσα στα όρια που δίνει το workshop manual της Aprilia.
Πάντως αν πιάνουν τα χέρια σου είναι μία σχετικά απλή διαδικασία για να το κάνεις μόνος σου. Χρειάζεσαι όμως συγκεκριμένα εργαλεία και υλικά..

*

kostuono

Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #24 - : Μάιος 12, 2009, 02:36:41 μμ »
Θα εμπιστευτώ την αξιοπιστη πηγη του Βυρωνα!!!
Καλα ξεμπερδεματα ψηλε!
Περιεργη βλαβη :thnk: :thnk: τα tuono τα παλια δεν χαλανε ΠΟΤΕ!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #25 - : Μάιος 12, 2009, 08:36:12 μμ »
Περιεργη βλαβη :thnk: :thnk: τα tuono τα παλια δεν χαλανε ΠΟΤΕ!!!!!

Sorry που θα στο χαλασω αλλα τα Tuono εκει χαλανε.
Καθολου περιεργη βλαβη.

To Sprag Clutch χρησημοποιοει ενα ελατηριο για να κραταει τις κονικες μπιλιες του ρουλεμαν.
Σηνηθως αυτο χαλαει - λασκαρει.
Μπορει σφιγγοντας το να ληθει το προβλημα και να γλιτωσεις σς πρωτη φαση τα πολα λ7.
Επισης αν βρεις το part Nuber του ανταλλακτικου και το Googla -ρεις θα βρεις αρκετα.....
Δυστυχως ειμαι δουλεια και δεν εχω χρονο για παραπαω λεπτομεριες  :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 12, 2009, 08:40:39 μμ από backys »

*

Αποσυνδεδεμένος vageln

  • **
  • 47
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: 0
κομπλέρ
« Απάντηση #26 - : Μάιος 13, 2009, 08:06:36 πμ »
 Στο δικό μου τουόνο αλλάχτηκε εντός εγγύησης τον δεύτερο χρόνο ζωής του. Έχω αλλάξει δλδ από το 2004 και μέχρι σήμερα ευτυχώς δεν έχει παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα ξανά.

 Απλά να γνωρίζεις ότι θα αλλαχτούν + τα λάδια του κινητήρα καθώς και κάποια φλάντζα. Εγώ όταν μου το αλλάξανε (εντός εγγύησης) πλήρωσα για λάδια - φλάντζα, τότε στον Μπολασίκη. Βέβαια τσαντίστηκα γιατί δε με είχαν ενημερώσει από πριν, να κανόνιζα την αντικατάσταση του κομπλέρ με το επόμενο προγραμματισμένο σέρβις. Έτσι κι αλλιώς το τουόνο έπαιρνε κανονικά μπροστά. Μια δυό φορές μόνο είχε βαρέσει "ξερή" μιζιά (στον αέρα δλδ) λόγω κομπλέρ. Ευτυχώς μια εξ αυτών ήταν μπροστά στον μηχανικό (εξουσιοδοτημένο Aprilia) που όταν το άκουσε χωρίς δεύτερη κουβέντα μου είπε ότι θα το περάσει εγγύηση.

*

zlionakis

Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #27 - : Μάιος 13, 2009, 09:34:49 πμ »

 Απλά να γνωρίζεις ότι θα αλλαχτούν + τα λάδια του κινητήρα καθώς και κάποια φλάντζα. Εγώ όταν μου το αλλάξανε (εντός εγγύησης) πλήρωσα για λάδια - φλάντζα, τότε στον Μπολασίκη.

Η φλάντζα καταρχήν είναι πολύ φθηνη (περίπου 7.5 ευρώ) για να καταλάβεις είναι η λιανική της!!!

Δεύτερον αν δεν έχει πολλά χλμ το μηχανάκι συνήθως δεν χρειάζεται καν αλλαγή απλά πρέπει να ανοίξεις το καπάκι προσεκτικά...

(άσε που και αν σκιστεί λίγο ...ουσιαστικά δεν πειράζει αλλά τέλοςπάντων)

Το σωστό είναι να γίνει σε προγραμματισμένο service για να αποφύγεις να μαζέυεις τα λάδια και να τα φιλτράρεις για να τα ξαναβάλεις μέσα!!!! Α και ξέχασα να συμπληρώσεις και κανενα 200άρι ml που θα σου έχει φύγει!!!

Ρε παιδιά μήν σας κοροϊδεύουνε!!! :pray: :pray: :pray:

 :bye: :bye: :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #28 - : Μάιος 13, 2009, 10:04:57 πμ »
Εδώ φαινονται τα εξαρτηματα του κομπλερ της μιζας.
Κανονικα το 1,3,4 αλλαζονται ΟΛΑ μαζι σαν σετ.Αν προσεξεις το 1 (γραναζι εμπλεκομενο ΠΑΝΤΑ στη μιζα) εχει ενα "λαιμο" που κουμπωνει εσωτερικα του 3 και ολο αυτο κουμπωνει εσωτερικα του 4.
Πρακτικα (επειδη εχω αλλαξει καμια 80αρια σε ΚΤΜ) ο λαιμος του 1 σπανια παθαινει ζημια.Βεβαια αν ειναι στην εγγυηση δεν το σκεφτομαστε καθολου και το αλλαζουμε για προληπτικους λογους.Τσεκαρεις την επιφανεια ολισθησης (εξωτερικη του λαιμου) για ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ.Αυτο ειναι κακο.Αν δεν εχει κατι που μπορεις να το νιωσεις με την αφη τοτε μπορεις να αφησεις το ιδιο (με δικη σου ευθυνη βεβαια).Αυτο ειναι το δευτερο ακριβοτερο εξαρτημα.
Το 3 το αλλαζεις χωρις δευτερη σκεψη.Ειναι το πιο ακριβο αλλα αν σφιξεις το ελατηριο (αν ΔΕΝ εχει κοπει) και βαλεις το ιδιο εχεις πολλες πιθανοτητες με την δευτερη-τριτη μιζια να διαλυσει μεσα στο μορερ.
Το 4 στην εσωτερικη επιφανεια του (που ολισθαινει το 3) συνηθως γινεται χαλια.Πολυ σπανια να αφησεις το ιδιο.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Οι βιδες (5) που φαινονται στο σχημα βαζεις καινουργιες ΚΑΙ γνησιες.Μια φορα εβαλα εμποριου επειδη επεμενε ο πελατης και μου το εφερε την αλλη μερα κομμενες μαχαιρι.Τραβανε τρελο ζορι και το εργοστασιο δινει συγκεκριμενου υλικου βιδες.Θελουν locktite και συγκεκριμενη ροπη συσφιξης ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
Αν το επιχειρησεις μονος σου (δεν στο συνηστω) το πιο δυσκολο κομματι της δουλειας ειναι να βγαλεις το βολαν.Θελει εξολκεα και ΠΟΤΕ σφυρι (το εχω δει κι αυτο).Φυσικα κι αυτο στην επανατοποθετηση του θελει συγκεκριμενη ροπη συσφιξης.
Καλη τυχη φιλε  :kalo: :kalo: :bye: :bye: :bye:
« Τελευταία τροποποίηση: Μάιος 13, 2009, 10:07:42 πμ από MakisRC51 »

*

Αποσυνδεδεμένος lospsi

  • *******
  • 2730
  • Φύλο: Άντρας
  • The gentle giant
    • Κυτιοποιία
  • Μοντέλο μηχανής: KTM 1290 SAS 2019
  • Αντιδράσεις: +1909
Απ: Κομπλερ μιζας
« Απάντηση #29 - : Μάιος 13, 2009, 11:17:04 πμ »
ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Ειναι νομιζω ενα καλο thread για να υπαρχει για μελλοντικη χρηση.

Στην δική μου περιπτωση, η μηχανη ηδη βρισκεται στον Αρμακολα και επισκευαζεται. Περισσοτερες λεπτομερειες αυριο
Βασανισμένη μηχανόβια ψυχή...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης