APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: lospsi στις Μάιος 09, 2009, 10:29:29 μμ
-
Δυστυχως παρεδωσε πνευμα στο Τουονο μου...Τα συμπτωματα: μιζαρει αλλα δεν παιρνει και κανει και κατι κρακ που μου σηκωνουν την τριχα!
Απο οτι διαβασα ειναι ψιλοσυνηθισμενο προβλημα στα V2 της Απριλια ( στο Καπο παντως δεν ειχε κανει κιχ).
Τι γινεται τωρα??
Δευτερα θα παω το μηχανακι στον Αρμακολα να το λυσει και να δουμε τι χρειαζεται.
Καταρχας, τι ειναι το κομπλερ μιζας? Στο σχεδιαγραμμα της aprilia δειχνει ενα γραναζι (sprag clutch gear), ενα μεταλλικο δισκακι (sprag clutch housing) και ενα μεταλλικο κοκοψοψι -σαν πηνιο- (sprag clutch). Tι απο ολα αυτα παθαινει την ζημια?
Διαβαζοντας στα ξενα φορουμ ειδα οτι ταιριαζει απο Ducati 748/916 το sprag clutch και εχω βρει τετοιο στο ebay, εχω βρει ομως και ολοκληρο το σετακι. Να ταιριαζει αραγες?
Γενικα, μαλλον προκειται για ζημια που θα κοστισει αρκετα ευρω, αν μπορεσω να γλυτωσω μερικα απο τα ανταλλακτικα γιατι την εργασια δεν μπορω να την αποφυγω...
Διαφωτιστε με...
-
Δυστυχως παρεδωσε πνευμα στο Τουονο μου...Τα συμπτωματα: μιζαρει αλλα δεν παιρνει και κανει και κατι κρακ που μου σηκωνουν την τριχα!
Απο οτι διαβασα ειναι ψιλοσυνηθισμενο προβλημα στα V2 της Απριλια ( στο Καπο παντως δεν ειχε κανει κιχ).
Τι γινεται τωρα??
Δευτερα θα παω το μηχανακι στον Αρμακολα να το λυσει και να δουμε τι χρειαζεται.
Καταρχας, τι ειναι το κομπλερ μιζας? Στο σχεδιαγραμμα της aprilia δειχνει ενα γραναζι (sprag clutch gear), ενα μεταλλικο δισκακι (sprag clutch housing) και ενα μεταλλικο κοκοψοψι -σαν πηνιο- (sprag clutch). Tι απο ολα αυτα παθαινει την ζημια?
Διαβαζοντας στα ξενα φορουμ ειδα οτι ταιριαζει απο Ducati 748/916 το sprag clutch και εχω βρει τετοιο στο ebay, εχω βρει ομως και ολοκληρο το σετακι. Να ταιριαζει αραγες?
Γενικα, μαλλον προκειται για ζημια που θα κοστισει αρκετα ευρω, αν μπορεσω να γλυτωσω μερικα απο τα ανταλλακτικα γιατι την εργασια δεν μπορω να την αποφυγω...
Διαφωτιστε με...
Μαν το ιδιο επαθε και ενας φιλος με mille 2001 και του κοστισε 750 ευρα.Το επαθε επειδη ειχε να το κυκλοφορησει 6-7 μηνες και ζορισε πολυ την μιζα για να παρει και την πηρε στο χερι.Ψαξε στον αγιο ebay κατι θα βρεις.
-
Τσεκαρε το γραναζι αν ειναι φθαρμενο....αν ειναι τοτε αλλαξε και αυτο μαζι με το κομπλερ. Μεχρι να πας το μοτορι στο συνεργειο ΜΗ το ζορισεις να παρει εμπρος!!!
-
...και εγω το`χω ξανακουσει...ενας φιλος με tuono (το παλιο και εκεινος), ειχε αυτο το προβλημα επανελειμμενα...ειχε αλλαξει 2 ή 3 φορες την μιζα με καινουργια αλλα μετα απο λιγο καιρο παλι τα ιδια...σωθηκε μονο οταν καταφερε(!!!)και το πουλησε!
αν θυμαμαι καλα κατι για 600Ε μου ελεγε οτι πηγαινε η ολη ζημια καθε φορα...
ελπιζω να βγαλεις ακρη οσο το δυνατον ανωδυνα!
-
ναι...συμβαινει αμα το ζορίζεις με μιζιές επανειλημμένες αν δεν παίρνει μπρος, αλλα μπορεί και να κάτσει στραβή... :( :(
το κοστος ειναι εκει..π.χ. σε πήγασο ειχε 400-600 ευρω.... νομίζω 600..
τωρα αν τη γλιτώσεις βαζοντας αλλο που να ταιριάζει η βρεις κανα μεταχειρώ... καλώς..... :( :( :bye: :bye:
-
Δεν θα το ζορισω να παρει, γενικα δεν το ζοριζα ποτε, ισως ηταν ταλαιπωρημενο απο πριν.
Τσεκαρε το γραναζι αν ειναι φθαρμενο....αν ειναι τοτε αλλαξε και αυτο μαζι με το κομπλερ. Μεχρι να πας το μοτορι στο συνεργειο ΜΗ το ζορισεις να παρει εμπρος!!!
οποτε το παω στο συνεργειο και του λεω να το λυσει και βλεπουμε τι την εχει ακουσει...Αν θελει και γραναζι, ταιριαζει και αυτο απο Ducati?
Σαν δουλεια θελει πολλες εργατοωρες?
-
Δε γνωριζω αν κανει κομπλερ και γραναζι απο αλλο μοντελο...το μονο που θα πρεπει να δεις ειναι το μαγαζι που θα πας τη μοτοσυκλετα να εχει τα ειδικα εργαλεια που χρειαζονται για να βγει σωστα το βολαν! Μη αγχωνεσαι ειναι απλη διαδικασια και δε χρειαζεσαι απειρο χρονο
-
μια απο τα ιδια και εδω.αναμενω κομπλερ μιζας απο ιταλια.δεν γνωριζω την τιμη του γιατι καλυπτεται απο εγγυηση.....παντως ψιλοπαλουκι η υποθεση.
παντως μου ειπαν οτι δεν ειναι τιποτα σημαντικο.αλλαζεις το κομπλερ και ειαι ετοιμο.
ξερω και γω τι να πω
-
το ξερω οτι σαν ζημια δεν ειναι σημαντικη αλλα σκεφτομαι το κοστος!
Νομιζω οτι ο Αρμακολας θα εχει ολα τα απαραιτητα εργαλεια για να γινει η δουλεια, απλα θα το ψαξω λιγακι ωστε να μην μου στοιχισει ο κουκος αηδονι (κατι διαβασα για 500-600Ε)
Το πολυ πολυ να του πω να μου δωσει τα φθαρμενα ανταλλακτικα και να παω σε ενα ducati store να το ψαξω...
-
Ψαξε στο αμερικανικο φορουμ!!!!!
Ταιριαζει απο Ducati και Bmw.
To ανταλακτικο ειναι Denso ελατηριο-γραναζο-ρουλεμαν και παιζει και σκετο στο ebay.
Tα 'χα βρει παλαιοτερα αλλα βαριεμαι να ψαξω :(
-
Μαν ψαξε σε αυτο το καταστημα κατι πρεπει να εχει...
http://stores.ebay.co.uk/Spares-Unlimited-Motorcycles_Aprilia-Motorcycle-Parts_RSV1000_W0QQcolZ4QQdirZ1QQfsubZ346440012QQftidZ2QQtZkm
-
lospsi φιλος εχω και απο 748 και απο 916 αν σε ενδιαφερει στειλε ενα πμ αλλα πρωτα μαθε αν κανει
βεβαια αν θελεις δοκιμασε το κιολας και αμα σου κανει το περνεις simple!
:bye: :bye:
-
Κάποια αξιόπιστη πηγή....μου είπε ότι είναι αυτό που ψάχνεις είναι ίδιο με του KTM Duke 640. Κόστος 70-80€...
Γιά ψάξτο :bye:
-
Δεν με αρεσουν καθολου αυτα....Και εχω να το βαλω και μπροστα 12 μηνες... :cry: :cry: :cry:
-
Δεν με αρεσουν καθολου αυτα....Και εχω να το βαλω και μπροστα 12 μηνες... :cry: :cry: :cry:
Πριν το βαλεις μπροστα δεν αλλαζεις μια μπαταρια για καλο και για κακο.
-
Δεν με αρεσουν καθολου αυτα....Και εχω να το βαλω και μπροστα 12 μηνες... :cry: :cry: :cry:
Πριν το βαλεις μπροστα δεν αλλαζεις μια μπαταρια για καλο και για κακο.
Γι'αυτο ακριβως δεν το εβαλα ακομα.Αυριο πρωι παω για μπαταρια.Και αυριο μεσημερι θα δουμε αν θα κλαιω και εγω... :srry:
-
φιλε αλλαγα το κομπλερ ολλο με 650 ευρω πριν απο ενα χρονο εχω τουονο του 2004 . η αλλαγει δεν θελει πολυ ωρα μια ψρα αν θημαμε καλα . οσο για το αν κανουν απο αλλα μηχανακια να το δεις καλα μην σου μηνουν στο χερι και πεταξεις τα λεφτα σου .
-
Δεν με αρεσουν καθολου αυτα....Και εχω να το βαλω και μπροστα 12 μηνες... :cry: :cry: :cry:
Μην τρελαινεσαι, δεν την ακουει στα ξαφνικα...εμενα ισως ειχε ταλαιπωρηθει απο τον προηγουμενο ιδιοκτητη και μερικες φορες οταν δεν επαιρνε ( απο μπαταρια πχ.) ακουγα ενα υποπτο χρρρρ...Αρα προετοιμαζοταν απο καιρο το κακο!
lospsi φιλος εχω και απο 748 και απο 916 αν σε ενδιαφερει στειλε ενα πμ αλλα πρωτα μαθε αν κανει
βεβαια αν θελεις δοκιμασε το κιολας και αμα σου κανει το περνεις simple!
:bye: :bye:
Τhanx φιλε, απο βδομαδα θα εχω εικονα τι ακριβως χρειαζεται, αν θες στειλε μου το κινητο σου σε ΠΜ
Κάποια αξιόπιστη πηγή....μου είπε ότι είναι αυτό που ψάχνεις είναι ίδιο με του KTM Duke 640. Κόστος 70-80€...
Γιά ψάξτο :bye:
Μπραβο ρε Βυρωνα, θα το κοιταξω και αυτο! Σ΄ευχαριστω!
Ψαξε στο αμερικανικο φορουμ!!!!!
Ταιριαζει απο Ducati και Bmw.
To ανταλακτικο ειναι Denso ελατηριο-γραναζο-ρουλεμαν και παιζει και σκετο στο ebay.
Tα 'χα βρει παλαιοτερα αλλα βαριεμαι να ψαξω :(
κατι εχω βρει και γω αλλα δεν ειμαι σιγουρος αν κανει... μαλλον θα καλυφθω ομως απο τα παραπανω, εντωμεταξυ αμα κατσει και το θυμηθεις, πετα ενα λινκ να υπαρχει εδω περα.
-
Τα γραφω εδω για να υπαρχουν σαν database.
Η μεχρι τωρα αναζητηση λυσης στο προβλημα μου, με εχει οδηγησει στα εξης συμπερασματα:
Το κομπλερ της μιζας των Tuono μπορει να αντικατασταθει απο αντιστοιχο της BMW, της Ducati και της KTM. Tα δυο πρωτα ειναι διασταυρωμενα απο διαφορες ιστοσελιδες (προσοχη χρειαζεται μονο στην τοποθετηση, πρεπει να μπει αναποδα) ενω για το τρίτο προς το παρον υπαρχει η δηλωση του Βυρωνα. Σε καμια ομως περιπτωση δεν εχω ακομα διασταυρωσει εαν εκτος απο το κομπλερ ταιριαζουν και τα υπολοιπα δυο ανταλλακτικα, το γραναζι και η μεταλλικη βαση που βιδωνουν (θα πρεπει λοιπον να λυθει η μηχανη και με τα ανταλλακτικα ανα χειρας να παρω σβαρνα τα σερβις για περαιτερω διερευνιση).
Απο σημερινη επαφη με τα σερβις των παραπανω εταιρειων, τα κοστη για το κομπλερ μονο εχουν ως εξης:
BMW 105E (το διορθωσα)
Aprilia 225Ε
ΚΤΜ ~80Ε (κατα δηλωση του μηχανικου)
Συνολικο κοστος για επισκευη με καινουργια ανταλλακτικα (αντικατασταση και των 3 εξαρτηματων) σε εξουσιοτημενο Aprilia service 700Ε (περιλαμβανεται η εργασια)
Παντως, η ζημια μπορει να επιδιορθωθει με αρκετα λιγοτερα χρηματα (και φυσικα αναλογως των ανταλλακτικων που θα χρειαστουν - μπορει π.χ. να χρειαζεται μονο αλλαγη του κομπλερ, αν και συνησταται να αλλαχθουν ολα) αν αναζητηθουν λυσεις μεταχειρισμενων ανταλλακτικων μεσω ebay αλλα και των συνεργειων.
Θα σας ενημερωσω για το δικο μου τελικο πακετακι (αρκετα οικονομικοτερο θελω να ελπιζω) στις επομενες μερες
-
Για τσέκαρε και το sprag clutch σου...Γιατί αφού γυρίζει η μίζα και δεν παίρνει μάλλον για κατι τέτοιο ακούγεται...εκτός αν έχει φάει το γρανάζι της μίζας... :bye:
-
Για τσέκαρε και το sprug clutch σου...Γιατί αφού γυρίζει η μίζα και δεν παίρνει μάλλον για κατι τέτοιο ακούγεται...εκτός αν έχει φάει το γρανάζι της μίζας... :bye:
αυτο ειναι το κομπλερ που λεμε
-
αχα.....sorry αλλά δεν το κατάλαβα... :bye:
Για να διορθώσω λίγο...
κομπλερ κανονικά βρίσκεται σε διαφορετικού τυπου μίζες και ουσιαστικά μετακινεί το γρανάζι όσο δίνεται ρεύμα στην μίζα έκκεντρα από τον άξονα της μίζας και χρησιμοποιεί ελατήριο....ελευθερώνεται με το άφημα του κουμπιου εκκίνησης μόνο....
To sprug clutch είναι ουσιαστικά ενα ρουλεμάν συγκεκριμένης φοράς (μίας πάντα) και λειτουργεί ως μέσο αποσύμπλεξης...
:bye: :bye: :bye:
-
A μπραβο. Οι μαστορες λενε κομπλερ αλλα ποιο εξαρτημα αφορα δεν ξερω
Αγγλιστι εχουμε το sprag clutch (το ρουλεμαν), sprag clutch gear (το γραναζι που μπαινει το ρουλεμαν) και sprag clutch housing (η μεταλλικη βαση που βιδωνουν αυτα)
Συνηθως τα παιζει το πρωτο, ομως ενδεχεται να εχουν παθει ζημια και τα αλλα. Συνησταται παντως να αλλαχθουν ολα τα εξαρτηματα οταν συμβει η ζημια
Οι τιμες που εχω παραθεσει πιο πανω αφορουν το ρουλεμαν αυτο...
-
A μπραβο. Οι μαστορες λενε κομπλερ αλλα ποιο εξαρτημα αφορα δεν ξερω
Αγγλιστι εχουμε το sprag clutch (το ρουλεμαν), sprag clutch gear (το γραναζι που μπαινει το ρουλεμαν) και sprag clutch housing (η μεταλλικη βαση που βιδωνουν αυτα)
Συνηθως τα παιζει το πρωτο, ομως ενδεχεται να εχουν παθει ζημια και τα αλλα. Συνησταται παντως να αλλαχθουν ολα τα εξαρτηματα οταν συμβει η ζημια
Οι τιμες που εχω παραθεσει πιο πανω αφορουν το ρουλεμαν αυτο...
Eτσι είναι τα πράγματα...και εγω δεν καταλαβαίνω σε τι ακριβώς αναφέρονται...
Πάντως σωστό είναι να αλλάξουν και τα τρια (sprag clutch, free gear & sprag clutch housing) γιατι μεταξυ τους έχουν ακριβες ταιριασμα (tight tolerances) οπότε αν αλλαχτεί ενα από αυτά απλά μειώνεις το χρόνο ζωής του συνόλου....εκτός και αν είναι μέσα στα όρια που δίνει το workshop manual της Aprilia.
Πάντως αν πιάνουν τα χέρια σου είναι μία σχετικά απλή διαδικασία για να το κάνεις μόνος σου. Χρειάζεσαι όμως συγκεκριμένα εργαλεία και υλικά..
-
Θα εμπιστευτώ την αξιοπιστη πηγη του Βυρωνα!!!
Καλα ξεμπερδεματα ψηλε!
Περιεργη βλαβη :thnk: :thnk: τα tuono τα παλια δεν χαλανε ΠΟΤΕ!!!!!
-
Περιεργη βλαβη :thnk: :thnk: τα tuono τα παλια δεν χαλανε ΠΟΤΕ!!!!!
Sorry που θα στο χαλασω αλλα τα Tuono εκει χαλανε.
Καθολου περιεργη βλαβη.
To Sprag Clutch χρησημοποιοει ενα ελατηριο για να κραταει τις κονικες μπιλιες του ρουλεμαν.
Σηνηθως αυτο χαλαει - λασκαρει.
Μπορει σφιγγοντας το να ληθει το προβλημα και να γλιτωσεις σς πρωτη φαση τα πολα λ7.
Επισης αν βρεις το part Nuber του ανταλλακτικου και το Googla -ρεις θα βρεις αρκετα.....
Δυστυχως ειμαι δουλεια και δεν εχω χρονο για παραπαω λεπτομεριες :bye:
-
Στο δικό μου τουόνο αλλάχτηκε εντός εγγύησης τον δεύτερο χρόνο ζωής του. Έχω αλλάξει δλδ από το 2004 και μέχρι σήμερα ευτυχώς δεν έχει παρουσιαστεί το ίδιο πρόβλημα ξανά.
Απλά να γνωρίζεις ότι θα αλλαχτούν + τα λάδια του κινητήρα καθώς και κάποια φλάντζα. Εγώ όταν μου το αλλάξανε (εντός εγγύησης) πλήρωσα για λάδια - φλάντζα, τότε στον Μπολασίκη. Βέβαια τσαντίστηκα γιατί δε με είχαν ενημερώσει από πριν, να κανόνιζα την αντικατάσταση του κομπλέρ με το επόμενο προγραμματισμένο σέρβις. Έτσι κι αλλιώς το τουόνο έπαιρνε κανονικά μπροστά. Μια δυό φορές μόνο είχε βαρέσει "ξερή" μιζιά (στον αέρα δλδ) λόγω κομπλέρ. Ευτυχώς μια εξ αυτών ήταν μπροστά στον μηχανικό (εξουσιοδοτημένο Aprilia) που όταν το άκουσε χωρίς δεύτερη κουβέντα μου είπε ότι θα το περάσει εγγύηση.
-
Απλά να γνωρίζεις ότι θα αλλαχτούν + τα λάδια του κινητήρα καθώς και κάποια φλάντζα. Εγώ όταν μου το αλλάξανε (εντός εγγύησης) πλήρωσα για λάδια - φλάντζα, τότε στον Μπολασίκη.
Η φλάντζα καταρχήν είναι πολύ φθηνη (περίπου 7.5 ευρώ) για να καταλάβεις είναι η λιανική της!!!
Δεύτερον αν δεν έχει πολλά χλμ το μηχανάκι συνήθως δεν χρειάζεται καν αλλαγή απλά πρέπει να ανοίξεις το καπάκι προσεκτικά...
(άσε που και αν σκιστεί λίγο ...ουσιαστικά δεν πειράζει αλλά τέλοςπάντων)
Το σωστό είναι να γίνει σε προγραμματισμένο service για να αποφύγεις να μαζέυεις τα λάδια και να τα φιλτράρεις για να τα ξαναβάλεις μέσα!!!! Α και ξέχασα να συμπληρώσεις και κανενα 200άρι ml που θα σου έχει φύγει!!!
Ρε παιδιά μήν σας κοροϊδεύουνε!!! :pray: :pray: :pray:
:bye: :bye: :bye:
-
Εδώ (https://www.apriliayorkshire.co.uk/catalogue/partlist.jsp?Catalogo=%3D3952&Tavola=%3D66&_NomeImmagine=66593325.gif&_bikename=RSV%201000%20Tuono%202002-2005&_pagename=Ignition%20unit) φαινονται τα εξαρτηματα του κομπλερ της μιζας.
Κανονικα το 1,3,4 αλλαζονται ΟΛΑ μαζι σαν σετ.Αν προσεξεις το 1 (γραναζι εμπλεκομενο ΠΑΝΤΑ στη μιζα) εχει ενα "λαιμο" που κουμπωνει εσωτερικα του 3 και ολο αυτο κουμπωνει εσωτερικα του 4.
Πρακτικα (επειδη εχω αλλαξει καμια 80αρια σε ΚΤΜ) ο λαιμος του 1 σπανια παθαινει ζημια.Βεβαια αν ειναι στην εγγυηση δεν το σκεφτομαστε καθολου και το αλλαζουμε για προληπτικους λογους.Τσεκαρεις την επιφανεια ολισθησης (εξωτερικη του λαιμου) για ΓΡΑΤΖΟΥΝΙΕΣ.Αυτο ειναι κακο.Αν δεν εχει κατι που μπορεις να το νιωσεις με την αφη τοτε μπορεις να αφησεις το ιδιο (με δικη σου ευθυνη βεβαια).Αυτο ειναι το δευτερο ακριβοτερο εξαρτημα.
Το 3 το αλλαζεις χωρις δευτερη σκεψη.Ειναι το πιο ακριβο αλλα αν σφιξεις το ελατηριο (αν ΔΕΝ εχει κοπει) και βαλεις το ιδιο εχεις πολλες πιθανοτητες με την δευτερη-τριτη μιζια να διαλυσει μεσα στο μορερ.
Το 4 στην εσωτερικη επιφανεια του (που ολισθαινει το 3) συνηθως γινεται χαλια.Πολυ σπανια να αφησεις το ιδιο.
ΣΗΜΕΙΩΣΗ:Οι βιδες (5) που φαινονται στο σχημα βαζεις καινουργιες ΚΑΙ γνησιες.Μια φορα εβαλα εμποριου επειδη επεμενε ο πελατης και μου το εφερε την αλλη μερα κομμενες μαχαιρι.Τραβανε τρελο ζορι και το εργοστασιο δινει συγκεκριμενου υλικου βιδες.Θελουν locktite και συγκεκριμενη ροπη συσφιξης ΟΠΩΣΔΗΠΟΤΕ.
Αν το επιχειρησεις μονος σου (δεν στο συνηστω) το πιο δυσκολο κομματι της δουλειας ειναι να βγαλεις το βολαν.Θελει εξολκεα και ΠΟΤΕ σφυρι (το εχω δει κι αυτο).Φυσικα κι αυτο στην επανατοποθετηση του θελει συγκεκριμενη ροπη συσφιξης.
Καλη τυχη φιλε :kalo: :kalo: :bye: :bye: :bye:
-
ευχαριστω για τις απαντησεις παιδια. Ειναι νομιζω ενα καλο thread για να υπαρχει για μελλοντικη χρηση.
Στην δική μου περιπτωση, η μηχανη ηδη βρισκεται στον Αρμακολα και επισκευαζεται. Περισσοτερες λεπτομερειες αυριο
-
Περισσοτερες λεπτομερειες αυριο
Ή στην Αρεοπολη μεταξυ χωριατικης και κοψιδιων...........
-
αν ολα πανε καλα, δεν νομιζω ;)
-
Το σωστό είναι να γίνει σε προγραμματισμένο service για να αποφύγεις να μαζέυεις τα λάδια και να τα φιλτράρεις για να τα ξαναβάλεις μέσα!!!! Α και ξέχασα να συμπληρώσεις και κανενα 200άρι ml που θα σου έχει φύγει!!!
Ρε παιδιά μήν σας κοροϊδεύουνε!!!
πολύ σωστά τα λές > αλλά όταν πας το μεσημέρι στο συνεργείο να πάρεις το μηχανάκι + το "μαστόρι" σου λέει 'αλλάξαμε φλάντζα + λάδια' > σκάσε τόσα τότε τι του λές ; Βγάλε τα λάδια + βάλε μου πίσω αυτά που χε το μοτερ μέσα με μόλις 1000 χλμ ;
Πολύ απλά του βαλα χέρι που δεν με ενημέρωσε από πριν + δεν ξαναπήγα το μηχανάκι εκεί μέχρι που έκλεισε .....
-
Το σωστό είναι να γίνει σε προγραμματισμένο service για να αποφύγεις να μαζέυεις τα λάδια και να τα φιλτράρεις για να τα ξαναβάλεις μέσα!!!! Α και ξέχασα να συμπληρώσεις και κανενα 200άρι ml που θα σου έχει φύγει!!!
Ρε παιδιά μήν σας κοροϊδεύουνε!!!
πολύ σωστά τα λές > αλλά όταν πας το μεσημέρι στο συνεργείο να πάρεις το μηχανάκι + το "μαστόρι" σου λέει 'αλλάξαμε φλάντζα + λάδια' > σκάσε τόσα τότε τι του λές ; Βγάλε τα λάδια + βάλε μου πίσω αυτά που χε το μοτερ μέσα με μόλις 1000 χλμ ;
Πολύ απλά του βαλα χέρι που δεν με ενημέρωσε από πριν + δεν ξαναπήγα το μηχανάκι εκεί μέχρι που έκλεισε .....
Δεν λέω ότι έχεις άδικο..Ισα ίσα δεν μπορούσες να κάνεις και διαφορετικά έτσι όπως σου ήρθε απότομα το μαντάτο...
Απλά ενώ υπάρχουν πολλοί καλοί εππαγγελματίες δυστυχώς υπάρχουν και τα κλασσικά λαμόγια που προσπαθούν να βγάλουν από τη μύγα ξύγκι ξεπαραδιάζοντας τον καθένα μας...και αυτό μου την δίνει. Αυτός είναι και ό λόγος που πλέον ασχολούμαι μόνο εγώ με τα μηχανάκια μου και δεν αφήνω κανέναν από αυτούς να αγγίξει. Και στην τελική ας τα χαλάσω εγώ και όχι αυτοί...
Γιατί δυστυχώς εδώ στην επαρχία το 95% των μηχανικών είναι άσχετοι τελείως και απλά προσπαθούν να κάνουν τζίρους στα συνεργεία τους αλλάζοντας πράγματα που δεν χρειάζεται..
Τέλοσπάντων, συγχύστικα πάλι....καλύτερα να σιωπώ...