APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: στις Ιανουάριος 19, 2006, 03:17:13 πμ
-
Καλημερα θα ηθελα να μαθω αν βαλω 16 γραναζι στο tuono ποια θα εινα τα αποτελεσματα οσο αφορα καταναλωσει τελικη ταχυτητα καλα τραβηγματα ξερω :-)
και το σκατσαρισμα στις χαμηλες
ευχαριστω εκτ των προτερων
-
γεια σου dras.
λοιπον θα μειωθει το σκορτσαρισμα,θα εχεις καλυτερες επιταχυνσεις.
τελικη ταχυτητα δεν μπορουμε να πουμε με σιγουρια οτι θα χασει μιας και δεν βαζει κοφτη στην τελικη του.
οποτε εκει που ειχες πχ.250kmh στις 9000rpm και δυσκολα ανεβαζε παραπανω με το γραναζι θα εχεις τα ιδια στις 9300 πχ.
η καταναλωση ειναι σχετικο.αναλογως πως οδηγεις.σε μικτη χρηση (στην πολη και εθνικη)η διαφορα θα ειναι αμελητεα ενω σε ταξιδι θα ειναι ελαχιστα αισθητη
αυτο για να το δεις πρεπει να κανεις την ιδια αποσταση με τις ιδιες εξωτερικες συνθηκες με την ιδια σταθερη ταχυτητα και με την ιδια βενζινη και με τα δυο γραναζια για να δεις την διαφορα στην καταναλωση
-
Επειδη και εγω το σκεφτομουν,θελω να προσθεσω μια δικη μου απορια.Το πιο κοντο γραναζι μπροστα εκτος των αλλων δεν θα μειωση την χρηση της πρωτης ταχυτητας μεσα στην πολη;.
Θελω να πω οτι ηδη η πρωτη ειναι λιγο δυστροπη,δεν θα επηρεαστει με αυτη την αλλαγη;
-
teo wrote:
Επειδη και εγω το σκεφτομουν,θελω να προσθεσω μια δικη μου απορια.Το πιο κοντο γραναζι μπροστα εκτος των αλλων δεν θα μειωση την χρηση της πρωτης ταχυτητας μεσα στην πολη;.
Θελω να πω οτι ηδη η πρωτη ειναι λιγο δυστροπη,δεν θα επηρεαστει με αυτη την αλλαγη;
Βαλ'το ΤΕΟ το ειχα κανει και στο δικο μου falco και γλιτωνεις την πρωτη και τα πολλα πατιναρισματα στην πολη (δεν κουραζεται και το χερι σου)
Μοναδικη παρενεργεια ε χμμ... η ευαισθησια στις...σουζες :-D :-D :-D :-D
-
Καλημέρες.
Βάζοντας 16άρι γρανάζι το σκορτσάρισμα σχεδόν εξαφανίστηκε, οπότε σίγουρα δε με απασχόλησε η κατανάλωση. Είναι πολύ δύσκολο να κάνεις σύγκριση στη κατανάλωση άλλωστε.
Στην τελική από όσο θυμάμαι από το διάγραμμα, θεωρητικά μου έκοβε κάπου 3 χιλιόμετρα το οποίο επίσης δε με απασχόλησε γιατί ούτως ή άλλως είναι πολύ δύσκολο να σταθείς με τόσα χλμ πάνω σε γυμνό μηχανάκι.
Περισσότερο λοιπόν μετράει χαμηλά και στις εκκινήσεις τι γίνεται. Θα σου πρότεινα να το αλλάξεις.
-
όταν λές ότι σου έκοβε 3 km τελική από το διάγραμμα τι εννοείς?
-
δυναμομετρηση; ΟΕΟ!
-
Μέτρηση τελικής από δυναμόμετρο? Πρώτη φορά το ακούω
-
5os wrote:
Μέτρηση τελικής από δυναμόμετρο? Πρώτη φορά το ακούω
αστειευομαι...ΟΕΟ! :-D αμεσως να μας τη πεις! :-x
-
Τελικη με το 16αρι εχω δει 249 με ζελατινα ψηλη και καθρεφτακια στη θεση τους. Η καταναλωση στο μικτο δεν εχει αλλαξει και πολυ ,γιατι τωρα ειμαι μια ταχυτητα επανω.
-
oso afora tin katanalosi eho akousi oti se taxidia tha dis diafora ala distihos afxanete den xero kata pos ine alithia afto
-
Αν το κοντέρ παίρνει ένδειξη από το κιβώτιο ταχυτήτων και όχι από τον μπροστινό τροχό, πιο κοντό γρανάζωμα θα δείξει σίγουρα αύξηση της τελικής ταχύτητας.
Στην πραγματικότητα, όμως, μπορεί να υπάρχει αύξηση, μείωση ή και να μη μεταβληθεί. Θεωρητικά, τη μέγιστη τελική ταχύτητα δίνει το γρανάζωμα που τελειώνει την έκτη ακριβώς στις στροφές της μέγιστης ισχύος.
-
χαρη
τα aprilia παιρνουν ενδειξη απο τον πισω τροχο.
ειναι δυσκολο να δεις την διαφορα γιατι μεταβαλλετε συνεχως.
εφοσον μεταβαλλετε η ιπποδυναμη του καθε κινητηρα αναλογα το υψομετρο και την θερμοκρασια,μιας και παιζουν τα παντα ρολο,η συγκριση ειναι δυσκολη.
αλλη τελικη θα παρεις τωρα με αυτον τον καιρο στην παραλιακη και αλλη στην εθνικη καλοκαιρακι.
γιαυτο μιλαμε θεωρητικα παντα.
-
ναι οκ, θεωρητικά μιλάμε, στην περίπτωση που όλες οι συνθήκες είναι ολοιδιες και αλλάζουμε μόνο γρανάζι. Τι εννοείς από τον πίσω τροχό; Π.χ. από κάποιον αισθητήρα στην πλύμνη, σαν του ABS; Τότε όντως, η αλλαγή γραναζιού δεν θα δίνει σφάλμα στο κοντέρ.
-
sto piso troho merhi kai afto to skeftike i aprilia akrivi metrisi akoma kai an to pigenis souza bravo tis ;-)
-
Ναι. εχει αισθητηρα που παιρνει παλμο απο τις βιδες του πισω δισκοφρενου.
μονο στα capo mille tuono futura falco
-
dras wrote:
sto piso troho merhi kai afto to skeftike i aprilia akrivi metrisi akoma kai an to pigenis souza bravo tis ;-)
Μια παράκληση μόνο φίλε dras
αν μπορείς γράφε Ελληνικά :io:
-
κανενα προβλημα αλα θα σας τρελανω στην ανορθωγραφια
-
Θεωρητικά, τη μέγιστη τελική ταχύτητα δίνει το γρανάζωμα που τελειώνει την έκτη ακριβώς στις στροφές της μέγιστης ισχύος.
To επιθυμητό λοιπόν είναι να εκμεταλευτούμε το κιβώτιο με τέτοιο γρανάζωμα που στην έκτη να μας δίνει την θεωρητική ταχύτητα που είναι πιο κοντά στη τελική μας.
Το Τουόνο με εξάτμιση μαμά ξετάπωτη έχει τον κόφτη στις 10.300 στροφές και με 17άρι γρανάζι δίνει 264 χλμ στην 5η και 296 στην 6η, ταχύτητες που δεν τις βλέπει ούτε στον ύπνο του. Έχει φτάσει στην τελική του χωρίς καν να έχει εξαντλήσει την 5η.
Αντίστοιχα, με 16άρι γρανάζι μπροστά, δίνει 248 χλμ στην 5η και 279 στην 6η, πράγμα που σημαίνει ότι εκμεταλλεύεται πολύ καλύτερα το κιβώτιο του.
Αυτά τα νούμερα τα έχω πάρει από ένα exceλάκι, αυτό εννοούσα διάγραμμα.
BTW Δεν έχω κάνει ποτέ δυναμομέτρηση.
Εγώ έχω δει μέχρι 258, με αλλαγμένη εξάτμιση και τσιπάκι και "ανοιγμένο" όμως, και είχε κι άλλο. Οπότε το γρανάζι μου έχει αυξήσει κι όχι μειώσει την τελική στην ουσία.
Το επόμενο στάδιο είναι να βάλω 44 γρανάζι πίσω ώστε να έχω θεωρητική ταχύτητα στον κόφτη στη 6η 266 χλμ/ω. :-D
-
Hello guys!
Τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα απο οτι νομιζουμε...Οπως οι περισσοτερες συγχρονες μοτοσυκλετες, ετσι και το Tuono εχει γραναζωμα που δε του επιτρεπει να πιασει τη τελικη του με τη τελευταια σχεση. Περα ομως απο το γεγονος οτι η εκτη ειναι overdrive υπαρχει και αλλο ενα μειονεκτιμα που εχει να κανει με το γεγονος οτι ειναι γυμνο...αεροδυναμικη περιπτερου!!!
Τα πραγματα ειναι απλα...ΟΛΟΙ θα επρεπε να εχετε βαλει 16αρι μρπστινο γραναζι μιας και κανει πιο ευκολη τη συμβιωση νε τη μοτοσυκλετα. Δε σκορτσαρει, ειναι απολαυση μεσα στη πολη, δεν ειναι απολυτη με σουζες και ατσαλιες γενικοτερα και ειναι μακραν η πιο φθηνη μετατροπη που μπορει να γινει.
Το επομενο βημα μετα απο ενα γραναζι μπροστα ειναι ενα τελικο, τσιπακι (απαραιτητο) και φιλτροκουτι (ξεχαστε την αλλαγη φιλτρου μονο!!!) ειναι να παιξες και με το πισω γραναζι...
Ενα μαμα Tuono ειναι κατα μεσο ορο 115 αλογα στο τροχο (μη σας παραμυθιαζουν για παραπανω!). Με τελικο, τσιπακι και ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ παει περιπου στα 120. Με το 16αρι θα ειναι πραγματκη απολαυση και νομιζω οτι αν "παντρευτει" με ενα 43αρι πισω θα ειναι ιδανικο.
Αν πατε για παραπανω αλογα...που ειναι ευκολο να φτασουν τα 130 μονο με χρηση περιφερειακων...τοτε 8α πρεπει να περιοριστειτε στην αλλαγη του μπροστα με ενα 16αρι γιατι λογο της επιλεον δυναμης το πραγμα θα ειναι υπερβολικα κοντο!
Μη ξεχνατε οτι αν το παρακοντινεται εκτος απο σουζες και παντιλικια...που ειναι συμπεριφορα που γουσταρουμε οι περισσοτεροι...θα εχει πολλους κραδασμους!!!
Ολα τα παραπανω τα εχω δοκιμασει και τα γραφω εκ πειρας!
Φιλικα
Nitro
-
Για πειτε και την γνωμη σας για το FALCO.
Λοιπον το δικο μου φοραει μπροστα 16 και πισω 42.
Παρολαυτα εχω και τα σκορτσαρισματα και τον δισταγμο στα χαμηλα.
Υπαρχει λογος αλλαγης των γραναζιων και εαν ναι ,τι γραναζια προτεινεται;;;;.
Να σημειωσω οτι με το υπαρχων γραναζομα εχω δει 264 Χλμ/ωρα.
-
Λοιπον;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;; :-o :-o :-o :-o
-
TEO???
ΒΑΛΕ 15αρι γραναζι μπροστα...το Falco το χρειαζεται!!!
Δε νομιζω οτι θα κοντινει παρα πολυ...θα ειναι διασκεδαστικο και πολυ πιο ευκολοδηγητο μεσα στη πολη
Φιλικα
Nitro
-
Ευχαριστω NitroArgi.
-
Εναλλακτικα μπορεις να βαλεις 44 πισω το οποιο δεν στρεσαρει τοσο πολυ την αλυσιδα οσο το 15 μπροστα.
Παρεπιπτωντως πουλαω ενα τετοιο (44), αγορασμενο απο Αμερικη, για οποιον ενδιαφερεται (50 Ευρω)
Υ.Γ. Και εμενα μου σκορτσαρει με 16-42
Μανωλης
-
Να ρωτήσω και εγω...?
Δεδομένου του ότι θέλω αλυσίδα και γρανάζια λέω να πάω σε 16 μπροστα.Το Capo φοράει απο μαμα 17-45.Φίλος που έχει βάλει 16-45 λέει οτι ναι μεν στην πολη και στις στροφές ειναι με μια ταχύτητα πάνω αλλά στην εθνική είναι λίγο εκνευριστικό...Υπάρχει κάτι άλλο που μπορω να κάνω ενδιαμεσα?Πχ να άλλαζα το πίσω... :roll: :roll:
-
Zeli,
το 16άρι μπροστά το φοράω από τα πρώτα 1000 χλμ. Όντως αρπάζει πιό γρήγορα από χαμηλά, είναι περισσότερο νευρικό περίπου +500-750 σαλ σε σχέση με πριν. Μπαίνει στον κόφτη και τελικιάζει ευκολότερα. Στο ταξίδι στην εθνική δεν παρατήρησα αξιοσημείωτες διαφορές στην κατανάλωση. Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις στη διάθεσή σου για testride.
-
geo wrote:
Zeli,
το 16άρι μπροστά το φοράω από τα πρώτα 1000 χλμ. Όντως αρπάζει πιό γρήγορα από χαμηλά, είναι περισσότερο νευρικό περίπου +500-750 σαλ σε σχέση με πριν. Μπαίνει στον κόφτη και τελικιάζει ευκολότερα. Στο ταξίδι στην εθνική δεν παρατήρησα αξιοσημείωτες διαφορές στην κατανάλωση. Οποιαδήποτε στιγμή θελήσεις στη διάθεσή σου για testride.
ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ. :io: :io: :pint: :pint:
-
Παιδια μην το σκεφτοσασται και πολυ ειναι οτι καλυτερο και πιο σιγουρο σε οτι αφορα για λεφτα και οτι αφορα για πειραγμα και ειδικοτερα για τουονο τα οποια θελουν ενα ξυπνημα στις χαμηλομεσαις.
-
Hello guys!
Τα πραγματα ειναι πολυ πιο απλα απο οτι νομιζουμε...Οπως οι περισσοτερες συγχρονες μοτοσυκλετες, ετσι και το Tuono εχει γραναζωμα που δε του επιτρεπει να πιασει τη τελικη του με τη τελευταια σχεση. Περα ομως απο το γεγονος οτι η εκτη ειναι overdrive υπαρχει και αλλο ενα μειονεκτιμα που εχει να κανει με το γεγονος οτι ειναι γυμνο...αεροδυναμικη περιπτερου!!!
Τα πραγματα ειναι απλα...ΟΛΟΙ θα επρεπε να εχετε βαλει 16αρι μρπστινο γραναζι μιας και κανει πιο ευκολη τη συμβιωση νε τη μοτοσυκλετα. Δε σκορτσαρει, ειναι απολαυση μεσα στη πολη, δεν ειναι απολυτη με σουζες και ατσαλιες γενικοτερα και ειναι μακραν η πιο φθηνη μετατροπη που μπορει να γινει.
Το επομενο βημα μετα απο ενα γραναζι μπροστα ειναι ενα τελικο, τσιπακι (απαραιτητο) και φιλτροκουτι (ξεχαστε την αλλαγη φιλτρου μονο!!!) ειναι να παιξες και με το πισω γραναζι...
Ενα μαμα Tuono ειναι κατα μεσο ορο 115 αλογα στο τροχο (μη σας παραμυθιαζουν για παραπανω!). Με τελικο, τσιπακι και ΦΙΛΤΡΟΚΟΥΤΙ παει περιπου στα 120. Με το 16αρι θα ειναι πραγματκη απολαυση και νομιζω οτι αν "παντρευτει" με ενα 43αρι πισω θα ειναι ιδανικο.
Αν πατε για παραπανω αλογα...που ειναι ευκολο να φτασουν τα 130 μονο με χρηση περιφερειακων...τοτε 8α πρεπει να περιοριστειτε στην αλλαγη του μπροστα με ενα 16αρι γιατι λογο της επιλεον δυναμης το πραγμα θα ειναι υπερβολικα κοντο!
Μη ξεχνατε οτι αν το παρακοντινεται εκτος απο σουζες και παντιλικια...που ειναι συμπεριφορα που γουσταρουμε οι περισσοτεροι...θα εχει πολλους κραδασμους!!!
Ολα τα παραπανω τα εχω δοκιμασει και τα γραφω εκ πειρας!
Φιλικα
Nitro
Ξεθάβω το θέμα μιας και είμαι σε αναζήτηση αλυσίδας-γραναζιών για το tuono μου.
17-42 λέει η μαμά αλλά βλέπω το 16-42 να παίζει πολύ.
Το χει κάποιος δοκιμασμένο?
Μήπως και το 16-43 που λέει εδώ ο Nitroargi?
Θα θελα να δω τις απόψεις για το καλύτερο γρανάζωμα στο tuono (1st gen πάντα) και πώς αυτό σας φαίνεται οδηγικά.
:D
-
Καλησπέρα
Θα σου απαντήσουν βέβαια και τα παιδιά με τα Tuono αλλά να σου πω και εγω....το 16-43 εμένα που δε βγαίνω συχνά εθνική μου αρέσει γιατί είναι αρκετά κοντό--μπαίνει η 6η κόφτη στα 260
Αν θέλεις τη γνώμη μου απλά κόντυνε ένα δόντι μπροστά και θα δεις διαφορά προς το καλύτερο...δοκίμασε να βάλεις 520 αλυσιδογράναζα
-
Καλησπέρα
Θα σου απαντήσουν βέβαια και τα παιδιά με τα Tuono αλλά να σου πω και εγω....το 16-43 εμένα που δε βγαίνω συχνά εθνική μου αρέσει γιατί είναι αρκετά κοντό--μπαίνει η 6η κόφτη στα 260
Αν θέλεις τη γνώμη μου απλά κόντυνε ένα δόντι μπροστά και θα δεις διαφορά προς το καλύτερο...δοκίμασε να βάλεις 520 αλυσιδογράναζα
Η αλήθεια είναι ότι ήθελα έτσι μια "ανανεωμένη" απάντηση μετά από καιρό, οπότε σ ευχαριστώ. Τα 520 απαιτούν κάποια μετατροπή ή μπαίνουν όπως είναι?
-
όχι δε χρειάζεται να κάνεις κάποια μετατροπή απλά αγοράζεις γρανάζια/αλυσίδα 520 και οχι 525 που είιναι το μαμά
-
όχι δε χρειάζεται να κάνεις κάποια μετατροπή απλά αγοράζεις γρανάζια/αλυσίδα 520 και οχι 525 που είιναι το μαμά
σ'ευχαριστώ :)
-
Αγαπητοί συνφορουμιτες, είμαι λίγο μπερδεμένος και αρκετά σε απόγνωση.
Η αλυσίδα μου ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα. Το αγόρασα με αυτή και έχω κάνει μαζί της περίπου 23.000 χλμ, οπότε θεωρώ ότι είναι φυσική φθορά.
Εάν και κάποτε ήξερα τα πάντα για τις μηχανές μου ,τώρα δεν ξέρω τα βασικά.
Δεν ξέρω τι γρανάζια φοράω, πόσα δόντια είναι η αλυσίδα μου και εάν είναι 525 ή 520.
Εάν είναι να διαθέσω 180€,δεν είμαι σίγουρος εάν θέλω να κρατήσω τα ίδια γρανάζια γιατί χρειάζομαι περίπου 130 χλμ στις 4500 στρ.λεπτό (10 περισσότερα από σήμερα), κυρίως όταν είναι για τις εκδρομές μας. Ένα γρανάζομα 15/42 έχει περίπου 125 χλμ σε αυτές τις στροφές (κοντά σε αυτό που θέλω).
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να πάω σε ένας οποιονδήποτε να μου βάλει την αλυσίδα φτάνει να κάνει δόσεις.
Για να μην πολυλογώ μίας και δεν διαθέτω 180€ σκέφτομαι να κάνω αυτό που δεν πρέπει, δηλαδή να βρω μία αλυσίδα O-RING στα ίδια δόντια και να κάνω αλλαγή μόνο αλυσίδα με σκοπό να ξεχειμωνιάσω.
Θα με κάνετε ξανά παρέα; Υπάρχει καμιά καλύτερη ιδέα; είμαι ανοικτός σε κάθε οικονομική λύση :cry: :cry:
-
Πετράν μην το κάνεις αυτό γιατί θα είναι σαν να πετάς τα λεφτά σου δυο φορές.. αν βάλεις μόνο αλυσίδα θα πάρει πολύ γρήγορα τις ανοχές από τα φθαρμένα γρανάζια και θα ξανά χρειαστείς σε μικρό χρονικό διάστημα!!
Επίσης αν καταλήξεις σε τι γρανάζωμα θέλεις υπάρχουν κάποια σε σετ σε πολύ καλύτερες τιμές!!!
-
Αγαπητοί συνφορουμιτες, είμαι λίγο μπερδεμένος και αρκετά σε απόγνωση.
Η αλυσίδα μου ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα. Το αγόρασα με αυτή και έχω κάνει μαζί της περίπου 23.000 χλμ, οπότε θεωρώ ότι είναι φυσική φθορά.
Εάν και κάποτε ήξερα τα πάντα για τις μηχανές μου ,τώρα δεν ξέρω τα βασικά.
Δεν ξέρω τι γρανάζια φοράω, πόσα δόντια είναι η αλυσίδα μου και εάν είναι 525 ή 520.
Εάν είναι να διαθέσω 180€,δεν είμαι σίγουρος εάν θέλω να κρατήσω τα ίδια γρανάζια γιατί χρειάζομαι περίπου 130 χλμ στις 4500 στρ.λεπτό (10 περισσότερα από σήμερα), κυρίως όταν είναι για τις εκδρομές μας. Ένα γρανάζομα 15/42 έχει περίπου 125 χλμ σε αυτές τις στροφές (κοντά σε αυτό που θέλω).
Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να πάω σε ένας οποιονδήποτε να μου βάλει την αλυσίδα φτάνει να κάνει δόσεις.
Για να μην πολυλογώ μίας και δεν διαθέτω 180€ σκέφτομαι να κάνω αυτό που δεν πρέπει, δηλαδή να βρω μία αλυσίδα O-RING στα ίδια δόντια και να κάνω αλλαγή μόνο αλυσίδα με σκοπό να ξεχειμωνιάσω.
Θα με κάνετε ξανά παρέα; Υπάρχει καμιά καλύτερη ιδέα; είμαι ανοικτός σε κάθε οικονομική λύση :cry: :cry:
Το μαμά είναι 17/42 525.
Αν σε βοηθάει, με 16-42 είμαι στα 130 στις 5000σαλ ακριβώς. Οπότε, από ότι λες για 130 στις 4500σαλ, λογικά πας για μαμά γρανάζωμα.
Το 520 είναι μια καλή αλλαγή γιατί μειώνει αυτές τις λεγόμενες μη αναρτώμενες μάζες και λογικά θα χει μια κάποια επιπρόσθετη διαφορά χωρίς καμία ουσιαστική επίπτωση στη μακροζωία τους.
Κι εγώ προτείνω αλλαγή αλυσίδας και γραναζιών γιατί η αλλαγή μόνο αλυσίδας θα έχει ως αποτέλεσμα να μη κρατήσει τόσο πολύ σε παλιά γρανάζια.
Προτείνω αυτά με δωρεάν τοποθέτηση στα 160 ευρώ :kalo:
http://www.uride.gr/parts/17NARSV10ZVM72-%CE%A3%CE%B5%CF%84-%CE%93%CF%81%CE%B1%CE%BD%CE%AC%CE%B6%CE%B9%CE%B1-%CE%91%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%B1-%CE%9A%CE%AF%CE%BD%CE%B7%CF%83%CE%B7%CF%82-JT-DID-Aprilia-RSVTuono-1000-Spray-%CE%BC%CE%B1%CF%8D%CF%81%CE%B7-%CE%B1%CE%BB%CF%85%CF%83%CE%AF%CE%B4%CE%B1
-
Πρακτικά έχω δεί ότι 1 δόντι πίσω αντιστοιχεί σε 7 km περίπου.... Άρα μέ 41 πίσω έχεις αυτό που θέλεις!!! (132km)
-
Δες εδώ petran,
αφού επιλέξεις το μοντέλο φορτώνει τις εργοστασιακές σχέσεις των γραναζιών ανα ταχύτητα του κιβωτίου και σου βγάζει γραφήματα για διαφορετικές επιλογές γραναζιών κίνησης τις οπίες επιλέγεις εσύ κατά προτίμηση
http://www.gearingcommander.com/
και εδώ σου δίνει τηνδιαφορά σε ροπή ανάλογα με το γρανάζωμα που θέλεις
http://www.sprocketcalculator.com/ :bye:
-
δηλαδή αν κατάλαβα καλά με 17- 37 γρανάζι έχει 298 τελική?
είναι εφικτό κάτι τέτοιο ? και οδική συμπεριφορά ξέρουμε ? με κατανάλωση τι γίνεται ? επηρεάζετε αν αλλάξουμε γρανάζωμα?
-
δηλαδή αν κατάλαβα καλά με 17- 37 γρανάζι έχει 298 τελική?
είναι εφικτό κάτι τέτοιο ? και οδική συμπεριφορά ξέρουμε ? με κατανάλωση τι γίνεται ? επηρεάζετε αν αλλάξουμε γρανάζωμα?
ε, δεν νομίζω, θεωρητική τελική δίνει. Στην πράξη η ιπποδύναμη, οι τριβές και η αντίσταση του αέρα θα σε σταματήσουν αρκετά νωρίτερα :D
-
Είναι αλήθεια οτι δεν πρέπει να αλλάζουμε το μπροστινό γρανάζωμα,μιάς και είναι αυτό που δίνει την κίνηση και έτσι αλλάζει ο συντονισμός;
-
Είναι αλήθεια οτι δεν πρέπει να αλλάζουμε το μπροστινό γρανάζωμα,μιάς και είναι αυτό που δίνει την κίνηση και έτσι αλλάζει ο συντονισμός;
Ποιος συντονισμός?
Δεν έχω ακούσει ποτέ κάτι τέτοιο..
-
Είναι αλήθεια οτι δεν πρέπει να αλλάζουμε το μπροστινό γρανάζωμα,μιάς και είναι αυτό που δίνει την κίνηση και έτσι αλλάζει ο συντονισμός;
εγώ δεν εχω νιωσει κατι τέτοιο...και εχω κάνει πολλούς πειραματισμούς και με το μπροστά και με το πίσωδηλαδή αν κατάλαβα καλά με 17- 37 γρανάζι έχει 298 τελική?
είναι εφικτό κάτι τέτοιο ? και οδική συμπεριφορά ξέρουμε ? με κατανάλωση τι γίνεται ? επηρεάζετε αν αλλάξουμε γρανάζωμα?
με 16-42 σε ευθεία εχω δεί στο κοντέρ 278
δεν νομίζω οτι θα ανέβαζε παραπάνω
-
Εγγριθηκε απο την ταμεια μου extra το κονδιλη για τα αλυσογραναζα. Συνεχιζω ομως να εχω αμφιβολια εαν ειναι καλυτερο το 15/42 η 16/40.
-
Εγγριθηκε απο την ταμεια μου extra το κονδιλη για τα αλυσογραναζα. Συνεχιζω ομως να εχω αμφιβολια εαν ειναι καλυτερο το 15/42 η 16/40.
κατα την αποψή μου κρατα ενα σταθερό πίσω και παίξε με το μπροστά
-
με 16-42 σε ευθεία εχω δεί στο κοντέρ 278
δεν νομίζω οτι θα ανέβαζε παραπάνω
Έχω δεί εγω 282 σίγουρα αλλά δεν θυμάμαι εάν ήμουν με 40 ή 42 πίσω....
-
Έχει σημασία κ το λάστιχο...... Μεγάλη κιόλας..... Καί δν θυμάμαι....ρε πάνε χρόνια τώρα που κυνηγαγα τελικές!!!
-
Ε βέβαια, τώρα το έχεις ρίξει στο Enduro...
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ε βέβαια, τώρα το έχεις ρίξει στο Enduro...
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εεεεε ναι !!! Ποιό οικονομικό ποιό διασκεδαστικό ποιό επίπονο!!!!
Έχω φχαριστηθει τούμπα σου λέω!!!
( τώρα αναρρωνω από χτύπημα στα πλευρά κ ερεθισμενη σπλήνα... Πρίν 4 μήνες είχα μερική ρίξη έσω χιαστού.... Μιλάμε γιά τούμπες παγκοσμίου επιπέδου!!! 😝😝 )
-
Άμα σου πω ότι θα γούσταρα ένα εντουράκι... Αλλά 3ο μηχανάκι δεν προβλέπεται.
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Το Λαστιχο ειναι 180 και δεν με ενδιαφερει η τελικη, να μην σκορταρει με 3000 στρ/λ θελω αλλα και να γουργουραει καλυτερα στην βολτα. Δεν το σηκωνω το μηχανακι οποτε μου φαινεται να καταλιγο σε16/40. Το φοραει κανεις και εχει προβλημα στα χαμηλά;
-
Πάλι μακρι θα είναι!!!! Φαντασου ότι εγώ έχω 15/44 καί είναι ωραίο για πόλη κ επαρχιακό δρόμο!!!
-
Πέτρο, καλύτερα να είναι κοντό και να είσαι με μια πάνω πάρα να είναι μακρύ και να σκορτσάρει συνέχεια.
Από εκεί και πέρα, το 16/40 είναι περίπου το ίδιο με το 15/42, αν θυμάμαι καλά η αναλογία είναι περίπου 1 δόντι εμπρός =3 πίσω. Άρα καλύτερα το 16/40 ώστε να μην καταπονείται και η αλυσίδα με το μικρό μπροστινό γρανάζι.
Πάντως, όταν το ταμείο το εγκρίνει, δες το τσιπάκι του gabro, έχει διαφορά στην ομαλότητα (με ρύθμιση φυσικά)
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
εχει δίκαιο ο Βιp Bip για το λάστιχο..
εγω πάντως με 180 λάστιχο και 16-42 ήμουν μια χαρα!
-
Από εκεί και πέρα, το 16/40 είναι περίπου το ίδιο με το 15/42, αν θυμάμαι καλά η αναλογία είναι περίπου 1 δόντι εμπρός =3 πίσω.
ουχίιιιι!!! Από 16/40 σε 15/42 κόντυνες 1 μπροστά και 2 πίσω, οπότε κόντυνες αρκετά!
Προσοχή
Αλλαγή μπροστινού γραναζιού-> μείον δόντια-> κονταίνουμε
Αλλαγή πίσω γραναζιού-> μείον δόντια-> μακραίνουμε
-
Πέτρο, καλύτερα να είναι κοντό και να είσαι με μια πάνω πάρα να είναι μακρύ και να σκορτσάρει συνέχεια.
Από εκεί και πέρα, το 16/40 είναι περίπου το ίδιο με το 15/42, αν θυμάμαι καλά η αναλογία είναι περίπου 1 δόντι εμπρός =3 πίσω. Άρα καλύτερα το 16/40 ώστε να μην καταπονείται και η αλυσίδα με το μικρό μπροστινό γρανάζι.
Πάντως, όταν το ταμείο το εγκρίνει, δες το τσιπάκι του gabro, έχει διαφορά στην ομαλότητα (με ρύθμιση φυσικά)
Στάλθηκε από το MI 4W μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Κάποιο λάθος έκανες ..... 1 δόντι μπροστά αντιστοιχεί σε 2.8 πίσω άρα το 16/40 είναι περίπου ίδιο με το 15/37 άρα είναι ακόμα πολύ μακρί.....
Γιά αρχή να ξέρεις κοιτάς καθόλου το 16..... Τώρα μένει η απόφαση για το πίσω.....
Γνώμη μού είναι να κοιτάς από 42 κ πάνω....
-
εχμμ...ναι, γράψτε λάθος!
Περδικλόθηκα, που λένε :tez:
-
τα 'έβαλα στην σειρά από μικρότερη σε μεγαλύτερη σχέση και χλμ/στροφές
15/42 15/40 16/42 16/40
9250 226,1 237,4 241,2 253,2
6000 146,6 154,0 156,4 164,3
4500 110,0 115,5 117,3 123,2
Το 15/42 κρίνεται υπερβολικά μικρό. Και η διαφορά από 16/42 σε 16/40 μεγάλη.
Ρουλέτα μου φαίνεται. Μάλλον Θα είμαι συντηρητικός και θα πάρω το αμέσως μεγαλύτερο από αυτό που έχω.
-
Δέν έχει καμία σχέση.... Με τν πραγματικότητα.......
Έχω κουραστεί.... Θα σου στείλω με ΚΤΕΛ ένα 40 ένα 42 κ ίσως έχω κ 43.... Να τα δοκιμασεις .... Οκ?? Πάντα με 15 μπροστά!!!
-
απο την μαμα τι φοραει το τουονο ρε παιδια ???
-
απο την μαμα τι φοραει το τουονο ρε παιδια ???
Το πουλαγε με 17/40 και ενα 16 για να το αλλαξεις αμεσως.
-
Απαραδεκτο 17/40 για να βγαλει 320 χλμ τελικης το 1ης γενειας tuono λες και εχει την δυναμη...
Εγω 15/42 ειχα και στο 1ης γενειας με τελικη κοντα στα 250 κοφτη 6ης εαν θυμαμαι καλα :bye:
-
απο την μαμα τι φοραει το τουονο ρε παιδια ???
Το πουλαγε με 17/40 και ενα 16 για να το αλλαξεις αμεσως.
απο την μαμα 17/40 :ohmy: ??? !!!! και τι θελεις να το κανεις πιο μακρυ ρε Πετρο ??
16/42 ειναι μια καλη λυση η και λιγο παραπανω το πισω :)
-
Δείτε τ έγραψε ποιό πάνω ο casper.........................
-
Μπηκε 15/ 40 και ειναι οτι πρεπει. Ειμαι περιεργος τι φοραγα. Θα πρεπει να ρωτησω το μαστρορα. Πετυχα τα 120 με 4000-4500 στροφ/λπτ. Θα παρω καλυτερες μετρησεις εντος των ημερων
-
Για πείτε ρε παλικάρια,
Το Τ φοράει 16/42 και μου φαίνεται μακρύ και πάλι. Να βάλω 15 εμπρός ή 44 πίσω? Ισχύει ότι το μικρότερο γρανάζι εμπρός καταπονεί περισσότερο την αλυσίδα?
Το 44αρι το χωράει η αλυσίδα ( υποθέτω οεμ μήκος...)
-
Για πείτε ρε παλικάρια,
Το Τ φοράει 16/42 και μου φαίνεται μακρύ και πάλι. Να βάλω 15 εμπρός ή 44 πίσω? Ισχύει ότι το μικρότερο γρανάζι εμπρός καταπονεί περισσότερο την αλυσίδα?
Το 44αρι το χωράει η αλυσίδα ( υποθέτω οεμ μήκος...)
Κάντο big bore και θα είναι εντάξει! :)
-
Για πείτε ρε παλικάρια,
Το Τ φοράει 16/42 και μου φαίνεται μακρύ και πάλι. Να βάλω 15 εμπρός ή 44 πίσω? Ισχύει ότι το μικρότερο γρανάζι εμπρός καταπονεί περισσότερο την αλυσίδα?
Το 44αρι το χωράει η αλυσίδα ( υποθέτω οεμ μήκος...)
Βάλε 15 εμπρός και είσαι έτοιμος για πόλεμο.. :kalo: :kalo:
Δεν ξέρω πόσο ρόλο παίζει στο πρώτης γενιάς αλλά το δικό μου τρελαίνεται :ohmy: :ohmy:
-
Για πείτε ρε παλικάρια,
Το Τ φοράει 16/42 και μου φαίνεται μακρύ και πάλι. Να βάλω 15 εμπρός ή 44 πίσω? Ισχύει ότι το μικρότερο γρανάζι εμπρός καταπονεί περισσότερο την αλυσίδα?
Το 44αρι το χωράει η αλυσίδα ( υποθέτω οεμ μήκος...)
Βάλε 15 εμπρός και είσαι έτοιμος για πόλεμο.. :kalo: :kalo:
Δεν ξέρω πόσο ρόλο παίζει στο πρώτης γενιάς αλλά το δικό μου τρελαίνεται :ohmy: :ohmy:
μάλλον αυτό θα κάνω ;)
-
Τι θα κάνεις τελικά? 15 γρανάζι ή big bore?
Είμαι άμεσα ενδιαφερόμενος, για αυτο ρωτάω
-
Για πείτε ρε παλικάρια,
Το Τ φοράει 16/42 και μου φαίνεται μακρύ και πάλι. Να βάλω 15 εμπρός ή 44 πίσω? Ισχύει ότι το μικρότερο γρανάζι εμπρός καταπονεί περισσότερο την αλυσίδα?
Το 44αρι το χωράει η αλυσίδα ( υποθέτω οεμ μήκος...)
Βάλε 15 εμπρός και είσαι έτοιμος για πόλεμο.. :kalo: :kalo:
Δεν ξέρω πόσο ρόλο παίζει στο πρώτης γενιάς αλλά το δικό μου τρελαίνεται :ohmy: :ohmy:
Δημητράκη παιδί μου είσαι καγκουρας
-
Για πείτε ρε παλικάρια,
Το Τ φοράει 16/42 και μου φαίνεται μακρύ και πάλι. Να βάλω 15 εμπρός ή 44 πίσω? Ισχύει ότι το μικρότερο γρανάζι εμπρός καταπονεί περισσότερο την αλυσίδα?
Το 44αρι το χωράει η αλυσίδα ( υποθέτω οεμ μήκος...)
Βάλε 15 εμπρός και είσαι έτοιμος για πόλεμο.. :kalo: :kalo:
Δεν ξέρω πόσο ρόλο παίζει στο πρώτης γενιάς αλλά το δικό μου τρελαίνεται :ohmy: :ohmy:
Δημητράκη παιδί μου είσαι καγκουρας
Εγώ να βάλω το 16 στο Capo ??? :D :D :D
-
Τι θα κάνεις τελικά? 15 γρανάζι ή big bore?
Είμαι άμεσα ενδιαφερόμενος, για αυτο ρωτάω
Δεν πουλάμε κύριε.....
-
Για πείτε ρε παλικάρια,
Το Τ φοράει 16/42 και μου φαίνεται μακρύ και πάλι. Να βάλω 15 εμπρός ή 44 πίσω? Ισχύει ότι το μικρότερο γρανάζι εμπρός καταπονεί περισσότερο την αλυσίδα?
Το 44αρι το χωράει η αλυσίδα ( υποθέτω οεμ μήκος...)
Βάλε 15 εμπρός και είσαι έτοιμος για πόλεμο.. :kalo: :kalo:
Δεν ξέρω πόσο ρόλο παίζει στο πρώτης γενιάς αλλά το δικό μου τρελαίνεται :ohmy: :ohmy:
Δημητράκη παιδί μου είσαι καγκουρας
Δεν φταίω έχω...Αλλά το πράμα..σου βγάζει περίεργα συναισθήματα :ohyes: :ohyes:
-
ένα follow up στο θέμα, έχω βάλει 15αρι τελικά (δηλ. είμαι 15/42) και μπορώ να πω ότι είναι μια χαρά. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κοντό πάντως...
-
ένα follow up στο θέμα, έχω βάλει 15αρι τελικά (δηλ. είμαι 15/42) και μπορώ να πω ότι είναι μια χαρά. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κοντό πάντως...
Τούμπανο είσαι :kalo: :kalo: :kalo:
-
Τουρμπόνο
-
ένα follow up στο θέμα, έχω βάλει 15αρι τελικά (δηλ. είμαι 15/42) και μπορώ να πω ότι είναι μια χαρά. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κοντό πάντως...
Βάλε ένα 44 να δεις τν Χριστό φαντάρο.....
Με 160 km να ανοιγοκλείνει στο Γκάζι και να βλέπεις ουρανό 😵😵😂😂
-
ένα follow up στο θέμα, έχω βάλει 15αρι τελικά (δηλ. είμαι 15/42) και μπορώ να πω ότι είναι μια χαρά. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κοντό πάντως...
Βάλε ένα 44 να δεις τν Χριστό φαντάρο.....
Με 160 km να ανοιγοκλείνει στο Γκάζι και να βλέπεις ουρανό 😵😵😂😂
Κάτι ξέρεις εσύ :tez: :tez: :tez: :tez: :tez: :tez:
-
ένα follow up στο θέμα, έχω βάλει 15αρι τελικά (δηλ. είμαι 15/42) και μπορώ να πω ότι είναι μια χαρά. Σε καμία περίπτωση δεν είναι κοντό πάντως...
Βάλε ένα 44 να δεις τν Χριστό φαντάρο.....
Με 160 km να ανοιγοκλείνει στο Γκάζι και να βλέπεις ουρανό 😵😵😂😂
Μανο παιδι μου εισαι ολιγον καγκουρας
-
Κάγκουρας Δεν γίνεσαι γεννιέσαι!!!
:tez: :tez:
-
Κάγκουρας Δεν γίνεσαι γεννιέσαι!!!
:tez: :tez:
Δεν χωρει ουδεμια αμφιβολια περι τουτου και διατι να το κρυψωμεν αλλωστε :ohyes: :ohyes: :ohyes: