0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
ΚαλησπέραΘα σου απαντήσουν βέβαια και τα παιδιά με τα Tuono αλλά να σου πω και εγω....το 16-43 εμένα που δε βγαίνω συχνά εθνική μου αρέσει γιατί είναι αρκετά κοντό--μπαίνει η 6η κόφτη στα 260Αν θέλεις τη γνώμη μου απλά κόντυνε ένα δόντι μπροστά και θα δεις διαφορά προς το καλύτερο...δοκίμασε να βάλεις 520 αλυσιδογράναζα
όχι δε χρειάζεται να κάνεις κάποια μετατροπή απλά αγοράζεις γρανάζια/αλυσίδα 520 και οχι 525 που είιναι το μαμά
Αγαπητοί συνφορουμιτες, είμαι λίγο μπερδεμένος και αρκετά σε απόγνωση.Η αλυσίδα μου ετοιμάζεται να παραδώσει πνεύμα. Το αγόρασα με αυτή και έχω κάνει μαζί της περίπου 23.000 χλμ, οπότε θεωρώ ότι είναι φυσική φθορά.Εάν και κάποτε ήξερα τα πάντα για τις μηχανές μου ,τώρα δεν ξέρω τα βασικά.Δεν ξέρω τι γρανάζια φοράω, πόσα δόντια είναι η αλυσίδα μου και εάν είναι 525 ή 520.Εάν είναι να διαθέσω 180€,δεν είμαι σίγουρος εάν θέλω να κρατήσω τα ίδια γρανάζια γιατί χρειάζομαι περίπου 130 χλμ στις 4500 στρ.λεπτό (10 περισσότερα από σήμερα), κυρίως όταν είναι για τις εκδρομές μας. Ένα γρανάζομα 15/42 έχει περίπου 125 χλμ σε αυτές τις στροφές (κοντά σε αυτό που θέλω).Σε αυτή την περίπτωση θα πρέπει να πάω σε ένας οποιονδήποτε να μου βάλει την αλυσίδα φτάνει να κάνει δόσεις.Για να μην πολυλογώ μίας και δεν διαθέτω 180€ σκέφτομαι να κάνω αυτό που δεν πρέπει, δηλαδή να βρω μία αλυσίδα O-RING στα ίδια δόντια και να κάνω αλλαγή μόνο αλυσίδα με σκοπό να ξεχειμωνιάσω.Θα με κάνετε ξανά παρέα; Υπάρχει καμιά καλύτερη ιδέα; είμαι ανοικτός σε κάθε οικονομική λύση
δηλαδή αν κατάλαβα καλά με 17- 37 γρανάζι έχει 298 τελική? είναι εφικτό κάτι τέτοιο ? και οδική συμπεριφορά ξέρουμε ? με κατανάλωση τι γίνεται ? επηρεάζετε αν αλλάξουμε γρανάζωμα?
Είναι αλήθεια οτι δεν πρέπει να αλλάζουμε το μπροστινό γρανάζωμα,μιάς και είναι αυτό που δίνει την κίνηση και έτσι αλλάζει ο συντονισμός;
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι