0 μέλη και 1 επισκέπτης διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος ifylios72

  • *******
  • 1414
  • Φύλο: Άντρας
  • Η Τουόνο ή επι τάς
  • Μοντέλο μηχανής: CLIPUONO 1300
  • Αντιδράσεις: +123
Απ: Wideband se Tuono 2003-05
« Απάντηση #15 - : Νοέμβριος 01, 2014, 01:58:54 μμ »
Φίλε Γιώργο κατ'αρχήν ξεκίνησα ενα θέμα για την ECU αλλά δεν είχα τύχη.
Λοιπόν τα πιο κάτω μάλλον δεν θα σε πείσουν αλλά άκου.
Το 1996 έκανα μια ανταλλαγή μια Porsche 44 και πήρα την πρώτη μου 911 Carrera 4 μοντέλο 1991, Αγγλία αριστεροτίμονη. Το μοτέρ με Γερμανικές προδιαγραφές 280 πόνυς. Αλλαγή chip, knock sensor, κομμάτια απο το turbo και κάποια ψιλά υποτίθεται οτι θα μου έδινε 310-320 γαϊδουράκια.
Απο την πρώτη εβδομάδα είχα κάποιες φορές ασταθές ρελαντί και απόδοση και κάποιες φορές φοβερές επιδόσεις. Μου πήρε καιρό και ψάξιμο και παραπομπές σε ρυθμίσεις που τελικά δεν διόρθωναν το πρόβλημα για να βρώ ότι οι αισθητήρες lambda δεν είχαν συνδετήρες αλλά ο προκάτοχος είχε συγκολήσει τα καλλώδια.
Μόλις τους αντικατέστησα φυσικά το πρόβλημα λύθηκε.
Ιστορία δεύτερη, Jordan Grand Prix, παρτίδα ολόκληρη επιστράφηκε γιατι απέτυχε στον έλεγχο αεροστεγούς σύνδεσης.

Εδώ (όπως και στην Bosch και σε όλους τους κατασκευαστές) http://the944.com/oxygen.htm λέει
 
The cost of a new Porsche 3-wire O2 sensor can cost over $200. For about $40, a generic 3-wire BOSCH sensor can be used ($25 for a 1-wire). By reusing the original Porsche connector and wire harness, the new O2 sensor is spliced to the old wire harness. Use 3 crimp-on wire splices (bllue below) and heat shrink tubing is recommended. Never solder joints!

Επίσης τα καλώδια είναι κάπου κολλημένα σε πλακέτες αλλά η περνάνε απο ρελέδες που δεν επηρεάζονται απο αέρα ή ειναι αρκετά μακρυά που δεν παίζει πια σοβαρό ρόλο ο επηρεασμός. ;)

Οπως εδω http://www.alfaowner.com/Forum/engines-ts-jts-jtd-and-v6/343159-lambda-sensors.html
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 01, 2014, 02:04:34 μμ από ifylios72 »
Τουόνο και ξερό ψωμί ....

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: Wideband se Tuono 2003-05
« Απάντηση #16 - : Νοέμβριος 01, 2014, 03:11:54 μμ »
Φίλε Γιώργο κατ'αρχήν ξεκίνησα ενα θέμα για την ECU αλλά δεν είχα τύχη.


Αυτο ειναι αλλο θεμα. Αλλα μπορουμε να συζητησουμε, σωστα? Παρεμφερες ειναι. :D



Στο δια ταυτα, για να γινει κατανοητο αυτο που λες και το οποιο δεν το ειχα λαβει υποψιν μου, παρα μονο μετα απο τα λογια σου. Αυτο που συμβαινει ειναι οτι αλλαζει η αντισταση αρα μπορει να εχουμε διαφορα στα mvolts, το οποιο ειναι σωστο για μια τετοια συσκευη. Δεν εχει πουθενα να κανει με αερα ή το περιβαλλον. Απλα ειχες λαθος διατυπωση.

Φυσικα, μπηκα στον κοπο να κανω μια αναζητηση το νετ, οπου σου παραθετω την ακριβως αντιθετη γνωμη με σενα, για porsche.
http://www.renntech.org/forums/topic/19211-soldering-o2-wires-why-not/

ειδικα το ποστ νο8.

Η ουσια ειναι δηλαδη μια λαθος κολληση ή εχει να κανει με παλαιας τεχνολογιας σενσορες. Αυτο τουλαχιστον αναφερουν εκει.
Παρολα αυτα, ειναι χρησιμα αυτα που λες :kalo:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1066
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +365
Απ: Wideband se Tuono 2003-05
« Απάντηση #17 - : Νοέμβριος 01, 2014, 03:28:18 μμ »
η διαφορα ειναι στο να κολλησεις τα καλωδια διπλα διπλα και να παρεμβαλετε η κολληση του κασιτερου απο τον ενα αγωγο στον αλλο. αν τα καλωδια τα πλεξεις μεταξυ τους τοτε η κολληση απλα θα ασφαλισει αυτην την ενωση με την επιμεταλωση.
μου φαινεται λιγο ακυρο απο την ατμοσφαιρα να γινεται κατι τετοιο με τον κασιτερο γιατι κανονικα τα ελευθερα καλωδια και συνδεσεις απο χαλκο θα ειχαν περισσοτερο προβλημα μιας και ο χαλκος εχει καλυτερη αγωγιμοτητα απ τον κασιτερο.
παντως οταν εφτιαχνα εγω το wide band και ενα hall meter που τοποθετουσα, απ οποιο σημειο του καλωδιου του λαμδα και να επερνα ειχα τις ιδιες μετρησεις, και κολλημενο και απλα πλεγμενο. εστω κ ελαχιστα να το ακουμπουσες ομως με γυμνο δερμα εγραφε οτι να ναι
« Τελευταία τροποποίηση: Νοέμβριος 01, 2014, 03:32:35 μμ από bill »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης