0 μέλη και 6 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
κανονικα επρεπε να δουλεψει. μην πας σε power comm ακομα.οτι ειναι να κανεις πρεπει να το κανεις σωστα για να παρεις οτι καλυτερο,εαν η eproom ειναι σωστα σχεδιασμενη, θα πρεπει να δουλεψει σε ολο το φασμα των στροφων.τα σωμματα ειναι plug and play. δουλευουν κανονικα ακομα κ με μαμα chip απλα δεν θα αποδιδει , η δυναμομετρηση ειναι αλλο θεμα.η διαδικασια ειναι απλη...πρωτα συγχρονιζεις κυλινδρους σωστα...μετα σεταρεις στροφες του ρελαντι....μετα θεση του tps που πρεπει να ναι 0...και τελος ρυθμιζεις τα trim portsοπως προανεφερε ο αργυρης πιο πανω, τα 57 ειναι υπερβολη γι αυτο το μοτερ, μεχρι 54mm κ με το καταληλο προγραμμα στο chip και σωστη πιεση βενζινης βλεπεις ικανοπ. νουμερα κ σε ρομη κ σε δυναμη για το κοστος της μετατροπης.τα 57mm ειναι υπερβολη γιατι μειωνεται δραματικα η ταχυτητα εισαγωγης του αερα λογω μεγαλης διατομης...δεν μπορει να τα υποστηριξει , οχι οτι δεν δουλευει, απλα δεν κερδιζεις τιποτα σημαντικο απο 54 σε 57mm....πρεπει να επεμβεις σε βαλβιδες (τοποθετηση μεγαλυτερων) αλλα κ σε μεγαλυτερους σωληνες εξαγωγης (χταποδι) στην εξατμιση ωστε να μπορεις να παρεις τα μεγιστα , με το σωστο προγραμμα εννοειταικ παρακαλω παιδια να ξερετε οτι το power comm ειναι για να διορθωνει μικρες τρυπες σε μια χαρτογραφηση, δεν ειναι ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ.η μετατροπη απο 51 σε 57 χαλαει παρα πολυ την αρμονια του κινητηρα κ δεν διορθωνεται επιτυχως με power comm.πρεπει να αλλαξει ριζικα το προγραμμα κ μετα διορθωνεις τις οποιες διακυμανσεις με ενα power comm για τον λογο οτι ο καθε κινητηρας ειναι διαφορετικος ενω τα chipακια ειναι κλωνοι ενος προγραμματος που σχεδιαστηκε στο μηχανακι που χρησιμοποιησανε για αυτην την δουλεια...δεν πα να πει οτι θα δουλεψει τελεια κ στο δικο σου αλλα ουτε κ θα πρεπει να εχει μεγαλη αποκλιση εαν εχουν ολες τις παραμετρους ιδιες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι