Φίλε Γιώργο κατ'αρχήν ξεκίνησα ενα θέμα για την ECU αλλά δεν είχα τύχη.
Λοιπόν τα πιο κάτω μάλλον δεν θα σε πείσουν αλλά άκου.
Το 1996 έκανα μια ανταλλαγή μια Porsche 44 και πήρα την πρώτη μου 911 Carrera 4 μοντέλο 1991, Αγγλία αριστεροτίμονη. Το μοτέρ με Γερμανικές προδιαγραφές 280 πόνυς. Αλλαγή chip, knock sensor, κομμάτια απο το turbo και κάποια ψιλά υποτίθεται οτι θα μου έδινε 310-320 γαϊδουράκια.
Απο την πρώτη εβδομάδα είχα κάποιες φορές ασταθές ρελαντί και απόδοση και κάποιες φορές φοβερές επιδόσεις. Μου πήρε καιρό και ψάξιμο και παραπομπές σε ρυθμίσεις που τελικά δεν διόρθωναν το πρόβλημα για να βρώ ότι οι αισθητήρες lambda δεν είχαν συνδετήρες αλλά ο προκάτοχος είχε συγκολήσει τα καλλώδια.
Μόλις τους αντικατέστησα φυσικά το πρόβλημα λύθηκε.
Ιστορία δεύτερη, Jordan Grand Prix, παρτίδα ολόκληρη επιστράφηκε γιατι απέτυχε στον έλεγχο αεροστεγούς σύνδεσης.
Εδώ (όπως και στην Bosch και σε όλους τους κατασκευαστές)
http://the944.com/oxygen.htm λέει
The cost of a new Porsche 3-wire O2 sensor can cost over $200. For about $40, a generic 3-wire BOSCH sensor can be used ($25 for a 1-wire). By reusing the original Porsche connector and wire harness, the new O2 sensor is spliced to the old wire harness. Use 3 crimp-on wire splices (bllue below) and heat shrink tubing is recommended. Never solder joints!
Επίσης τα καλώδια είναι κάπου κολλημένα σε πλακέτες αλλά η περνάνε απο ρελέδες που δεν επηρεάζονται απο αέρα ή ειναι αρκετά μακρυά που δεν παίζει πια σοβαρό ρόλο ο επηρεασμός.
Οπως εδω
http://www.alfaowner.com/Forum/engines-ts-jts-jtd-and-v6/343159-lambda-sensors.html