0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος Byron

  • *******
  • 2576
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +13
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #225 - : Ιούνιος 22, 2009, 12:55:34 πμ »

Στις 1-5-2008 ο toycloser έστειλε στο af1 forum, post με θέμα The Teardown Begins! To μοτέρ του έμεινε από μέταλλα στροφάλου. Το έκανε καρύδια μόνος του και το επισκεύασε. Απ' ότι κατάλαβα με τα φτωχά μου αγγλικά η εγγύηση δεν τον κάλυψε και ανέλαβε την ευθύνη μόνος του. Το βάρος στο βολάν απ' ότι φαίνεται στις φωτογραφίες είναι επάνω. Απλά το αναφέρω, μπας και γνωρίζει κανείς εάν έχει σχέση με τα εδώ τεκταινόμενα.


Παιδιά cool down a little. Το μηχανάκι του toycloser αν κατάλαβα καλά ήταν ουσιαστικά track bike. Ο ίδιος παραδέχεται ότι το δούλευε συνεχώς στον κόφτη. Δεν κάνει στο συγκεκριμένο thread καποια αναφορά γιατί δεν τον κάλυψε η απριλια.
Ο kzmille που είναι γκουρού στα aprilia έγραψε ότι υπάρχει θέμα στα μοτέρ όταν δουλεύουν συνεχώς στον ή πάνω απ΄τον κόφτη. Η αιτία είναι ότι δεν υπάρχουν (όπως δεν υπάρχουν στα περισσότερα μοτέρ) κάποιες οπές λίπανσης στις μπιέλλες και όταν γυρίζει σε πολύ υψηλές στροφές, μπορεί να αρπάξει στα μέταλλα είτε από λάδι είτε από υψηλή θερμοκρασία λαδιού. ϊσως αυτό εξηγεί εν μέρη και την επιμονή του bill σε καλά λάδια.
Το κείμενο του kzmille είναι το παρακάτω, και όποιος μπορεί να το μεταφράσει καλύτερα ας το κάνει.

Παράθεση από: kzmille;1698119
The oiling to the rod journal is from the right side of the engine. The damaged bearing is on the left side.

There is a well known issue with the oiling to the rod bearings at revs beyond the rev limit. The oil passageways supplying oil to the rod bearings need to be chamfered where they meet the surface of the rod journal. Anyone building an aprilia V60 engine from the crank up should be sure to chamfer the oil passageways at the connecting rod journal. Chamfering connecting rod journal oil passages improves oil flow. There are two reasons why this is so important. Not only does the oil lubricate the bearings, it also carries destructive heat away from moving parts. Rod journals get very hot. When you improve oil flow at the rod bearings you improve lubrication and reduce temperature.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #226 - : Ιούνιος 22, 2009, 01:11:59 πμ »
Παράθεση από: kzmille;1698119
The oiling to the rod journal is from the right side of the engine. The damaged bearing is on the left side.

There is a well known issue with the oiling to the rod bearings at revs beyond the rev limit. The oil passageways supplying oil to the rod bearings need to be chamfered where they meet the surface of the rod journal. Anyone building an aprilia V60 engine from the crank up should be sure to chamfer the oil passageways at the connecting rod journal. Chamfering connecting rod journal oil passages improves oil flow. There are two reasons why this is so important. Not only does the oil lubricate the bearings, it also carries destructive heat away from moving parts. Rod journals get very hot. When you improve oil flow at the rod bearings you improve lubrication and reduce temperature.

Η λιπανση της μπιελας γινεται απο την δεξια μερια του κινητηρα.Το κατεστραμενο μεταλλο ειναι στην αριστερη.
Υπαρχει ενα γνωστο προβλημα με την λιπανση των μεταλλων των μπιελων στο φασμα των στροφων μετα το οριο τους
[προφανως εκει που αρχιζουν τα κοκκινα εννοει]
Οι διοδοι λαδιου που παρεχουν το λαδι στα μεταλλα πρεπει να λοξοτομηθουν εκει που συναντουν το κομβιο της.
Οποιοσδηποτε που "χτιζει" εναν Aprilia V60 κινητηρα απο τον στροφαλο θα πρεπει να σιγουρευτει οτι λοξοτομησε τις διοδους λαδιου στο κομβιο της μπιελας.Λοξοτομοντας το βελτιωνεται η ροη του λαδιου.Υπαρχουν 2 λογοι γιατι αυτο ειναι τοσο σημαντικο.Οχι μονο κανει το λαδι να λιπαινει τα (ρουλεμαν) μεταλλα αλλα παραλληλα απαγει θερμοτητα απο τα κινουμενα μερη που ειναι καταστραπτικη γι'αυτα.Τα κομβια των μπιελων θερμαινονται πολυ
[λες και δεν το ξεραμε].Οταν βελτιωσεις την ροη του λαδιου στα μεταλλα των μπιελων, βελτιωνεις την λιπανση και μειωνεις την θερμοκρασια [λειτουργιας τους]
 :bye: :bye:

*

nikos force

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #227 - : Ιούνιος 22, 2009, 08:46:10 πμ »
nikos force τελικά σου απάντησε επισήμως το συνεργείο χτες όπως είχε γράψει στο απαντητικό e-mail η Aprilia Hellas?

οχι ... ΑΛΛΑ ...οταν πρωτοπληροφορηθηκα τα νεα , εγω ο ιδιος ειπα στον συνεργεια , να παει με το πασσο του... οποτε μαλλον ηταν μια αυθαιρετη δηλωση , το οτι θα παρω απαντηση την επομενη ...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #228 - : Ιούνιος 22, 2009, 12:17:15 μμ »
themis έχεις απόλυτο δίκιο. Μην μπερδεύουμε όμως τα tuono με την διαχείριση και το aftershale μιας εταιρείας. Εγώ αναφέρομαι ξεκάθαρα στο ότι θεωρώ χρέος μιας τόσο μεγάλης εταιρείας να πάρει θέση απέναντι σε τέτοια περιστατικά τα οποία αν μη τι άλλο θείγουν κυρίως αυτήν.Και όταν λέω θέση δεν εννοώ να κρυφτούμε πίσω από τυπικότητες αλλά να παρουσιαστούν τα γεγονότα όπως ακριβώς είναι, για να κερδιθεί πιθανά η εμπιστοσύνη των καταναλωτών.

 :bonjour: :bye:

*

nikos force

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #229 - : Ιούνιος 22, 2009, 03:51:43 μμ »
πολυ χονδρικα ... μεσω τηλεφωνου ... ακουσα την τιμη ... 2750 ... κι καθως παθαινα το εγκεφαλικο ... ακουγα και κατι αλλα που δεν συγκρατησα ... :cry:

*

ironhide

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #230 - : Ιούνιος 22, 2009, 03:54:16 μμ »
Τελικά τι έπαθε;

*

nikos force

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #231 - : Ιούνιος 22, 2009, 03:57:54 μμ »
Τελικά τι έπαθε;

 

ειλικρινα δεν ακουγα ... κατι για κομπλε στροφαλομπιελες ακουγα , για καδενες και τετοια ...

απο κοντα ελ[ιζω να τα ακουσω ...γιατι τωρα την εχω ''ακουσει''

*

ironhide

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #232 - : Ιούνιος 22, 2009, 04:01:57 μμ »
Για να έχεις τιμές απο ανταλλακτικά μην σου λένε τπτ μ@λ@κίες δες εδώ http://www.apriliagenuineparts.co.uk/ και καλό κουράγιο φίλε

*

Αποσυνδεδεμένος stelios

  • *****
  • 589
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: Triumph ST 765 RS
  • Αντιδράσεις: +234
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #233 - : Ιούνιος 22, 2009, 04:15:18 μμ »
Τελικά τι έπαθε;

 

ειλικρινα δεν ακουγα ... κατι για κομπλε στροφαλομπιελες ακουγα , για καδενες και τετοια ...

απο κοντα ελ[ιζω να τα ακουσω ...γιατι τωρα την εχω ''ακουσει''

nikos,

επειδή είμαστε ήδη στις 16 σελίδες και ακόμα δεν έχουμε καταλάβει τι έπαθες,τι είπε το συνεργείο,πόσο θα κοστίσει και γιατί, ενώ παράλληλα έχουμε ακούσει τα άπειρα από πολύ κόσμο σχετικό και μη,μέχρι που κάποιοι τσακώθηκαν μεταξύ τους για τις ζημιές που μπορεί ή δεν μπορεί να βγάλει το μοτέρ με ή χωρίς βάρος στο βολάν...

είναι εύκολο το επόμενο ποστ σου να απαντάει στα προηγούμενα ερωτήματα που κατά την ταπεινή μου γνώμη θα βοηθήσουν και θα δώσουν μια πληρέστερη άποψη για το θέμα σε όλους μας..?

Φιλικά πάντα και με σεβασμό στο πρόβλημα σου και στην ζημιά που έχεις πάθει...  :bye:

*

nikos force

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #234 - : Ιούνιος 22, 2009, 04:21:33 μμ »
Τελικά τι έπαθε;

 

ειλικρινα δεν ακουγα ... κατι για κομπλε στροφαλομπιελες ακουγα , για καδενες και τετοια ...

απο κοντα ελ[ιζω να τα ακουσω ...γιατι τωρα την εχω ''ακουσει''


είναι εύκολο το επόμενο ποστ σου να απαντάει στα προηγούμενα ερωτήματα που κατά την ταπεινή μου γνώμη θα βοηθήσουν και θα δώσουν μια πληρέστερη άποψη για το θέμα σε όλους μας..?

Φιλικά πάντα και με σεβασμό στο πρόβλημα σου και στην ζημιά που έχεις πάθει...  :bye:
   :kalo: :kalo:

μολις μαθω λεπτομερειες ...δλδ με το που θα παω απο κει ... θα φροντισω να δωσω ολες τις απαντησεις αυτες ...

*

nikos force

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #235 - : Ιούνιος 24, 2009, 06:31:44 μμ »
Τα μεταλλα μεταξυ μπιελας και κομβιου στροφαλου οταν "βαρανε" λεμε στα συνεργεια οτι "βαρεσε μπιελα"
Το ιδιο πραγμα λεμε.......με την διαφορα οτι οταν αρπαξουν/βαρεσουν αυτα τα κουζινετα/μεταλλα/τριβεις, η συχνοτητα του θορυβου αυξανεται οσο ανοιγεις το γκαζι.
Χανεται ελαχιστα (οχι τελειως) οταν σταθεροποιησεις το γκαζι εκει που ο κινητηρας εχει ηδη παρασυρει τη μαζα του οχηματος και δεν "τραβαει ζορι".Εκει πιθανον να χαθει το χτυπημα ελαχιστα (παλι μπορεις να το ακουσεις αν προσεχεις).

 

αυτο επαθε ...τελικα ... 

πιθανη αιτια ... εμεινε απο λαδια ... 
 
στα χερια μου δεν εμεινε ΠΟΤΕ απο λαδια ...
στα χερια μου ποτε δεν ειχε παρα ελαχιστεςςςςς απωλειες ...
ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΟΝ 15.000 ΧΛΜ που εκανα ...

τωρα το θεμα ποιο ειναι ...οτι απο οτι καταλαβα , κατι τετοιο μπορει να προκαλεσει ζημια αρκετα αργοτερα στον κινητηρα ...

και τελος ειναι η μονη εικασια που μπορει να γινει ,μιας και δεν ηταν στην κατοχη μου εξαρχης ... αν μπορουσα να διαπιστωσω ,το πως εγιναν τα πρωτα 10.000 ισως να χρειαζοταν να κανουμε και αλλη εικασια , τωρα μενουμε μονο με αυτην ...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #236 - : Ιούνιος 24, 2009, 06:44:41 μμ »
Τα μεταλλα μεταξυ μπιελας και κομβιου στροφαλου οταν "βαρανε" λεμε στα συνεργεια οτι "βαρεσε μπιελα"
Το ιδιο πραγμα λεμε.......με την διαφορα οτι οταν αρπαξουν/βαρεσουν αυτα τα κουζινετα/μεταλλα/τριβεις, η συχνοτητα του θορυβου αυξανεται οσο ανοιγεις το γκαζι.
Χανεται ελαχιστα (οχι τελειως) οταν σταθεροποιησεις το γκαζι εκει που ο κινητηρας εχει ηδη παρασυρει τη μαζα του οχηματος και δεν "τραβαει ζορι".Εκει πιθανον να χαθει το χτυπημα ελαχιστα (παλι μπορεις να το ακουσεις αν προσεχεις).

 

αυτο επαθε ...τελικα ... 

πιθανη αιτια ... εμεινε απο λαδια ... 
 

 :sml1 :sml1 :sml1

φιλε Νικο... λυπάμαι για την κατάσταση της μοτό σου, αλλά.. μάλλον κατι  είναι εντελώς ''κουφό'' εδώ.... :pray: :pray: :pray: :pray:

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #237 - : Ιούνιος 24, 2009, 06:46:52 μμ »
αυτο επαθε ...τελικα ... 

πιθανη αιτια ... εμεινε απο λαδια ... 
 
στα χερια μου δεν εμεινε ΠΟΤΕ απο λαδια ...
στα χερια μου ποτε δεν ειχε παρα ελαχιστεςςςςς απωλειες ...
ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΟΝ 15.000 ΧΛΜ που εκανα ...

τωρα το θεμα ποιο ειναι ...οτι απο οτι καταλαβα , κατι τετοιο μπορει να προκαλεσει ζημια αρκετα αργοτερα στον κινητηρα ...

και τελος ειναι η μονη εικασια που μπορει να γινει ,μιας και δεν ηταν στην κατοχη μου εξαρχης ... αν μπορουσα να διαπιστωσω ,το πως εγιναν τα πρωτα 10.000 ισως να χρειαζοταν να κανουμε και αλλη εικασια , τωρα μενουμε μονο με αυτην ...


Αποριες...

1.Ποσα λιτρα πρεπει να εχουν χαθει για να μεινει απο λαδι ενα ξηρο καρτερ?

2.Αυτη η ζημια θα σου κοστισει 2500ευρω?? :thnk: :thnk:

3.Εφοσον η ζημια, συμφωνα με τα λεγομενα των "ειδικων", προκληθει απο μη τηρηση των ελεγχων πριν την βολτα (αυτα τα λεει το μανιουαλ) τοτε αυτοι βρισκουν ακομα ενα πατηνμα για ΜΗ καλυψη του μοτερ στην εγγυηση......οεο?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος BOUSNAK

  • *****
  • 920
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #238 - : Ιούνιος 24, 2009, 07:43:06 μμ »

και τελος ειναι η μονη εικασια που μπορει να γινει ,μιας και δεν ηταν στην κατοχη μου εξαρχης ... αν μπορουσα να διαπιστωσω ,το πως εγιναν τα πρωτα 10.000 ισως να χρειαζοταν να κανουμε και αλλη εικασια , τωρα μενουμε μονο με αυτην ...


αυτο ειναι οταν αγοραζει καποιος δευτερο χερι δεν μπορει να ξερει κανεις πως το δουλεψε ο προηγουμενος (εαν ισχυει αυτο που σου ειπαν)

σου ευχομαι καλη συνεχεια
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #239 - : Ιούνιος 24, 2009, 08:34:13 μμ »
συγγνώμη τώρα.. αν ο προηγούμενος δεν ειχε λάδια και το πήραμε εμείς δεν μπορούμε να το τσεκάρουμε..???

μήπως κάτι δεν καταλαβα..???

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης