0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Στις 1-5-2008 ο toycloser έστειλε στο af1 forum, post με θέμα The Teardown Begins! To μοτέρ του έμεινε από μέταλλα στροφάλου. Το έκανε καρύδια μόνος του και το επισκεύασε. Απ' ότι κατάλαβα με τα φτωχά μου αγγλικά η εγγύηση δεν τον κάλυψε και ανέλαβε την ευθύνη μόνος του. Το βάρος στο βολάν απ' ότι φαίνεται στις φωτογραφίες είναι επάνω. Απλά το αναφέρω, μπας και γνωρίζει κανείς εάν έχει σχέση με τα εδώ τεκταινόμενα.
The oiling to the rod journal is from the right side of the engine. The damaged bearing is on the left side.There is a well known issue with the oiling to the rod bearings at revs beyond the rev limit. The oil passageways supplying oil to the rod bearings need to be chamfered where they meet the surface of the rod journal. Anyone building an aprilia V60 engine from the crank up should be sure to chamfer the oil passageways at the connecting rod journal. Chamfering connecting rod journal oil passages improves oil flow. There are two reasons why this is so important. Not only does the oil lubricate the bearings, it also carries destructive heat away from moving parts. Rod journals get very hot. When you improve oil flow at the rod bearings you improve lubrication and reduce temperature.
Παράθεση από: kzmille;1698119 The oiling to the rod journal is from the right side of the engine. The damaged bearing is on the left side.There is a well known issue with the oiling to the rod bearings at revs beyond the rev limit. The oil passageways supplying oil to the rod bearings need to be chamfered where they meet the surface of the rod journal. Anyone building an aprilia V60 engine from the crank up should be sure to chamfer the oil passageways at the connecting rod journal. Chamfering connecting rod journal oil passages improves oil flow. There are two reasons why this is so important. Not only does the oil lubricate the bearings, it also carries destructive heat away from moving parts. Rod journals get very hot. When you improve oil flow at the rod bearings you improve lubrication and reduce temperature.
nikos force τελικά σου απάντησε επισήμως το συνεργείο χτες όπως είχε γράψει στο απαντητικό e-mail η Aprilia Hellas?
themis έχεις απόλυτο δίκιο. Μην μπερδεύουμε όμως τα tuono με την διαχείριση και το aftershale μιας εταιρείας. Εγώ αναφέρομαι ξεκάθαρα στο ότι θεωρώ χρέος μιας τόσο μεγάλης εταιρείας να πάρει θέση απέναντι σε τέτοια περιστατικά τα οποία αν μη τι άλλο θείγουν κυρίως αυτήν.Και όταν λέω θέση δεν εννοώ να κρυφτούμε πίσω από τυπικότητες αλλά να παρουσιαστούν τα γεγονότα όπως ακριβώς είναι, για να κερδιθεί πιθανά η εμπιστοσύνη των καταναλωτών.
Τελικά τι έπαθε;
Παράθεση από: ironhide στις Ιούνιος 22, 2009, 03:54:16 μμΤελικά τι έπαθε; ειλικρινα δεν ακουγα ... κατι για κομπλε στροφαλομπιελες ακουγα , για καδενες και τετοια ... απο κοντα ελ[ιζω να τα ακουσω ...γιατι τωρα την εχω ''ακουσει''
Παράθεση από: nikos force στις Ιούνιος 22, 2009, 03:57:54 μμΠαράθεση από: ironhide στις Ιούνιος 22, 2009, 03:54:16 μμΤελικά τι έπαθε; ειλικρινα δεν ακουγα ... κατι για κομπλε στροφαλομπιελες ακουγα , για καδενες και τετοια ... απο κοντα ελ[ιζω να τα ακουσω ...γιατι τωρα την εχω ''ακουσει''είναι εύκολο το επόμενο ποστ σου να απαντάει στα προηγούμενα ερωτήματα που κατά την ταπεινή μου γνώμη θα βοηθήσουν και θα δώσουν μια πληρέστερη άποψη για το θέμα σε όλους μας..?Φιλικά πάντα και με σεβασμό στο πρόβλημα σου και στην ζημιά που έχεις πάθει...
Τα μεταλλα μεταξυ μπιελας και κομβιου στροφαλου οταν "βαρανε" λεμε στα συνεργεια οτι "βαρεσε μπιελα"Το ιδιο πραγμα λεμε.......με την διαφορα οτι οταν αρπαξουν/βαρεσουν αυτα τα κουζινετα/μεταλλα/τριβεις, η συχνοτητα του θορυβου αυξανεται οσο ανοιγεις το γκαζι.Χανεται ελαχιστα (οχι τελειως) οταν σταθεροποιησεις το γκαζι εκει που ο κινητηρας εχει ηδη παρασυρει τη μαζα του οχηματος και δεν "τραβαει ζορι".Εκει πιθανον να χαθει το χτυπημα ελαχιστα (παλι μπορεις να το ακουσεις αν προσεχεις).
Παράθεση από: MakisRC51 στις Ιούνιος 15, 2009, 06:25:25 μμΤα μεταλλα μεταξυ μπιελας και κομβιου στροφαλου οταν "βαρανε" λεμε στα συνεργεια οτι "βαρεσε μπιελα"Το ιδιο πραγμα λεμε.......με την διαφορα οτι οταν αρπαξουν/βαρεσουν αυτα τα κουζινετα/μεταλλα/τριβεις, η συχνοτητα του θορυβου αυξανεται οσο ανοιγεις το γκαζι.Χανεται ελαχιστα (οχι τελειως) οταν σταθεροποιησεις το γκαζι εκει που ο κινητηρας εχει ηδη παρασυρει τη μαζα του οχηματος και δεν "τραβαει ζορι".Εκει πιθανον να χαθει το χτυπημα ελαχιστα (παλι μπορεις να το ακουσεις αν προσεχεις). αυτο επαθε ...τελικα ... πιθανη αιτια ... εμεινε απο λαδια ...
αυτο επαθε ...τελικα ... πιθανη αιτια ... εμεινε απο λαδια ... στα χερια μου δεν εμεινε ΠΟΤΕ απο λαδια ... στα χερια μου ποτε δεν ειχε παρα ελαχιστεςςςςς απωλειες ... ΚΑΙ ΣΤΑ ΣΧΕΔΟΝ 15.000 ΧΛΜ που εκανα ... τωρα το θεμα ποιο ειναι ...οτι απο οτι καταλαβα , κατι τετοιο μπορει να προκαλεσει ζημια αρκετα αργοτερα στον κινητηρα ... και τελος ειναι η μονη εικασια που μπορει να γινει ,μιας και δεν ηταν στην κατοχη μου εξαρχης ... αν μπορουσα να διαπιστωσω ,το πως εγιναν τα πρωτα 10.000 ισως να χρειαζοταν να κανουμε και αλλη εικασια , τωρα μενουμε μονο με αυτην ...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι