0 μέλη και 24 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
εμενα οταν βγηκαν τα λαδια , δεν ειχε καψει παρα ελαχιστα ...μιλαμε για 400μλ στα 5000χλμ μαξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξ...
Παράθεση από: nikos force στις Ιούνιος 18, 2009, 04:33:26 μμεμενα οταν βγηκαν τα λαδια , δεν ειχε καψει παρα ελαχιστα ...μιλαμε για 400μλ στα 5000χλμ μαξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξ...Δεν μιλαω για τωρα.........μιλαω και για καποια στιγμη στο παρελθον........Επειδη μου ακουγεται περιεργο να ξεφυτρωνουν προβληματικα rotax μοτερ, λεω μηπως ολες αυτες οι περιπτωσεις περιλαμβανουν και την "βοηθεια" του οδηγου, ο οποιος αμελησε να κοιταξει λαδια............
HONDA RULES RAAAAAAAAAAAAAΚαι στα 30000km που εχει το μοτερ ουτε 100ml λαδι στα 5000km δεν χανει.......Κοσμα πολυουρεθανη δοκιμασες?
προς κοσμα bross400...κοσμα με αυτα που βλεπω κ ψαχνω το προβλημα εντοπιζεται στα 990RR κ οχι στα παλια τα v990R της προηγουμενης γενιας.μετα απο αναζητηση απο διαφορες βελτιωσεις σε v990R διαπιστωσα οτι οι μπιελες κ τα κομβια του στροφαλου δεν ειναι αξιοπιστα για μετατροπες πανω απο 150hp. μετα απο εκει απαιτειτε αλλαγη των μπιελων για μεγαλυτερη αξιοπιστια.το v990RR δεν εχει υποστει καμια βελτιωση στον στροφαλο αλλα με αλλες κεφαλες -κυλινδρους-σωματα ψεκασμου-injection management- εξατμισεις κτλ εχει ανεβασει την δυναμη απο 128 σε 140...μου φαινεται λιγο οριακο νουμερο για ενα μοτερ κατασκευης του 1998...ακομα κ τωρα πολλα part number ειναι ιδια με το πρωτο μοτερ.σε καθε κατασκευη ανταλακτικου υπαρχει κ ενα ποσοστο αστοχιας...ισως η μπιελα του νικου εαν ηταν σε μοτερ 128hp να δουλευε απροβληματιστα μεχρι τα 60 η 80000 χιλιομετρα κ να εσπαγε μετα...τοτε θα λεγαμε εκανε τοσα χιλιομετρα το μοτερ ειναι φυσιολογικο.τεσπα καταλαβατε τι θελω να πω. αυτα ειναι μεγαλες συζητησεις κ να ξερετε οτι ειναι κ θεμα μαρκετινγκ μεσα...μην νομιζετε οτι οι μηχανικοι στην απριλια δεν γνωριζουν τις αντοχες του κινητηρα, απλα κ εκεινοι εντολες εκτελουν μιας κ ειναι υπαληλοι οπως οι περισοτεροι απο εμας κ στον βωμο του κερδους θυσιαζοντε ολα....μην ξεχναμε οτι απο το ποσοστο που θα σπασουν σχετικα γρηγορα αλλα θα ειναι μεσα στην εγγυηση κ αλλα οχι που σημαινει οτι θα πληρωθουν.απλα η απριλια ελλας βρησκει ενα πατημα το βαρος..χωρις να μπορει να αποδειξει τιποτα, οτι φταιει αυτο για τις μπιελες...κ εδω γενιεται το ερωτημα...αυτα που χτυπησαν μπιελα χωρις να τα εχουν πειραξει γιατι εγινε ενω παλια , πριν το 04, ελεγες για v990r μπιελα κ γελουσαν...εγω προσωπικα δεν γνωριζω μοτερ ΄΄παλιο΄΄ να εχει σπασει....μονο απο φυσιολογικα αιτια...λαδια παραφλου κτλ.
04-05 κ 06 τα πρωτα tuono οχι τοσο συχνα...σπανιες περιπτωσεις...κ αυτο γιατι εχουν λιγοτερα αλογα απο τα τελευταια ''factory'' μοτερ με τις μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης.κ παλι δεν το βγαζουν ολα ετσι...μην τρομοκρατηθει κανενας...αν ειναι να το βγαλει θα το βγαλει...ο χρονος για να το βγαλει ποικιλλει αναλογα την χρηση αλλα κ το σημαντικοτερο για μενα...τα λαδια. το λαδι μπορει μια ζημια που ειναι να βγει στο μελλον να την φερει πιο κοντα, αλλα πως μπορεις να ξερεις ποσο μακρια ειναι αυτην η βλαβη..αν το ξερες η θα το πουλουσες πριν η θα αλλαζες το κομματι που θα ηταν ετοιμο να παραδωσει πνευμα πριν σπασει...
παρακαλω κοσμα...απλα δεν μπορεις να ξερεις τον βαθμο φθορας ενος εξαρτηματος μεσα στον κινητηρα. σιγουρα γινοντε δοκιμες αντοχης αλλα ολα ειναι στο περιπου.σκεψου οτι στην φορμουλα 1 ο κινητηρας ειναι πουσαρισμενος να δωσει τα μεγιστα μονο οταν σπασει ακριβως στον τερματισμο....αν τερματισει κ συνεχισει να δουλευει τοτε σημαινει οτι αντεχε κι αλλο....αυτα που σπανε μεσα στον αγωνα ειναι το ποσοστο λαθους στο θεωρητικο πσοσοστο της αντοχης...ετσι ειμαστε κ εδω με τα v990rr...γνωριζουν εξαρχης την αντοχη των μερων του κινητηρα...μεγαλωνοντας την δυναμη κ φθανοντας κοντα στο οριο καποιων εξαρτηματων, το ποσοστο '' αστοχιας υλικου'' γινετε πιο αμεσα εμφανες στον χρονο της αξιοπιστιαςκ φαντασου τωρα οτι στην φορμουλα 1 υπαρχουν μηχανικοι κ τεχνολογια αιχμης σε δοκιμες αντοχης υλικων κτλ κ παλι βλεπεις οτι το ποσοστο να μην αντεξει κατι ειναι μεγαλο κ τα λεφτα τα οποια παιζοντε ειναι τεραστια...σκεψου τωρα στην απριλια...δυναμωνουμε τον ηδη υπαρχον κινητηρα, μιας κ δεν εχουμε λεφτα για εξελιξη καινουριου, γι αυτο κ αξαγοραστηκε απο την piaggio, για να μπορεσουμε να σταθουμε στον ανταγωνισμο...γιατι καλο το στησιμο κ τα περιφεριακα αλλα με 118 αλογα στον τροχο που ειχε το παλιο mille δεν μπορεις να κινηθεις γρηγορα εν ετη 2004 με 2009...κ παλι αργοι ειμαστε αλλα πιο γρηγοροι απο πριν.ετσι αναλαμβανει η piaggio με την δικη της στρατηγικη πια...πληρωνει για την εξελιξη του v4 αλλα η κατασκευη του θα γινει στα εργοστασια της που προσωπικα για κινητηρες σκουτερ ειναι καλη αλλα για μοτοσυκλετες δεν ξερω....θα δειξει το μελλον
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι