0 μέλη και 19 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #165 - : Ιούνιος 18, 2009, 04:46:46 μμ »


εμενα οταν βγηκαν τα λαδια , δεν ειχε καψει παρα ελαχιστα ...μιλαμε για 400μλ στα 5000χλμ μαξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξ...

Δεν μιλαω για τωρα.........μιλαω και για καποια στιγμη στο παρελθον........Επειδη μου ακουγεται περιεργο να ξεφυτρωνουν προβληματικα rotax μοτερ, λεω μηπως ολες αυτες οι περιπτωσεις περιλαμβανουν και την "βοηθεια" του οδηγου, ο οποιος αμελησε να κοιταξει λαδια............
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nikos force

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #166 - : Ιούνιος 18, 2009, 04:52:52 μμ »


εμενα οταν βγηκαν τα λαδια , δεν ειχε καψει παρα ελαχιστα ...μιλαμε για 400μλ στα 5000χλμ μαξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξξ...

Δεν μιλαω για τωρα.........μιλαω και για καποια στιγμη στο παρελθον........Επειδη μου ακουγεται περιεργο να ξεφυτρωνουν προβληματικα rotax μοτερ, λεω μηπως ολες αυτες οι περιπτωσεις περιλαμβανουν και την "βοηθεια" του οδηγου, ο οποιος αμελησε να κοιταξει λαδια............
προσωπικα ... επι μπιλ ειχα παντα ενα sicolene μπουκαλακι , δεν ειχε πεσει ποτε κατω απο τη μεση μιν-μαξ  ... και η χρηση του ειχε αποκλεισει σχεδον ολοκληρωτικα την εντος πολεως κινηση ...  
 
γενικα θεωρω , οτι επειδη το ειχα καταστησει κατα 90% το μεσο μεταφορας μου πηγαινε-ελα δουλεια δεν το κακομεταχειριζομουν ... τωρα να σου πω οτι δεν εκανα καμια σουζα και κανα εντο θα σου πω ψεμματα ... αλλα εεπειδη εχω ηδη αλλα δυο μηχανακια να ΞΕΣΚΙΖΩ , αυτο θεωρω οτι το καλομεταχειριζομουν ιδιαιτερα ...

*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #167 - : Ιούνιος 18, 2009, 04:59:30 μμ »
@ sinister..

ναι η aprilia εκανε καποια βηματα μπροστά σε σχεση με το παρελθόν...αυτό το εχουμε πει και το εχουμε αναγνωρισει...  μην ξεχνιόμαστε.. :bye:


*

CHRIS

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #168 - : Ιούνιος 18, 2009, 05:14:57 μμ »
Γιαυτο σας λέω...HONDA VFR rules!!! :P :P :P :tez: :tez: :tez: :bye: :bye: :bye:


Σημ. Αντε ραααα, σας περιμενω, να ρίξετε τη χολή σας! :P :P :P

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #169 - : Ιούνιος 18, 2009, 06:41:56 μμ »
HONDA RULES RAAAAAAAAAAAAA

Και στα 30000km που εχει το μοτερ ουτε 100ml λαδι στα 5000km δεν χανει.......

Κοσμα πολυουρεθανη δοκιμασες?:h22::h22::h22:

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #170 - : Ιούνιος 18, 2009, 07:18:44 μμ »
προς παναγιωτη sinister... δεν υπαρχουν ρουλεμαν στον στροφαλο...μονο κουζινετα , η αλλιως μεταλλα τριβης.
το βαρος του βολαν...δεν ειναι αντιβαρο, δηλαδη δεν ζυγιζει κατι οπως ενα περιστρεφομενο αντιβαρο. αντι-βαρο..με λιγα λογια αντισταθμιση του βαρους. εαν βγαζαμε αντιβαρο τοτε ο πολλαπλασιασμος με την φυγοκεντρο απο το βαρος που αντισταθμιζε το αντιβαρο θα ειχε εντονους κραδασμους αλλα κ καταστροφικες συνεπειες αμεσα κ οχι σε 20000 χιλιομετρα που εχει του νικου force το τουονο χωρις βαρος.
το βαρος ειναι απλα ενα βαρος προσθετο κ ζυγισμενο στην περιστροφη του πισω απο το βολαν. αυτο ειναι ολο.ακομα κ στην περιγραφη του σαν ανταλακτικο το αναφερει απλα σαν ΄΄βαρος΄΄


προς κοσμα bross400...

κοσμα με αυτα που βλεπω κ ψαχνω το προβλημα εντοπιζεται στα 990RR  κ οχι στα παλια τα v990R της προηγουμενης γενιας.
μετα απο αναζητηση απο  διαφορες βελτιωσεις σε v990R διαπιστωσα οτι οι μπιελες κ τα κομβια του στροφαλου δεν ειναι αξιοπιστα για μετατροπες πανω απο 150hp. μετα απο εκει απαιτειτε αλλαγη των μπιελων για μεγαλυτερη αξιοπιστια.
το v990RR δεν εχει υποστει καμια βελτιωση στον στροφαλο αλλα με αλλες κεφαλες -κυλινδρους-σωματα ψεκασμου-injection management- εξατμισεις κτλ εχει ανεβασει την δυναμη απο 128 σε 140...μου φαινεται λιγο οριακο νουμερο για ενα μοτερ κατασκευης του 1998...ακομα κ τωρα πολλα part number  ειναι ιδια με το πρωτο μοτερ.

σε καθε κατασκευη ανταλακτικου υπαρχει κ ενα ποσοστο αστοχιας...ισως η μπιελα του νικου εαν ηταν σε μοτερ 128hp να δουλευε απροβληματιστα μεχρι τα 60 η 80000 χιλιομετρα κ να εσπαγε μετα...τοτε θα λεγαμε εκανε τοσα χιλιομετρα το μοτερ ειναι φυσιολογικο.
τεσπα καταλαβατε τι θελω να πω. αυτα ειναι μεγαλες συζητησεις κ να ξερετε οτι ειναι κ θεμα μαρκετινγκ μεσα...μην νομιζετε οτι οι μηχανικοι στην απριλια δεν γνωριζουν τις αντοχες του κινητηρα, απλα κ εκεινοι εντολες εκτελουν μιας κ ειναι υπαληλοι οπως οι περισοτεροι απο εμας κ στον βωμο του κερδους θυσιαζοντε ολα....μην ξεχναμε οτι απο το ποσοστο που θα σπασουν σχετικα γρηγορα αλλα θα ειναι μεσα στην εγγυηση κ αλλα οχι που σημαινει οτι θα πληρωθουν.
απλα η απριλια ελλας βρησκει ενα πατημα το βαρος..χωρις να μπορει να αποδειξει τιποτα, οτι φταιει αυτο για τις μπιελες...κ εδω γενιεται το ερωτημα...αυτα που χτυπησαν μπιελα χωρις να τα εχουν πειραξει γιατι εγινε ενω παλια , πριν το 04, ελεγες για v990r μπιελα κ γελουσαν...εγω προσωπικα δεν γνωριζω μοτερ ΄΄παλιο΄΄ να εχει σπασει....μονο απο φυσιολογικα αιτια...λαδια παραφλου κτλ.

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #171 - : Ιούνιος 18, 2009, 07:21:18 μμ »
HONDA RULES RAAAAAAAAAAAAA

Και στα 30000km που εχει το μοτερ ουτε 100ml λαδι στα 5000km δεν χανει.......

Κοσμα πολυουρεθανη δοκιμασες?:h22::h22::h22:

Κοιτα φιλε, μαθε να οδηγας γρηγορα, και μετα ελα πες μου.................


Α, και να μην ξεχασω................κατι πισω κυλινδρικα κολληματα λογω φτωχου μιγματος? μεγαλης θερμοκρασιας? δεν θυμαμαι ακριβως, που τα βαζεις?

Αντε μαθετε μπαλιτσα που βγηκατε να μιλησετε και οι κιτρινοχλεμπονιαριδες.....


Ps.1 μηχανακι εβγαλε η honda.......:VFR..............ολα τα αλλα, αστα να πανε.........
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #172 - : Ιούνιος 18, 2009, 07:25:01 μμ »
προς κοσμα bross400...

κοσμα με αυτα που βλεπω κ ψαχνω το προβλημα εντοπιζεται στα 990RR  κ οχι στα παλια τα v990R της προηγουμενης γενιας.
μετα απο αναζητηση απο  διαφορες βελτιωσεις σε v990R διαπιστωσα οτι οι μπιελες κ τα κομβια του στροφαλου δεν ειναι αξιοπιστα για μετατροπες πανω απο 150hp. μετα απο εκει απαιτειτε αλλαγη των μπιελων για μεγαλυτερη αξιοπιστια.
το v990RR δεν εχει υποστει καμια βελτιωση στον στροφαλο αλλα με αλλες κεφαλες -κυλινδρους-σωματα ψεκασμου-injection management- εξατμισεις κτλ εχει ανεβασει την δυναμη απο 128 σε 140...μου φαινεται λιγο οριακο νουμερο για ενα μοτερ κατασκευης του 1998...ακομα κ τωρα πολλα part number  ειναι ιδια με το πρωτο μοτερ.

σε καθε κατασκευη ανταλακτικου υπαρχει κ ενα ποσοστο αστοχιας...ισως η μπιελα του νικου εαν ηταν σε μοτερ 128hp να δουλευε απροβληματιστα μεχρι τα 60 η 80000 χιλιομετρα κ να εσπαγε μετα...τοτε θα λεγαμε εκανε τοσα χιλιομετρα το μοτερ ειναι φυσιολογικο.
τεσπα καταλαβατε τι θελω να πω. αυτα ειναι μεγαλες συζητησεις κ να ξερετε οτι ειναι κ θεμα μαρκετινγκ μεσα...μην νομιζετε οτι οι μηχανικοι στην απριλια δεν γνωριζουν τις αντοχες του κινητηρα, απλα κ εκεινοι εντολες εκτελουν μιας κ ειναι υπαληλοι οπως οι περισοτεροι απο εμας κ στον βωμο του κερδους θυσιαζοντε ολα....μην ξεχναμε οτι απο το ποσοστο που θα σπασουν σχετικα γρηγορα αλλα θα ειναι μεσα στην εγγυηση κ αλλα οχι που σημαινει οτι θα πληρωθουν.
απλα η απριλια ελλας βρησκει ενα πατημα το βαρος..χωρις να μπορει να αποδειξει τιποτα, οτι φταιει αυτο για τις μπιελες...κ εδω γενιεται το ερωτημα...αυτα που χτυπησαν μπιελα χωρις να τα εχουν πειραξει γιατι εγινε ενω παλια , πριν το 04, ελεγες για v990r μπιελα κ γελουσαν...εγω προσωπικα δεν γνωριζω μοτερ ΄΄παλιο΄΄ να εχει σπασει....μονο απο φυσιολογικα αιτια...λαδια παραφλου κτλ.

Αρα Βασιλη μιλαμε για ολα τα μοτερ, τοποθετημενα σε μηχανακια απο το 04 και μετα..... :thnk: :thnk: :thnk:


Θα τσεκαρω λαδακια στην επομενη αλλαγη και θα σου πω........ :thnk: :thnk: :thnk:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος lord

  • *******
  • 2214
  • Φύλο: Άντρας
  • NERO DIABLO
  • Αντιδράσεις: 0
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #173 - : Ιούνιος 18, 2009, 07:28:36 μμ »
 :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy: :ohmy:
beer drinker 'n hell raiser



 The Wolf is loose....

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #174 - : Ιούνιος 18, 2009, 07:34:52 μμ »
04-05 κ 06 τα πρωτα tuono οχι τοσο συχνα...σπανιες περιπτωσεις...κ αυτο γιατι εχουν λιγοτερα αλογα απο τα τελευταια ''factory'' μοτερ με τις μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης.
κ παλι δεν το βγαζουν  ολα ετσι...μην τρομοκρατηθει κανενας...αν ειναι να το βγαλει θα το βγαλει...ο χρονος για να το βγαλει ποικιλλει αναλογα την χρηση αλλα κ το σημαντικοτερο για μενα...τα λαδια.
το λαδι μπορει μια ζημια που ειναι να βγει στο μελλον να την  φερει πιο κοντα, αλλα πως μπορεις να ξερεις ποσο μακρια ειναι αυτην η βλαβη..αν το ξερες η θα το πουλουσες πριν η θα αλλαζες το κομματι που θα ηταν ετοιμο να παραδωσει πνευμα πριν σπασει...

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #175 - : Ιούνιος 18, 2009, 07:36:41 μμ »
04-05 κ 06 τα πρωτα tuono οχι τοσο συχνα...σπανιες περιπτωσεις...κ αυτο γιατι εχουν λιγοτερα αλογα απο τα τελευταια ''factory'' μοτερ με τις μεγαλυτερες βαλβιδες εξαγωγης.
κ παλι δεν το βγαζουν  ολα ετσι...μην τρομοκρατηθει κανενας...αν ειναι να το βγαλει θα το βγαλει...ο χρονος για να το βγαλει ποικιλλει αναλογα την χρηση αλλα κ το σημαντικοτερο για μενα...τα λαδια.
το λαδι μπορει μια ζημια που ειναι να βγει στο μελλον να την  φερει πιο κοντα, αλλα πως μπορεις να ξερεις ποσο μακρια ειναι αυτην η βλαβη..αν το ξερες η θα το πουλουσες πριν η θα αλλαζες το κομματι που θα ηταν ετοιμο να παραδωσει πνευμα πριν σπασει...


θενκς για τις διευκρινισεις Βασιλη  :kalo: :kalo: :kalo: :kalo:
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

kostuono

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #176 - : Ιούνιος 18, 2009, 07:52:31 μμ »
Αρα που καταλήγουμε?????????? :thnk: :thnk: :thnk: :thnk:














ΟΤΙ ΤΑ TUONO 04 "ΣΠΑΝΕ" ΜΟΝΟ ΜΕ ΒΑΡΙΟΠΟΥΛΑ!!!!!!!!

*

Αποσυνδεδεμένος bill

  • *******
  • 1068
  • Φύλο: Άντρας
  • Κύριε, εκέκραξα προς Σε, εισάκουσόν μου...
  • Μοντέλο μηχανής: Atlantic
  • Αντιδράσεις: +390
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #177 - : Ιούνιος 18, 2009, 07:52:38 μμ »
παρακαλω κοσμα...

απλα δεν μπορεις να ξερεις τον βαθμο φθορας ενος εξαρτηματος μεσα στον κινητηρα. σιγουρα γινοντε δοκιμες αντοχης αλλα ολα ειναι στο περιπου.

σκεψου οτι στην φορμουλα 1 ο κινητηρας ειναι πουσαρισμενος να δωσει τα μεγιστα μονο οταν σπασει ακριβως στον τερματισμο....αν τερματισει κ συνεχισει να δουλευει τοτε σημαινει οτι αντεχε κι αλλο....
αυτα που σπανε μεσα στον αγωνα ειναι το ποσοστο λαθους στο θεωρητικο πσοσοστο της αντοχης...

ετσι ειμαστε κ εδω με τα v990rr...γνωριζουν εξαρχης την αντοχη των μερων του κινητηρα...μεγαλωνοντας την δυναμη κ φθανοντας κοντα στο οριο καποιων εξαρτηματων, το ποσοστο '' αστοχιας υλικου'' γινετε πιο αμεσα εμφανες στον χρονο της αξιοπιστιας

κ φαντασου τωρα οτι στην φορμουλα 1 υπαρχουν μηχανικοι κ τεχνολογια αιχμης σε δοκιμες αντοχης υλικων κτλ κ παλι βλεπεις οτι το ποσοστο να μην αντεξει κατι ειναι μεγαλο κ τα λεφτα τα οποια παιζοντε ειναι τεραστια...σκεψου τωρα στην απριλια...δυναμωνουμε τον ηδη υπαρχον κινητηρα, μιας κ δεν εχουμε λεφτα για εξελιξη καινουριου, γι αυτο κ αξαγοραστηκε απο την piaggio, για να μπορεσουμε να σταθουμε στον ανταγωνισμο...γιατι καλο το στησιμο κ τα περιφεριακα αλλα με 118 αλογα στον τροχο που ειχε το παλιο mille δεν μπορεις να κινηθεις γρηγορα εν ετη 2004 με 2009...κ παλι αργοι ειμαστε αλλα πιο γρηγοροι απο πριν.
ετσι αναλαμβανει η piaggio  με την δικη της στρατηγικη πια...πληρωνει για την εξελιξη του v4 αλλα η κατασκευη του θα γινει στα εργοστασια της  που προσωπικα για κινητηρες σκουτερ ειναι καλη αλλα για μοτοσυκλετες δεν ξερω....θα δειξει το μελλον

*

nasos-v

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #178 - : Ιούνιος 18, 2009, 08:01:59 μμ »
παρακαλω κοσμα...

απλα δεν μπορεις να ξερεις τον βαθμο φθορας ενος εξαρτηματος μεσα στον κινητηρα. σιγουρα γινοντε δοκιμες αντοχης αλλα ολα ειναι στο περιπου.

σκεψου οτι στην φορμουλα 1 ο κινητηρας ειναι πουσαρισμενος να δωσει τα μεγιστα μονο οταν σπασει ακριβως στον τερματισμο....αν τερματισει κ συνεχισει να δουλευει τοτε σημαινει οτι αντεχε κι αλλο....
αυτα που σπανε μεσα στον αγωνα ειναι το ποσοστο λαθους στο θεωρητικο πσοσοστο της αντοχης...

ετσι ειμαστε κ εδω με τα v990rr...γνωριζουν εξαρχης την αντοχη των μερων του κινητηρα...μεγαλωνοντας την δυναμη κ φθανοντας κοντα στο οριο καποιων εξαρτηματων, το ποσοστο '' αστοχιας υλικου'' γινετε πιο αμεσα εμφανες στον χρονο της αξιοπιστιας

κ φαντασου τωρα οτι στην φορμουλα 1 υπαρχουν μηχανικοι κ τεχνολογια αιχμης σε δοκιμες αντοχης υλικων κτλ κ παλι βλεπεις οτι το ποσοστο να μην αντεξει κατι ειναι μεγαλο κ τα λεφτα τα οποια παιζοντε ειναι τεραστια...σκεψου τωρα στην απριλια...δυναμωνουμε τον ηδη υπαρχον κινητηρα, μιας κ δεν εχουμε λεφτα για εξελιξη καινουριου, γι αυτο κ αξαγοραστηκε απο την piaggio, για να μπορεσουμε να σταθουμε στον ανταγωνισμο...γιατι καλο το στησιμο κ τα περιφεριακα αλλα με 118 αλογα στον τροχο που ειχε το παλιο mille δεν μπορεις να κινηθεις γρηγορα εν ετη 2004 με 2009...κ παλι αργοι ειμαστε αλλα πιο γρηγοροι απο πριν.
ετσι αναλαμβανει η piaggio  με την δικη της στρατηγικη πια...πληρωνει για την εξελιξη του v4 αλλα η κατασκευη του θα γινει στα εργοστασια της  που προσωπικα για κινητηρες σκουτερ ειναι καλη αλλα για μοτοσυκλετες δεν ξερω....θα δειξει το μελλον

μαλιστα................... :bye: :bye: :bye: το ν4

*

Αποσυνδεδεμένος nick2ono

  • *******
  • 1211
  • Φύλο: Άντρας
  • ειναι αρρωστια το μοτορι!!!
  • Αντιδράσεις: +4
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #179 - : Ιούνιος 18, 2009, 08:45:00 μμ »
 :thnk: :thnk: :thnk:

δλδ να κανουμε τον σταυρο μας να μην μας τυχει κατι???
μηπως πρεπει να συμπεριλαβουμε στο θρεντ ολα τα  supersport και superbikes ολων των εταιριων?? γιατι να θιγουμε την φημη μιας εταιριας οταν αυτα τα φαινομενα συμβαινουν ΣΕ ΟΛΕΣ τις υπολοιπες?? βεβαια ολες οι υπολοιπες υποτιθεται οτι φροντιζουν τον πελατη κ μην μου πειτε οτι δεν εχετε ακουσει η διαβασει αντιστοιχα περιστατικα.... ;)

SERRES CIRCUIT LOVER!!!
http://www.apriliabikers.gr/portal/index.php?topic=6710.0

 επόμενο βήμα να πιάσω το joker...

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης