0 μέλη και 17 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #285 - : Ιούλιος 03, 2009, 04:30:30 μμ »

Γνωριζεις πως δουλευει το desmo? μην με παρεξηγησεις, αλλα απαιτει μεγαλυτερη ενεργεια απο τον στροφαλο..............

Ξερω πολυ καλα πως δουλευει το desmo Κοσμα και το εχω δουλεψει αρκετα και σε εργασιες συντηρησης αλλα και σε βελτιωσεις.Που ακριβως καταναλωνει περισσοτερη παραγομενη ενεργεια απο οτι οι συμβατικες βαλβιδες με ελατηριο?Αναφερομαι στο εκμεταλλευσιμο φασμα στροφων κι οχι στα κοκκινα (υπερστροφια) διοτι εκει αλλαζουν τα πραγματα.Αυτο ηταν αλλωστε ανεκαθεν το προβλημα των desmo: οι υψηλες στροφες του κινητηρα.
Αν βγαλεις τους ιμαντες και γυρισεις τον εκκεντροφορο με το χερια, γυρναει πολυ πιο ευκολα απ'οτι γυρναει ενας εκκεντροφορος σφιγμενος στα καβαλετα του σε μια συμβατικη κεφαλη ΧΩΡΙΣ τις βαλβιδες της και τα παρελκομενα τους.


Παμε τωρα στα v2..............Μιλας για κραδασμους υποθετω και την επιδραση τους στον στροφαλο................Τι σε κανει να πιστευεις οτι αφαιροντας βαρος απο το βολαν (το οποιο ΟΥΔΕΠΟΤΕ μπαινει στην εξισωση ζυγισματος του στροφαλου) αυξανεις τους κραδασμους?



Κακως υπεθεσες οτι μιλω για κραδασμους.Μιλαω για αποθηκευμενη ενεργεια και εκτονωση της ενεργειας αυτης στους νεκρους χρονους.Για τους κραδασμους υπαρχει ο αντικραδασμικος αξονας και αλλες τεχνικες.
Οσο για το βολαν αν παρατηρησεις στα παλιοτερα μοτερ ειχαν καποιες τρυπες ορισμενου βαθους σε καποιο σημειο της περιμετρου τους.Αυτο ηταν απο την ζυγοσταθμιση των βολαν σαν αυτονομο περιστρεφομενο βαρος κι οχι σαν αντιβαρο του στροφαλου.Το ζυγοσταθμιζαν στο εργοστασιο οπως ακριβως ζυγοσταθμιζεται ενας τροχος αυτοκινητου.
Κανεις δεν ξερει οταν ζυγοσταθμιζει ενα βολαν σε ποιον στροφαλο θα βιδωθει.
Παρ'ολα αυτα το ζυγοσταθμιζει ωστε να πληρεί τις προϋποθεσεις του καταστευαστη ως περιστρεφομενη μαζα.

Λυπαμαι πολυ για το spam...... :a015
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 03, 2009, 04:54:24 μμ από MakisRC51 »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #286 - : Ιούλιος 03, 2009, 04:53:22 μμ »
Ξερω πολυ καλα πως δουλευει το desmo Κοσμα και το εχω δουλεψει αρκετα και σε εργασιες συντηρησης αλλα και σε βελτιωσεις.Που ακριβως καταναλωνει περισσοτερη παραγομενη ενεργεια απο οτι οι συμβατικες βαλβιδες με ελατηριο?
Αν βγαλεις τους ιμαντες και γυρισεις τον εκκεντροφορο με το χερια, γυρναει πολυ πιο ευκολα απ'οτι γυρναει ενας εκκεντροφορος σφιγμενος στα καβαλετα του σε μια συμβατικη κεφαλη ΧΩΡΙΣ τις βαλβιδες της και τα παρελκομενα τους.


Κακως υπεθεσες οτι μιλω για κραδασμους.Μιλαω για αποθηκευμενη ενεργεια και εκτονωση της ενεργειας αυτης στους νεκρους χρονους.Για τους κραδασμους υπαρχει ο αντικραδασμικος αξονας και αλλες τεχνικες.
Οσο για το βολαν αν παρατηρησεις στα παλιοτερα μοτερ ειχαν καποιες τρυπες ορισμενου βαθους σε καποιο σημειο της περιμετρου τους.Αυτο ηταν απο την ζυγοσταθμιση των βολαν σαν αυτονομο περιστρεφομενο βαρος κι οχι σαν αντιβαρο του στροφαλου.Το ζυγοσταθμιζαν στο εργοστασιο οπως ακριβως ζυγοσταθμιζεται ενας τροχος αυτοκινητου.
Κανεις δεν ξερει οταν ζυγοσταθμιζει ενα βολαν σε ποιον στροφαλο θα βιδωθει.
Παρ'ολα αυτα το ζυγοσταθμιζει ωστε να πληρει τις προϋποθεσεις του καταστευαστη ως περιστρφομενη μαζα.


Τα μεν μη Desmo, εχουν να νικησουν ενα πολυ σκληρο ελατηριο, τα μεν desmo εχουν να νικησουν βαρυτερους εκκεντροφορους και, διπλα ωστηρια/ψιψινια/κοκοψονια (ας πουμε διπλα) και ενα πιο μαλακο ελατηριο

Εσυ αναφερες οτι τα v2 90 ειναι καλυτερα ζυγισμενα (κραδασμοι κοινως) απο τα v60........

Oσο για το βολαν που αναφερεις στα παλαιοτερα, σε λιγο θα μας πεις οτι και το βαρος του βολαν στα καινουρια ειναι ξεχωριστο για καθε μηχανακι....

Φιλε, δεν θελω να ακουω μαλακιες οταν "καποιοι" απλα μιλησαν...............
Σε λιγο θα μας πεις οτι και αυτος που εγραψε πως τα μοτερ με το βαρος ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ, εχουν χτυπησει μπιελα, γιατι το βαρος ηταν ελλατωματικο απο το εργοστασιο

Ειπα, μην πεταγονται μερικοι και λενε παπατζες.....Διοτι μετα "τσιμπανε" καποιοι, καλη ωρα αυτην την στιγμη ο Μακης, και προσπαθουν να αποδειξουν γιατι φταιει το βαρος...........

Η συχνοτητα που βαρανε μπιελα αυτα με το βαρος πανω, ειναι μεγαλυτερη απο αυτα που το εχουν βγαλει..............Αρα βαση ΚΟΙΝΗΣ ΛΟΓΙΚΗΣ, δεν ευθυνεται το βαρος.............

Δεν ειναι αναγκη να βγαλουμε στον "αερα" συνομιλιες ολοκληρες με ατομα τα οποια δεν θελουν να βγουν.............

Οσοι καταλαβαν, καταλαβαν..........


Παρε επισης και το λινκ του amauri που ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΖΕΙ ο ιδιος τα πιστονια για το big bore kit στα 1000 V2

http://www.apriliaforum.com/forums/showthread.php?t=170507

KANENA δεν εχει βαρεσει μπιελα................Αμα λοιπον τα εξτρα αλογα δεν προκαλουν καταπονηση στην μπιελα, και αμα το βαρος δεν επιδρα στο ζυγισμα του στροφαλου, μην καθομαστε να αναλυουμε ιστοριες που ακουσα, που κατασκευασα

Ελπιζω να σε καλυψα, διοτι πραγματικα δεν ξερω τι αλλο να κανω για να συνειδητοποιησετε μερικοι οτι το βαρος ειναι εκει για να ξεβιδωνει.................χανοντας φυσικα σε αλλα σημεια
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #287 - : Ιούλιος 03, 2009, 05:16:44 μμ »

Φιλε, δεν θελω να ακουω μαλακιες οταν "καποιοι" απλα μιλησαν...............


Spam on--->
Εγω προσπαθησα να το θεσω το ολο θεμα με επιχειρηματα..........Δεν προσπαθω να πεισω κανεναν......
Βασει της εμπειριας μου και τα καμποσα μοτερ που εχω φτιαξει αλλα και τα καμποσα χρηματα που εχω ριξει σε πειραματα θεωρησα καλο να πω το πως αντιλαμβανομαι το ολο προβλημα....
Επειδη λοιπον για καποιους λεω (βλ. παραθεση) καλο ειναι να κραταω την αποψη μου για τον εαυτο μου.
Αλλωστε στα οσα μηχανακια εχω αλλαξει στη ζωη μου μονο μια φορα πληρωσα μπιελα κι αυτο απο δικη μου απερισκεψια.

Και παλι ζητω συγγνωμη για το spam αλλα ηθελα να το διευτετησω αυτο

Spam off-->

*

nikos force

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #288 - : Ιούλιος 03, 2009, 05:21:41 μμ »




Ελπιζω να σε καλυψα, διοτι πραγματικα δεν ξερω τι αλλο να κανω για να συνειδητοποιησετε μερικοι οτι το βαρος ειναι εκει για να ξεβιδωνει.................χανοντας φυσικα σε αλλα σημεια

ποια σημεια ?

*

nikos force

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #289 - : Ιούλιος 03, 2009, 05:26:15 μμ »
παντως ...καπου ειχα ξαναπει οτι , δεν ξερω τι γινετε με αφαιρεση του βαρους βολαν ... απλα εχω δει εμπρακτα , να προσθετουν βαρος στο βολαν κυριως σε μοτοκροςς μηχανακια για να ομαλοποιησουν την αποδοση τους ... χωρις κατι τετοιο να επιφερει καμια βλαβη ... και αυτο το εχω δει αν το κανουν ιδιωτες χωρις καμια παρεταιρω τροποποιηση ,περαν των μειγματων ...

και συνηθως ειναι μια λυση στην οποια καταφευγουν και τα εργοστασια με ισως την προσθηκη και ενος ηπιοτερου εκκεντροφορου ...

αν λοιπον εχουμε επιπλοκες με την αφιρεση , δεν θα ειχαμε επιπλοκες και με την προσθεση ? :thnk:

*

nasos-v

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #290 - : Ιούλιος 03, 2009, 05:30:27 μμ »

Φιλε, δεν θελω να ακουω μαλακιες οταν "καποιοι" απλα μιλησαν...............


Spam on--->
Εγω προσπαθησα να το θεσω το ολο θεμα με επιχειρηματα..........Δεν προσπαθω να πεισω κανεναν......
Βασει της εμπειριας μου και τα καμποσα μοτερ που εχω φτιαξει αλλα και τα καμποσα χρηματα που εχω ριξει σε πειραματα θεωρησα καλο να πω το πως αντιλαμβανομαι το ολο προβλημα....
Επειδη λοιπον για καποιους λεω (βλ. παραθεση) καλο ειναι να κραταω την αποψη μου για τον εαυτο μου.
Αλλωστε στα οσα μηχανακια εχω αλλαξει στη ζωη μου μονο μια φορα πληρωσα μπιελα κι αυτο απο δικη μου απερισκεψια.

Και παλι ζητω συγγνωμη για το spam αλλα ηθελα να το διευτετησω αυτο

Spam off-->

κρατα την για την παρτι σου Μακη γιατι εδω θα σε βγαλουν και ελεφαντα!

κοσμα ο μακης πιστευει κατι και το λεει και εξηγει γιατι το λεει!!!

εσυ λες αυτος ειπε , εκεινοι εκαναν κτλ! λες δεν επιρεαζει αλλα δεν μας λες το γιατι ,σε αντηθεση με τον μακη!

τωρα ποιος λεει μαλακιες (το λες πιο πριν) αυτοι που διαβαζουν καταλαβαινουν!

ασε να μηλησουν οι "καποιοι" που ξερουν να εξηγησουν και το γιατι το λενε ωστε να καταλαβει και ο μακης που εχει λαθος ή αν εχει λαθος!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #291 - : Ιούλιος 03, 2009, 05:31:30 μμ »
ποια σημεια ?


Οτι φρεναρει πλεον πιο δυνατα με κλειστο το γκαζι και οτι δεν μπορει να επιτυχει υψηλη τελικη, επειδη καθε αντιθετη δυναμη στην κινηση της μοτο (ανωφερεια, αντιθετος ανεμος), επιδρα περισσοτερο αρνητικα................

Επισης, εαν δεν ξερει τι κανει αυτος που βγαζει το βολαν, μπορει να παρεις και τα πηνια στο χερι (ή το βολαν μονο) :D :D :D

ps. Ειρωνικα το ειπα για το οτι το βαρος λυνεται...........αλλα και παλι, ισως δεν απεχει και πολυ απο την πραγματικοτητα  ;)
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nasos-v

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #292 - : Ιούλιος 03, 2009, 05:32:23 μμ »
και δεν ισχυριζομαι οτι φταινε τα βολαν! μην παρεξηγηθώ!

δεν ξερω αν φταινε 'η οχι , γιατι απλα δεν εχω της γνωσεις αυτες!

*

nikos force

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #293 - : Ιούλιος 03, 2009, 05:35:15 μμ »


Πρεπει να καταλαβεις οτι αν παρουμε 10 ολοϊδια μηχανακια και τα δωσουμε σε 10 διαφορετικους οδηγους αλλα και στα 10 κανουμε ακριβως στα ιδια km σερβις χρησιμοποιωντας τα ιδια ακριβως λαδια και ανταλλακτικα, οταν μετα απο 20000 ή 30000 ή ακομα και 10000km λυσουμε και τα 10 μοτερ, καθε ενα απο αυτα θα εχει και διαφορετικου βαθμου φθορα και πιθανοτατα και σε διαφορετικα σημεια



για τους μη γνωστες θεωρω οτι ειναι μια παρα πολυ σωστη απαντηση ... αοριστη μεν...αληθινη περα για πρεα δε...ειναι τοσες οι συγκυριες , οι συνθηκες , ο τροπος οδηγησης, συντηρησης και συμπεριφορας ...  
που δυσκολα καταληγεις σε 100% ασφαλη συμπερασματα

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #294 - : Ιούλιος 03, 2009, 05:51:59 μμ »
Νασο και Mακη...........

Χαιρομαι επιτελους που αφησατε τους ειδικους να απαντησουν....................Ξαναλεω, αμα δεν ξερουμε μην λεμε κοτσανες
Διαβαστε τι εγραψε "αυτος ο καποιος" και μετα ελατε να μιλησουμε κατα ποσο τον εμπιστευεστε αυτον τον καποιο ή οχι (το ονομα του μπορω να το δωσω με Pm, αν και φανταζομαι οτι δεν χρειαζεται).................Μην μιλαμε για βολαν.............

@Νασο
Δηλαδη εσυ εμπιστευεσαι τον Μακη και προφανως δεν θες να κοιταξεις λιγο παραπερα.........
Και επιπροσθετα πας να με βγαλεις ξερολα, γιατι δεν εχω γνωμη επι του θεματος, αλλα βαζω τις γνωμες αλλων, τους οποιους εμπιστευεστε...........Δεν πεφτω στο τριπακι φιλε μου...........Αμα θες, πιστευε οτι το βαρος (ειτε το ιδιο το βολαν) επιδρα, ΜΟΝΟ στα aprilia, αρνητικα επειδη ειναι v2 60μοιρων


Το τονισα και ποιο πανω.........Ο Μακης επεσε στην λουμπα που δημιουργησαν καποιοι, οτι το βολαν ευθυνεται για το βαρεμα της μπιελας.....Οχι τα λαδια, οχι η λανθασμενη κατασκευη της αριστερης διοδου του λαδιου στον στροφαλο, οχι το πουσαρισμενο μοτερ απο την απριλια..............Το βαρος στο βολαν............

Και κανει ενα συνειρμο, απο τον οποιο αποκομιζω οτι τα APRILIA βαρανε μπιελα πιο γρηγορα απο τα αλλα v2, γιατι χρειαζονται μεγαλο βαρος για την αδρανεια του στραφαλου..............Με λιγα λογια, σε αρκετα χλμ ΕΣΤΩ, το aprilia θα βαρεσει μπιελα, ενω τα αλλα v2 90 δεν θα βαρεσουν................Μην μου πειτε οτι με το βαρος πανω, το προβλημα εξαλειφεται....

Και βγαινει ο Ζαφειριου, ο οποιος αναφερει πως μπιελα εχουν βαρεσει και πολλα μηχανακια με το βαρος επανω.............Και βγαινει ο mr.Αμερικανος (ειπαμε, εχετε καταλαβει ποιος ειναι-μην κρυβομαστε για την αξιοπιστια του) και επιβεβαιωνει αυτο που λεει ο Ζαφειριου............

Και πρεπει εγω, να κατσω να πιστεψω τον Μακη και οχι τον Ζαφειριου και τον Αμερικανο... :thnk: :thnk: :thnk:

Μακαρι να ηξερα Νασο απο τοσο μηχανολογικα θεματα για να σου εκφρασω την γνωμη μου, αλλα λεω πως δεν ξερω και απλα πιανομαι στα λογια καποιων που αποδεδειγμενα ΞΕΡΟΥΝ.....Εαν εσυ το θεωρεις αυτο μαλακια μου και αγγραματοσυνη μου, ή οτι δεν επιτρεπεται να εκφερω αποδειξεις με τις γνωμες αλλων, μαλλον καπου εισαι λαθος..........



Ο Amauri σου δινει 1060cc κιτ, και τα μοτερ που εχει φτιαξει δεν εχουν παθει ποτε τιποτα.......Με τις λιγες γνωσεις που εχεις, δεν θα επρεπε να διαλυσει το μοτερ?

Μεγαλυτερη συμπιεση=καταπονηση στην μπιελα

 

APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

nicktuono

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #295 - : Ιούλιος 03, 2009, 06:03:18 μμ »
ΠΑΙΔΙΑ ΕΓΩ ΞΑΝΑΛΕΩ : ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΑΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΤΟ ΠΙΣΤΕΨΕΙ ΤΟ ΠΙΣΤΕΥΕΙ, ΜΑΚΗ ΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΟΣΑ ΕΙΠΕΣ, BILL ΔΙΑΦΩΝΩ SORRY, ΔΕ ΘΕΛΩ ΝΑ ΤΟ ΑΝΑΛΥΣΩ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟ (ΤΟ ΕΚΑΝΑΝ ΑΛΛΟΙ ΑΛΛΩΣΤΕ) ΚΑΙ ΔΕΝ ΞΑΝΑΜΙΛΑΩ ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΜΑ......
ΟΠΟΙΟΣ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕ...

*

nasos-v

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #296 - : Ιούλιος 03, 2009, 06:07:40 μμ »
Νασο και Mακη...........

Χαιρομαι επιτελους που αφησατε τους ειδικους να απαντησουν....................Ξαναλεω, αμα δεν ξερουμε μην λεμε κοτσανες
Διαβαστε τι εγραψε "αυτος ο καποιος" και μετα ελατε να μιλησουμε κατα ποσο τον εμπιστευεστε αυτον τον καποιο ή οχι (το ονομα του μπορω να το δωσω με Pm, αν και φανταζομαι οτι δεν χρειαζεται).................Μην μιλαμε για βολαν.............

@Νασο
Δηλαδη εσυ εμπιστευεσαι τον Μακη και προφανως δεν θες να κοιταξεις λιγο παραπερα.........
Και επιπροσθετα πας να με βγαλεις ξερολα, γιατι δεν εχω γνωμη επι του θεματος, αλλα βαζω τις γνωμες αλλων, τους οποιους εμπιστευεστε...........Δεν πεφτω στο τριπακι φιλε μου...........Αμα θες, πιστευε οτι το βαρος (ειτε το ιδιο το βολαν) επιδρα, ΜΟΝΟ στα aprilia, αρνητικα επειδη ειναι v2 60μοιρων


Το τονισα και ποιο πανω.........Ο Μακης επεσε στην λουμπα που δημιουργησαν καποιοι, οτι το βολαν ευθυνεται για το βαρεμα της μπιελας.....Οχι τα λαδια, οχι η λανθασμενη κατασκευη της αριστερης διοδου του λαδιου στον στροφαλο, οχι το πουσαρισμενο μοτερ απο την απριλια..............Το βαρος στο βολαν............

Και κανει ενα συνειρμο, απο τον οποιο αποκομιζω οτι τα APRILIA βαρανε μπιελα πιο γρηγορα απο τα αλλα v2, γιατι χρειαζονται μεγαλο βαρος για την αδρανεια του στραφαλου..............Με λιγα λογια, σε αρκετα χλμ ΕΣΤΩ, το aprilia θα βαρεσει μπιελα, ενω τα αλλα v2 90 δεν θα βαρεσουν................Μην μου πειτε οτι με το βαρος πανω, το προβλημα εξαλειφεται....

Και βγαινει ο Ζαφειριου, ο οποιος αναφερει πως μπιελα εχουν βαρεσει και πολλα μηχανακια με το βαρος επανω.............Και βγαινει ο mr.Αμερικανος (ειπαμε, εχετε καταλαβει ποιος ειναι-μην κρυβομαστε για την αξιοπιστια του) και επιβεβαιωνει αυτο που λεει ο Ζαφειριου............

Και πρεπει εγω, να κατσω να πιστεψω τον Μακη και οχι τον Ζαφειριου και τον Αμερικανο... :thnk: :thnk: :thnk:

Μακαρι να ηξερα Νασο απο τοσο μηχανολογικα θεματα για να σου εκφρασω την γνωμη μου, αλλα λεω πως δεν ξερω και απλα πιανομαι στα λογια καποιων που αποδεδειγμενα ΞΕΡΟΥΝ.....Εαν εσυ το θεωρεις αυτο μαλακια μου και αγγραματοσυνη μου, ή οτι δεν επιτρεπεται να εκφερω αποδειξεις με τις γνωμες αλλων, μαλλον καπου εισαι λαθος..........



Ο Amauri σου δινει 1060cc κιτ, και τα μοτερ που εχει φτιαξει δεν εχουν παθει ποτε τιποτα.......Με τις λιγες γνωσεις που εχεις, δεν θα επρεπε να διαλυσει το μοτερ?

Μεγαλυτερη συμπιεση=καταπονηση στην μπιελα

 



kosma
δεν λεω οτι φταει το βολαν! δεν λεω να πιστεψεις τον μακη! ουτε οτι ο αμερκανος 'η ο βασιλης δεν ξερουν τι λενε!
λεω οτι ο μακης ειπε την γνωμη του και ειπε και το πως το σκεφτετε!!!
σε εναν τετοιο ανθρωπο δεν του λες οτι λεει μαλακιες την στιγμη που αυτα που λεει εχουν καποια τεχνικη βαση!

σου ειπα αν μπορεις να του απαντησεις τεχνικα καντο! αν οχι ασε αυτους που ξερουν να το κανουν! πχ βασιλης! η απαντηση του βασιλη θα μπορεσει να δωσει στον Μακη να καταλαβει αν εχει δικιο ή αδικο σε αυτα που λεει!

υ.σ. ξερω τι γινετε με τα λαδια κτλ που λες αλλα δεν γνωριζω τεχνικα κτλ για να πω την γνωμη μου και να την στηριξω!

το μπραβο που ειπα στον μακη ειναι γιατι εγραψε την γνωμη του και την στηριξε με της γνωσεις που εχει! δεν με ενδιαφερει αν ειναι σωστη ή λαθος , ειναι μια γνωμη σεβαστη και καλο ειναι να μην ακουμε την μια πλευρα μονο για να περνουμε της αποφασεις μας αλλα και την αντιθετη οταν αυτη τεκμηριώνετε!

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #297 - : Ιούλιος 03, 2009, 06:12:03 μμ »
Ωραια Νασο............Kοιτα

Τα κομβια του στροφαλου ειναι αυτα που βοηθανε τον στροφαλο να γυρισει μεχρι την επομενη πιστονια................Αρα ο Μακης λεει μαλακιες..................Ωραια τωρα?

Αυτα ειναι που αποθηκευουν την ενεργεια και οχι οτιδηποτε βρισκετε εκτος των ρουλεμαν του στροφαλου...................
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος MakisRC51

  • *******
  • 1164
  • Φύλο: Άντρας
  • Δεν καταλαβαίνω τι τις θέλουμε τις ευθείες........
  • Αντιδράσεις: +14
Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #298 - : Ιούλιος 03, 2009, 06:15:44 μμ »
..........ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΑΕΙ.................

Αυτο ακριβως ειπα κι εγω......Αν υπαρχει καποια πιθανοτητα να βαρεσει μπιελα απο κακη κατασκευη των διοδων λαδιου, με το να του αφαιρουμε το βολαν απλα το βοηθαμε να το κανει.Κι ολο εκεινο το κατεβατο που ποσταρισα εξηγει ΠΩΣ το βοηθαει αυτο το φαινομενο με νομους της φυσικης ετσι οπως τους καταλαβαινω εγω.

*

nasos-v

Απ: τα τουονο ΔΕΝ κανουν μπαμ ...
« Απάντηση #299 - : Ιούλιος 03, 2009, 06:17:48 μμ »
Ωραια Νασο............Kοιτα

Τα κομβια του στροφαλου ειναι αυτα που βοηθανε τον στροφαλο να γυρισει μεχρι την επομενη πιστονια................Αρα ο Μακης λεει μαλακιες..................Ωραια τωρα?

Αυτα ειναι που αποθηκευουν την ενεργεια και οχι οτιδηποτε βρισκετε εκτος των ρουλεμαν του στροφαλου...................


δεν ηξερα οτι εχει ρουλεμαν ο στοφαλος αλλα κουζινετα....μαλλον λεω μαλακιες εγω!
και συνεχιζω να λεω......... το βολαν βοηθαει βασικα, να συμπληρωθουν οι κενοι χρονοι!Υ.Σ. (εδω κανω λαθος ) εχεις δικιο για τα κομβια..... το βολαν βοηθαει στη ομαλοτητα της αποδωσεις του μοτερ!

βασικα κοσμα ξερω αλλα οχι καλα οποτε ας μην το συνεχισουμε γιατι απλα δεν θα βγαλουμε ακρη!
ο μακης ειναι μηχανικος απο οτι ξερω και εγω χασαπης αρα λογικα κατι ξερει παραπανω.
« Τελευταία τροποποίηση: Ιούλιος 03, 2009, 06:20:28 μμ από nasos-v »

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης