0 μέλη και 21 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Γνωριζεις πως δουλευει το desmo? μην με παρεξηγησεις, αλλα απαιτει μεγαλυτερη ενεργεια απο τον στροφαλο..............
Παμε τωρα στα v2..............Μιλας για κραδασμους υποθετω και την επιδραση τους στον στροφαλο................Τι σε κανει να πιστευεις οτι αφαιροντας βαρος απο το βολαν (το οποιο ΟΥΔΕΠΟΤΕ μπαινει στην εξισωση ζυγισματος του στροφαλου) αυξανεις τους κραδασμους?
Ξερω πολυ καλα πως δουλευει το desmo Κοσμα και το εχω δουλεψει αρκετα και σε εργασιες συντηρησης αλλα και σε βελτιωσεις.Που ακριβως καταναλωνει περισσοτερη παραγομενη ενεργεια απο οτι οι συμβατικες βαλβιδες με ελατηριο?Αν βγαλεις τους ιμαντες και γυρισεις τον εκκεντροφορο με το χερια, γυρναει πολυ πιο ευκολα απ'οτι γυρναει ενας εκκεντροφορος σφιγμενος στα καβαλετα του σε μια συμβατικη κεφαλη ΧΩΡΙΣ τις βαλβιδες της και τα παρελκομενα τους.Κακως υπεθεσες οτι μιλω για κραδασμους.Μιλαω για αποθηκευμενη ενεργεια και εκτονωση της ενεργειας αυτης στους νεκρους χρονους.Για τους κραδασμους υπαρχει ο αντικραδασμικος αξονας και αλλες τεχνικες.Οσο για το βολαν αν παρατηρησεις στα παλιοτερα μοτερ ειχαν καποιες τρυπες ορισμενου βαθους σε καποιο σημειο της περιμετρου τους.Αυτο ηταν απο την ζυγοσταθμιση των βολαν σαν αυτονομο περιστρεφομενο βαρος κι οχι σαν αντιβαρο του στροφαλου.Το ζυγοσταθμιζαν στο εργοστασιο οπως ακριβως ζυγοσταθμιζεται ενας τροχος αυτοκινητου.Κανεις δεν ξερει οταν ζυγοσταθμιζει ενα βολαν σε ποιον στροφαλο θα βιδωθει.Παρ'ολα αυτα το ζυγοσταθμιζει ωστε να πληρει τις προϋποθεσεις του καταστευαστη ως περιστρφομενη μαζα.
Φιλε, δεν θελω να ακουω μαλακιες οταν "καποιοι" απλα μιλησαν...............
Παράθεση από: MakisRC51 στις Ιούλιος 03, 2009, 04:30:30 μμΕλπιζω να σε καλυψα, διοτι πραγματικα δεν ξερω τι αλλο να κανω για να συνειδητοποιησετε μερικοι οτι το βαρος ειναι εκει για να ξεβιδωνει.................χανοντας φυσικα σε αλλα σημεια
Παράθεση από: bros400pgm στις Ιούλιος 03, 2009, 04:53:22 μμΦιλε, δεν θελω να ακουω μαλακιες οταν "καποιοι" απλα μιλησαν...............Spam on--->Εγω προσπαθησα να το θεσω το ολο θεμα με επιχειρηματα..........Δεν προσπαθω να πεισω κανεναν......Βασει της εμπειριας μου και τα καμποσα μοτερ που εχω φτιαξει αλλα και τα καμποσα χρηματα που εχω ριξει σε πειραματα θεωρησα καλο να πω το πως αντιλαμβανομαι το ολο προβλημα....Επειδη λοιπον για καποιους λεω (βλ. παραθεση) καλο ειναι να κραταω την αποψη μου για τον εαυτο μου.Αλλωστε στα οσα μηχανακια εχω αλλαξει στη ζωη μου μονο μια φορα πληρωσα μπιελα κι αυτο απο δικη μου απερισκεψια.Και παλι ζητω συγγνωμη για το spam αλλα ηθελα να το διευτετησω αυτοSpam off-->
ποια σημεια ?
Παράθεση από: stelios στις Ιούλιος 03, 2009, 03:08:57 μμΠρεπει να καταλαβεις οτι αν παρουμε 10 ολοϊδια μηχανακια και τα δωσουμε σε 10 διαφορετικους οδηγους αλλα και στα 10 κανουμε ακριβως στα ιδια km σερβις χρησιμοποιωντας τα ιδια ακριβως λαδια και ανταλλακτικα, οταν μετα απο 20000 ή 30000 ή ακομα και 10000km λυσουμε και τα 10 μοτερ, καθε ενα απο αυτα θα εχει και διαφορετικου βαθμου φθορα και πιθανοτατα και σε διαφορετικα σημεια
Νασο και Mακη...........Χαιρομαι επιτελους που αφησατε τους ειδικους να απαντησουν....................Ξαναλεω, αμα δεν ξερουμε μην λεμε κοτσανεςΔιαβαστε τι εγραψε "αυτος ο καποιος" και μετα ελατε να μιλησουμε κατα ποσο τον εμπιστευεστε αυτον τον καποιο ή οχι (το ονομα του μπορω να το δωσω με Pm, αν και φανταζομαι οτι δεν χρειαζεται).................Μην μιλαμε για βολαν.............@ΝασοΔηλαδη εσυ εμπιστευεσαι τον Μακη και προφανως δεν θες να κοιταξεις λιγο παραπερα.........Και επιπροσθετα πας να με βγαλεις ξερολα, γιατι δεν εχω γνωμη επι του θεματος, αλλα βαζω τις γνωμες αλλων, τους οποιους εμπιστευεστε...........Δεν πεφτω στο τριπακι φιλε μου...........Αμα θες, πιστευε οτι το βαρος (ειτε το ιδιο το βολαν) επιδρα, ΜΟΝΟ στα aprilia, αρνητικα επειδη ειναι v2 60μοιρωνΤο τονισα και ποιο πανω.........Ο Μακης επεσε στην λουμπα που δημιουργησαν καποιοι, οτι το βολαν ευθυνεται για το βαρεμα της μπιελας.....Οχι τα λαδια, οχι η λανθασμενη κατασκευη της αριστερης διοδου του λαδιου στον στροφαλο, οχι το πουσαρισμενο μοτερ απο την απριλια..............Το βαρος στο βολαν............Και κανει ενα συνειρμο, απο τον οποιο αποκομιζω οτι τα APRILIA βαρανε μπιελα πιο γρηγορα απο τα αλλα v2, γιατι χρειαζονται μεγαλο βαρος για την αδρανεια του στραφαλου..............Με λιγα λογια, σε αρκετα χλμ ΕΣΤΩ, το aprilia θα βαρεσει μπιελα, ενω τα αλλα v2 90 δεν θα βαρεσουν................Μην μου πειτε οτι με το βαρος πανω, το προβλημα εξαλειφεται....Και βγαινει ο Ζαφειριου, ο οποιος αναφερει πως μπιελα εχουν βαρεσει και πολλα μηχανακια με το βαρος επανω.............Και βγαινει ο mr.Αμερικανος (ειπαμε, εχετε καταλαβει ποιος ειναι-μην κρυβομαστε για την αξιοπιστια του) και επιβεβαιωνει αυτο που λεει ο Ζαφειριου............Και πρεπει εγω, να κατσω να πιστεψω τον Μακη και οχι τον Ζαφειριου και τον Αμερικανο... Μακαρι να ηξερα Νασο απο τοσο μηχανολογικα θεματα για να σου εκφρασω την γνωμη μου, αλλα λεω πως δεν ξερω και απλα πιανομαι στα λογια καποιων που αποδεδειγμενα ΞΕΡΟΥΝ.....Εαν εσυ το θεωρεις αυτο μαλακια μου και αγγραματοσυνη μου, ή οτι δεν επιτρεπεται να εκφερω αποδειξεις με τις γνωμες αλλων, μαλλον καπου εισαι λαθος..........Ο Amauri σου δινει 1060cc κιτ, και τα μοτερ που εχει φτιαξει δεν εχουν παθει ποτε τιποτα.......Με τις λιγες γνωσεις που εχεις, δεν θα επρεπε να διαλυσει το μοτερ?Μεγαλυτερη συμπιεση=καταπονηση στην μπιελα
..........ΔΕΝ ΦΤΑΙΕΙ ΤΟ ΒΑΡΟΣ ΓΙΑ ΤΑ ΠΡΟΒΛΗΜΑΤΑ ΑΛΛΑ ΒΟΗΘΑΕΙ.................
Ωραια Νασο............KοιταΤα κομβια του στροφαλου ειναι αυτα που βοηθανε τον στροφαλο να γυρισει μεχρι την επομενη πιστονια................Αρα ο Μακης λεει μαλακιες..................Ωραια τωρα?Αυτα ειναι που αποθηκευουν την ενεργεια και οχι οτιδηποτε βρισκετε εκτος των ρουλεμαν του στροφαλου...................
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι