0 μέλη και 7 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μαλιστα..............τωρα αλλαξαμε τροπαρι....................επιδεινωνεται η καταστα παω να εισπραξω, να καταθεσω σε supermarket και να αποταμιευσω για την στροφαλο μπιελα μουΜεχρι τοτε, απαντηστε μου γιατι τα αλλα βαρανε χωρις να εχει αφαιρεθει το βαρος, γιατι καποια αλλα εχουν κανει 30000 χλμ χωρις αυτο, γιατι καποια δεν εχουν ουτε βαρος στο βολαν και ειναι 1060cc και για το κερασακι στην τουρτα, καντε και ενα γραφημα με τις στροφαλομπιελες και τις δυναμεις που ασκουνται πανω της, και εναν μαθηματικο τυπο που να αποδεικνυει την σχεση που εχει η δυναμη που ασκειται στα μεταλλα, με την στροφορμη του βαρους του βολανΑντε γιατι βαρεθηκα να μιλαμε χωρις αποδειξεις και να λεει ο Ζαφειριου και ο mr.America μ@λ@κιες................τι να ξερουν και αυτοιρε, λες να παω καλυτερα σε καναν εξουσιοδοτημενο της σΑπριλια, μπας και μου το αναλυσει αυτος?? που ειναι το λινκ με τους εξουσιοδοτημενους ειπαμε???
Στο mille 04+ το βαρος μπηκε εκει για να ομαλοποιησει το ανοιξε -κλεισε του γκαζιου,.........
.................................
μακη σορυ ρε φιλε αλλα εχεις τους δικους σου νομους φυσικης?απο την στιγμη που ο στροφαλος στειριζετε στο αριστερο κομβιο της βασης του η μονες δυναμεις που ασκουντε στον στροφαλο ειναι αυτες τις στρεψης.δηλαδη ενα πολυ βαρυ βολαν θα καταπονησει τον αξονα του στροφαλου σε στρεψη κ σε τιποτα αλλο μιας κ οποιαδηποτε αλλη δυναμη την συγκρατει το κουζινετο της βασης.ΑΠΟ ΕΚΕΙ Κ ΠΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΔΥΝΑΤΟ
κ για να ξερεις μερικα γεγονοτα....οσα μοτερ ελυσα με μπιελα , ολα ειχαν μπιελα χτυπημενη απεναντι απο το βολαν κ οχι αυτην που ειναι διπλα.οι μπιελες στα σπασμενα μοτερ ειναι παντα μια....γιατι δεν χτυπανε κ οι δυο?για πες μου πως μπορεις να συνδιασεις την απεναντι μπιελα απο το βολαν με το περιστρεφομενο βαρος του βολαν?πως μπορει να την επιδηνωσει δηλαδη? απο την στιγμη που δεν επεμβενεις στο οριο των στροφων του κινητηρα τοτε τι?
το ιδιο μοτερ το φοραει το mille capo futura tuonoτο mille κ το tuono εχει αλλο βαρος στο βολαν για τα αλογα που βγαζειτο mille του 03 εχει ελαφρυτερο....εχει πολυ διαφορετικη συμπεριφορα..το ξερουν ολοι για το 03το futura που εχει 110 αλογα εχει βαρυτερο απο τα παραπανωκ τελος το capo με 98 αλογα κ touring μηχανακι εχει 1,2 κιλα βαρυτερο βολαν απο οποιοδηποτε αλλο μοντελο που ΦΟΡΑ ΤΟ ΙΔΙΟ ΑΚΡΙΒΩΣ ΜΟΤΕΡ.αυτο πιστευω τα λεει ολα.
κ σε ερωτω...?? τα μηχανακια με αλτενειτορ που δεν εχουν βολαν...τι γινετε?πχ triumph...yzf1000..fzx750...κ αλλα
στον v60 συγκεκριμενα την στιγμη που γινετε το overlaping των βαλβιδων του ενος κυλινδρου εχουμε τον ενεργο χρονο του αλλου οποτε καταλαβαινεις...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι