0 μέλη και 13 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Και επειδη ξερω οτι ο Τσωκος διαβαζει εδω μεσα, εχω να του πω οτι ειναι ΜΕΓΑΛΟΣ ΞΕΦΤΙΛΑΣ....................Διοτι εισαι ξεφτιλας οταν λες οτι το μηχανακι βαρεσε μπιελα απο το βαρος στο βολαν..............Εισαι ξεφτιλας οταν αντι να κοιταξεις τον πελατη σου, τα κανεις τατσι-μητσι-κοτσι με την ΛαμογιοΑπριλιαΕλλας και τσαμπουνας μ@λ@κιες που δεν στεκουν στον πελατη σου.......
Φιλε, δεν θελω να ακουω μαλακιες οταν "καποιοι" απλα μιλησαν...............Σε λιγο θα μας πεις οτι και αυτος που εγραψε πως τα μοτερ με το βαρος ΤΟΠΟΘΕΤΗΜΕΝΟ, εχουν χτυπησει μπιελα, γιατι το βαρος ηταν ελλατωματικο απο το εργοστασιοΕιπα, μην πεταγονται μερικοι και λενε παπατζες.....Διοτι μετα "τσιμπανε" καποιοι, καλη ωρα αυτην την στιγμη ο Μακης, και προσπαθουν να αποδειξουν γιατι φταιει το βαρος...........
Τα κομβια του στροφαλου ειναι αυτα που βοηθανε τον στροφαλο να γυρισει μεχρι την επομενη πιστονια................Αρα ο Μακης λεει μαλακιες..................Ωραια τωρα?
Υ.Σ. σε παρακαλω αλαξε τροπο που μηλας εδω μεσα! πες αυτα που θες αλλα χωρις να χαρακτηριζεις ατομα και αυτα που λενε.
Απορώ που το συζητάτε και τσακώνεστε. Ότι έγραψε παραπανω ο κοσμάς ήθελα να γράψω... Όσο καιρό διαβάζω τα ποστ του af1, ουδέποτε είδα άνθρωπο να φέρνει αντιρρήσεις στη "σοφία" 3-4 ανθρώπων που έχουν λύσει και βελτιώσει όσα μηχανάκια πουλάει η απριλια στην Ελλάδα, ο καθένας τους. ΚΑΝΕΙΣ !!Είπε ένας απ΄αυτούς στον Κοσμά, αν υπάρχει σχέση ή όχι και το θέμα είναι λήξαν. Οχι βέβαια και εδώ, μιας και οι θεωρίες καλά κρατούν..... Εγραψε ο Μάκης τη θεωρία του πάνω σε κάτι που φαντάζεται οτι μπορεί να είναι έτσι, επικαλούμενος και τους νόμους της φυσικής.έχεις την απάντηση του αμερικάνου (που συμπτωματικά είναι ΙΔΙΑ με του bill) και λές οτι επιδεινώνει την κατάσταση. Ποιά κατάσταση ρε φίλε? Αφού σου λένε ότι τα μοτέρ έσπαγαν απο κάποια μοντέλα και μετά είτε με, είτε χωρίς βάρος. Αν δεν υπάρχει κοινός παρανομαστής στις βλάβες, η θεωρία πάει περίπατο και τσάμπα το αναλύεις τόσο. Η ιστορία με την αφαίρεση του βολάν πάει πίσω στο 2004 και έκτοτε το έχουν κάνει χωρίς προβλήματα εκατοντάδες Mille & Tuono.To άλλο το παλληκάρι λέει διαφωνεί με τον Ζαφειρίου .. γιατί η δική του θεωρία είναι καλύτερη.... Ετσι από περιέργεια, πόσα V2 έχεις λύσει για να διαφωνείς μαζί του?Νάσο, κακώς τα παίρνεις. Αν η ίδια κουβέντα είχε γίνει σε άλλα φόρα, θα είχε πέσει το κράξιμο της αρκούδας. Στα τεχνικά δεν λέμε θεωρίες, αλλά γεγονότα. Υπερασπίζεσαι (χωρίς να έχεις τις γνώσεις όπως είπες) τον Μάκη επειδή τεκμηριώνει τη θεωρία του (!!) Είδες κάπου, κάποια απόδειξη δηλαδή για να το λές ή απλά σε εντυπωσίασε η ανάλυση της θεωρίας?Τέλος πάντων. Κακώς γράφω το ποστ, απλα με στεναχώρησε η εξέλιξη του θέματος. Αν κάποιος δεν καλύφθηκε με τις απαντήσεις του bill και του αμερικάνου, ας κάνει ότι καταλαβαίνει. Ετσι κι αλλιως τίποτα δεν είναι υποχρεωτικό. Αν κάποιος διαφωνεί μαζί τους όμως ας γράψει αυτά που έχει δει με τα μάτια του πάνω σε αυτούς τους κινητήρες. Αλλιώς είναι σαν να ρωτάμε τον Γιακούμπ για τις αρρυθμίες της καρδιάς μας, και στο καπάκι να δίνουμε βάση στη ξεματιάστρας που λέει ότι φταίνε τα μπαγιάτικα φασόλια.
αν αυτη ειναι η λεπτοτητα σου και το πμ που μου εστειλες τοτε οκ και εγω απο λεπτοτητα το εγραψα πριν!
Παράθεση από: nasos-v στις Ιούλιος 04, 2009, 12:39:59 πμαν αυτη ειναι η λεπτοτητα σου και το πμ που μου εστειλες τοτε οκ και εγω απο λεπτοτητα το εγραψα πριν! δηλαδή ρε Νάσο σε πείραξε η έλλειψη τακτ του Κοσμά, ή τα γεγονότα που έγιναν? Μη τρελλαθούμε κι όλας !!! Ο άνθρωπος τον έβαλε στον ντορβά ενώ του έλεγε ανοησίες για να προφυλαχτεί 2 μήνες πριν !!! Εκοψαν την (ανύπαρκτη) εγγύηση του Νίκου εξαιτίας του βάρους, ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΝ ΑΝΟΙΞΕΙ ΤΟ ΜΟΤΕΡ !!!!!!!!!!!!! Και σε θίγει το ποστ του Κοσμά? Ήμαρτον λέμε....Σιγά μη πέσει και στα τέσσερα για το ευχαριστώ.
Παράθεση από: bill στις Ιούλιος 03, 2009, 09:14:15 μμμακη σορυ ρε φιλε αλλα εχεις τους δικους σου νομους φυσικης?απο την στιγμη που ο στροφαλος στειριζετε στο αριστερο κομβιο της βασης του η μονες δυναμεις που ασκουντε στον στροφαλο ειναι αυτες τις στρεψης.δηλαδη ενα πολυ βαρυ βολαν θα καταπονησει τον αξονα του στροφαλου σε στρεψη κ σε τιποτα αλλο μιας κ οποιαδηποτε αλλη δυναμη την συγκρατει το κουζινετο της βασης.ΑΠΟ ΕΚΕΙ Κ ΠΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΔΥΝΑΤΟ Δεν με καταλαβαινει μαλλον κανεις......Δεν ειπα οτι καταπονειται ο στροφαλος απο δυναμεις στρεψης.Η μπιελα για να στρεψει τον στροφαλο στιγμιαια πιεζει το κομβιο της εφαπτομενικα στην κυκλικη κινηση του στροφαλου.Εκεινη ακριβως την στιγμη καταπονειται το μεταλλο της.μα το μεταλλο καταπονειται ετσι κι αλλιως σε καθε αναφλεξη....σε καθε ενεργο χρονο.αλλα δεν καταλαβαινω γιατι το αναφερεις αυτο?την δυναμη που θα δεχθει το μεταλλο εξαρτατε απο την θερμοδυναμικη αποδοση του εκαστοτε πιστονιου.τι θα αλλαξει χωρις βαρος στον στροφαλο?απεναντιας χωρις βαρος ο στροφαλος θα γυρισει πιο ευκολα σε σχεση με πριν αρα η μπιελα-κομβιο καλειται να κανει πιο ελαφρια δουλεια-οποτε δεν στεκει αυτο που λες.η δυναμη που μεταφερει το κουζινετο της μπιελας μπορει μονο να αλλαξει αλλαζοντας την δυναμη που παραγει το εκαστοτε πιστονι...ειτε απο τουρμπισμα...ειτε απο νιτρο...ειτε απο υπερκυβισμο..ειτε απο συμπιεση ειτε απο υπερστροφια.δεν κανουμε τιποτα απο τα παραπανω ωστε να δικαιολογει το αμεσο σπασιμο εκτος αν προσεθεσεις το μαπ 2 κ εξατμισεις που παιρνει καποια δυναμητο θεμα του υπερκυβισμου εχει γινει στην αμερικη οπως προειπαν τα παιδια χωρις προβληματα..
μακη σορυ ρε φιλε αλλα εχεις τους δικους σου νομους φυσικης?απο την στιγμη που ο στροφαλος στειριζετε στο αριστερο κομβιο της βασης του η μονες δυναμεις που ασκουντε στον στροφαλο ειναι αυτες τις στρεψης.δηλαδη ενα πολυ βαρυ βολαν θα καταπονησει τον αξονα του στροφαλου σε στρεψη κ σε τιποτα αλλο μιας κ οποιαδηποτε αλλη δυναμη την συγκρατει το κουζινετο της βασης.ΑΠΟ ΕΚΕΙ Κ ΠΙΟ ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΣΤΡΟΦΑΛΟ ΔΕΝ ΕΠΗΡΕΑΖΕΤΑΙ ΤΙΠΟΤΑ.ΕΙΝΑΙ ΑΠΛΑ ΑΔΥΝΑΤΟ
Γιατι ρε παιδες δεν στελνουν αυτοι που εχουν αμφιβολιες για το θεμα,ενα mail στη ROTAX,και να τους ρωτησουμε τι πιστευουν κι αυτοι?Παιζει ρολο η οχι η αφαιρεση?Αν μη τι αλλο,οι ανθρωποι που ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ,ΕΞΕΛΙΞΑΝ,ΒΕΛΤΙΩΣΑΝ εναν απο τους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ν2 κινητηρες της δεκαετιας,κατι παραπανω θα ξερουν απο ολους οσοι "εγιναν" μηχανικοι καβαλωντας μοτορια και φερουν γνωμη(την θεωρουν και εμπεριστατωμενη κιολας.... ),και απο ολους οσοι εχουν εμπειρια βαρια-βαρια μια 10ετια στα συνεργεια,και τα 5 απο αυτα σκουπιζαν απλα τα εργαλεια..... Εγω παντως μπορω να φανταστω την απαντηση σε ενα τετοιο mail στη ROTAX...."What the fuck are you talking about?!?!?!?!?!?!?!!?!?"Or something like that.....
Απορώ που το συζητάτε και τσακώνεστε. Ότι έγραψε παραπανω ο κοσμάς ήθελα να γράψω... Όσο καιρό διαβάζω τα ποστ του af1, ουδέποτε είδα άνθρωπο να φέρνει αντιρρήσεις στη "σοφία" 3-4 ανθρώπων που έχουν λύσει και βελτιώσει όσα μηχανάκια πουλάει η απριλια στην Ελλάδα, ο καθένας τους. ΚΑΝΕΙΣ !!Είπε ένας απ΄αυτούς στον Κοσμά, αν υπάρχει σχέση ή όχι και το θέμα είναι λήξαν. Οχι βέβαια και εδώ, μιας και οι θεωρίες καλά κρατούν..... Εγραψε ο Μάκης τη θεωρία του πάνω σε κάτι που φαντάζεται οτι μπορεί να είναι έτσι, επικαλούμενος και τους νόμους της φυσικής.έχεις την απάντηση του αμερικάνου (που συμπτωματικά είναι ΙΔΙΑ με του bill) και λές οτι επιδεινώνει την κατάσταση. Ποιά κατάσταση ρε φίλε? Αφού σου λένε ότι τα μοτέρ έσπαγαν απο κάποια μοντέλα και μετά είτε με, είτε χωρίς βάρος. Αν δεν υπάρχει κοινός παρανομαστής στις βλάβες, η θεωρία πάει περίπατο και τσάμπα το αναλύεις τόσο. Η ιστορία με την αφαίρεση του βολάν πάει πίσω στο 2004 και έκτοτε το έχουν κάνει χωρίς προβλήματα εκατοντάδες Mille & Tuono.To άλλο το παλληκάρι λέει διαφωνεί με τον Ζαφειρίου .. γιατί η δική του θεωρία είναι καλύτερη.... Ετσι από περιέργεια, πόσα V2 έχεις λύσει για να διαφωνείς μαζί του?Νάσο, κακώς τα παίρνεις. Αν η ίδια κουβέντα είχε γίνει σε άλλα φόρα, θα είχε πέσει το κράξιμο της αρκούδας. Στα τεχνικά δεν λέμε θεωρίες, αλλά γεγονότα. Υπερασπίζεσαι (χωρίς να έχεις τις γνώσεις όπως είπες) τον Μάκη επειδή τεκμηριώνει τη θεωρία του (!!) Είδες κάπου κάποια απόδειξη δηλαδή για να το λές, ή απλά σε εντυπωσίασε η ανάλυση της θεωρίας?Τέλος πάντων. Κακώς γράφω το ποστ, απλα με στεναχώρησε η εξέλιξη του θέματος. Αν κάποιος δεν καλύφθηκε με τις απαντήσεις του bill και του αμερικάνου, ας κάνει ότι καταλαβαίνει. Ετσι κι αλλιως τίποτα δεν είναι υποχρεωτικό. Αν κάποιος διαφωνεί μαζί τους όμως ας γράψει αυτά που έχει δει με τα μάτια του πάνω σε αυτούς τους κινητήρες. Αλλιώς είναι σαν να ρωτάμε τον Γιακούμπ για τις αρρυθμίες της καρδιάς μας, και στο καπάκι να δίνουμε βάση στη ξεματιάστρα που λέει ότι φταίνε τα μπαγιάτικα φασόλια.
Αυτοι θα διαφωτισουν τον καθε αδαη, να καταλαβει πως τα αγωνιστικα τους ετρεχαν για καμποσο καιρο χωρις βαρος στο βολαν και, εαν θυμαμαι καλα απο καποιο ποστ, ειχαν και μικροτερο βολαν-πηνιο..............
πολυ γενικα μιλωντας , γυρω απο την αξιοπιστια των αγωνιαρικων , παντα υπαρχει ενα πεπλο μυστηριου ... εντος ελλαδος πχ , σε μερικα αθληματα οπου ο χωρος απαρτιζεται απο μερικες δεκαδες μηχανακια ολα και ολα και η αληθεια ειναι καπου καλα κρυμμενη ...ποσο μαλλον σε πρωταθληματα που απεχουν μερικες χιλιαδες χλμ μακρυα μας ... δεν σημαινει τπτ αυτο που εγραψα , περα του οτι ειμαι γενικα πολυ επιφυλακτικος σε τετοια παραδειγματα
Παράθεση από: nikos force στις Ιούλιος 04, 2009, 09:15:00 πμ πολυ γενικα μιλωντας , γυρω απο την αξιοπιστια των αγωνιαρικων , παντα υπαρχει ενα πεπλο μυστηριου ... εντος ελλαδος πχ , σε μερικα αθληματα οπου ο χωρος απαρτιζεται απο μερικες δεκαδες μηχανακια ολα και ολα και η αληθεια ειναι καπου καλα κρυμμενη ...ποσο μαλλον σε πρωταθληματα που απεχουν μερικες χιλιαδες χλμ μακρυα μας ... δεν σημαινει τπτ αυτο που εγραψα , περα του οτι ειμαι γενικα πολυ επιφυλακτικος σε τετοια παραδειγματαΕχεις δικιο σε αυτο που λες, μπορει να κρυβουν τυχον προβληματα στα μοτερ.............το δεχομαι..........Απλα δεν δεχομαι να αμφισβητουν το γεγονος οτι δεκαδες αμερικανακια εχουν βγαλει βολαν, βαρος, εχουν προσθεσει αλογα, υψηλοτερες συμπιεσεις κλπ κλπ και τα μηχανακια τους δεν εχουν βγαλει προβλημα..............Ενω αλλα με μαμα μοτερ, εχουν βαρεσει μπιελα.............. Εχεις αρχισει και ασπαζεσαι το γεγονος οτι φταιει το βαρος, ή μου φαινεται? Τελικα, δεν μας ειπες, τι εγινε με το μηχανακι?
το μηχανακι αρχιζει παλι να γινετε μηχανακι
Παράθεση από: nikos force στις Ιούλιος 04, 2009, 10:31:19 πμτο μηχανακι αρχιζει παλι να γινετε μηχανακι αντε ρε, με το καλο
Παράθεση από: The Liver Killer στις Ιούλιος 03, 2009, 09:49:39 μμΓιατι ρε παιδες δεν στελνουν αυτοι που εχουν αμφιβολιες για το θεμα,ενα mail στη ROTAX,και να τους ρωτησουμε τι πιστευουν κι αυτοι?Παιζει ρολο η οχι η αφαιρεση?Αν μη τι αλλο,οι ανθρωποι που ΣΧΕΔΙΑΣΑΝ,ΚΑΤΑΣΚΕΥΑΣΑΝ,ΕΞΕΛΙΞΑΝ,ΒΕΛΤΙΩΣΑΝ εναν απο τους ΚΑΛΥΤΕΡΟΥΣ ν2 κινητηρες της δεκαετιας,κατι παραπανω θα ξερουν απο ολους οσοι "εγιναν" μηχανικοι καβαλωντας μοτορια και φερουν γνωμη(την θεωρουν και εμπεριστατωμενη κιολας.... ),και απο ολους οσοι εχουν εμπειρια βαρια-βαρια μια 10ετια στα συνεργεια,και τα 5 απο αυτα σκουπιζαν απλα τα εργαλεια..... Εγω παντως μπορω να φανταστω την απαντηση σε ενα τετοιο mail στη ROTAX...."What the fuck are you talking about?!?!?!?!?!?!?!!?!?"Or something like that..... ειλικρινα εχεις ξεφυγει τελειως..δεν ξερω εαν εισαι απο την φυση σου πνευμα αντιλογιας η το κανεις για χομπυ.δεν ξερω τι ξερεις να κανεις καλα στη ζωη σου για να μπω να σε αμφισβητησω σε κατι που ειναι αγνωστο, γιατι εσυ γνωστης δεν εισαι στο θεμα αυτο.αντι να παρακολουθεις ,οπως κανουν τοσοι αλλοι, καθεσαι κ γραφεις την αποψη σου ,εις διπλουν,που απλουστατα δεν βοηθαει κανεναν. κ εσυ πιστευεις το αντιθετο απο τα λεγομενα τα δικα μου κ του αμερικανου αρα εχεις κ εσυ αμφιβολιεςστειλε ενα μειλ κ δωσε μας την απαντηση...τι καθεσε?αν πιστευεις οτι η rotax κ οι μηχανικοι της θα ασχοληθουν με τα δικα σου τα προβληματα εισαι γελασμενος.οριστε ο κοσμας δεν ειναι μηχανικος αλλα μιλησε με ανθρωπους παγκοσμιας φημης κ μας λεει τις απαντησεις.αν μπορεις να προσθεσεις κατι θετικο στην συζητηση καντο αλλιως το να αμφισβητεις τον καθενα ( ΧΩΡΙΣ καμια προσωπικη εμπειρια επι του θεματος) που εχει φαει το χρονο του στο διαβασμα κ στο λυσε δεσε τοτε κατσε στην ακρη κ κοιτα να μαθεις τιποτα απο τα λεγομενα οσων γνωριζουν η γενικα εχουν ευλογους προβληματισμους κ αποριες
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι