APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV Tuono, Tuono R, Tuono Racing, & Tuono Factory => Μήνυμα ξεκίνησε από: olathegreat στις Μάιος 21, 2021, 04:26:59 μμ
-
Εχθές μετά από μια μικρή βόλτα που έκανα με ένα φίλο με mt09 κάναμε κάποια φιλικά ανοιγματακια.
Προς μεγάλη μου έκπληξη ήταν μπροστά από 2α μέχρι και την τελική του στα 224 χλμ κόφτη.
Το δικό μου φοράει evo6, φίλτρο, 15-40 γρανάζια και έχει remapping στον εγκέφαλο και σύμφωνα με το δυναμόμετρο έχει 128 και κάτι ψιλά άλογα.
Το mt09 έχει μόνο ολόσωμη akrapovic. Από μετάδοση κλπ, μαμά.
Ξέρω ότι είναι ελαφρύτερο το μτ αλλά πίστευα ότι έστω και για λίγο θα ήμουν μπροστά.
Έχει ανοίξει κανείς με mt09 και αν ναι το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο με το δικό μου??
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
No offence αλλά η κουβέντα σταματάει στην τελική του 224 χλμ. κόφτη!Ας το εξηγήσει κάποιος άλλος! :bye:
-
Φαντάζομαι μιλάς για το gen 2.
Από βάρος πρέπει να είναι πολύ κοντά και τα δυο, κάπου στα 185-190kg. Μήπως ο φίλος το έχει περισσότερο με τα ανοίγματα.
Μηπως το γραναζωμα σου θέλει κόντιμα;
-
No offence αλλά η κουβέντα σταματάει στην τελική του 224 χλμ. κόφτη!Ας το εξηγήσει κάποιος άλλος! :bye:
Έτσι είναι προγραμματισμένο από το εργοστάσιο. Στα 224 έχει 9500 στροφές και ο κόφτης στροφών είναι στις 11.000. Με ένα απλό remap καταργείται ο κόφτης τελικής και πάει αρκετά παραπάνω.
Το θέμα όμως είναι ότι είναι μπροστά από χαμηλά μέχρι και εκεί.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Φαντάζομαι μιλάς για το gen 2.
Από βάρος πρέπει να είναι πολύ κοντά και τα δυο, κάπου στα 185-190kg. Μήπως ο φίλος το έχει περισσότερο με τα ανοίγματα.
Μηπως το γραναζωμα σου θέλει κόντιμα;
Σωστά, για το Gen 2 μιλάω.
Νομίζω ότι γεμάτα με υγρά το μτ είναι 15-20 κιλά ελαφρύτερο.
Τι να σου πω, ρολαριστοι ξεκινήσαμε και απλά μου έκανε διαφορά καθώς γέμιζε η 2α και έμεινε μπροστά μέχρι το τέλος.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Θα δοκίμαζα ένα 43 γρανάζι πίσω, θα χάσεις λίγο από τελική αλλά δε νομίζω να σου φεύγει μετά ο φίλος. Αν ανοίγει το γκάζι πριν από σένα και έχει φορτωμένη τη Δευτέρα καλύτερα είναι φυσιολογικό να σου φεύγει αλλά αν είναι ταυτόχρονα με το 3 πρέπει να είστε πολύ κοντά.
Κάποιος που το έχει και περισσότερο μπορεί να σου πει καλύτερα εγώ δεν το κυνηγάω και τόσο πολύ.
-
Και τι έγινε.. το Tuono είναι πολύ πιο ωραίο μηχανάκι!!
-
No offence αλλά η κουβέντα σταματάει στην τελική του 224 χλμ. κόφτη!Ας το εξηγήσει κάποιος άλλος! :bye:
Έτσι είναι προγραμματισμένο από το εργοστάσιο. Στα 224 έχει 9500 στροφές και ο κόφτης στροφών είναι στις 11.000. Με ένα απλό remap καταργείται ο κόφτης τελικής και πάει αρκετά παραπάνω.
Το θέμα όμως είναι ότι είναι μπροστά από χαμηλά μέχρι και εκεί.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε μιλάμε για το mt09 έτσι;Οχι για το R1!Σίγουρα μ'ένα μόνο άνοιγμα δεν καταλαβαίνεις πολλά γιατί κάτι μπορεί να πήγε στραβά.Το δικό του τελειώνει στα 224 ενώ το δικό σου στα 284!Είναι κοντά γραναζωμέμο δηλαδή κι έχει από μαμά shifter το οποίο από μόνο του δίνει μεγάλη διαφορά.Αν ανοίξατε λοιπόν από τα 50!!! απ'ότι κατάλαβα πετάχτηκε μπροστά λόγω γενικού σετάπ της mt09 κι άντε μετά να τον πιάσεις μέχρι τα ολοόόκληρα 224 χλμ/ώ!!!Αν βάλουμε στην εξίσωση και το ότι ενδεχομένως να μην ξέρεις από κόντρες και φιλικά ανοίγματα ενώ ο φίλος σου να ξέρει έστω και λίγο όλα όσα περιέγραψες διαβάζονται λογικά!
Η κόντρα ότι και να ναι θέλει "αγριάδα",λιώσιμο συμπλέκτη,"καρφωτές" τα παλιά καλά χρόνια γιατί τώρα έχει σίφτερ,θέλει αλητεία και πολύ κλέψιμο!!Όπως και να χει με το δικό σου σετάρισμα,αποκλείεται σε ρολαριστές να χάνεις απ'το ...mt09!!Κάτι δεν κάνεις σωστά και σίγουρα ξεκινήσατε την κόντρα από πολύ χαμηλά που βόλευε τον φίλο σου καλύτερα.
Δοκίμασε πάλι απ'τα 100χλμ/ώ με νεύρο και τσαγανό κι έλα πες μας.
Άιντε παλλικάρι μου!! :D
-
Εχθές μετά από μια μικρή βόλτα που έκανα με ένα φίλο με mt09 κάναμε κάποια φιλικά ανοιγματακια.
Προς μεγάλη μου έκπληξη ήταν μπροστά από 2α μέχρι και την τελική του στα 224 χλμ κόφτη.
Το δικό μου φοράει evo6, φίλτρο, 15-40 γρανάζια και έχει remapping στον εγκέφαλο και σύμφωνα με το δυναμόμετρο έχει 128 και κάτι ψιλά άλογα.
Το mt09 έχει μόνο ολόσωμη akrapovic. Από μετάδοση κλπ, μαμά.
Ξέρω ότι είναι ελαφρύτερο το μτ αλλά πίστευα ότι έστω και για λίγο θα ήμουν μπροστά.
Έχει ανοίξει κανείς με mt09 και αν ναι το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο με το δικό μου??
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
χιουμοριστικα και μονο να το δεις...ειναι waste of gas να πουμε
δεν εχει νοημα...'η μαλλον εχει οσο νοημα εχει να "πατησεις" με παλιο super duke
σημερα ειδα ανοιγμα απο φαναρι dl100 με 9χχ ktm adv.
πλακα εχουν...οι καραντινα θα μας αφησει κουσουρια
-
Φίλε στα έγραψαν κ οι προηγούμενοι... Σε έπιασαν Κώτσο!! 😂
Για αρχή πόσα κιλά είσαι εσύ κ πόσα ο άλλος... Το γρανάζωμα που έχεις είναι για 300 km.... Από τα πόσα κμ ανοιξατε?.... Αλλαγές κάνεις με λεβιε κρατημένο??
Όσο πάει η τρίτη σου πάει τελική αυτό....
Ρολ από 80 κμ στα 450 μ περνάς 225 να ξέρεις!!
-
Και τι έγινε.. το Tuono είναι πολύ πιο ωραίο μηχανάκι!!
Καλά, αυτό εννοείται! Τα κοίταζα από εκεί που καθόμασταν και σκεφτόμουν: "καλά ε, πόσο γαμάτο μηχανάκι έχω ρε πουστη μου"




Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
No offence αλλά η κουβέντα σταματάει στην τελική του 224 χλμ. κόφτη!Ας το εξηγήσει κάποιος άλλος! :bye:
Έτσι είναι προγραμματισμένο από το εργοστάσιο. Στα 224 έχει 9500 στροφές και ο κόφτης στροφών είναι στις 11.000. Με ένα απλό remap καταργείται ο κόφτης τελικής και πάει αρκετά παραπάνω.
Το θέμα όμως είναι ότι είναι μπροστά από χαμηλά μέχρι και εκεί.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Φίλε μιλάμε για το mt09 έτσι;Οχι για το R1!Σίγουρα μ'ένα μόνο άνοιγμα δεν καταλαβαίνεις πολλά γιατί κάτι μπορεί να πήγε στραβά.Το δικό του τελειώνει στα 224 ενώ το δικό σου στα 284!Είναι κοντά γραναζωμέμο δηλαδή κι έχει από μαμά shifter το οποίο από μόνο του δίνει μεγάλη διαφορά.Αν ανοίξατε λοιπόν από τα 50!!! απ'ότι κατάλαβα πετάχτηκε μπροστά λόγω γενικού σετάπ της mt09 κι άντε μετά να τον πιάσεις μέχρι τα ολοόόκληρα 224 χλμ/ώ!!!Αν βάλουμε στην εξίσωση και το ότι ενδεχομένως να μην ξέρεις από κόντρες και φιλικά ανοίγματα ενώ ο φίλος σου να ξέρει έστω και λίγο όλα όσα περιέγραψες διαβάζονται λογικά!
Η κόντρα ότι και να ναι θέλει "αγριάδα",λιώσιμο συμπλέκτη,"καρφωτές" τα παλιά καλά χρόνια γιατί τώρα έχει σίφτερ,θέλει αλητεία και πολύ κλέψιμο!!Όπως και να χει με το δικό σου σετάρισμα,αποκλείεται σε ρολαριστές να χάνεις απ'το ...mt09!!Κάτι δεν κάνεις σωστά και σίγουρα ξεκινήσατε την κόντρα από πολύ χαμηλά που βόλευε τον φίλο σου καλύτερα.
Δοκίμασε πάλι απ'τα 100χλμ/ώ με νεύρο και τσαγανό κι έλα πες μας.
Άιντε παλλικάρι μου!! :D
Καλά, δε θα κάτσουμε να κάνουμε δοκιμές.
Άσε που μέχρι να ξαναβγαλω βόλτα το τουόνο έχουμε μπροστά μας καιρό! 

Όσο για το άνοιγμα, ίδια, ελάχιστη εμπειρία έχουμε και οι δύο από κόντρες!
Το ήξερα ότι είναι κοντό το mt09 αλλά πίστευα ότι τα αρκετά παραπάνω άλογα και ροπή θα με είχαν μπροστά.
Προφανώς πίστευα λάθος.
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
χιουμοριστικα και μονο να το δεις...ειναι waste of gas να πουμε
δεν εχει νοημα...'η μαλλον εχει οσο νοημα εχει να "πατησεις" με παλιο super duke
σημερα ειδα ανοιγμα απο φαναρι dl100 με 9χχ ktm adv.
πλακα εχουν...οι καραντινα θα μας αφησει κουσουρια
[/quote]
Προφανώς και το γράφω για να κάνουμε κουβέντα. Ούτε θα κάτσω να σκάσω ούτε τίποτα.
Απλά επειδή το τουόνο δυστυχώς βγαίνει πολύ λίγες φορές βόλτα (και δεν το χρησιμοποιώ καθημερινά) ας κάνουμε και κάνα waste of gas 
Μ@λακιες για να περνάει η ώρα δηλαδή και να έχουμε κάτι να συζητάμε την επόμενη φορά που θα βρεθούμε.
Για το super duke φαντάζομαι εννοείς ότι και αυτό ήταν κοντό γραναζωμενο και έφευγε μπροστά, αλλά τελείωνε στα 230-240 τη στιγμή που τα δικά μας είχαν 30+ χλμ περίπου ακόμα με το "κοντό" τους γρανάζωμα (15-40 για το gen2 από 16-40 που πουλιόταν)
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Mt-09 φπε 120 περίπου ρόδα με χλμ κοφτη στα 220...με το πρόγραμμα δεν έχουν βγάλει τον κοφτη... Το οποίο γράφει άνετα 240 λόγο ασύμμετρου στροφάλου... Tuono μαμά 114 ρόδα με φπε 120 ίδια άλογα σχεδόν ίδια ροπή 30 κιλά λιγότερο βάρος ένας κύλινδρος περισσότερος... Αν πεις κιόλας ότι έχει ασύμμετρο στροφαλο με πανάλαφρο μοτερ λογικό μου φαίνεται το αποτέλεσμα.. Επειδή έχει τύχει να βάλω και 2 δυναμόμετρο και επειδή είχα tuono και έχω ρυθμίσει και οδηγήσει αρκετά mt-09 είναι απίθανο μηχανάκι και δύσκολο να του κάτσει άλλο γυμνό δίπλα....
-
Mt-09 φπε 120 περίπου ρόδα με χλμ κοφτη στα 220...με το πρόγραμμα δεν έχουν βγάλει τον κοφτη... Το οποίο γράφει άνετα 240 λόγο ασύμμετρου στροφάλου... Tuono μαμά 114 ρόδα με φπε 120 ίδια άλογα σχεδόν ίδια ροπή 30 κιλά λιγότερο βάρος ένας κύλινδρος περισσότερος... Αν πεις κιόλας ότι έχει ασύμμετρο στροφαλο με πανάλαφρο μοτερ λογικό μου φαίνεται το αποτέλεσμα.. Επειδή έχει τύχει να βάλω και 2 δυναμόμετρο και επειδή είχα tuono και έχω ρυθμίσει και οδηγήσει αρκετά mt-09 είναι απίθανο μηχανάκι και δύσκολο να του κάτσει άλλο γυμνό δίπλα....
Μόνο που ο φίλος έχει δυναμομέτρηση με 128 ρόδα τα οποία από αυτά που ξέρουμε 15 χρόνια τώρα ακούγονται λογικά.Δεύτερον φπε το mt09 βγάζει στα 115 ρόδα όπως επίσης πολύ καλά γνωρίζω κι αυτό τραβηγμένο απ'τα μαλλιά.Το ενα έχει 1000 cc και το άλλο 850.Το mt09 όντως ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα λόγω τριών κυλίνδρων και πιο σύγχρονου μοτέρ.Τι εγινε;Ξεκίνησαν από πολύ χαμηλά με δευτεροτρίτες που όπως ξέρουμε τα rotax ακόμη και με 15-40 ρετάρουν,βάλε στην εξίσωση και το σίφτερ και την χαλαρότητα των οδηγών,αναμενόμενο το αποτέλεσμα.Όχι ότι δεν κοιμόμαστε και τα βράδυα,μπορει να μην μπαίνουμε πίστα και μια ζωή να έχουμε chiken strips αλλά από κόντρες και ανοίγματα ξέρουμε και τα mt09 τα κατουράμε στη μάπα!!Αυτά!
-
Mt-09 φπε 120 περίπου ρόδα με χλμ κοφτη στα 220...με το πρόγραμμα δεν έχουν βγάλει τον κοφτη... Το οποίο γράφει άνετα 240 λόγο ασύμμετρου στροφάλου... Tuono μαμά 114 ρόδα με φπε 120 ίδια άλογα σχεδόν ίδια ροπή 30 κιλά λιγότερο βάρος ένας κύλινδρος περισσότερος... Αν πεις κιόλας ότι έχει ασύμμετρο στροφαλο με πανάλαφρο μοτερ λογικό μου φαίνεται το αποτέλεσμα.. Επειδή έχει τύχει να βάλω και 2 δυναμόμετρο και επειδή είχα tuono και έχω ρυθμίσει και οδηγήσει αρκετά mt-09 είναι απίθανο μηχανάκι και δύσκολο να του κάτσει άλλο γυμνό δίπλα....
Μόνο που ο φίλος έχει δυναμομέτρηση με 128 ρόδα τα οποία από αυτά που ξέρουμε 15 χρόνια τώρα ακούγονται λογικά.Δεύτερον φπε το mt09 βγάζει στα 115 ρόδα όπως επίσης πολύ καλά γνωρίζω κι αυτό τραβηγμένο απ'τα μαλλιά.Το ενα έχει 1000 cc και το άλλο 850.Το mt09 όντως ανεβάζει στροφές πιο γρήγορα λόγω τριών κυλίνδρων και πιο σύγχρονου μοτέρ.Τι εγινε;Ξεκίνησαν από πολύ χαμηλά με δευτεροτρίτες που όπως ξέρουμε τα rotax ακόμη και με 15-40 ρετάρουν,βάλε στην εξίσωση και το σίφτερ και την χαλαρότητα των οδηγών,αναμενόμενο το αποτέλεσμα.Όχι ότι δεν κοιμόμαστε και τα βράδυα,μπορει να μην μπαίνουμε πίστα και μια ζωή να έχουμε chiken strips αλλά από κόντρες και ανοίγματα ξέρουμε και τα mt09 τα κατουράμε στη μάπα!!Αυτά!
Δεν εχει σιφτερ το μτ του φίλου. Είναι από τα πρώτα.
Και επίσης, έχει μόνο εξάτμιση και ίσως και φίλτρο.
Πρόγραμμα σίγουρα όχι.
Όπως είπες, δεν είναι ότι δεν κοιμόμαστε τα βράδια, κουβέντα να κάνουμε. 
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν έχει μόνο εξάτμιση και χωρίς σίφτερ απλώς σε έπιασε κότσο φίλε!!! ;)
-
Αν έχει μόνο εξάτμιση και χωρίς σίφτερ απλώς σε έπιασε κότσο φίλε!!! ;)
Οκ!
Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Αν δεν έχει βγει ο κόφτης τελικής... Τότε φίλε μου δεν έχει πρόγραμμα. με εξάτμιση και φίλτρο είναι με το ζόρι 105 ρόδα... Άρα μάλλον δεν τα κατουρας τα mt09 αλλά σε κατουρανε... 114 έχω δει σε μαμά Rotax μοτέρ Gen2 με evo6 φίλτρο και πρόγραμμα πολύ σωστά είσαι στα 128 ρόδα μπορείς να δεις 2-3 αλογάκια ακόμα με remap στον μαμά εγκέφαλο και με σωστό χρονισμα αλλά 5....ΥΓ mt-09 όχι tracer με χωνια χωρίς φίλτροκουτι πρόγραμμα τερματισμό ολόσωμη και αποκλειστικά χρήση 100ρας έχει βγάλει και 120...μαμα παίζουν από 100 έως 103 ρόδα...
-
aristuono είπα ότι κατουράμε τα mt09,όχι εσένα,μήπως μπερδεύτηκες;
-
Δεν μου φαίνεται καθόλου παράξενο το αποτέλεσμα... Δεν ξέρω τι σας φαίνεται περίεργο... Το mt09 είναι ένα τρικυλινδρο μηχανάκι που όσες στροφές και να έχει, κόλλας το γκάζι και γράφει... Μέχρι να ροπιασει το tuono χαιρετας...
Στα λέω αυτά για τα ξέρω από πρώτο χέρι.
Ο κολλητός μου έχει mt09 με φπε 127,5hp τροχό και quickshifter από την μάνα του... Ανοίγαμε με δεύτερες (τελικά και φίλτρο αέρα το tuono μου) και και μου έριχνε δύο με τρία μηχανάκια μέχρι να κούμπωσω τεταρτη... Από τα 200 και μετά τον μάζευα και τον πέρναγα... Ήμουν πιο κοντά βέβαια αν ανοίγαμε από τις 7000-8000 στροφές...
Μετά το upgrade που έκανα, quickshifter πρόγραμμα και δίπλα χωνια (126,6hp τροχό), σε κάτι ψευτοανοιγματα που κάναμε βλέπω ότι είμαι μπροστά... Από τα 200 και μετά νταξει δεν υπάρχει επαφή αλλά μέχρι τα 200 είναι πιστόλι το mt09... βέβαια και πάλι αν πηγαίνουμε με τρίτες με 5000 στροφές πάλι είναι μπροστά...
Πέρα από αυτό βέβαια το tuono για μένα είναι είναι πολύ μακρύ... Με πιο κοντό γραναζωμα ξυπνάει...
-
Αυτό η yamaha το δίνει 105 τροχό η αν θέλουμε να το δούμε σε αντιπαράθεση με το tuono το δίνει 115 ίππους στρόφαλο ενώ το tuono 137 , έχουν δλδ μια διαφορά 22 αλόγων
την ίδια στιγμή η yamaha το δίνει 188 κιλά γεμάτο ενώ το tuono 185 άδειο, που σημαίνει ( χοντρικά ) + 18 κιλά καύσιμο + 5 κιλά λάδι + 2 κιλά νερό = 210 κιλά σύνολο
καταλήγουμε και λέμε πως
yamaha 188 / 115 = 1.6 hp/kg
tuono 210 / 137 = 1.5 hp/ kg
εεε άμα είναι και πιο κοντό το Mt 09 εννοείτε είναι μπροστά!!
-
Αυτό η yamaha το δίνει 105 τροχό η αν θέλουμε να το δούμε σε αντιπαράθεση με το tuono το δίνει 115 ίππους στρόφαλο ενώ το tuono 137 , έχουν δλδ μια διαφορά 22 αλόγων
την ίδια στιγμή η yamaha το δίνει 188 κιλά γεμάτο ενώ το tuono 185 άδειο, που σημαίνει ( χοντρικά ) + 18 κιλά καύσιμο + 5 κιλά λάδι + 2 κιλά νερό = 210 κιλά σύνολο
καταλήγουμε και λέμε πως
yamaha 188 / 115 = 1.6 hp/kg
tuono 210 / 137 = 1.5 hp/ kg
εεε άμα είναι και πιο κοντό το Mt 09 εννοείτε είναι μπροστά!!
Εμένα αυτά τα θέματα μου αρέσουν και τα βρίσκω πεδίο γόνιμης ή ανούσιας όπως το πάρει κανείς αντιπαράθεσης!Όχι αψιμαχίας για να μην παρεξηγούμαι,αλλά πεδίο συμπερασμάτων μέσα από επιχειρήματα και διάλογο.Σε καμμιά περίπτωση δεν θέλω να επιβάλλω ή να μου επιβάλλουν την άποψη,να εξηγούμαι.Η συμπερασματική σου λογική είναι καθόλα αποδεκτή αλλά απλοϊκή και δείχνει ότι δεν έτυχε ποτέ να κάτσεις δίπλα σε vmax πχ. Και μιλάμε για το πρώτο vmax με τα 1200cc κι όχι το τελευταίο με τα 1700!!Εκεί θα καταλάβεις ότι τα μαθηματικά πάνε περίπατο είτε από στάση,είτε από ρολαριστές στα χαμηλά,γιατί ψηλά εννοείται ότι το vmax ΟΠΩΣ και το mt09 τελειώνει γρήγορα.Ο φίλος έβαλε μια κόντρα απ'τα χαμηλά μέχρι εκεί που τελειώνει το γιαμάχα και απορεί γιατί έχασε.Οκ,για να μπορούμε να συζητήσουμε του εξήγησα ότι είναι αποδεκτό και κατανοητό αφού έβαλε προφανώς από πολύ χαμηλά.Αμφισβητώ μόνο το ότι το mt09 είναι πιστόλι κι ότι πρέπει να τα βλέπουμε και να αλλάζουμε το βλέμμα!Απ'τα 50-220 ας παραδεχτούμε λοιπόν ότι είναι πιο γρήγορο,μα το tuono που είναι το θέμα μας πάει μέχρι 250+ πραγματικά!Αν βάλει λοιπόν ρολαριστές τρίτες πχ απ'τα 120 ή 150 έως όσο πάει τότε ο φίλος θα απορεί γιατί είναι τόσο αργό το mt ενώ στις καφετέριες λένε ότι πυροβολεί.Έχω βρεθεί δίπλα-δίπλα με tracer και δεν εντυπωσιάστηκα.Βέβαια εγώ έχω και φέρινγκ έτσι;Αυτά από μένα ,over and out,ελπίζω να μην στενοχώρησα κανέναν που δε μου αρέσει η μπουχέσα το mt09!!! :bye:
-
Καλά ότι το μηχανάκι είναι λίγο, ειδικά σε σχεδιασμό και ομορφιά, απέναντι στο tuono νομίζω είναι κοινός αποδεκτό.
Σίγουρα υπάρχει και μια άλλη παράμετρος στο παιχνίδι , που είναι ο τρόπος που βγάζει τα άλογα.
Νομίζω μηχανάκια με πιο ομαλό τρόπο, πιο ηλεκτρονική λειτουργία έχουν προβάδισμα.
-
Αυτό η yamaha το δίνει 105 τροχό η αν θέλουμε να το δούμε σε αντιπαράθεση με το tuono το δίνει 115 ίππους στρόφαλο ενώ το tuono 137 , έχουν δλδ μια διαφορά 22 αλόγων
την ίδια στιγμή η yamaha το δίνει 188 κιλά γεμάτο ενώ το tuono 185 άδειο, που σημαίνει ( χοντρικά ) + 18 κιλά καύσιμο + 5 κιλά λάδι + 2 κιλά νερό = 210 κιλά σύνολο
καταλήγουμε και λέμε πως
yamaha 188 / 115 = 1.6 hp/kg
tuono 210 / 137 = 1.5 hp/ kg
εεε άμα είναι και πιο κοντό το Mt 09 εννοείτε είναι μπροστά!!
Μια μικρή διόρθωση έτσι για να γινω o σπασίκλας :P
Τα αποτελέσματα που βγάζεις είναι kg/hp και όχι hp/kg.
Επομένως με 1.6 kg/hp το Yamaha πρέπει να είναι πίσω. :tmt: :tmt:
-
Ναι σωστά !!
Είναι μικρή η διαφορά εώς αμελητέα ,
ενα γρανάζι πάνω ένα κάτω καθώς και ο τρόπος που η δύναμη θα βγει στο δρόμο
αλλάζει το αποτέλεσμα εύκολα .
-
15-42 ή και 43 is the answer :P Τελικη παλι θα εχεις μεγαλυτερη! :bye:
-
Δηλαδή με 15-43, η πρώτη και δευτέρα χρησιμοποιούνται και για κάτι άλλο εκτός από σούζα?
-
Πέραν της κόντρας εδώ μέσα με το ιαπωνεζικο σκραπ ,
βάλε 15 43 χθες
Δεν σηκώνεται και τόσο εύκολα μην φοβάσαι
και έχεις μια 2α που ειδικά σε αστικό περιβάλλον η πολύ κλειστές διαδρομές λειτουργεί σαν σκούτερ από τα 10 χλμ/ ώρα μέχρι τα 130
Εγώ πόλη, σπάνια βάζω 1η , μονο σε κάνα φανάρι.
-
Δηλαδή με 15-43, η πρώτη και δευτέρα χρησιμοποιούνται και για κάτι άλλο εκτός από σούζα?
Ναι,για να περνας τα mt με σουζα :tez: :tez: :tez:
-
Δηλαδή με 15-43, η πρώτη και δευτέρα χρησιμοποιούνται και για κάτι άλλο εκτός από σούζα?
Ναι,για να περνας τα mt με σουζα :tez: :tez: :tez:
Άσχετο με το θέμα... Αλλά βλέπω την φωτογραφία σου ρε sinister και λέω τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει... :thnk: :thnk:
-
Δηλαδή με 15-43, η πρώτη και δευτέρα χρησιμοποιούνται και για κάτι άλλο εκτός από σούζα?
Ναι,για να περνας τα mt με σουζα :tez: :tez: :tez:
Άσχετο με το θέμα... Αλλά βλέπω την φωτογραφία σου ρε sinister και λέω τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει... :thnk: :thnk:
Γω μαι αυτό το μονδελο το λιγεροκορμο😂😂, Μέγαρα είμαστε. εδώ?
-
Δηλαδή με 15-43, η πρώτη και δευτέρα χρησιμοποιούνται και για κάτι άλλο εκτός από σούζα?
Ναι,για να περνας τα mt με σουζα :tez: :tez: :tez:
Άσχετο με το θέμα... Αλλά βλέπω την φωτογραφία σου ρε sinister και λέω τι μου θυμίζει, τι μου θυμίζει... :thnk: :thnk:
Γω μαι αυτό το μονδελο το λιγεροκορμο😂😂, Μέγαρα είμαστε. εδώ?
Εσύ θα είσαι 🤣🤣
Μέγαρα 15/5/21 στον Χάλαρη...