0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
No offence αλλά η κουβέντα σταματάει στην τελική του 224 χλμ. κόφτη!Ας το εξηγήσει κάποιος άλλος!
Φαντάζομαι μιλάς για το gen 2.Από βάρος πρέπει να είναι πολύ κοντά και τα δυο, κάπου στα 185-190kg. Μήπως ο φίλος το έχει περισσότερο με τα ανοίγματα. Μηπως το γραναζωμα σου θέλει κόντιμα;
Παράθεση από: zachs στις Μάιος 21, 2021, 05:37:36 μμNo offence αλλά η κουβέντα σταματάει στην τελική του 224 χλμ. κόφτη!Ας το εξηγήσει κάποιος άλλος! Έτσι είναι προγραμματισμένο από το εργοστάσιο. Στα 224 έχει 9500 στροφές και ο κόφτης στροφών είναι στις 11.000. Με ένα απλό remap καταργείται ο κόφτης τελικής και πάει αρκετά παραπάνω.Το θέμα όμως είναι ότι είναι μπροστά από χαμηλά μέχρι και εκεί. Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Εχθές μετά από μια μικρή βόλτα που έκανα με ένα φίλο με mt09 κάναμε κάποια φιλικά ανοιγματακια.Προς μεγάλη μου έκπληξη ήταν μπροστά από 2α μέχρι και την τελική του στα 224 χλμ κόφτη.Το δικό μου φοράει evo6, φίλτρο, 15-40 γρανάζια και έχει remapping στον εγκέφαλο και σύμφωνα με το δυναμόμετρο έχει 128 και κάτι ψιλά άλογα.Το mt09 έχει μόνο ολόσωμη akrapovic. Από μετάδοση κλπ, μαμά. Ξέρω ότι είναι ελαφρύτερο το μτ αλλά πίστευα ότι έστω και για λίγο θα ήμουν μπροστά.Έχει ανοίξει κανείς με mt09 και αν ναι το αποτέλεσμα ήταν το ίδιο με το δικό μου??Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Και τι έγινε.. το Tuono είναι πολύ πιο ωραίο μηχανάκι!!
Παράθεση από: olathegreat στις Μάιος 21, 2021, 05:54:03 μμΠαράθεση από: zachs στις Μάιος 21, 2021, 05:37:36 μμNo offence αλλά η κουβέντα σταματάει στην τελική του 224 χλμ. κόφτη!Ας το εξηγήσει κάποιος άλλος! Έτσι είναι προγραμματισμένο από το εργοστάσιο. Στα 224 έχει 9500 στροφές και ο κόφτης στροφών είναι στις 11.000. Με ένα απλό remap καταργείται ο κόφτης τελικής και πάει αρκετά παραπάνω.Το θέμα όμως είναι ότι είναι μπροστά από χαμηλά μέχρι και εκεί. Στάλθηκε από το ONEPLUS A5010 μου χρησιμοποιώντας TapatalkΦίλε μιλάμε για το mt09 έτσι;Οχι για το R1!Σίγουρα μ'ένα μόνο άνοιγμα δεν καταλαβαίνεις πολλά γιατί κάτι μπορεί να πήγε στραβά.Το δικό του τελειώνει στα 224 ενώ το δικό σου στα 284!Είναι κοντά γραναζωμέμο δηλαδή κι έχει από μαμά shifter το οποίο από μόνο του δίνει μεγάλη διαφορά.Αν ανοίξατε λοιπόν από τα 50!!! απ'ότι κατάλαβα πετάχτηκε μπροστά λόγω γενικού σετάπ της mt09 κι άντε μετά να τον πιάσεις μέχρι τα ολοόόκληρα 224 χλμ/ώ!!!Αν βάλουμε στην εξίσωση και το ότι ενδεχομένως να μην ξέρεις από κόντρες και φιλικά ανοίγματα ενώ ο φίλος σου να ξέρει έστω και λίγο όλα όσα περιέγραψες διαβάζονται λογικά!Η κόντρα ότι και να ναι θέλει "αγριάδα",λιώσιμο συμπλέκτη,"καρφωτές" τα παλιά καλά χρόνια γιατί τώρα έχει σίφτερ,θέλει αλητεία και πολύ κλέψιμο!!Όπως και να χει με το δικό σου σετάρισμα,αποκλείεται σε ρολαριστές να χάνεις απ'το ...mt09!!Κάτι δεν κάνεις σωστά και σίγουρα ξεκινήσατε την κόντρα από πολύ χαμηλά που βόλευε τον φίλο σου καλύτερα.Δοκίμασε πάλι απ'τα 100χλμ/ώ με νεύρο και τσαγανό κι έλα πες μας.Άιντε παλλικάρι μου!!
Mt-09 φπε 120 περίπου ρόδα με χλμ κοφτη στα 220...με το πρόγραμμα δεν έχουν βγάλει τον κοφτη... Το οποίο γράφει άνετα 240 λόγο ασύμμετρου στροφάλου... Tuono μαμά 114 ρόδα με φπε 120 ίδια άλογα σχεδόν ίδια ροπή 30 κιλά λιγότερο βάρος ένας κύλινδρος περισσότερος... Αν πεις κιόλας ότι έχει ασύμμετρο στροφαλο με πανάλαφρο μοτερ λογικό μου φαίνεται το αποτέλεσμα.. Επειδή έχει τύχει να βάλω και 2 δυναμόμετρο και επειδή είχα tuono και έχω ρυθμίσει και οδηγήσει αρκετά mt-09 είναι απίθανο μηχανάκι και δύσκολο να του κάτσει άλλο γυμνό δίπλα....
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι