0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Εισαι πολύ γρήγορος!΄03
ByronΕυχαριστώ φίλε για το ενδιαφέρονNoela εννοώ κατέβασμα της τιμονόπλακας που συγκρατεί τα καλάμια, εσύ μιλάς για την προφόρτιση.Πες μου πάντως τι αποτέλεσμα είχαν οι αλλαγές που έκανες και γιατί επιστρέφεις στα αρχικά?
Όπως έχω γράψει και σε παλιότερο ποστ το χαμήλωμα της τιμονόπλακας είναι μια πολύ καλή ρύθμιση που εμένα με έχει βολέψει πολύ. Βοηθάει το μηχανάκι να πέφτει ταχύτερα στις στροφές.Αν χαμηλώσεις μόνο την τιμονόπλακα το Tuono λογικά θα γίνει αρκετά απότομο, γι αυτό χρειάζεται και ρύθμιση της εμπρός ανάρτησης - μείωση συμπίεσης(1στροφή)/αύξηση επαναφοράς(1/2 στροφή) - ώστε να μλκώσει λίγο το μπροστινό και να κάθεται καλύτερα στο δρόμο.
Οταν κατεβαζουμε τα καλαμια αυτο που συμβαινει ειναι να πεφτει περισσοτερο βαρος εμπρος και να μικραινει η καστερ.Αφου φορτιζεται περισσοτερο βαρος εμπρος αυτο που χρειαζεται ειναι η αυξηση της αποσβεσης συμπιεσης και οχι η μειωση της. Πιθανοτατα η επαναφορα δε θα χρειαστει καμια επεμβαση εφοσον ηταν εξαρχης ρυθμισμενη σωστα. Η επαναφορα ελεγχει την εκταση του ελατηριου και χρηζει επεμβασης συνηθως οταν αλλαζουμε ελατηρια η μεταβαλλουμε την προφορτιση τουςΣυνηθως ανεβαζουμε τις πλακες στα καλαμια 3 χιλιοστα για αρχη και βλεπουμε.Η αυξηση του υψους της πισω αναρτησης κατα 3 πχ χιλιοστα εχει πολυ μεγαλυτερη επιδραση στη συμπεριφορα της μοτο απο το χαμηλωμα εμπρος κατα τα ιδια 3 χιλιοστα
Πολύ λογικά αυτά που λές , αλλά το Tuono έχει πολύ σκληρό μπροστινό, οπότε θέλει για μένα μείωση η συμπίεση.Αυτή είναι μια ρύθμιση που έτσι και αλλιώς πρέπει για μένα να γίνει είτε παίξεις με τις πλάκες είτε όχι.Με την αύξηση της επαναφοράς βοηθήθηκε η συμπεριφορά μέσα στη στροφή/ δεν άνοιγε τη γραμμή του.Πάντως όπως και να το κάνουμε σε γρήγορη οδήγηση το TUONO πάσχει σίγουρα από μπροστινό...
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι