APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV1000 Mille, Mille R & Mille SP => Μήνυμα ξεκίνησε από: 2wheeler στις Απρίλιος 07, 2015, 11:44:53 μμ
-
Καλησπερα, τα φωτα σας...
Ειναι να αλλαξω το τσιπακι. Η διαδικασια απλη, βγαζω-βαζω (σχεδον). Τα trims τα πειραζω?? και τι ακριβως ρυθμιζουν??
Μιλαμε για Mille Gen1 2001.
-
Η ερωτηση του φιλου 2wheeler με απασχολει και εμενα μιας και θελω να αλλαξω τελικο.
Αν μου επιτρεπει ο φιλος μας να προσθεσω κατι στην ερωτηση του.Αν γινει αλλαγη τελικου ειναι απαραιτητη η αλλαγη του chip ή πρεπει να γινει κατι αλλο απο ρυθμισεις?
Φιλε 2wheeler συγνωμη αν σου χαλαω το ποστ...
-
Καλημέρα...
Η διαδικασία είναι αρκετά απλή μιας και λύνεις τον εγκέφαλο βγάζεις προσεκτικά το παλιό τσιπάκι και τοποθετείς το καινούργιο το ίδιο προσεκτικά για να μη χαλάσεις τα pins. Να προσέξεις τη φορά που θα τοποθετηθεί το νέο τσιπάκι
Τα trim ports δεν ενεργοποιούνται με όλα τα τσιπάκια οπότε μόνο αν βάλεις ένα τσιπ που τα κάνει ενεργά έχει νόημα να τα πειράξεις.
Ακόμα και η Aprilia με τα τελικά της έδινε μαζί και το αντίστοιχο τσιπ οπότε θα είναι φρόνιμο να κάνεις και εσυ την αλλαγή...όλα βέβαια έχουν να κάνουν με το κάθε κινητήρα ξεχωριστά
-
Αλητη Tuonoms μου κατεστρεψες το ποστ!!! :psdof:
Για το εγκυκλοπαιδικο του θεματος τα trim pots τι πειραζουν;
-
Αλητη Tuonoms μου κατεστρεψες το ποστ!!! :psdof:
Για το εγκυκλοπαιδικο του θεματος τα trim pots τι πειραζουν;
οπως κοιτάς τον εγκεφαλο, το δεξι ειναι για τον μπροστα κυλινδρο και το αριστερο για πισω. ρυθμιζεις τα μιγματα, ειναι απαραίτητος καυσαναλυτης, και να εχει προηγηθει συγχρονισμος κυλινδρων και ρυθμιση tps
-
Στο ρελαντι ρυθμιζουν το μιγμα η σε ολο το φασμα των στροφων;
-
Στο ρελαντι.Θα σου προτεινα να μην αγορασεις τσιπακι αλλα να πας να φτιαξεις προγραμμα στο δικο σου εγκεφαλο απο προγραμματιστη!Γινεται και ειναι πολυ καλυτερο απο το να βαλεις ενα προγραμμα που ειναι κονσερβα.Βεβαια απο το τιποτα καλο ειναι και αυτο...