Καλως ήρθες φίλε και να ευχαριστηθείς το mille σου. Πήρες αυτό που ήταν αγγελία κάπου στον Άλιμο? Μοντέλο? Δες κι εδώ για πληροφορίες σχετικά με τις χρονολογίες
https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv1000-mille-mille-r-kai-mille-sp/xronologies-rsv-kai-diafors/Βάλε καμια φωτό αμα θες να το χαζέψουμε
Σχετικά με τα ερωτήματά σου, θα σου απαντήσω σε ότι ξέρω μέχρι να το δουν πιο έμπειρα μάτια.
1) Από μαμά όλα τα V2 είναι μακρυά, πιο κοινή (και φθηνή) βελτίωση είναι το -1 γρανάζι εμπρός. Τώρα τι φοράει το δικό σου?
2) Γενικά τα gen1 κάτω από τις 3000rpm ξεροβήχουν λίγο. Αν θυμάμαι καλά στο δικό μου (που φόραγε ολόσωμες και τσιπάκι) βελτιώθηκε λίγο όταν το έκανα μαμά αλλά ψόφησε ψηλά. Παίζει ρόλο βέβαια και από τι μηχανάκι έρχεσαι, αν είσαι συνηθισμένος σε Ι4 ιαπωνικά τότε θα πρέπει να το συνηθίσεις λίγο.
3) Συνήθως η καδένα ακούγεται όταν είναι κρύο, μήπως είναι κάτι άλλο? Αν είσαι Αθήνα, μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιο συνεργείο, προτείνω τον bill
4) Aπό όσο γνωρίζω, δεν υπάρχει gear indicator στα gen1 (ούτε στα gen2 απλά εκεί κάποιοι έχουν καταφέρει να ξεκλειδώσουν μια λειτουργία στο καντραν). Καλύτερα να πας σε λύση aftermarket
5) Σωστά σκέφτεσαι να αλλάξεις τελικό, το μαμίσιο είναι θερμοσίφωνας. Βάζεις ότι σου αρέσει ή βρεις αλλά τα aprilia v2 δουλεύουν καλύτερα με μακριά τελικά. Καλή μετατροπή επίσης είναι να "γεφυρώσεις" και το λινκ pipe, αν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις πληροφορίες. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να βάλεις και τσιπάκι για να δουλέψει καλά αλλιώς το σκορτσάρισμα θα χειροτερέψει. Προτείνω τον gabro, πουλάει τσιπάκια για διάφορα setup γύρω στα 100 ευρώ. Μπορείς φυσικά να μπεις και στην διαδικασία να φτιάξεις πρόγραμμα που θα είναι ακόμα καλύτερο αλλά το κόστος ανεβαίνει. Φίλτρο αέρα μπορείς να βάλεις, κάποιοι φτιάχνουν και το φιλτροκούτι για μεγαλύτερο όγκο.
Ψάξου στις ενότητες, θα βρεις ΠΟΛΥ πράγμα!
https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv1000-mille-mille-r-kai-mille-sp/https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/