APRILIA BIKERS HELLAS

Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV1000 Mille, Mille R & Mille SP => Μήνυμα ξεκίνησε από: geosy76 στις Οκτώβριος 28, 2021, 01:56:47 μμ

Τίτλος: Απορίες για Mille Gen 1
Αποστολή από: geosy76 στις Οκτώβριος 28, 2021, 01:56:47 μμ
Καλημέρα και χρόνια πολλά
Θα ήθελα την βοήθεια - συμβουλή των πιο εμπείρων με τα Aprilia
Όπως ανέφερα σε προηγούμενο ποστ αγόρασα ένα Mille Gen 1 σε έκδοση Lego….
 Το μηχανάκι αρχές Αυγούστου τελείωσε το μοντάρισμα  και έγιναν τα πρώτα 100 χιλ σε χαλαρές διαδρομές κοντά στην έδρα μου λόγο έλλειψής χρόνο. Όμως ακόμη και με αυτά τα λίγα χιλιόμετρα δημιουργήθηκαν κάποιές απορίες παρατηρήσεις
Α) Θεωρώ ότι είναι θεό-μακρό ..Ιδίως για μέσα σε πόλη με λίγο κίνηση είσαι αναγκασμένος να είσαι παντού 1ες – 2ες  . Ξέρετε τη βήμα έχουν μαμά??  Διάβασα ότι κάποιοι αλλάζουν βήμα για καλύτερα και μιας και ο στόχος είναι να γίνει Tuono έχετε κάποια συμβουλή τη βήμα να επιλέξω
Β) Σκοσταρισματα στα χαμηλά . Κάτω από 3000 με 3500 σε πορεία είναι οκ αλλά εάν κάνεις πως ανοίγεις το γκάζι σκοτσάρει . Τη εύρος λειτουργίας έχουν??? Είναι φυσιολογικό ή να ψάξω κάτι άλλο ??
Γ) Θόρυβος στο μοτέρ. Όταν είναι κρύο στο ξεκίνημα δεν παρουσιάζει κανένα θέμα,  εάν όμως έχει ζεσταθεί καλά και το σβήσω για μερικά λεπτά (από 1 έως 5 που έκανα κάποιες δοκιμές ) και βάλω μπρος ακούγετε σαν να χτυπάει κάτι  (Έχω την εντύπωση ότι είναι από ψηλά εκκεντροφόρους ή κάτι τέτοιο ) Σε τηλεφωνική  επικοινωνία με εξουσιοδοτημένο service στην Θεσσαλονίκη  μου ανέφερε οτι λόγο V είναι φυσιολογικό μέχρι να ανεβάσει λάδια…. Ισχύει κάτι τέτοιο ??
Δ) Είδα κάποια ποστ για Shift indicator αλλά δεν έβγαλα άκρη … Υπάρχει κάτι στάνταρ που να δουλεύει στα Gen 1.. Έχει έξοδο από την ECU για να συνδεθεί κάτι ?? Μήπως να πάω σε λύση ενός power commander για να έχω και την λύση για Gear Shifter ή να αρχίσω να κάνω copy ότι έκανε ένα άλλο μέλος με Arduino???
Ε) Εξάτμιση …. Βαριά και ογκώδες. Σκέφτομαι να προχωρήσω σε αλλαγή (και φίλτρο αέρα ) αλλά από αυτό που κατάλαβα διαβάζοντας είναι ότι μάλλον δεν θα δουλέψει σωστά και θέλει αλλαγή στο πρόγραμμα.. Ισχύει κάτι τέτοιο?? Τα trim στην Ecu για τη χρήση είναι ?? Μπορούν να διορθώσουν κάτι και εάν ναι μέχρι που μπορεί να διορθώσει ? Θα πρέπει να προσέξω κάτι στην επιλογή της εξάτμισης ή δουλεύουν όλες ??
Ευχαριστώ εκ των προτέρων ( φανταστείτε να κάνω ναι χιλιόμετρα τη θα αρχίσω να ρωτάω)
Τίτλος: Απ: Απορίες για Mille Gen 1
Αποστολή από: lospsi στις Οκτώβριος 28, 2021, 03:37:20 μμ
Καλως ήρθες φίλε και να ευχαριστηθείς το mille σου. Πήρες αυτό που ήταν αγγελία κάπου στον Άλιμο? Μοντέλο? Δες κι εδώ για πληροφορίες σχετικά με τις χρονολογίες
https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv1000-mille-mille-r-kai-mille-sp/xronologies-rsv-kai-diafors/

Βάλε καμια φωτό αμα θες να το χαζέψουμε :blus:

Σχετικά με τα ερωτήματά σου, θα σου απαντήσω σε ότι ξέρω μέχρι να το δουν πιο έμπειρα μάτια.
1) Από μαμά όλα τα V2 είναι μακρυά, πιο κοινή (και φθηνή) βελτίωση είναι το -1 γρανάζι εμπρός. Τώρα τι φοράει το δικό σου?
2) Γενικά τα gen1 κάτω από τις 3000rpm ξεροβήχουν λίγο. Αν θυμάμαι καλά στο δικό μου (που φόραγε ολόσωμες και τσιπάκι) βελτιώθηκε λίγο όταν το έκανα μαμά αλλά ψόφησε ψηλά. Παίζει ρόλο βέβαια και από τι μηχανάκι έρχεσαι, αν είσαι συνηθισμένος σε Ι4 ιαπωνικά τότε θα πρέπει να το συνηθίσεις λίγο.
3) Συνήθως η καδένα ακούγεται όταν είναι κρύο, μήπως είναι κάτι άλλο? Αν είσαι Αθήνα, μπορείς να απευθυνθείς σε κάποιο συνεργείο, προτείνω τον bill
4) Aπό όσο γνωρίζω, δεν υπάρχει gear indicator στα gen1 (ούτε στα gen2 απλά εκεί κάποιοι έχουν καταφέρει να ξεκλειδώσουν μια λειτουργία στο καντραν). Καλύτερα να πας σε λύση aftermarket
5) Σωστά σκέφτεσαι να αλλάξεις τελικό, το μαμίσιο είναι θερμοσίφωνας. Βάζεις ότι σου αρέσει ή βρεις αλλά τα aprilia v2 δουλεύουν καλύτερα με μακριά τελικά. Καλή μετατροπή επίσης είναι να "γεφυρώσεις" και το λινκ pipe, αν ψάξεις στο φόρουμ θα βρεις πληροφορίες. Σε κάθε περίπτωση θα πρέπει να βάλεις και τσιπάκι για να δουλέψει καλά αλλιώς το σκορτσάρισμα θα χειροτερέψει. Προτείνω τον gabro, πουλάει τσιπάκια για διάφορα setup γύρω στα 100 ευρώ. Μπορείς φυσικά να μπεις και στην διαδικασία να φτιάξεις πρόγραμμα που θα είναι ακόμα καλύτερο αλλά το κόστος ανεβαίνει. Φίλτρο αέρα μπορείς να βάλεις, κάποιοι φτιάχνουν και το φιλτροκούτι για μεγαλύτερο όγκο.

Ψάξου στις ενότητες, θα βρεις ΠΟΛΥ πράγμα! ;)

https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv1000-mille-mille-r-kai-mille-sp/
https://www.apriliabikers.gr/portal/rsv-tuono-tuono-r-tuono-racing-tuono-factory/
Τίτλος: Απ: Απορίες για Mille Gen 1
Αποστολή από: NitroArgi στις Οκτώβριος 28, 2021, 07:14:00 μμ
Το εργοστασιακό γραναζωμα είναι 17-42

Σίγουρα πρέπει να δοκιμάσεις ένα 16αρι εμπρός και ίσως και 43 πίσω  :bye:
Τίτλος: Απ: Απορίες για Mille Gen 1
Αποστολή από: bill στις Οκτώβριος 29, 2021, 12:49:46 μμ
Shift indicator εχουν κ τα gen 1.κ τα  τα gen 2.  Gear indicator δεν εχει κανενα
Τίτλος: Απ: Απορίες για Mille Gen 1
Αποστολή από: ifylios72 στις Οκτώβριος 30, 2021, 06:29:11 μμ
Σχετικά με τον θόρυβο προσπάθησε να τον ταιριάξεις καθώς τον ακούς με αυτόν που θα έκανε ένας τεντωτήρας καδένας. Δηλαδή αν είναι ένα κλίκ που ακούγεται περίπου μία φορά ανάμεσα σε κάθε έκρηξη του μπουζί.
Αν είχε μείνει πολύ καιρό ακίνητη και αν τα λάδια σου είναι ημι-συνθετικά ο θόρυβος από εκεί είναι πιθανός.

Αν ο θόρυβος είναι πιο πολύπλοκος και δεν μειώνεται μετά από το ζέσταμα να ξέρεις για αρχή πως τα λάδια που συνιστά η Απρίλια τα κάνουνε κουδουνίστρες. Όπως και το κούμπωμα των ταχυτήτων είναι ...... βάναυσο

Επίσης αν διαπιστώνεις κάποιο δισταγμό από την μίζα στην εκκίνηση δες εδώ:
Για το γρανάζωμα 15Χ42-43 ή 16Χ42-43 θα σε ικανοποιήσουν καλύτερα όπως προαναφέρθηκε.
Τίτλος: Απ: Απορίες για Mille Gen 1
Αποστολή από: geosy76 στις Νοέμβριος 22, 2021, 06:41:09 μμ
Καλησπέρα και πάλι

Καταρχήν να ζητήσω συγνώμη για την αργοπορία στην απάντηση αλλά λόγο φόρτου εργασίας ο ελεύθερος χρόνος είναι ελάχιστος 

Φίλε Lospsi το μηχανάκι είναι αυτό που αναφέρεις, μόνο που δεν ήταν στον Άλιμο αλλά στην Ερμιόνη…..

1)   Για τα γρανάζια θα τα δω με την πρώτη ευκαιρία τη φοράει.
3)   Για καδένα δεν νομίζω να είναι γιατί κρύο δεν ακούγεται τίποτα.. Δύστυχος είμαι επαρχία αρά για να το δει κάποιος και αυτό είναι λίγο δύσκολο.
Με την πρώτη ευκαιρία θα αλλάξω λάδια να δοκιμάσω σε κάτι άλλο, (φοράει BELRAY τώρα) γιατί μου δίνει την εντύπωση ότι σαν να αργεί  να ανεβάσει λάδια πάνω όταν ζεσταθούν αρκετά
5)   Για την εξάτμιση η αλήθεια είναι ότι θα ήθελα να βάλω κάτι σε κοντό, αρκετά κοντό μάλιστα .. Όταν λες ότι τα  V2 δουλεύουν καλύτερα με μακριά τη ακριβώς εννοείς?? Σε θέμα δύναμής, ρεπρίζ ή γενικά σε όλο το φάσμα??
Αυτό για  το Link pipe το έχω υπόψιν για το μέλλον ..