APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV1000 Mille, Mille R & Mille SP => Μήνυμα ξεκίνησε από: Ορέστης Γιάννου στις Ιούνιος 13, 2021, 04:11:08 μμ
-
Καλησπέρα ομάδα.Ειμαι κάτοχος ενός Mille R σε άριστη κατάσταση.Η μηχανή έχει 40.000 χλμ και δεν έχει πέσει ποτέ.Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι 5.000χλμ πριν το πάρω είχε κάνει σέρβις στις ohlins.Στο θέμα μας τώρα.Το μπροστινό της μηχανής είναι τρομερά ασαφές.Στην είσοδο της στροφής έχει την τάση να προσπαθεί να σε σηκώσει και όταν προσπαθείς να την ρίξεις σου βγάζει την αίσθηση ότι θα γλιστρήσει.Αλλαξα μπροστινό λάστιχο η κατάσταση βελτιώθηκε ελάχιστα αλλά και πάλι το πρόβλημα παραμένει.Μηπως είχε κάνεις παρόμοιο πρόβλημα και μπορεί να με βοηθήσει? Ευχαριστώ.
-
Καλησπέρα ομάδα.Ειμαι κάτοχος ενός Mille R σε άριστη κατάσταση.Η μηχανή έχει 40.000 χλμ και δεν έχει πέσει ποτέ.Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι 5.000χλμ πριν το πάρω είχε κάνει σέρβις στις ohlins.Στο θέμα μας τώρα.Το μπροστινό της μηχανής είναι τρομερά ασαφές.Στην είσοδο της στροφής έχει την τάση να προσπαθεί να σε σηκώσει και όταν προσπαθείς να την ρίξεις σου βγάζει την αίσθηση ότι θα γλιστρήσει.Αλλαξα μπροστινό λάστιχο η κατάσταση βελτιώθηκε ελάχιστα αλλά και πάλι το πρόβλημα παραμένει.Μηπως είχε κάνεις παρόμοιο πρόβλημα και μπορεί να με βοηθήσει? Ευχαριστώ.
ξεκινα με ενα τσεκ στο μπροστινο
αν εχει σταντ,σηκωσε το μπρος πισω
λυσε τροχο,τσεκαρε ρουλεμαν τροχου επ'έυκαιριας
τα 2 καλαμια πρεπει να ειναι στο ιδιο υψος(να εξεχουν εξισου απο την επανω τιμονοπλακα)
ξεκουρδισε ολα τα ρυθμιστηρια και φερτα στις εργοστασιακες ρυθμισεις(κανε το διο και στην πισω)
κατι ειναι πολυ λαθος για να εχεις τετοια ασαφεια,αυτο το μπροστινο...μονο στομα δεν εχει
κανε αυτα για αρχη και αν επιμενει το προβλημα
-
Καλησπέρα ομάδα.Ειμαι κάτοχος ενός Mille R σε άριστη κατάσταση.Η μηχανή έχει 40.000 χλμ και δεν έχει πέσει ποτέ.Ο προηγούμενος ιδιοκτήτης μου είπε ότι 5.000χλμ πριν το πάρω είχε κάνει σέρβις στις ohlins.Στο θέμα μας τώρα.Το μπροστινό της μηχανής είναι τρομερά ασαφές.Στην είσοδο της στροφής έχει την τάση να προσπαθεί να σε σηκώσει και όταν προσπαθείς να την ρίξεις σου βγάζει την αίσθηση ότι θα γλιστρήσει.Αλλαξα μπροστινό λάστιχο η κατάσταση βελτιώθηκε ελάχιστα αλλά και πάλι το πρόβλημα παραμένει.Μηπως είχε κάνεις παρόμοιο πρόβλημα και μπορεί να με βοηθήσει? Ευχαριστώ.
ξεκινα με ενα τσεκ στο μπροστινο
αν εχει σταντ,σηκωσε το μπρος πισω
λυσε τροχο,τσεκαρε ρουλεμαν τροχου επ'έυκαιριας
τα 2 καλαμια πρεπει να ειναι στο ιδιο υψος(να εξεχουν εξισου απο την επανω τιμονοπλακα)
ξεκουρδισε ολα τα ρυθμιστηρια και φερτα στις εργοστασιακες ρυθμισεις(κανε το διο και στην πισω)
κατι ειναι πολυ λαθος για να εχεις τετοια ασαφεια,αυτο το μπροστινο...μονο στομα δεν εχει
κανε αυτα για αρχη και αν επιμενει το προβλημα
Ευχαριστώ.θα κάνω τσεκαρισμα.Λες να έχουν ξεφύγει πολύ από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις?Μήπως έχεις ιδέα που μπορώ να τις βρω?
-
Ασάφεια μπορεί επίσης να έχεις κ λόγω ρουλεμάν λαιμού. Δε χάνεις τπτ να τσεκάρεις κ αυτό .
-
Aσαφεια μπορει να εχεις απο λάστιχα, (αλλαξες μπροστα , το πίσω πως είναι; Αν εχει χασει την κορώνα του βγάζεο κούνημα μπροστα.) Δες γενικά τις ρυθμίσεις της αναρτησης σου μήπως το μηχανακι κάθεται πίσω
-
Στο manual γράφει επακριβώς τις ρυθμίσεις.Φέρ'το στις εργοστασιακές και δες το ξανά.Τι μηχανή είχες πρωτύτερα; :thnk:
-
Ευχαριστώ.θα κάνω τσεκαρισμα.Λες να έχουν ξεφύγει πολύ από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις?Μήπως έχεις ιδέα που μπορώ να τις βρω?
Front Forks:
COMPRESSION: 17 of 31 clicks - Clockwise. (Manual recommends 12 clicks CW for street and 8-10 for track use)
REBOUND: 9 of 25 clicks - COUNTER clockwise. (Manual recommends 12 clicks CCW for street and 8-10 clicks for track use.)
PRELOAD: 7 turns CW (manual recommends 8 turns CW for street or 6-9 for track)
FORK DROP: 4 lines showing above the triple clamp. (Manual recommends 4 lines showing for both street and track)
-
Στο manual γράφει επακριβώς τις ρυθμίσεις.Φέρ'το στις εργοστασιακές και δες το ξανά.Τι μηχανή είχες πρωτύτερα; :thnk:
Ξεκίνησα με μονταρντ είχα tuono είχα zx-12 είχα varadero είχα africa έχω tdm έχω αλλάξει αρκετά μηχανάκια αδερφέ
-
Ευχαριστώ.θα κάνω τσεκαρισμα.Λες να έχουν ξεφύγει πολύ από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις?Μήπως έχεις ιδέα που μπορώ να τις βρω?
Front Forks:
COMPRESSION: 17 of 31 clicks - Clockwise. (Manual recommends 12 clicks CW for street and 8-10 for track use)
REBOUND: 9 of 25 clicks - COUNTER clockwise. (Manual recommends 12 clicks CCW for street and 8-10 clicks for track use.)
PRELOAD: 7 turns CW (manual recommends 8 turns CW for street or 6-9 for track)
FORK DROP: 4 lines showing above the triple clamp. (Manual recommends 4 lines showing for both street and track)
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια.Αυτες είναι ρυθμίσεις για gen1 RsvR έτσι δεν είναι?
-
Ευχαριστώ.θα κάνω τσεκαρισμα.Λες να έχουν ξεφύγει πολύ από τις εργοστασιακές ρυθμίσεις?Μήπως έχεις ιδέα που μπορώ να τις βρω?
Front Forks:
COMPRESSION: 17 of 31 clicks - Clockwise. (Manual recommends 12 clicks CW for street and 8-10 for track use)
REBOUND: 9 of 25 clicks - COUNTER clockwise. (Manual recommends 12 clicks CCW for street and 8-10 clicks for track use.)
PRELOAD: 7 turns CW (manual recommends 8 turns CW for street or 6-9 for track)
FORK DROP: 4 lines showing above the triple clamp. (Manual recommends 4 lines showing for both street and track)
Ευχαριστώ πάρα πολύ για την βοήθεια.Αυτες είναι ρυθμίσεις για gen1 RsvR έτσι δεν είναι?
εχε υπόψη σου ότι οι ρυθμίσεις του manual δεν είναι απόλυτα σωστες για καινούργιες αναρτήσεις, πόσο μάλλον τόσα χρόνια μετα! Ξεκίνα με αυτες να εχεις ένα μπούσουλα όσον αφορα τα υδραυλικά αλλα σίγουρα να εισαι προετοιμασμένος ότι θα χρειαστει έξτρα δουλίτσα