APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV1000 Mille, Mille R & Mille SP => Μήνυμα ξεκίνησε από: Johny 21 στις Μάιος 22, 2015, 11:11:38 μμ
-
αλλη μια απορια σχετικα με το μιλε.η μοτο μου φοραει ζαντες απο gen2 και παρατηρησα μια καπως περιεργη φθορα σε δαγκανες/τακακια /δισκοπλακες.δυστηχως εχω θεμα με το pc μου και δεν μπορω να ανεβασω φωτο..σε τετοια μετατροπη θελει καποια πατεντα για τις δαγκανες ή οι φθορες που ειδα προερχονται απο αλλου;
υγ. σορυ που τα ζηταω ετοιμα στο πιατο και δεν καθομαι να ψαξω,αλλα απο τη μια εχω τη μηχανη χωρις μπροστινο και απο την αλλη δεν εχω το προσωπικο μου pc ωστε να μπορω να κανω αναζητηση με την ανεση μου. :psdof:
-
Τι εννοεις περιεργη φθορα?Γινε πιο σαφης.Τι πληροφορίες θες ακριβώς?
-
μα οι ζαντες μπαινουν ειτε στα πρωτης ειτε στα δεύτερης γενιας πιθανον να εχεις στραβες δισκοπλακες ( αν εχω καταλάβει καλα ) τις φθορες στην δαγκανα μονο δεν μπορω να καταλαβω ακριβως τι εννοεις
-
Θα ανεβασω καποιες φωτο
-
Αλλη μια
-
Αν δεν κάνω λάθος για να μπούν οι ζάντες από gen2 σε gen1 θέλουν φάγωμα σε τορνο για να κάτσουν σωστα οι δισκοπλακες!!!! Κάπου το είχαν γράψει τα παιδιά εδώ μέσα!!!
-
Johny αν δεν εχεις βγαλει ακρη ακομα,μετρα το φαρδος της ζαντας στο σημειο που δενουν οι δισκοπλακες και χωσε τον Μιχαλη να σου μετρησει το ιδιο στο μηχανακι του Brian που ειναι πρωτης... :bye:
-
Η αν θέλεις μπορούμε να κάνουμε τράμπα με τις δικές μου ζάντες από Tuono 1ης γενιάς :)
-
Johny επειδή είναι μόνο το ένα τακάκι και μάλιστα υπάρχει και φθορά στο σώμα της δαγκάνας έλεγξε μήπως το ένα εμβολάκι είναι κολλημένο (αν υπάρχει περίπτωση). Δείχνει σαν να είναι μόνιμα βυθισμένο και το εξωτερικό τακάκι να σπρώχνει την δισκόπλακα επάνω στην δαγκάνα.
Επίσης η δισκόπλακα του φρένου δείχνει να ακουμπάει μόνο στην επάνω πλευρά με την δαγκάνα οπότε δεν δείχνει να είναι ασυμετρία λόγω διαφοράς στη διάσταση του κέντρου της ρόδας αλλοιώς θα έγδερνε και το άλλο τακάκι και το σώμα της δαγκάνας απο την ίδια πλευρά.
Η γωνία που λείπει απο το τακάκι δείχνει οτι πρέπει να έχει σημάδι γδαρσίματος αντίστοιχα και η δισκόπλακα. Βλέπεις κάτι τέτοιο;
Όταν γυρίσεις τον τροχό με το χέρι τι βλέπεις/ακούς;
-
πρεπει να βγουν οι δισκοπλακες προς τα εξω...2,5χιλ ο καθενας ....συνολικα 5 δλδ
αρα 'η θα φρεζαρεις την ζαντα εκει που βιδωνουν οι δισκοι 'η θα φρεζαρεις τις δαγκανες εκει που βιδωνουν στις μποτες
μη το κυκλοφορεις ετσι...κανεις ζημια σε ακριβα και χρησιμα για την ασφαλεια σου πραγματα...ασε που μπορει να τσιμπισεις καμια τουμπα αμα σφιξουν τα εμβολα της δαγκανας απο θερμοκρασια λογω τριβης
-
παιδια τωρα ειδα τις απαντησεις σας.ειχα διαφορα τρεχαματα και δεν εχω πολυασχοληθει με το θεμα.Θα δω πως ακριβως θα το αντιμετωπισω και θα ενημερωσω!ευχαριστω για τις απαντησεις :bye:
-
παιδια τωρα ειδα τις απαντησεις σας.ειχα διαφορα τρεχαματα και δεν εχω πολυασχοληθει με το θεμα.Θα δω πως ακριβως θα το αντιμετωπισω και θα ενημερωσω!ευχαριστω για τις απαντησεις :bye:
Σήκωσε την μπροστινή ρόδα και δες αν ακουμπάει κάπου περίεργα κάποιος δίσκος γιατί αν όλα δείχνουν κανονικά μπορεί να ήταν έτσι το τακάκι απο όταν το έβαλαν και πας να μπεις σε λούκι χωρίς ουσιαστικά να υπάρχει πρόβλημα :) :)
-
πρεπει να βγουν οι δισκοπλακες προς τα εξω...2,5χιλ ο καθενας ....συνολικα 5 δλδ
αρα 'η θα φρεζαρεις την ζαντα εκει που βιδωνουν οι δισκοι 'η θα φρεζαρεις τις δαγκανες εκει που βιδωνουν στις μποτες
μη το κυκλοφορεις ετσι...κανεις ζημια σε ακριβα και χρησιμα για την ασφαλεια σου πραγματα...ασε που μπορει να τσιμπισεις καμια τουμπα αμα σφιξουν τα εμβολα της δαγκανας απο θερμοκρασια λογω τριβης
Kανε οτι σου ειπε ο Κωστας.ΚΑι οι δυο που στο λεμε εχουμε κανει την μετατροπη!Και εβρισκε εκει που λες..
-
πρεπει να βγουν οι δισκοπλακες προς τα εξω...2,5χιλ ο καθενας ....συνολικα 5 δλδ
αρα 'η θα φρεζαρεις την ζαντα εκει που βιδωνουν οι δισκοι 'η θα φρεζαρεις τις δαγκανες εκει που βιδωνουν στις μποτες
μη το κυκλοφορεις ετσι...κανεις ζημια σε ακριβα και χρησιμα για την ασφαλεια σου πραγματα...ασε που μπορει να τσιμπισεις καμια τουμπα αμα σφιξουν τα εμβολα της δαγκανας απο θερμοκρασια λογω τριβης
Kανε οτι σου ειπε ο Κωστας.ΚΑι οι δυο που στο λεμε εχουμε κανει την μετατροπη!Και εβρισκε εκει που λες..
επανερχομαι στο θεμα.Πιο πιθανο βλεπω το να "πειραξω" τις ζαντες στο σημειο που εδραζουν οι δισκοι..Επισης παιζει και το σεναριο της ανταλλαγης με ζαντες απο gen1..Αν και μου αρεσει ο συνδιασμος των χρωματων.Προκυπτει ομως και αλλο θεμα.Οι δαγκανες που εχουν ηδη φαγωθει,μηπως εχουν προβλημα.Οχι τπτ αλλα να μην γινουν επικυνδινες.Θα το δω λιγο αυτες τις μερες μηπως ετοιμασω το μηχανακι για κανα track day το σεπτεμβριο!
-
πρεπει να βγουν οι δισκοπλακες προς τα εξω...2,5χιλ ο καθενας ....συνολικα 5 δλδ
αρα 'η θα φρεζαρεις την ζαντα εκει που βιδωνουν οι δισκοι 'η θα φρεζαρεις τις δαγκανες εκει που βιδωνουν στις μποτες
μη το κυκλοφορεις ετσι...κανεις ζημια σε ακριβα και χρησιμα για την ασφαλεια σου πραγματα...ασε που μπορει να τσιμπισεις καμια τουμπα αμα σφιξουν τα εμβολα της δαγκανας απο θερμοκρασια λογω τριβης
Kανε οτι σου ειπε ο Κωστας.ΚΑι οι δυο που στο λεμε εχουμε κανει την μετατροπη!Και εβρισκε εκει που λες..
επανερχομαι στο θεμα.Πιο πιθανο βλεπω το να "πειραξω" τις ζαντες στο σημειο που εδραζουν οι δισκοι..Επισης παιζει και το σεναριο της ανταλλαγης με ζαντες απο gen1..Αν και μου αρεσει ο συνδιασμος των χρωματων.Προκυπτει ομως και αλλο θεμα.Οι δαγκανες που εχουν ηδη φαγωθει,μηπως εχουν προβλημα.Οχι τπτ αλλα να μην γινουν επικυνδινες.Θα το δω λιγο αυτες τις μερες μηπως ετοιμασω το μηχανακι για κανα track day το σεπτεμβριο!
johny αφου δυο εγκριτοι του φόρουμ ξέρουν ακριβώς το πρόβλημα και γιατί συμβαίνει είναι σίγουρα αυτο το πρόβλημα και οχι οι δικές μου εικασίες :ohyes:
Αν σε ενδιαφέρει ανταλλαγή με 1ης γενιάς με αλλαγμένα ρουλεμάν έλεγχο και ηλεκτροστατική πριν απο 1000 χλμ στείλε ΠΜ. :bye:
-
πρεπει να βγουν οι δισκοπλακες προς τα εξω...2,5χιλ ο καθενας ....συνολικα 5 δλδ
αρα 'η θα φρεζαρεις την ζαντα εκει που βιδωνουν οι δισκοι 'η θα φρεζαρεις τις δαγκανες εκει που βιδωνουν στις μποτες
μη το κυκλοφορεις ετσι...κανεις ζημια σε ακριβα και χρησιμα για την ασφαλεια σου πραγματα...ασε που μπορει να τσιμπισεις καμια τουμπα αμα σφιξουν τα εμβολα της δαγκανας απο θερμοκρασια λογω τριβης
Kανε οτι σου ειπε ο Κωστας.ΚΑι οι δυο που στο λεμε εχουμε κανει την μετατροπη!Και εβρισκε εκει που λες..
επανερχομαι στο θεμα.Πιο πιθανο βλεπω το να "πειραξω" τις ζαντες στο σημειο που εδραζουν οι δισκοι..Επισης παιζει και το σεναριο της ανταλλαγης με ζαντες απο gen1..Αν και μου αρεσει ο συνδιασμος των χρωματων.Προκυπτει ομως και αλλο θεμα.Οι δαγκανες που εχουν ηδη φαγωθει,μηπως εχουν προβλημα.Οχι τπτ αλλα να μην γινουν επικυνδινες.Θα το δω λιγο αυτες τις μερες μηπως ετοιμασω το μηχανακι για κανα track day το σεπτεμβριο!
με ζαντες απο γενια 1 που ειχα εγω πρεπει να κατεβασεις παλι εγω κατεβασα τις δισκοπλακες σε περιπτωση λαθους ειναι πιο ασφαλες απο το να χαλασεις καμμια ζαντα
-
Johny 21 αν έχεις από 2ης γενιάς θέλουν φάγωμα στον τόρνο 2,5 χιλιοστά η κάθε μία,εγώ έχω 2ης γενιάς μίλλε και ζάντες από 1ης γενιάς.Για να μπουν πάνω χρειάστηκαν αποστάτες 2,5 χιλιοστών έκαστη.Καλύτερα να ανταλλάξεις αν μπορείς παρά να τις φας γιατί είναι κρίμα. ;)
-
[/quote] με ζαντες απο γενια 1 που ειχα εγω πρεπει να κατεβασεις παλι εγω κατεβασα τις δισκοπλακες σε περιπτωση λαθους ειναι πιο ασφαλες απο το να χαλασεις καμμια ζαντα
[/quote]
οταν λες οτι πρεπει να κατεβασω τι ακριβως εννοεις φιλε μου?
-
Johny 21 αν έχεις από 2ης γενιάς θέλουν φάγωμα στον τόρνο 2,5 χιλιοστά η κάθε μία,εγώ έχω 2ης γενιάς μίλλε και ζάντες από 1ης γενιάς.Για να μπουν πάνω χρειάστηκαν αποστάτες 2,5 χιλιοστών έκαστη.Καλύτερα να ανταλλάξεις αν μπορείς παρά να τις φας γιατί είναι κρίμα. ;)
ετσι το βλεπω και εγω.οτι ειναι κριμα να τις φαω αλλα θα δω τι θα κανω.Θελουν φαγωμα απο 2,5 χιλιοστα σε καθε πλευρα,ετσι;συνολικα 5 χιλιοστα δλδ.
-
Johny 21 αν έχεις από 2ης γενιάς θέλουν φάγωμα στον τόρνο 2,5 χιλιοστά η κάθε μία,εγώ έχω 2ης γενιάς μίλλε και ζάντες από 1ης γενιάς.Για να μπουν πάνω χρειάστηκαν αποστάτες 2,5 χιλιοστών έκαστη.Καλύτερα να ανταλλάξεις αν μπορείς παρά να τις φας γιατί είναι κρίμα. ;)
ετσι το βλεπω και εγω.οτι ειναι κριμα να τις φαω αλλα θα δω τι θα κανω.Θελουν φαγωμα απο 2,5 χιλιοστα σε καθε πλευρα,ετσι;συνολικα 5 χιλιοστα δλδ.
Δυστυχώς ναι :(
-
λοιπον..μετα απο μεγαλη και πιεστικη παροτρυνση του μηχανικου μου("ελα ρε μλκ,φερτο απο δω να στο κανω..") τελικα κατεληξα στη λυση της πατεντας..Θα δοκιμαστει ως εχει λοιπον η μοτο και συντομα θα ποσταρω αποτελεσματα αλλα και φωτο.Για την ιστορια,φαγαμε υλικο απο το σημειο που εδρταζουν οι δισκοι.Ευχαριστω ολους για απαντησεις και σχολια!