APRILIA BIKERS HELLAS
Aprilia 1000cc V-Twins: Model Years 1998-2009 (1998-2009 The Rotax Era) => RSV1000 Mille, Mille R & Mille SP => Μήνυμα ξεκίνησε από: 2wheeler στις Απρίλιος 28, 2015, 09:49:20 μμ
-
Δευτερη αλλαγη λαδιων απο εμενα και τα γρεζια ξανακανανε την εμφανισή τους... Στην πρωτη αλλαγη τα αγνοησα, στην δευτερη ομως (5000κμ μετα) μπαινω σε προβληματισμους... ο μαγνητης της ταπας γεματος σαν τριανταφυλλο. Κατι τρεχει!!! Αδειαζεις το λαδι και τα βλεπεις να επιπλεουν!!!
Να σημειωσω οτι στην νεκρα ακουγεται εξτρα θορυβος που αμα αποσυμπλεκεις εξαφανιζεται...Καμια ιδεα?? Mille RP 01 με 32000κμ
-
Δεδομένου ότι τα ίδια λάδια πάνε και στο σασμάν, μήπως κάτι παίζει με τους δίσκους??
-
Φίλε μου ηρέμησε...... Μια συνηθεια είναι..... Κ εγώ που έχω tuono 07 έλεγα καινούργιο είναι θα στρώσει ε!! 7 χρόνια βρίσκω γρεζια τι να πω... :D :D :D
-
καλο ειναι βρε , σημαινει οτι εχεις καλες τριβες στον κινητηρα !!! :P :D ;)
-
Μηχανικος φιλος, μη γνωστης aprilia, λεει οτι ειναι πολλα... Δυστυχως δεν εβγαλα φωτο τον μαγνητη αλλα ηταν τοσο γεματος που μαλλον δεν μπορουσε να μαγνητισει κ αλλο!!!
Μαλλον για αυτο στριβουν καλα, λογω αυξημενων τριβων!!!
-
Δεν ειναι το δικο μου, αλλα ειναι κατι αναλογο...
http://s1.cdn.autoevolution.com/images/news/a-guide-to-changing-the-motorcycle-oil-part-2-53291_6.jpg
-
δεν ειναι και πολλα αυτα , παντα τοσα σου βγαζει σε καθε αλλαγη λαδιων ???
-
Μιλας για ρινισματα πιασμενα στο μαγνητη και για ρινισματα που επιπλεουν. Ο,τι πιανει ο μαγνητης, λογικα προερχετε απο σασμαν ή εκκειντροφορους (ή ρουλεμαν)
Ενα εμπειρο ματι μπορει να ξεχωρισει ρινισματα δισκων και ρινισματα απο κουζινετα ;)
-
στην συγκεκριμενη φωτο η ταπα ειναι λες εχει πισσα απο την μαυριλα που εχει, οχι λαδια
-
Στις αλλαγες ταχυτητων πως εισαι? Κουμπωνουν ολες η χανεις την 3,4 καποιες φορες;
-
Η φωτογραφια ειναι ενδεικτικη για την ποσοτητα, χρωματα κ τετοια μην τα λαμβανεται υποψιν. Περα απο την ταπα ( η οποια παιζει να μην μπορει να πιασει κ αλλα) υπαρχει κ πολυ πραμα που επιπλεει. Γενικα το μοτερ ειναι σε πολυ καλη κατασταση, δεν ακουγεται τιποτα (πλην της νεκρας που προανεφερα) , αλλαγες κλπ ολα κομπλε.
-
Βασικα τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα για το σασμαν, αυτο που ειχε γινει 4-5 φορες (στα 5000κμ που το εχω) ειναι οτι εκει που πας να κουμπωσεις καποια ταχυτητα ( ισως 3 σε 4 δεν τις μετραγα) με καμια 100κμ ειναι που ξαφνικα εχεις νεκρα... και περιμενεις να ακουστει το γραπ να κουμπωσει ( ποναω!!!) . Αυτο βεβαια εγινε στην αρχη 4 , 5 φορες κα το απεδωσα σε "τεμπελικο" κουμπωμα της ταχυτητας ( που οντως ειχα παρατηρησει οτι δεν εκανα τον λεβιε τερμα πανω) οποτε εκανα λιγο πιο σωστη αλλαγη και δεν το ξαναεκανε. Μαλλον συνδυαζονται τα γεγονοτα...
-
Εγώ θα ζύγιζα τα ρινίσματα και αν ήταν πάνω από κιλό σε κάθε αλλαγή τότε θα ανησυχούσα :tez: :tez:
Μην τρωγόσαστε βρε, γρανάζια έχει όχι μπίλιες. Μια χαρά είναι και λίγο γρεζάκι :P :P :P
Αν ανησυχείς πολύ άδειασε τα λάδια, κάντου ένα πλύσιμο με υποκατάστατα που καθαρίζουν μέχρι και μουτζούρα και δες στο ξέπλυμα τι θα βγάλει. Μετά βάλε καινούργια λάδια και στα 1000 χιλιόμετρα μετά, γύρε την μηχανή και βγάλε την τάπα να δεις. Έτσι θα δείς αν είχε συγκεντρωμένα ρινίσματα η ...... παράγει καινούργια. ;) ;)
-
Εγώ θα ζύγιζα τα ρινίσματα και αν ήταν πάνω από κιλό σε κάθε αλλαγή τότε θα ανησυχούσα :tez: :tez:
Μην τρωγόσαστε βρε, γρανάζια έχει όχι μπίλιες. Μια χαρά είναι και λίγο γρεζάκι :P :P :P
Αν ανησυχείς πολύ άδειασε τα λάδια, κάντου ένα πλύσιμο με υποκατάστατα που καθαρίζουν μέχρι και μουτζούρα και δες στο ξέπλυμα τι θα βγάλει. Μετά βάλε καινούργια λάδια και στα 1000 χιλιόμετρα μετά, γύρε την μηχανή και βγάλε την τάπα να δεις. Έτσι θα δείς αν είχε συγκεντρωμένα ρινίσματα η ...... παράγει καινούργια. ;) ;)
πεστα ρε Αντωνη !!! :ohyes: :D ;)
-
Επανερχομαι με αποδειξεις... Αλλαγη λαδιων ξανα και εχουμε την ακολουθη ποσοτητα...Πιθανον κ αλλο τοσο στα λαδια που επιπλεουν... Να ανησυχησω η οχι??
-
Το κομπλερ μίζας είναι οκ? ?
Στάλθηκε από το SM-T530 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
-
Ναι, ξεκινα να ανυσηχεις...
Στο δοχείο λαδιού, βρίσκεις κ εκεί ρινίσματα; Νομίζω πρέπει να δεις την τρόμπα λαδιού για φθορες σίγουρα...
-
Κάθε πόσα km αλλαζεις λάδια ??
Τι λάδια βάζεις??
Και πόσο καγκουρας είσαι από το 1-10?? 😂
-
Επανερχομαι με αποδειξεις... Αλλαγη λαδιων ξανα και εχουμε την ακολουθη ποσοτητα...Πιθανον κ αλλο τοσο στα λαδια που επιπλεουν... Να ανησυχησω η οχι??
Λοιπόν δίτροχε, η ποσότητα στον μαγνήτη δείχνει ικανοποιητική αλλά αυτά που επιπλέουν στα λάδια (μάλλον αφρολέξ θα είναι), δείχνουν ότι οι "τριβές" έχουν φτάσει πολύ ψηλά στη μηχανή και τρώνε την σέλα.
Ψάξτο σε κανένα ταπετσέρη ...
-
Βασικα τωρα που το σκεφτομαι καλυτερα για το σασμαν, αυτο που ειχε γινει 4-5 φορες (στα 5000κμ που το εχω) ειναι οτι εκει που πας να κουμπωσεις καποια ταχυτητα ( ισως 3 σε 4 δεν τις μετραγα) με καμια 100κμ ειναι που ξαφνικα εχεις νεκρα... και περιμενεις να ακουστει το γραπ να κουμπωσει ( ποναω!!!) . Αυτο βεβαια εγινε στην αρχη 4 , 5 φορες κα το απεδωσα σε "τεμπελικο" κουμπωμα της ταχυτητας ( που οντως ειχα παρατηρησει οτι δεν εκανα τον λεβιε τερμα πανω) οποτε εκανα λιγο πιο σωστη αλλαγη και δεν το ξαναεκανε. Μαλλον συνδυαζονται τα γεγονοτα...
αυτο με το καλυτερο κουμπωμα το ειχα οταν το ειχα παρει καινουργιο και ακομα το εστρωνα, στην 6η ομως ηθελε πιο βαθυ κουμπωμα
ενα κλακ παραπανω, μετα οσο περνουσε ο καιρος και τα χιλιομετρα εστρωσε
απο την φωτο που βλεπω παντως δεν τα λες και λιγα τα γρεζια :thnk:
-
Να ανησυχήσεις σίγουρα! :cry:
-
Να ανησυχήσεις σίγουρα! :cry:
Μιλάς εκ πείρας???? 😂😂😂
-
Εγω δεν προλαβα να δω κατι... Και μπααμ :dvl!
-
Παράθεση: Εγω δεν προλαβα να δω κατι... Και μπααμ :dvl!
Αν δεν κάνω λάθος στο 99% των περιπτώσεων το μπάμ έρχεται από λίπανση - αντλίες ψεκασμού και τέτοια και κατά συνέπεια κουζινέτα κλπ. :thnk:
Τα γρέζια για να παίξουνε σημαντικό ρόλο πρέπει να ....... κάνουνε βουναλάκια μέσα στο μοτέρ :ohyes:
Πάντως καλό είναι όταν αλλάζουμε λάδια να βάζουμε και ένα μακρόστενο μαγνήτη στην οπή της τάπας και να καθαρίζουμε τα πιο επίμονα γρέζια που έχουν τυχόν μείνει μέσα και ένα πανάκι ίσως (αν ξαναλέω δεν ξεπλένουμε το εσωτερικό με defoamer). :)
-
Κάθε πόσα km αλλαζεις λάδια ??
Τι λάδια βάζεις??
Και πόσο καγκουρας είσαι από το 1-10?? 😂
Καθε 4000κμ Golden Spectro
Γυρω στο 7 καγκουριλικι...
Το δοχειο δεν ειχε γρεζι.
-
Κάθε πόσα km αλλαζεις λάδια ??
Τι λάδια βάζεις??
Και πόσο καγκουρας είσαι από το 1-10?? 😂
Καθε 4000κμ Golden Spectro
Γυρω στο 7 καγκουριλικι...
Το δοχειο δεν ειχε γρεζι.
Εαν βαζεις 15-50 δοκίμασε κ τα σιλκολαϊν ....... για εμένα δεν έχεις μηχανικό πρόβλημα αλλά ταλαιπωρημένο σασμάν ........
-
Μήπως είναι από το κομπλερ;
-
Μήπως είναι από το κομπλερ;
Ρε Κοσμά εγώ αλλαζω λάδια κάθε 2-2,5 κ βγάζω κάτι λιγότερο..... γρεζια....
Το κομπλερ μου είναι καλό γιατί το ελεγξα μν έχει ξεβιδωθει κανένα παξιμάδι από τότε που έβγαλα το βάρος από το βολάν!!! ....
-
Τι να πω ρε φίλε... όταν είχα το rsv του αλλαζα περίπου στα ίδια χλμ λαδι, αλλά έβρισκαν μόνο λασπορινισμα, ίσα στην άκρη.
-
Το κομπλερ παντως δειχνει να ειναι μια χαρα... καλα ψαξιματα...