0 μέλη και 4 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.
Μα ο backys το factory εχει, που εχει τα ιδια καλουδια (και καλυτερα), οποτε δεν πρεπει να εννοει κατι τετοιο.
Για να ειμαι ποιο σαφής....The “SP” stands for Sports Production, and the Mille SP little more than a race bike for road. Despite looking almost indentical to the RSV Mille, nearly every part is different. The engine has a different bore and stroke, giving a smaller 996cc capacity, to allow hihger revs, and there is only one spark plug per cylinder to allow bigger valves. The frame is unique to the SP, with adjustable engine position., steering head angle and swingarm pivot, and 20 per cent stiffer. The fairing is made of lightweight carbon-fibre, and the Öhlins suspension is fully adjustable. The SP was built as a “homologation” machine, to allow the firm to race in the World Superbike championship. It was a limited-edition bike, with only 150 produced.Maximum power: 108kW (145bhp) @ 11,000rpmΓια να σας δωσω να καταλαβετε ειναι κατι σαν να συγκρίνεις 999S με 998RΠαράθεση από: bros400pgm στις Μάρτιος 14, 2008, 10:50:53 πμΜα ο backys το factory εχει, που εχει τα ιδια καλουδια (και καλυτερα), οποτε δεν πρεπει να εννοει κατι τετοιο.Μονο καλυτερα ΔΕΝ ειναι... το SP φοράει τελείως αγωνιστικά αμορτισέρ που εχουν 3 φορές πανω σε κοστος απ'οτι του factory. Το SP ειναι καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ, μεχρι και ο κινητηρας παροτι ειναι 4 χρόνια ποιο παλιος ειναι καλυτερος, Για τις ζάντες δεν ειμαι σιγουρος, αλλα νομίζω οτι του SP ειναι μαγνήσια, ας με διορθωσει ο παναγιωτης, και το μονο που βλέπω καλυτερο σε ενα factory εκτος απο την ομορφιά που εγραψα ειναι τα ακτινικά φρενα που στην ουσία ειναι μια διαφορά που δεν προκειται να την καταλάβει κανένας μας ΠΟΤΕ Εντιτ... διορθωνομαι μονος μου... οι ζάντες ειναι αλουμινιου, τωρα αν ειναι κατι σπέσιαλ σαν του factory δεν λέει η aprilia στο site της
Είναι φτιαγμένη από το ίδιο υλικό που φτιάχνονται τα όνειρα και ειδικότερα εκείνα τα όνειρα που γίνονται από λάτρεις της Aprilia. Είναι μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής τότε που η Aprilia έφτιαχνε προϊόντα για εμένα και εσένα και τους αγώνες όχι για να ικανοποιήσει της marketing τάσεις. Αλλά το θέμα είναι ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής....
Καλημερα φιλε Bomba και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια....Προς θεου δεν υπαρχει περιπτωση να σε παρεξηγησω οπως δεν εχω κανει με αλλους και αλλους σε αυτο και σε αλλα forum. Διαβασα με προσοχη το post σου και θα προσπαθησω να απαντησω σε ολα τα σημεια που αναφερεις.Οταν μιλαω για το SP, μια μοτοσυκλετα που ειναι κρυφος μου ποθος εδω και παρα πολλα χρονια, και λεω οτι ειναι φτιαγμενο απο το υλικο που δημιουργουνται τα ονειρα πρεπει να ερθεις μαζι μου πισω στο 1999 που παρουσιαστηκε. Θελεις να σκεφτεις για μια στιγμη ποιος ηταν ο ανταγωνισμος εκεινη την εποχη? Δε με ενδιαφερει να μπω σε μια ανουσια συγκριση εταιριων (Ιαπωνεζικων και Ευρωπαικων μαζι)...μιλαω βεβαια για τα μοντελα παραγωγης (CBR919, YZF-R1, VTR SP1, 996, ZX9R και ΖΧ7R). Τη μοναδικη μοτοσυκλετα που μπορω να σκεφτω αυτη τη στιγμη ειναι το sexy YZF R7.H Honda, ο μεγαλυτερος κατασκευαστης μοτοσυκλετων ακομα και σημερα, ειναι η εταιρια που καθοριζει τις τασεις και ολοι οι αλλοι ακολουθουν. Αρκετες φορες, ειδικα τα τελευταια χρονια, μαλιστα δημιουργει τασεις και κατηγοριες που ομως τελικα το πρωτοποριακο προιον της δεν ειναι το καλυτερο αργα ή γρηγορα.Η Aprilia, της οποιας η συγχρονη ιστορια αξιζει να σημειωθει ξεκιναει το 1992 αποφασισε το 1998 να μπει στο παιχνιδι των μεγαλων μοτοσυκλετων. Το Mille ειναι μοντελο σταθμος το οποιο ξεκινησε την εξελιξη του στις αρχες της δεκαετιας του '90 αν και βγηκε στην παραγωγη 8 ολοκληρα χρονια αργοτερα (ενα χρονο αφου ειχε βγει το vTR στο οποιο αναφερθηκες και το οποιο αν θυμαμαι καλα κατασκευαζοταν στην Ιταλια!!!)Απλα ενα καλυτερο VTR??? Tο Mille ειχε οχι μονο δεν ηταν απλα ενα αντιγραφο του VTR αλλα ηταν μια βασικη αιτια που τον επομενο χρονο ο ανταγωνισμος της κατηγοριας ανασκουμπωθηκε. Ειχε ψεκασμο, αναρτησεις που δεν κατερεαν μετα απο ορισμενα χιλιομετρα, ενα πλασιο και ψαλιδι που μπορουσες να δεις μονο στους αγωνες της εποχης και ενα κινητηρα ο οποιος οχι μονο ηταν απροβληματιστος αλλα εσπρωξε τη Ducati να υπερκυβισει το 996!Καινοτομιες και νεες τεχνολογιες? Εχεις δικιο οτι η Aprilia στην ουσια ηταν μονταδοροι αλλα μαλλον ξεχνας οτι εκτος απο αυτοκολλητα και πλαστικα σχεδιαζαν και πλαισια που τους εχουν χαρισει καμια 30αρια παγκοσμια πτωταθληματα στα 125 και στα 250...ξερεις εκει που τρεχει και με αλλους κατασκευαστες!Ειναι ξαναζεσταμενο φαγητο το RS250? Η μηπως το Falco, μια μοτοσυκλετα ξεχασμενη δυστηχως απο την εταιρια εχει σερβηριστει απο καποια αλλη εταιρια? Μπορω ομως να σε φερω και πιο μπροστα στο χρονο στο σωτηριο ετος 2002 οταν η Aprilia ΠΡΩΤΗ εγδυσε το superbike της και τολμησε να φτιαξει ενα naked οπως ολοι θελαμε να ειναι...μιλαω βεβαια για το Tuono! Θα μπορουσα βεβαια να αναφερω και το δικυλινδρο κινητηρα που εχουν τα supermoto και enduro νεα μοντελα που εφερε επανασταση και ωθησε τη Honda USA να κανει ενσταση συμμετοχης του πιο μικρου κατασκευαστη τοσο με το SXV οσο και το RXV στα ενχωρια πρωταθληματα!!!Και τελος θελω να πω το πιο σημαντικο απο ολα...οσο ο αυτοκαταστροφικος για πολυ κοσμο Ivano Beggio ηταν προεδρος της εταιριας σχεδον τιποτα δε γινοταν για το κερδος. Δε φτιαχτηκε για το κερδος μια απο της καλυτερες ομαδες superbike με τον πανακριβο Troy Corser που εχασε οριακα το πρωταθλημα κυριως επειδη ειχε Dunlop. Δε φτιαχτηκε για το κερδος το εξοτικο RS3 Cube με τεχνολογια που σημερα χρησιμοποιει η Honda και η Yamaha (πνευματικες βαλβιδες) και μαλιστα να συμμετεχει αποτυχημενα βεβαια με δυο κορυφαιους αναβατες (Edwards, Haga) στα MotoGP. Με τη Piaggio τα πραγματα ειναι σιγουρα διαφορετικα και στο μελλον θα δουμε πραγματα που δε θα μας αρεσουν οσο δεν αρεσουν στους παλιους δοκιμαστες στην Ιταλια που ειχα τη τυχη να μιλησω οταν ημουν στο εργοστασιο. Αναρωτησου ομως για μια στιγμη οταν μιλας για γλυκαναλατα μοντελα απο την Aprilia Ποιος κατασκευαστης σπαει τις νορμες (εκτος απο τη KTM) για να δημιουργησει νεες τασεις και μαλιστα hard core???????Ελπιζω να μη κουρασα με το μακροσκελες post μου....δεν ειμαι κολλημενος με την εταιρια και αυτο μπορει να στο πει οποιος με γνωρισει ή με εχει ακουσει να κραζω ακομα και κοσμο που εργαζεται για την Aprilia τοσο στην Ελλαδα οσο και στο εξωτερικο απλα θελω να βαζουμε μια σωστη βαση στις πολυ ομορφες συζητησεις μας...ΦιλικαArgi
Χρήσιμοι Σύνδεσμοι