0 μέλη και 2 επισκέπτες διαβάζουν αυτό το θέμα.

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
H ''Λόξα''
« - : Μάρτιος 14, 2008, 10:00:39 πμ »
 :a006
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 15, 2008, 11:38:57 πμ από backys »



*

Αποσυνδεδεμένος apriliabikers.gr

  • *********
  • 17379
  • Αντιδράσεις: +16
Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #1 - : Μάρτιος 14, 2008, 10:03:03 πμ »

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #2 - : Μάρτιος 14, 2008, 10:11:51 πμ »
 :thnk:

Εχει να παιξει και η τιμη τον ρόλο της και αν εχεις σκοπο να δωσεις το δικό σου και τι σου μενει... αλλα φίλε το μηχανακι μας, χωρίς να θέλω να προσβάλω τους κατόχους του παλιου, ειναι αιωνες ομορφοτερο.

Εγω δεν θα το εκανα, εκτος και αν το εδιναν 2-3 χιλιαρικα που ειμαι σίγουρος οτι ΔΕΝ παιζει.

*

Αποσυνδεδεμένος backys

  • *******
  • 1363
  • Φύλο: Άντρας
  • Αέρα Πατέρααααααα!!!!!!!!!!
  • Αντιδράσεις: +22
Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #3 - : Μάρτιος 14, 2008, 10:35:44 πμ »
Για κοιταχτε το λιγο καλυτερα!!!!
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2008, 10:37:40 πμ από backys »

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #4 - : Μάρτιος 14, 2008, 10:44:01 πμ »
Δηλαδη?
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #5 - : Μάρτιος 14, 2008, 10:47:29 πμ »
Eιναι το SP και ειναι τιγκα στα καλουδια, αλλα αυτο δεν αλλαζει κατι ρε Παναγιωτη  :)

*

Αποσυνδεδεμένος bros400pgm

  • *********
  • 8418
  • Φύλο: Άντρας
  • ΧΟΝΤΡΟΣ πονος λεμε
  • Αντιδράσεις: +255
Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #6 - : Μάρτιος 14, 2008, 10:50:53 πμ »
Μα ο backys το factory εχει, που εχει τα ιδια καλουδια (και καλυτερα), οποτε δεν πρεπει να εννοει κατι τετοιο.
APRILIA CAPONORD RULESSSSSSSSSSS

*

Αποσυνδεδεμένος S-T

  • *****
  • 423
  • Φύλο: Άντρας
  • Μοντέλο μηχανής: RSV1000R το καλό!
  • Αντιδράσεις: +1
Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #7 - : Μάρτιος 14, 2008, 10:59:46 πμ »
Για να ειμαι ποιο σαφής....

The “SP” stands for Sports Production, and the Mille SP little more than a race bike for road. Despite looking almost indentical to the RSV Mille, nearly every part is different. The engine has a different bore and stroke, giving a smaller 996cc capacity, to allow hihger revs, and there is only one spark plug per cylinder to allow bigger valves. The frame is unique to the SP, with adjustable engine position., steering head angle and swingarm pivot, and 20 per cent stiffer. The fairing is made of lightweight carbon-fibre, and the Öhlins suspension is fully adjustable. The SP was built as a “homologation” machine, to allow the firm to race in the World Superbike championship. It was a limited-edition bike, with only 150 produced.

Maximum power: 108kW (145bhp) @ 11,000rpm


Για να σας δωσω να καταλαβετε ειναι κατι σαν να συγκρίνεις 999S με 998R

Μα ο backys το factory εχει, που εχει τα ιδια καλουδια (και καλυτερα), οποτε δεν πρεπει να εννοει κατι τετοιο.

Μονο καλυτερα ΔΕΝ ειναι... το SP φοράει τελείως αγωνιστικά αμορτισέρ που εχουν 3 φορές πανω σε κοστος απ'οτι του factory. Το SP ειναι καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ, μεχρι και ο κινητηρας παροτι ειναι 4 χρόνια ποιο παλιος ειναι καλυτερος, Για τις ζάντες δεν ειμαι σιγουρος, αλλα νομίζω οτι του SP ειναι μαγνήσια, ας με διορθωσει ο παναγιωτης, και το μονο που βλέπω καλυτερο σε ενα factory εκτος απο την ομορφιά που εγραψα ειναι τα ακτινικά φρενα που στην ουσία ειναι μια διαφορά που δεν προκειται να την καταλάβει κανένας μας ΠΟΤΕ  ;)


Εντιτ... διορθωνομαι μονος μου... οι ζάντες ειναι αλουμινιου, τωρα αν ειναι κατι σπέσιαλ σαν του factory δεν λέει η aprilia στο site της  ;)
« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2008, 11:13:44 πμ από S-T »

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #8 - : Μάρτιος 14, 2008, 11:20:20 πμ »
Καλημέρα πέρα για πέρα!!!

Ρε συ Παναγιώτη δε τα έχουμε συζητήσει αυτά τα πράγματα???

ΟΚ το SP είναι μια μοτοσικλέτα που ανήκει σε μια φουρνιά δημιουργιών που απλά έχουν πάψει να κατασκευάζονται. Είναι φτιαγμένη από το ίδιο υλικό που φτιάχνονται τα όνειρα και ειδικότερα εκείνα τα όνειρα που γίνονται από λάτρεις της Aprilia.
Είναι μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής τότε που η Aprilia έφτιαχνε προϊόντα για εμένα και εσένα και τους αγώνες όχι για να ικανοποιήσει της marketing τάσεις. Αλλά το θέμα είναι ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής....

·   Αν είσαι διατεθειμένος να δώσεις το factory σου και να προσθέσεις αυτά τα ελάχιστα που χρειάζονται για να την αποκτήσεις...ΚΑΝΤΟ
·   Αν μπορείς να ξεχάσεις τους καλούς τρόπους που σε έχει καλομάθει το Factory (ελαφριά αίσθηση στο πλάγιασμα, λιγότεροι κραδασμοί και πολύ καλή λειτουργία ψεκασμού) τότε....ΚΑΝΤΟ
·   Αν μπορείς να συμφιλιωθείς με την ιδέα ότι η κάθε φλάντζα καύσεως στοίχιζε όταν είχα κάνει μια έρευνα αγοράς το 2003 (ξέρεις τι εννοώ) €250 δραχμές και ανάλογα ακριβά είναι και άλλα ανταλλακτικά που δε πρόκειται να βρεις εύκολα...ΚΑΝΤΟ
·   Αν στο μυαλό σου έχεις καταλήξει ότι αυτή τη μοτοσικλέτα γουστάρεις πιο πολύ από όλες και ότι θα την έχεις δική σου για μια ζωή...ΚΑΝΤΟ

Μπορώ να σκεφτώ πολλά επιχειρήματα γιατί ΠΡΕΠΕΙ κάποιος να κάνει δικιά του αυτό που κατά τη γνώμη μου είναι το καλύτερο μοντέλο της εταιρίας από την ίδρυση της αλλά το θέμα δεν είναι τι θέλω και τι μπορώ εγώ αλλά εσύ!  

Υ.Γ. ΕΓΩ ΘΑ ΤΟ ΚΑΝΩ ΠΑΝΤΩς ΚΑΠΟΙΑ ΣΤΙΓΜΗ!!!!!!!! (αν βρω κανενα μεχρι τοτε!)


*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #9 - : Μάρτιος 14, 2008, 11:30:31 πμ »
Για να ειμαι ποιο σαφής....

The “SP” stands for Sports Production, and the Mille SP little more than a race bike for road. Despite looking almost indentical to the RSV Mille, nearly every part is different. The engine has a different bore and stroke, giving a smaller 996cc capacity, to allow hihger revs, and there is only one spark plug per cylinder to allow bigger valves. The frame is unique to the SP, with adjustable engine position., steering head angle and swingarm pivot, and 20 per cent stiffer. The fairing is made of lightweight carbon-fibre, and the Öhlins suspension is fully adjustable. The SP was built as a “homologation” machine, to allow the firm to race in the World Superbike championship. It was a limited-edition bike, with only 150 produced.

Maximum power: 108kW (145bhp) @ 11,000rpm


Για να σας δωσω να καταλαβετε ειναι κατι σαν να συγκρίνεις 999S με 998R

Μα ο backys το factory εχει, που εχει τα ιδια καλουδια (και καλυτερα), οποτε δεν πρεπει να εννοει κατι τετοιο.

Μονο καλυτερα ΔΕΝ ειναι... το SP φοράει τελείως αγωνιστικά αμορτισέρ που εχουν 3 φορές πανω σε κοστος απ'οτι του factory. Το SP ειναι καλύτερο ΠΑΝΤΟΥ, μεχρι και ο κινητηρας παροτι ειναι 4 χρόνια ποιο παλιος ειναι καλυτερος, Για τις ζάντες δεν ειμαι σιγουρος, αλλα νομίζω οτι του SP ειναι μαγνήσια, ας με διορθωσει ο παναγιωτης, και το μονο που βλέπω καλυτερο σε ενα factory εκτος απο την ομορφιά που εγραψα ειναι τα ακτινικά φρενα που στην ουσία ειναι μια διαφορά που δεν προκειται να την καταλάβει κανένας μας ΠΟΤΕ  ;)


Εντιτ... διορθωνομαι μονος μου... οι ζάντες ειναι αλουμινιου, τωρα αν ειναι κατι σπέσιαλ σαν του factory δεν λέει η aprilia στο site της  ;)

Φιλε S-T τα πραγματα ειναι "σχεδον" ετσι οπως τα λες.

Το SP δεν ειναι το τελειο Aprilia και σιγουρα δεν ειναι καλυτερο παντου απο ενα Factory.

Τα φρενα για παραδειγμα του SP ειναι κορυφαια...της εποχης του ομως!!! Οι κοκκινες δαγκανες, οπως αλλωστε και στα Mille πρωτης γενιας, ειναι οι ιδιες Brembo που φοραγανε τα Aprilia RS 250 και αν θελεις να σταματας σημερα τοτε πρεπει να τις αλλαξεις. Το ιδιο πρεπει να κανεις και με τη τρομπα του φρενου αν θελεις να εχει φρενα του ιδιου επιπεδου με το Factory.

Οι αναρτησεις ειναι ΙΔΙΕΣ με εκεινες του Aprilia RSV Mille R...που αναφερεται οτι ειναι τρεις φορες καλυτερες???

Οι ζαντες ειναι Brembo οπως και στα βασικα μοντελα παραγωγης οποτε αν θελεις μπορεις να τις αλλαξεις με ΟΖ Racing απο τα R

Ο κινητηρας ειναι καλυτερος σε αρκετα σημεια αλλα αυτο δε σημαινει οτι ειναι οσα αλογα ισχυριζεται η αγαπημενη μας Aprilia (τα 145 δε τα βλεπει ουτα στα πιο τρελα του ονειρα!!!) αλλα ειναι λιγο πιο δυνατο απο ενα βασικο Mille της εποχης.

Βεβαια το πολυ καλο με το SP ειναι οτι μπορεις να του κανεις tuning με τα ιδια πραγματα που μπορεις να βελτιωσεις και ενα "απλο" Mille αλλα εχει και σοβαρα μειονεκτηματα...για παραδειγμα κανενας κατασκευαστης (τουλαχιστον γνωστος) δε κατασκευαζει ολοσωμη εξατμιση για το SP και θα αναγκαστεις να κανεις πατεντες σε μια μοτοσυκλετα που κοστιζε €30000 προκειμενου να ταιριαξεις ολοσωμο συστημα...ΑΜΑΡΤΙΑ


*

bomba

Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #11 - : Μάρτιος 14, 2008, 02:14:17 μμ »
Είναι φτιαγμένη από το ίδιο υλικό που φτιάχνονται τα όνειρα και ειδικότερα εκείνα τα όνειρα που γίνονται από λάτρεις της Aprilia.
Είναι μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής τότε που η Aprilia έφτιαχνε προϊόντα για εμένα και εσένα και τους αγώνες όχι για να ικανοποιήσει της marketing τάσεις. Αλλά το θέμα είναι ότι μιλάμε για μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής....

καλημερα
επειδη σε παρακολουθω πολλα χρονια σε φορουμ κ σε θεωρω γνωστη του θεματος,θα σου πω καποιες σκεψεις μου πανω σε αυτα που εγραψες
δεν αντιλεγω οτι ειναι μοτοσυκλετα μιας αλλη εποχης.εχεις δικιο.αλλα και τα σημερινα στρητ της απριλια,μοτοσυκλετες μιας αλλης εποχης ειναι.αλλα τελοσπαντων δεν ειναι εκει το θεμα μου

το θεμα μου ειναι στο ρομαντισμο που βγαζεις περι "υλικου για ονειρα"

ξεκαθαριζω απο την αρχη οτι τα απριλια σε γενικες γραμμες ειναι πολυ καλα μηχανακια

ομως σχεδιαστικα και σαν ΦΙΛΟΣΟΦΙΑ δεν ειναι,παρα βελτιωμενες εκδοσεις μοτοσυκλετων της honda.δηλαδη πηραν το κονσεπτ της χοντα και το βελτιωσαν,πουλωντας ενα νεο προϊον,μαρκετιστικα,και υπολογιστικα (φυσικα εφοσον ειναι εργοστασιο και θελει να κερδισει λεφτα),χωρις καμμια σοβαρη πρωτοτυπια.......

mille?..............ενα καλυτερο VTR.........ΑΚΟΜΑ και στις εκδοσεις sp και τα σχετικα.........η ιδια αντιστοιχια υπαρχει
caponord?.......ενα καλυτερο VARADERO...........
pegaso?..........ενα καλυτερο dominator η freewind (suzuki)
futura?...........ενα καλυτερο VFR.................
κλπ...κλπ....

ΚΑΙ ΟΤΑΝ ΛΕΩ ΚΑΛΥΤΕΡΑ εννοω οτι εχουν περιφερειακα καλυτερα,τα οποια και πληρωνεις φυσικα,μιας και η απριλια ουσιαστικα μονταδοροι ηταν,ανεκαθεν.............το μονο που σχεδιαζαν ηταν...........κουστουμια κ αυτοκολλητα...................

αρα τελικα,που ειναι ο ρομαντισμος και τα υλικα για ονειρα?

μαλλον ξαναζεσταμενο φαϊ η καλυτερα........επανα-πλασαρισμενο φαγητο,με στολιδια και φινετσα εξ ιταλιας,οπως συνηθως....

προσεξε με αργυρη........ΔΕΝ ΛΕΩ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΚΑ ΜΗΧΑΝΑΚΙΑ..........

ισα ισα που σε μερικες καταστασεις ειναι κ καλυτερα απο τα ντουκατι η τα χοντα SP1-2 στο δρομο η στην πιστα σε επιπεδο ιδιωτη...

απλα εγω τουλαχιστον εκει εχω καταληξει,οσον αφορα αυτη την εταιρεια,οτι οι πωλησεις την απασχολουν,και οχι το να δημιουργησει-καλλιεργησει μια ΞΕΧΩΡΙΣΤΗ εταιρικη-μοτοσυκλετιστικη κουλτουρα,πραγμα που γινονται προσπαθειες να σχηματοποιηθει στην ελλαδα και στην ευρωπη με τα νεα πιο "αναλαφρα" και τρεντυ οχηματα που παραγει τελευταια,αλλα και τις προσπαθειες των αντιπροσωπειων για "ανοιγμα" στην αγορα...............και στους μοτοσυκλετιστες.........

και ολα αυτα γινονται (σε σχεση με την BMW για παραδειγμα που εχει το δικο της συγκεκριμενο κοινο για τα μποξερ) γιατι η απριλια ΔΕΝ ΕΧΕΙ κατι καινουργιο να δειξει..............


*

davide

Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #12 - : Μάρτιος 14, 2008, 02:52:17 μμ »
Μα ο backys το factory εχει, που εχει τα ιδια καλουδια (και καλυτερα), οποτε δεν πρεπει να εννοει κατι τετοιο.

Μοτέρ Cosworth, άλλο πλαίσιο από το 'κανονικό' RSV και τί σκέφτεσαι? Αν αξίζει να δώσεις το δικό σου για ένα SP?
Aπ'όσο σε ξέρω δεν θες το μηχανάκι για το σουπερμάρκετ και για βόλτες στην Αθήνα...

...πολύ καλά κάνει και σε τρώει ο κώλος σου!!! ;)

ΜΕ ΚΛΕΙΣΤΑ ΜΑΤΙΑ!!!
 :bye:

*

Αποσυνδεδεμένος NitroArgi

  • *******
  • 1087
  • Φύλο: Άντρας
  • Αντιδράσεις: +67
Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #13 - : Μάρτιος 14, 2008, 03:12:00 μμ »
Καλημερα φιλε Bomba και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια....

Προς θεου δεν υπαρχει περιπτωση να σε παρεξηγησω οπως δεν εχω κανει με αλλους και αλλους σε αυτο και σε αλλα forum. Διαβασα με προσοχη το post σου και θα προσπαθησω να απαντησω σε ολα τα σημεια που αναφερεις.

Οταν μιλαω για το SP, μια μοτοσυκλετα που ειναι κρυφος μου ποθος εδω και παρα πολλα χρονια, και λεω οτι ειναι φτιαγμενο απο το υλικο που δημιουργουνται τα ονειρα πρεπει να ερθεις μαζι μου πισω στο 1999 που παρουσιαστηκε. Θελεις να σκεφτεις για μια στιγμη ποιος ηταν ο ανταγωνισμος εκεινη την εποχη? Δε με ενδιαφερει να μπω σε μια ανουσια συγκριση εταιριων (Ιαπωνεζικων και Ευρωπαικων μαζι)...μιλαω βεβαια για τα μοντελα παραγωγης (CBR919, YZF-R1, VTR SP1, 996, ZX9R και ΖΧ7R). Τη μοναδικη μοτοσυκλετα που μπορω να σκεφτω αυτη τη στιγμη ειναι το sexy YZF R7.

H Honda, ο μεγαλυτερος κατασκευαστης μοτοσυκλετων ακομα και σημερα, ειναι η εταιρια που καθοριζει τις τασεις και ολοι οι αλλοι ακολουθουν. Αρκετες φορες, ειδικα τα τελευταια χρονια, μαλιστα δημιουργει τασεις και κατηγοριες που ομως τελικα το πρωτοποριακο προιον της δεν ειναι το καλυτερο αργα ή γρηγορα.
Η Aprilia, της οποιας η συγχρονη ιστορια αξιζει να σημειωθει ξεκιναει το 1992 αποφασισε το 1998 να μπει στο παιχνιδι των μεγαλων μοτοσυκλετων. Το Mille ειναι μοντελο σταθμος το οποιο ξεκινησε την εξελιξη του στις αρχες της δεκαετιας του '90 αν και βγηκε στην παραγωγη 8 ολοκληρα χρονια αργοτερα (ενα χρονο αφου ειχε βγει το vTR στο οποιο αναφερθηκες και το οποιο αν θυμαμαι καλα κατασκευαζοταν στην Ιταλια!!!)

Απλα ενα καλυτερο VTR??? Tο Mille ειχε οχι μονο δεν ηταν απλα ενα αντιγραφο του VTR αλλα ηταν μια βασικη αιτια που τον επομενο χρονο ο ανταγωνισμος της κατηγοριας ανασκουμπωθηκε. Ειχε ψεκασμο, αναρτησεις που δεν κατερεαν μετα απο ορισμενα χιλιομετρα, ενα πλασιο και ψαλιδι που μπορουσες να δεις μονο στους αγωνες της εποχης και ενα κινητηρα ο οποιος οχι μονο ηταν απροβληματιστος αλλα εσπρωξε τη Ducati να υπερκυβισει το 996!

Καινοτομιες και νεες τεχνολογιες? Εχεις δικιο οτι η Aprilia στην ουσια ηταν μονταδοροι αλλα μαλλον ξεχνας οτι εκτος απο αυτοκολλητα και πλαστικα σχεδιαζαν και πλαισια που τους εχουν χαρισει καμια 30αρια παγκοσμια πτωταθληματα στα 125 και στα 250...ξερεις εκει που τρεχει και με αλλους κατασκευαστες!
Ειναι ξαναζεσταμενο φαγητο το RS250? Η μηπως το Falco, μια μοτοσυκλετα ξεχασμενη δυστηχως απο την εταιρια εχει σερβηριστει απο καποια αλλη εταιρια?
Μπορω ομως να σε φερω και πιο μπροστα στο χρονο στο σωτηριο ετος 2002 οταν η Aprilia ΠΡΩΤΗ εγδυσε το superbike της και τολμησε να φτιαξει ενα naked οπως ολοι θελαμε να ειναι...μιλαω βεβαια για το Tuono! Θα μπορουσα βεβαια να αναφερω και το δικυλινδρο κινητηρα που εχουν τα supermoto και enduro νεα μοντελα που εφερε επανασταση και ωθησε τη Honda USA να κανει ενσταση συμμετοχης του πιο μικρου κατασκευαστη τοσο με το SXV οσο και το RXV στα ενχωρια πρωταθληματα!!!

Και τελος θελω να πω το πιο σημαντικο απο ολα...οσο ο αυτοκαταστροφικος για πολυ κοσμο Ivano Beggio ηταν προεδρος της εταιριας σχεδον τιποτα δε γινοταν για το κερδος. Δε φτιαχτηκε για το κερδος μια απο της καλυτερες ομαδες superbike με τον πανακριβο Troy Corser που εχασε οριακα το πρωταθλημα κυριως επειδη ειχε Dunlop. Δε φτιαχτηκε για το κερδος το εξοτικο RS3 Cube με τεχνολογια που σημερα χρησιμοποιει η Honda και η Yamaha (πνευματικες βαλβιδες) και μαλιστα να συμμετεχει αποτυχημενα βεβαια με δυο κορυφαιους αναβατες (Edwards, Haga) στα MotoGP.

Με τη Piaggio τα πραγματα ειναι σιγουρα διαφορετικα και στο μελλον θα δουμε πραγματα που δε θα μας αρεσουν οσο δεν αρεσουν στους παλιους δοκιμαστες στην Ιταλια που ειχα τη τυχη να μιλησω οταν ημουν στο εργοστασιο. Αναρωτησου ομως για μια στιγμη οταν μιλας για γλυκαναλατα μοντελα απο την Aprilia Ποιος κατασκευαστης σπαει τις νορμες (εκτος απο τη KTM) για να δημιουργησει νεες τασεις και μαλιστα hard core???????

Ελπιζω να μη κουρασα με το μακροσκελες post μου....δεν ειμαι κολλημενος με την εταιρια και αυτο μπορει να στο πει οποιος με γνωρισει ή με εχει ακουσει να κραζω ακομα και κοσμο που εργαζεται για την Aprilia τοσο στην Ελλαδα οσο και στο εξωτερικο απλα θελω να βαζουμε μια σωστη βαση στις πολυ ομορφες συζητησεις μας...

Φιλικα
Argi



« Τελευταία τροποποίηση: Μάρτιος 14, 2008, 03:15:21 μμ από NitroArgi »

*

dreamwalker

Απ: "SP" Μια μοτοσικλέτα μιας άλλης εποχής
« Απάντηση #14 - : Μάρτιος 14, 2008, 03:19:32 μμ »
Καλημερα φιλε Bomba και σε ευχαριστω για τα καλα σου λογια....

Προς θεου δεν υπαρχει περιπτωση να σε παρεξηγησω οπως δεν εχω κανει με αλλους και αλλους σε αυτο και σε αλλα forum. Διαβασα με προσοχη το post σου και θα προσπαθησω να απαντησω σε ολα τα σημεια που αναφερεις.

Οταν μιλαω για το SP, μια μοτοσυκλετα που ειναι κρυφος μου ποθος εδω και παρα πολλα χρονια, και λεω οτι ειναι φτιαγμενο απο το υλικο που δημιουργουνται τα ονειρα πρεπει να ερθεις μαζι μου πισω στο 1999 που παρουσιαστηκε. Θελεις να σκεφτεις για μια στιγμη ποιος ηταν ο ανταγωνισμος εκεινη την εποχη? Δε με ενδιαφερει να μπω σε μια ανουσια συγκριση εταιριων (Ιαπωνεζικων και Ευρωπαικων μαζι)...μιλαω βεβαια για τα μοντελα παραγωγης (CBR919, YZF-R1, VTR SP1, 996, ZX9R και ΖΧ7R). Τη μοναδικη μοτοσυκλετα που μπορω να σκεφτω αυτη τη στιγμη ειναι το sexy YZF R7.

H Honda, ο μεγαλυτερος κατασκευαστης μοτοσυκλετων ακομα και σημερα, ειναι η εταιρια που καθοριζει τις τασεις και ολοι οι αλλοι ακολουθουν. Αρκετες φορες, ειδικα τα τελευταια χρονια, μαλιστα δημιουργει τασεις και κατηγοριες που ομως τελικα το πρωτοποριακο προιον της δεν ειναι το καλυτερο αργα ή γρηγορα.
Η Aprilia, της οποιας η συγχρονη ιστορια αξιζει να σημειωθει ξεκιναει το 1992 αποφασισε το 1998 να μπει στο παιχνιδι των μεγαλων μοτοσυκλετων. Το Mille ειναι μοντελο σταθμος το οποιο ξεκινησε την εξελιξη του στις αρχες της δεκαετιας του '90 αν και βγηκε στην παραγωγη 8 ολοκληρα χρονια αργοτερα (ενα χρονο αφου ειχε βγει το vTR στο οποιο αναφερθηκες και το οποιο αν θυμαμαι καλα κατασκευαζοταν στην Ιταλια!!!)

Απλα ενα καλυτερο VTR??? Tο Mille ειχε οχι μονο δεν ηταν απλα ενα αντιγραφο του VTR αλλα ηταν μια βασικη αιτια που τον επομενο χρονο ο ανταγωνισμος της κατηγοριας ανασκουμπωθηκε. Ειχε ψεκασμο, αναρτησεις που δεν κατερεαν μετα απο ορισμενα χιλιομετρα, ενα πλασιο και ψαλιδι που μπορουσες να δεις μονο στους αγωνες της εποχης και ενα κινητηρα ο οποιος οχι μονο ηταν απροβληματιστος αλλα εσπρωξε τη Ducati να υπερκυβισει το 996!

Καινοτομιες και νεες τεχνολογιες? Εχεις δικιο οτι η Aprilia στην ουσια ηταν μονταδοροι αλλα μαλλον ξεχνας οτι εκτος απο αυτοκολλητα και πλαστικα σχεδιαζαν και πλαισια που τους εχουν χαρισει καμια 30αρια παγκοσμια πτωταθληματα στα 125 και στα 250...ξερεις εκει που τρεχει και με αλλους κατασκευαστες!
Ειναι ξαναζεσταμενο φαγητο το RS250? Η μηπως το Falco, μια μοτοσυκλετα ξεχασμενη δυστηχως απο την εταιρια εχει σερβηριστει απο καποια αλλη εταιρια?
Μπορω ομως να σε φερω και πιο μπροστα στο χρονο στο σωτηριο ετος 2002 οταν η Aprilia ΠΡΩΤΗ εγδυσε το superbike της και τολμησε να φτιαξει ενα naked οπως ολοι θελαμε να ειναι...μιλαω βεβαια για το Tuono! Θα μπορουσα βεβαια να αναφερω και το δικυλινδρο κινητηρα που εχουν τα supermoto και enduro νεα μοντελα που εφερε επανασταση και ωθησε τη Honda USA να κανει ενσταση συμμετοχης του πιο μικρου κατασκευαστη τοσο με το SXV οσο και το RXV στα ενχωρια πρωταθληματα!!!

Και τελος θελω να πω το πιο σημαντικο απο ολα...οσο ο αυτοκαταστροφικος για πολυ κοσμο Ivano Beggio ηταν προεδρος της εταιριας σχεδον τιποτα δε γινοταν για το κερδος. Δε φτιαχτηκε για το κερδος μια απο της καλυτερες ομαδες superbike με τον πανακριβο Troy Corser που εχασε οριακα το πρωταθλημα κυριως επειδη ειχε Dunlop. Δε φτιαχτηκε για το κερδος το εξοτικο RS3 Cube με τεχνολογια που σημερα χρησιμοποιει η Honda και η Yamaha (πνευματικες βαλβιδες) και μαλιστα να συμμετεχει αποτυχημενα βεβαια με δυο κορυφαιους αναβατες (Edwards, Haga) στα MotoGP.

Με τη Piaggio τα πραγματα ειναι σιγουρα διαφορετικα και στο μελλον θα δουμε πραγματα που δε θα μας αρεσουν οσο δεν αρεσουν στους παλιους δοκιμαστες στην Ιταλια που ειχα τη τυχη να μιλησω οταν ημουν στο εργοστασιο. Αναρωτησου ομως για μια στιγμη οταν μιλας για γλυκαναλατα μοντελα απο την Aprilia Ποιος κατασκευαστης σπαει τις νορμες (εκτος απο τη KTM) για να δημιουργησει νεες τασεις και μαλιστα hard core???????

Ελπιζω να μη κουρασα με το μακροσκελες post μου....δεν ειμαι κολλημενος με την εταιρια και αυτο μπορει να στο πει οποιος με γνωρισει ή με εχει ακουσει να κραζω ακομα και κοσμο που εργαζεται για την Aprilia τοσο στην Ελλαδα οσο και στο εξωτερικο απλα θελω να βαζουμε μια σωστη βαση στις πολυ ομορφες συζητησεις μας...

Φιλικα
Argi





 :prm :prm :prm

πολύ χαίρομαι όταν γνώστες ανοίγουν το στόμα τους  ;)

 

Χρήσιμοι Σύνδεσμοι

Αρχική Σελίδα Όροι Χρήσης